Poprzedni temat «» Następny temat
WoBG MOD: Dziki zew Kitpack (w częściach)
Autor Wiadomość
Ruffle_truffle 


Wiek: 30
Posty: 877
Podziękowania: 28/80
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2015-07-03, 17:12   WoBG MOD: Dziki zew Kitpack (w częściach)

Mod będzie się ukazywał w częściach. Na końcu, po ewentualnych uwagach i zmianach, nastąpi jego kompletna publikacja.

Na pierwszy ogień poszła podklasa łowcy, możemy stworzyć sobie Leszego - strażnika nieujarzmionej przyrody.

Opis:

Leszy to strażnik dzikiej przyrody, chroniący naturę i równowagę niemal tak dobrze jak druid. Często uchodzi za nieodłączalny element leśnego ustępu, uroczyska, pola czy innych nieskalanych cywilizacją miejsc. Wraz z przybyciem doświadczenia, coraz bardziej zespala się z przyrodą. Do ludzi żywi uczucia ambiwalentne, raz pomagając im w wyjściu z lasu, innym razem zastawiając na nich pułapkę.

Zalety:

- na 3 poziomie uzyskuje zdolność przemiany w Wilka
- na 6 poziomie uzyskuje zdolność przemiany w Śnieżnego wilka
- na 9 poziomie uzyskuje zdolność przemiany w Wilka-wampira
- na 12 poziomie uzyskuje zdolność przemiany w Wilkołaka
- na 15 poziomie uzyskuje zdolność przemiany w Łakowilka
- na 20 poziomie uzyskuje zdolność przemiany w Pokracznego kopca

Wady:

- może być wyłącznie praworządny neutralny
- może uzyskać biegłość/specjalizację w broniach tylko takich, na jakie zezwala etos wojownika/druida
- nie może nosić zbroi cięższej niż skórzana ćwiekowana

Małe uwagi: nie może także korzystać z procy, poza tym wszystko wydaje się być takie, jakie powinno być.

Screeny:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Mod nie działa na wersjach BGT/TuTu, potrzeba (najlepiej najnowszej) wersji "Świata Wrót".
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 30
Posty: 877
Podziękowania: 28/80
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2015-07-05, 19:07   Łowca wynaturzeń (Hunter of degenerations), Część 2

Na drugi ogień idzie podklasa "Łowca wynaturzeń". Nie zdołałem uczynić jej taką, jaka miała być, ale udało się (trochę odmiennie, chyba nie gorzej). Zresztą - sami oceńcie.

Opis:

Łowcy wynaturzeń to zbrojni przeciwnicy wszystkiego, co nienaturalne - nawet bardziej zaangażowani w walkę z takimi stworzeniami, niż niektórzy druidzi. Potrafią wytropić i zniszczyć wszystko, co może zagrozić naturalnemu porządkowi rzeczy czy delikatnej równowadze regionu. Dzięki wrodzonej sile i zdrowiu, mogą powalić nawet najgroźniejsze z bestii, nie mówiąc o wrogach rasowych, przeciw którym otrzymują bardzo wysoką przewagę w bitwie.

Zalety:

- na 1 poziomie uzyskuje zdolność rzucenia Przełamania strachu
- na 3 poziomie +2 do trafienia i obrażeń przeciwko potworom oraz nieumarłym
- na 6 poziomie +4 do trafienia i obrażeń przeciwko potworom oraz nieumarłym
- na 9 poziomie +6 do trafienia i obrażeń przeciwko potworom oraz nieumarłym
- na 12, 15 i 18 poziomie uzyskuje możliwość rzucenia Unieruchomienia potwora

Wady:

- może być wyłącznie: praworządny dobry lub praworządny neutralny
- nie może używać zbroi cięższej niż skórzana ćwiekowana~

Screeny:


http://www.imagic.pl/file...urze%F1%202.JPG
http://www.imagic.pl/file...urze%F1%203.JPG

Edit: Achtung, achtung! Wstawiam nową wersję, powtórzyła mi się tylda i jedno słowo, przez co klasa nie dawała się zainstalować oraz nie do końca dobrze wyglądał/brzmiał opis.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 30
Posty: 877
Podziękowania: 28/80
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2015-07-06, 11:30   Derwisz (Dervish), Część 3

No i zrobiłem ostatnią podklasę łowcy. Znowu nie wyszło w 100% tak, jak zaplanowałem, ale podklasa jest grywalna.

Opis:

Derwisze to członkowie mistycznego bractwa świętych wojowników. Dzięki ascezie, w jakiej żyją, uzyskują dodatkowe moce. Ich styl walki opiera się na piruetach ofensywnych i niemal zawsze na walce dwiema broniami.

