Poprzedni temat «» Następny temat
Siege of Dragonspear - nowy dodatek do BG:EE
Autor Wiadomość
L`f 
Wielki Wódz Klanu


Wiek: 25
Posty: 1389
Podziękowania: 286/154
Wysłany: 2015-07-10, 14:48   Siege of Dragonspear - nowy dodatek do BG:EE

Logo SoD
BG:EE Siege of Dragonspear


Niespełna dwanaście godzin temu ogłoszono wiele nowych informacji na temat produkcji znanej dotychczas jako "Adventure Y" - nowe dzieło studia Beamdog zatytułowane "Siege of Dragonspear" okazało się pokaźnych rozmiarów dodatkiem do Baldur's Gate: Enhanced Edition.

Akcja dodatku rozgrywa się bezpośrednio po pokonaniu Sarevoka. Przygodę z zamkiem Dragonspear będzie można najprawdopodobniej rozpocząć bezpośrednio po ukończeniu podstawowej zawartości BG albo jako osobną rozgrywkę, czyli podobnie jak Tron Bhaala w BG II. Twórcy zapowiadają sporo zawartości - 70 nowych lokacji (z całkiem nowym obszarem na mapie świata), podczas wyprawy po których będzie nam towarzyszyć czwórka nowych bohaterów przyłączalnych. Nie zabraknie też nowych przedmiotów, zaklęć, usprawnień graficznych oraz różnorodnych poprawek w silniku. Zapowiada się całkiem obiecująco.

Data premiery pozostaje nieznana - twórcy chcą jak najlepiej dopracować dodatek i bliższe informacje dotyczące premiery ogłoszą w przyszłości.

Po więcej informacji warto zajrzeć do poniższych linków:

Oficjalna strona BG:EE - Siege of Dragonspear
Najważniejsze informacje z pokazu twórców gry zebrane przez Kirarę

Co o tym sądzicie? ;)
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
K4thos 
Uczeń Gonda


Wiek: 29
Posty: 303
Podziękowania: 42/23
Wysłany: 2015-07-10, 15:02   

jaram się :hell: Pokazali z godzinę gameplayu w czasie streamu. Jak dla mnie zapowiada się świetnie.

link to Q&A: www.twitch.tv/beamdog/v/7198879?t=106m50s
_________________
"Podwładny winien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty tak, aby swoim pojmowaniem istoty rzeczy przełożonego nie peszyć"
Ukaz Cara Rosji Piotra I z 9 grudnia 1708 roku.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Banion

Posty: 704
Podziękowania: 33/110
Wysłany: 2015-07-11, 14:06   

@K4thos- Cóż, kwestia gustu moim zdaniem, ale niby o nich nie wolno dyskutować. :mrgreen: Zagraj i zrób recenzję z tego, może uniknęli błędów z wersji EE BG 1 i 2? Szkoda, że nie robią lokalizacji polskiej, ale widać nie trzeba ^^
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
greegarak 

Wiek: 33
Posty: 351
Podziękowania: 25/39
Wysłany: 2015-07-11, 14:52   

Nobanion napisał/a:
Szkoda, że nie robią lokalizacji polskiej, ale widać nie trzeba

A jakąkolwiek inną lokalizację robią?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kirara 
Namiestnik Wieży Durlaga


Wiek: 25
Posty: 235
Podziękowania: 164/20
Wysłany: 2015-07-11, 15:01   

Jak wypuszczą Dragonspeara, to ja napiszę taką recenzjo-solucję wraz ze screenami, że aż nowy artykuł na Wrotach się pojawi. :smok_companion:
Bo o ile BG:EE i BG2:EE to właściwie w głównej mierze odświeżenie silnika gry (i 4 meh NPC-e w obliczu setek meh NPC modów), tak SoD będzie jak wielki wysokiej jakości mod questowy z nowymi lokacjami - powiew świeżości dla osób znających oryginalnego Baldura na pamięć.
_________________
DeviantArt | ArtStation
Podziękuj autorce tego posta
 
 
 
Banion

Posty: 704
Podziękowania: 33/110
Wysłany: 2015-07-11, 18:49   

greegarak napisał/a:
Nobanion napisał/a:
Szkoda, że nie robią lokalizacji polskiej, ale widać nie trzeba

A jakąkolwiek inną lokalizację robią?

