Poprzedni temat «» Następny temat
WoBG MOD: Dziki zew Kitpack (w częściach)
Autor Wiadomość
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 950
Podziękowania: 22/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2015-09-03, 15:48   

Derwisz - wersja poprawiona

Już. Dużo z tym roboty nie było.

Teraz w opisie jest, że przywołanie devy uzyskuje się na 15, 20 i 25 poziomie.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 950
Podziękowania: 22/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2015-09-05, 17:16   

Instaluję znowu modyfikację WoBG, więc praca nad modem ruszy.

Druid cienia będzie prawdopodobnie podklasą tylko dla Faldorn i innych, podobnych do niej "sekciarzy". Zauważyłem, że gdy nie wpiszę żadnej rasy, która może wybrać podklasę, to kit i tak się instaluje. Chyba pozostanie zainstalowanie, wyszukanie skrótu liczbowego i podmiana podklasy tychże postaci (na razie w połowie przetestowane).

Powinno się udać. Mam nadzieję, że się uda.

Co do opisu podklasy:

DRUID CIENIA

Druidzi cienia uznawani są za sektę i fałszywy odłam prawdziwych druidzkich zakonów. W bardzo agresywny sposób starają się chronić naturę i niszczyć cywilizację, co nie przysparza im przyjaciół, nie można także powiedzieć, że kieruje nimi tak zwany "zdrowy rozsądek". Ich rytuały wręcz "wydzierają" energię z ziemi, co ma swoje konsekwencje zarówno dla niej, jak i dla tychże druidów, a inicjacja na druida cienia wymaga poświęcenia siły witalnej. Mimo to są oni zdania, że tylko tak radykalne działanie daje dobre efekty.

Zalety:

- może mieć neutralny zły charakter (oprócz neutralnego)
- na 3, 6 i 9 poziomie uzyskuje możliwość rzucenia Szponów bestii
- na 6 poziomie uzyskuje zdolność specjalną - Symbiozę

SYMBIOZA

Za pomocą tej zdolności druid cienia pobiera siły witalne z otaczającej go przyrody ożywionej i nieożywionej (trawa, drzewa, ziemia, kamienie itp.). Efekty:
- 25% szans na dodatkowe 5 punktów życia
- 25% szans na dodatkowe 10 punktów życia
- 25% szans na dodatkowe 15 punktów życia
- 25% szans na dodatkowe 20 punktów życia
Po 10 rundach czar przestaje działać, a druid musi oddać energię z nawiązką, tracąc dodatkowe punkty życia i otrzymując 5 pkt. obrażeń od magii (jeśli rzucający ma w danym momencie mniej punktów życia - ginie).
- na 9 poziomie uzyskuje zdolność specjalną - Ciało z magmy

CIAŁO Z MAGMY

Za pomocą tej zdolności druid cienia wyrywa energię z samego jądra ziemi, czyniąc swoje ciało mieszaniną magmy i lawy. Efekty:
- niewrażliwość na choroby/trucizny
- jak czar Odporność na ogień/zimno
- jak czar Kamienna skóra (tworzy 6 skór)
- 3 punkty obrażeń od ognia po upływie czasu działania (5 tur)

- na 11 poziomie uzyskuje zdolność specjalną - Przywołanie biesa cienia

Wady:

- jego kondycja może wynosić co najwyżej 12
- jego mądrość może wynosić co najwyżej 16
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 950
Podziękowania: 22/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2015-09-13, 07:54   



Nie udało mi się sprawić, by nie dostawał czaru "Sanktuarium" po 1 levelu. Portret "pożyczony" z Enhanced Edition. W ogóle pomysł na tę podklasę wziął się z BG:EE Kitpacku, jak już wspominałem.