Angielską hehehe :lol: :lol: :lol:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Damianus_NT 
beamdog hater


Wiek: 27
Posty: 258
Podziękowania: 63/15
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2015-07-11, 21:41   

Jakbyś się Noba trochę postarał, to mógłbyś podkładać głos pod Minsca. A Boo, wiadomo, Tuldi. ;)

Z tego całego SoMa to własnie lokacje mnie najbardziej ciekawią, i w sumie jeszcze odświeżenie silnika serii EE. Może to otworzy kolejną furtkę dla społeczności by zrobiła to, czego Beamdog nie potrafi.

W gameplayu spodziewam się sieczki z przegietą ilością przeciwników. Wspominali o bitwach o "niespotykanej dotad skali" oraz walkach "tak dobrych jak w Icewind Dale". We shall see.
_________________
Dni V - zwiastun (CoB)
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
greegarak 

Wiek: 33
Posty: 351
Podziękowania: 25/39
Wysłany: 2015-07-12, 10:02   

Damianus_NT napisał/a:
Wspominali o bitwach o "niespotykanej dotad skali" oraz walkach "tak dobrych jak w Icewind Dale"

Na prezentacji dało się zauważyć tą "skalę". Widać tż że będzie to większe od Twierdzy de'Arnise. A czy icewind miał dobre walki - na pewno nie w EE, gdzie połowę lokacji można było przejść odpędzaniem. Ogólnie dla weteranów gier IE, na pewno wyzwaniem nie jest ilość wrogów, a ich skrypty. Zobaczymy czy moderzy z Beamdoga okażą się mistrzami skryptowania.

P.S.
Z tym NPC goblinem to jednak bieda będzie. Goblinka będzie chodzić z łysą pałą, a ma przecież tak ładną, czerwonawą, bujną czuprynę.
Czy zgodnie z opisem z ISDEP - http://gibberlings3.net/i...vatarnaming.htm
nie można podrzucić zamiast pół-orkowych animacji, np. nowych/uzupełnionych goblińskich?
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 29
Posty: 1736
Podziękowania: 127/132
Wysłany: 2015-07-18, 00:17   

Nareszcie mam dostęp do komputera i mogę się na spokojnie wypowiedzieć, w końcu nie będę wallposta pisać z telefonu :wink:

Po zapoznaniu się z informacjami jakie tu i w wątku rozpoczętym przez Kirarę zawarto jestem pozytywnie zaskoczony jeśli chodzi o ilość kontentu - po prawdzie sądziłem iz nasze drogie "adventure Y" ograniczy sie do 3 lokacji, 2 walk i paru króciutkich questów tak by się beamdogi nie przemęczyły a mogły mimo to zacnie doić wyznawców... eee fanów :razz:

Objętościowo w takim wypadku dodatek prezentuje się zacnie, co do jakości tej zawartości ciężko się oczywiście wypowiedzieć bo ograniczeni jesteśmy do marnych wycinków tego co nas czeka, mam tylko nadzieję, że mechaniczne nowości nie staną nam ościa w gardle.

A teraz pora na kilka słów zawodu by zbyt optymistyczny post nie był :razz: Liczyłem, że Beamdogi tworząc "BG1,5" pójdą bardziej w stronę tego co w BG2 spotykamy a o czym BGT powierzchownie wspomina:
Miałem nadzieję na rozwinięcie istniejących wątków, ot np jakaś seria zadań bądź zdarzeń we Wrotach, która unaoczni graczom to o czym w intrze BG2 wspominano - wzrastający niepokój i nawałę podejrzeń odnośnie dziedzictwa tego, kto ubil Sarevoka w podziemnej świątyni. Oczyma wyobraźni widziałem też rozwiniecie wątku wizyty na południu jaką nam w BGT książe funduje - odwiedzenia np okolic kopalni Nashkel w jakiej wznowiono eksploatację, ale zarwany chodnik odsłonił wejscie do jakiego kompleksu podziemnych krypt, problemów z przebyciem przełęczy w Chmurnych Szczytach (np z powodu tych wojsk o jakich się w BG2 wspomina podczas misji z twierdzy łowcy/paladyna) itp itd. Sądziłem, że lepiej poznamy zdarzenia jakie doprowadziły do schwytania drużyny przez pomagierów irka, że dowiemy się np cosik wiecej o marnym losie jaki Dynaheir spotkał.
Zamiast tego.... zamiast tego idea ktrą zaprezentowano wygląda jakby Beamdog stwierdził "a nie chce nam się wymyślać nic z BG związanego, to jest za ciężkie. Pierd*lnijmy jakis nowy wątek całkiem z dupy i tak się nie poznają a będzie prościej... team porwali i zawlekli do amnu? A niech sobie w takim razie pozwiedzaja północ, się przynajmniej irek namęczy. Dorzućmy do tego jeszcze jakiś NPC jacy nie będą mogli nam towarzyszyć w BG2 bo inaczej nie można zrobić ich olewacko i trzeba by tam dodać jakieś kwestie.... o! Mam! Niech jeden z nich będzie goblinem!"... Mam nadzieję że sie mylę i jednak nie będzie tu miało prawa bytu podejscie 'treść nie ważna, ma być jaskrawe to lepiej przykuje uwagę'... bo jakbym chciał biegać z teamem w jakim miałbym różne monstra i "super mega ultra oryginalne istotki" to bym sobie zainstalował moda "Goo latający obserwator" który ma już latek całkiem sporo :P

Reasumując:
Objętościowo na zdecydowany plus, na minus gdy idzie o sam pomysł na fabułę wątku głównego...
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
K4thos 
Uczeń Gonda


Wiek: 29
Posty: 303
Podziękowania: 42/23
Wysłany: 2015-07-18, 01:09   

Cytat:
Sądziłem, że lepiej poznamy zdarzenia jakie doprowadziły do schwytania drużyny przez pomagierów irka, że dowiemy się np cosik wiecej o marnym losie jaki Dynaheir spotkał.
Zamiast tego.... zamiast tego idea ktrą zaprezentowano wygląda jakby Beamdog stwierdził "a nie chce nam się wymyślać nic z BG związanego, to jest za ciężkie.

Ale skąd takie wnioski? Ja na gameplayu widziałem Imoen poza drużyną, więc bardziej skłaniałbym się ku temu, że znaleźli zgrabny sposób jak wytłumaczyć jej dual class na maga. Są też sceny we Wrotach Baldura z masą ludzi na ulicach coś tam psioczących o krucjacie i dzieciach Bhaala. Inspiratorka krucjaty też jest podejrzewana o bycie pomiotem. Pisali też:
Cytat:
- The Bhaalspawn left Baldur's Gate and travelled to the south. Why? Why did he have to leave?
- This will indeed be explained. One more thing, Bioware kept notes on what happened after BG1 and why the characters ended up where they appear at the start of BG2. Just saying, we're not exactly guessing here.

Nie zdziwię się jeśli Quayle odłączy się zaraz na początku, po tym jak ktoś mu zaproponuje przejęcie sterów nad cyrkiem i podróż do Athkatli, czy cuś. Takie wątki aż się proszą o zaimplementowanie. Jeśli nie połatają dziur fabularnych pomiędzy częściami to będę srogo zawiedziony.

Cytat:
Sądziłem, że lepiej poznamy zdarzenia jakie doprowadziły do schwytania drużyny przez pomagierów irka, że dowiemy się np cosik wiecej o marnym losie jaki Dynaheir spotkał.
Prawdopodobnie opisałeś ostatni rozdział SoD, bo co innego mają zrobić. Jeśli nie połączą obu części jak należy (tj nie wytłumaczą nawet dlaczego startujesz w BG2 z kanoniczną drużyną) to faktycznie będzie śmiech na sali. Podróż na północ nie wyklucza innych wątków, zwłaszcza, że to ma być 7 rozdziałów, 70 nowych lokacji i 25 godzin wątku głównego.