A oto krótki filmik (bez przesadnych efektów specjalnych):

Nowa podklasa - Derwisz, wersja finalna

Waukeen's Promenade Theme

(wszyscy to znają - ku przypomnieniu. "Sounds arabian, like Aladin").
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
dominikS4 

Wiek: 26
Posty: 8
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-11-23, 21:04   

Ruffle_truffle, Można prosić o o ponowne wstawienie linków z derwiszem oraz wróżem linki niestety padły :-/
_________________
Uważaj, co do mnie mówisz, albo twe słowa wrócą do ciebie na czubku mojego buta!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 950
Podziękowania: 22/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2015-11-24, 19:05   

Przykro mi, ale mam jakby odwyk od swojego kompa. Do niedawna jeszcze działały, może inni użytkownicy pomogą, ja na razie jestem bezsilny. Ale obiecuję, że zaktualizuję linki
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
dominikS4 

Wiek: 26
Posty: 8
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-11-24, 20:58   

Dzięki Wielkie :) jak to odwyk :mrgreen: :mrgreen: ?
_________________
Uważaj, co do mnie mówisz, albo twe słowa wrócą do ciebie na czubku mojego buta!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 32
Posty: 1801
Podziękowania: 135/151
Wysłany: 2015-11-24, 22:12   

Nie ma dostępu do kompa i tyle :smile:
Eleeeeeef? Gdzie jesteś jak Cię nie ma? Wnijdźże do wątku i jako dobry wielki władca podepnij może pliki pod forumowego hosta jak z Khalidem - przynajmniej nie zginą na jakiś darmowych hostingach :smile:
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 950
Podziękowania: 22/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2015-11-25, 15:13   

Tuldor88 napisał/a:
Nie ma dostępu do kompa i tyle


Tak właśnie. I nie będę miał tego dostępu jeszcze chwilę (mam stacjonarny, a poza domem korzystam z komórki i bibliotecznego kompa). Najwcześniejszy termin to może święta, choć bardziej prawdopodobne, że nowy rok.

Modyfikacja nie powinna sprawiać problemów z IwD 1/2, a Wróż ma nawet lepiej działający "Kontakt z inną sferą" podczas podróży przez Grzbiet Świata.

Ogłaszam: przerwa techniczna.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 950
Podziękowania: 22/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2015-12-10, 16:06   

Achtung, achtung. Na święta bądźcie czujni, bo... dżender Mikołaj przyjdzie! (czyli ja).
Haha, żart. Ehkm, mam zamiar zaktualizować linki i umiejki, jak i stworzyć druidkę cienia:
- derwisz dostanie JEDNO sanktuarium
- wróż będzie miał większe wróżenie zamiast "kontaktu..."
- Faldorn nie dostanie przywołania biesa cienia
See you (a poza tym L'f poczekaj, aż poprawię klasy, zresztą wyślę PW)
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
dominikS4 

Wiek: 26
Posty: 8
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-12-11, 17:32   

Świetnie nie mogę się doczekać :mrgreen:
_________________
Uważaj, co do mnie mówisz, albo twe słowa wrócą do ciebie na czubku mojego buta!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 950
Podziękowania: 22/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2015-12-20, 14:56   

Święta tuż tuż i pierwsze, co zrobię, to poprawienie podklas. W czwartek w domu. Zainteresowanym wyślę to na PW, ale dołączam się do prośby @Tuldor88 - żeby po ich edycji zwierzchnik je tu przypiął (proszę też o umieszczenie technologa final absolutely complete version).
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 950
Podziękowania: 22/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2015-12-24, 16:14   

@dominikS4 - wysłałem podklasy przez PW, teraz wstawię linki do 4shared.

Derwisz:

Derwisze to członkowie mistycznego bractwa świętych wojowników. Dzięki ascezie, w jakiej żyją, uzyskują dodatkowe moce. Ich styl walki opiera się na piruetach ofensywnych i niemal zawsze na walce dwiema broniami.