Słowem, za wcześnie żeby się martwić. Z goblinką NPC się zgodzę - po co komu takie udziwnienia :P
_________________
"Podwładny winien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty tak, aby swoim pojmowaniem istoty rzeczy przełożonego nie peszyć"
Ukaz Cara Rosji Piotra I z 9 grudnia 1708 roku.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Banion

Posty: 704
Podziękowania: 33/110
Wysłany: 2015-07-18, 10:00   

Cytat:
Prawdopodobnie opisałeś ostatni rozdział SoD, bo co innego mają zrobić. Jeśli nie połączą obu części jak należy (tj nie wytłumaczą nawet dlaczego startujesz w BG2 z kanoniczną drużyną) to faktycznie będzie śmiech na sali. Podróż na północ nie wyklucza innych wątków, zwłaszcza, że to ma być 7 rozdziałów, 70 nowych lokacji i 25 godzin wątku głównego.
Też mnie ciekawi to, bo jakże łazikować bez Viconii? ^^ Niech np. wytłumaczą czemu w lochach muszę mieć do czynienia z marudną Harfiarką? :mrgreen:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 29
Posty: 1736
Podziękowania: 127/132
Wysłany: 2015-07-18, 10:36   

Mam nadzieję, że masz rację Kanthosie, bo jeśli okaże się, że dodatek polega na tym "a idźcie tam na północ do zamku, zróbcie swoje i na 69 nowej lokacji was porwą do BG2" to moje zdanie na temat beamdogowych baldurów się... noooo... nie zmieni :razz:

Co zaś do goblinki jeszcze słów kilka - tak mnie naszło już po namyśle - marudziłem na stronę fabularną (bo takiego npc powinni ubić w każdej napotkanej wiosce) ale ciekaw jestem czy dodadzą nowe zestawy animacji... bo jesli ta goblinica będzie ograniczona do broni jakie są na modelu to będzie chyba ulubionym kompanem masochistów ^^
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Kliwer 


Wiek: 28
Posty: 1239
Podziękowania: 115/151
Wysłany: 2015-07-18, 12:04   

Dodatek może być fajny i podchodzę do niego raczej optymistycznie. Niemniej fabuła z pewnością będzie naciągana. Moim zdaniem niepotrzebnie wleźli w nierozwiązywalny problem połączenia obu części.

Dopiero od niedawna panuje w grach moda na importowanie wyborów gracza do następnej części serii. Dotychczas zawsze tworząc kontynuacje twórcy zakładali kanon zakończenia poprzedniej części i tyle (wyjątkiem jest seria TES, która zawsze oznajmia nam że "nieznany bohater podjął nieznaną decyzję, a potem i tak wszystko potoczyło się inaczej"). Tak jest w przypadku BG1 i BG2- po prostu założono że drużyna gracza składała się z Khalida, Jaheiry, Minsca, Dynaheiry i zdualowanej Imoen (dodajmy, że ten dual w warunkach czystego BG1 jest mało prawdopodobny na takim poziomie- bo skazywał by gracza na długą grę bez złodzieja i odblokowanie klasy dopiero pod koniec gry- wątpię by ktoś się na to zdecydował). Co do innych NPC-ów z BG1 to po prostu założono, że charname je spotkał i co najwyżej krótko z nimi podróżował. To widać po dialogach w BG2. Gerric ledwo nas poznaje. Quayle w ogóle nas nie poznaje. Tiax też nie, do tego ma wyraźnie zmieniony charakter (Minsc zresztą też). Xar wspomina, że przez chwilę pracowaliśmy razem. Ot i tyle. BG2 pod wieloma względami luźno kontynuuje pewne wątki. Bo to jest i była osobna gra.

BGT w zasadzie nie próbowało rozwiązać problemu ciągłości, bo to co do zasady mod techniczny. Owszem, wprowadzono jakiś tam import drużyny, ale to raczej tak sobie, bez zacięcia do zmieniania wątków. Pomysł z poselstwem jest zbędny i chybiony. Raz, że jest niezgodny z intro do BG2 (drużynę napadnięto w pobliżu Wrót Baldura, a BGT sugeruje, że stało się to w Amn albo blisko Amn). Dwa, że wątek tego posłowania nie został w ogóle rozwinięty, o czym już kiedyś była mowa na tym forum. Można było to sobie darować.

Siege of Dragonspear moim zdaniem niepotrzebnie lezie w tą gmatwaninę, gmatwaną jeszcze dodatkowo przez popularne mody (BG NPC project np. bardzo wyraźnie zmienia charaktery niektórych NPC-ów). Lepiej było zrobić jakiś osobny wątek czy w ogóle osobną fabułę. Nie wydaje mi się, żeby rozwijanie historii dziecka Bhaala kolejnym dodatkiem było potrzebne i fabularnie zasadne. To raczej po prostu pretekst.

Problem spójności mieli szansę naprawić przy wydawaniu EE. Jeżeli chcieli to trzeba było od razu wydać BG1 i BG2 razem, jako jedną grę, do tego silnie zmodyfikować dialogi z postaciami pojawiającymi się i tu i tu, zmienić ich rozmieszenie etc. Ale tego nie zrobili i zostało jak było. Dopiero jakiś spory mod mógłby to teraz poukładać.

Dam jeszcze uwagę odnośnie samego "dodatku". Otóż dodatków generalnie nie lubię. Owszem, takie które przebudowują znaną grę, dodają nowe przygody, nowe lokacje, generalnie wtapiają się w podstawową grę- przeciw nim nie mam nic. Bo rozbudowują i powiększają grę i świat (a więc takie w stylu Nocy Kruka, Opowieści z Północy Wybrzeża Mieczy etc.). Pozwalają przejść jeszcze raz grę, tyle że poszerzoną i ciekawszą- chwała im za to. Ale dodatki "osobne", z oddzielną mapą, historią etc.- tego szczerze nie lubię. Z podstawką to nie ma żadnego związku, a sam dodatek jest zawsze za krótki, za mały i pozostawia tylko niedosyt. Takiemu czemuś mówię zdecydowane NIE. Tak było z Przebudzeniem do DA:O. Kupiłem, ucieszyłem się, że jeszcze sobie pogram w tą niezłą gierkę a tu zonk- oryginalna kampania bez zmian, a dodatkową przeszedłem w dwa wieczory. Kiepsko, panowie, kiepsko.
_________________
www.ruchjow.pl
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Avatar Mystry


Wiek: 42
Posty: 264
Podziękowania: 52/65
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2015-07-18, 12:58   

Filmik wprowadzający do Cieni Amn sugeruje, że Charname, po pojawieniu się pogłosek o jego pochodzeniu, odchodzi sam. Poparte jest to nawet ilustracją samotnej postaci. Opis schwytania przez, prawdopodobnie, ludzi Irenicusa, też nie mówi nic o drużynie. Nie pamiętam już, czy postacie spotkane w lochach Irenicusa, wspominają o tym, że zostali schwytani podczas wspólnej podróży. Jeśli nie, to może być tak, że wszyscy oni byli chwytani osobno, bo akurat taki zestaw był potrzebny Irenicusowi do badań. Tylko nieszczęsna Dynaheir mu "umknęła"... Lub nie potrzebował jej żywej.
Myślę, że Beamdog ma nieograniczone prawie możliwości pisząc scenariusz tego dodatku. A skoro zaakceptowaliśmy, zamorską wyprawę tropem Baldurana, wprost spod drzwi ostatniej kryjówki Sarevoka, to przełkniemy i inne babole.
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Banion

Posty: 704
Podziękowania: 33/110
Wysłany: 2015-07-18, 13:14   

Cytat:
A skoro zaakceptowaliśmy, zamorską wyprawę tropem Baldurana, wprost spod drzwi ostatniej kryjówki Sarevoka, to przełkniemy i inne babole.

Czemu to babol? :roll: :curious: Co mówią postacie w lochach Irenicusa?Jaka wersja, BGT czy oryginalna?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group