Zalety:

- na 1 poziomie uzyskuje możliwość rzucenia Sanktuarium (x2)
- na 5, 10 i 15 poziomie uzyskuje zdolność specjalną - Piruet ofensywny (jak u Fechtmistrza)
- na 15, 20 i 25 poziomie uzyskuje zdolność specjalną - Przywołanie devy

Wady:

- nie może uzyskać biegłości w stylu walki mieczem i tarczą oraz w stylu walki jedną bronią
- nie może oswajać zwierząt
- nie może nosić zbroi cięższej niż skórzana ćwiekowana

Derwisz (na 4shared)

Wróż:

Wróże to szamani obdarzeni intuicyjnym talentem do magii poznania. Ich przepowiednie potrafią ujawniać sekrety, rozpraszać iluzje, a nawet pomóc w aktualnej misji (poprzez zasięganie porad od duchów przodków). Niestety, wróże wywodzą się najczęściej z prymitywnych plemion, co wpływa negatywnie na ich iloraz inteligencji oraz charyzmę. Nie potrafią również przybierać zwierzęcych kształtów, gdyż zdolności te zostały przyćmione przez wieszczy talent.

Zalety:

- na 1 poziomie uzyskuje możliwość rzucenia Wykrycia zła (x2)
- na 3 poziomie uzyskuje możliwość rzucenia Poznania przeciwnika
- na 5 poziomie uzyskuje możliwość rzucenia Jasnowidzenia
- na 7 poziomie uzyskuje możliwość rzucenia Wykrycia iluzji
- na 9 poziomie uzyskuje możliwość rzucenia Wyroczni
- na 11 poziomie uzyskuje możliwość rzucenia Prawdziwego widzenia
- na 14 poziomie uzyskuje możliwość rzucenia Większego wróżenia
- na 5, 10 i 15 poziomie uzyskuje zdolność specjalną - Dywinację

DYWINACJA

Korzystając z tej zdolności, wróż potrafi sięgnąć intuicyjnie w niedaleką przyszłość. Przez następne 10 rund otrzymuje niekumulującą się premię do szczęścia +3.

Wady:

- jego inteligencja może wynosić co najwyżej 12
- jego minimalna charyzma wynosi 12
- nie może nosić zbroi cięższej niż skórzana
- nie może przybierać zwierzęcych kształtów

Wróż (na 4shared)

Niestety starym zipem spakowane i ogólnie to na darmowym hostingu, ale cóż, nikt nie chce przypiąć.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
dominikS4 

Wiek: 26
Posty: 8
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-12-28, 13:31   

Ruffle_truffle, Dziękuje ślicznie :mrgreen: zabieram się za granie :mrgreen:
_________________
Uważaj, co do mnie mówisz, albo twe słowa wrócą do ciebie na czubku mojego buta!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 950
Podziękowania: 22/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2016-05-08, 17:03   

Zajmę się za niedługo "Żercą (barbaric shaman)". Na razie nie mam zainstalowanego WoBG, choć potrzebne będzie w sumie czyste SoA. Co do druida cienia - nie wiem, czy będę go tworzył. I tak podklasa miała być tylko dla Faldorn.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 950
Podziękowania: 22/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2016-05-14, 17:48   Żerca

Zmieniła mi się nieco koncepcja (jak zwykle). Opis podaję poniżej:

ŻERCA:

Żercy to druidzi zahartowani przez trudne warunki, jak i zaprawieni w sztuce wojennej lepiej od innych przedstawicieli tej klasy. Wyszkolenie w technikach żołnierskich zawdzięczają wytrenowaniu przez wojowników swoich barbarzyńskich plemion. W takich to społecznościach pełnią funkcję szamanów, a gdy zajdzie potrzeba, stają do boju ramię w ramię z wojami.

Zalety:

- może uzyskać specjalizację (dwa punkty biegłości) w broniach nie-dystansowych, przeznaczonych dla zwykłego druida (kij, maczuga, sejmitar, sztylet, włócznia)
- na 7, 14 i 21 poziomie uzyskuje zdolność specjalną: Bitewny trans

BITEWNY TRANS

Dzięki tej zdolności żerca potrafi popaść w szał taki sam, w jaki popadają barbarzyńcy (trwający 5 rund)

Wady:

- może być wyłącznie chaotyczny neutralny
- nie ma minimalnego progu charyzmy
- nie może przybierać zwierzęcych kształtów
- tylko człowiek

EDIT: Muszę jeszcze trochę edytować plik .tp2, bo było małe niedociągnięcie.

EDIT2: Zrobione. Link: Dziki zew - Żerca
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group