Zalety:

- na 1 poziomie uzyskuje możliwość rzucenia Sanktuarium
- na 5, 10 i 15 poziomie uzyskuje zdolność specjalną - Piruet ofensywny (jak u Fechmistrza)
- na 10, 15 i 20 poziomie uzyskuje zdolność specjalną - Przywołanie dewy

Wady:

- nie może uzyskać biegłości w stylu walki mieczem i tarczą oraz w stylu walki jedną bronią
- nie może oswajać zwierząt
- nie może nosić zbroi cięższej niż skórzana ćwiekowana

Tym razem bez Screenów.

Przekroczyłem limit uploadu, zainteresowanych proszę o kontakt (zaraz wyślę też link).

Oto obiecana podklasa:

http://przeklej.org/file/...3.-.Derwisz.zip
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 30
Posty: 877
Podziękowania: 28/80
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2015-07-10, 15:18   Wróż (Predict), Część 4

No i czas na kolejną podklasę, tym razem druida.

Opis:

Wróże to szamani obdarzeni intuicyjnym talentem do magii poznania. Ich przepowiednie potrafią ujawniać sekrety, rozpraszać iluzje, a nawet pomóc w aktualnej misji (poprzez zasięganie porad od duchów przodków). Niestety, wróże wywodzą się najczęściej z prymitywnych plemion, co wpływa negatywnie na ich iloraz inteligencji oraz charyzmę. Nie potrafią również przybierać zwierzęcych kształtów, gdyż zdolności te zostały przyćmione przez wieszczy talent.

Zalety:

- na 1 poziomie uzyskuje możliwość rzucenia Wykrycia zła
- na 3 poziomie uzyskuje możliwość rzucenia Poznania przeciwnika
- na 5 poziomie uzyskuje możliwość rzucenia Jasnowidzenia
- na 7 poziomie uzyskuje możliwość rzucenia Wykrycia iluzji
- na 9 poziomie uzyskuje możliwość rzucenia Wyroczni
- na 11 poziomie uzyskuje możliwość rzucenia Prawdziwego widzenia
- na 13 poziomie uzyskuje możliwość rzucenia Kontaktu z inną sferą
- na 5, 10 i 15 poziomie uzyskuje zdolność specjalną - Dywinację

DYWINACJA

Korzystając z tej zdolności, wróż potrafi sięgnąć intuicyjnie w niedaleką przyszłość. Przez następne 10 rund otrzymuje niekumulującą się premię do szczęścia +3.

Wady:

- jego inteligencja może wynosić co najwyżej 12
- jego minimalna charyzma wynosi 12
- nie może nosić zbroi cięższej niż skórzana
- nie może przybierać zwierzęcych kształtów

http://przeklej.org/file/...sc.4.-.Wroz.zip

To kolejna podklasa, która w szczególności wymaga najlepiej najnowszej wersji "Świata Wrót". Enjoy!
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
L`f 
Uczeń Gonda


Wiek: 27
Posty: 1381
Podziękowania: 290/154
Wysłany: 2015-07-10, 15:42   

Ładnie, ładnie. Mam nadzieję, że zdążę pomóc, wypowiadając się na temat każdej z podklas. W chwili obecnej mam niezły młyn i trudno mi wygospodarować na to czas, ale jako że zostały Ci jeszcze 2 podklasy, to powinienem zdążyć przed wydaniem pełnej paczki. ;>
_________________
AshfncaeicaliuheangfkacgakfgegcalgfcalhfcamhlhKi~.!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 30
Posty: 877
Podziękowania: 28/80
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2015-07-10, 16:40   

Dzięki. No właśnie na tym etapie zaczynają się schody. Np. druid cienia będzie wymagał konwersji Faldorn, a Żerca - nowej listy używalności, której na razie nie potrafię stworzyć.

W praktyce klasy wychodzą nieco inaczej, ale to raczej przez mój brak doświadczenia.

Już teraz chcę uwzględnić kilka zmian, a mianowicie:

- dodanie do opisu podklasy leszego wzmianki o braku możliwości rozdawania punktów biegłości w procy
- dodanie możliwości bycia elfem i łowcą wynaturzeń zarazem

Co do druida cienia:

DRUID CIENIA

Druidzi cienia uznawani są za sektę i fałszywy odłam prawdziwych druidzkich zakonów. W bardzo agresywny sposób starają się chronić naturę i niszczyć cywilizację, co nie przysparza im przyjaciół. Ich rytuały wręcz "wydzierają" energię z ziemi, co ma swoje konsekwencje zarówno dla niej, jak i dla tychże druidów, a inicjacja na druida cienia wymaga poświęcenia siły witalnej. Mimo to są oni zdania, że tylko tak radykalne działanie daje dobre efekty.

Zalety:

- może mieć neutralny zły charakter (oprócz neutralnego)
- na 3, 6 i 9 poziomie uzyskuje możliwość rzucenia Zadawania średnich ran
- na 6 poziomie uzyskuje zdolność specjalną - Symbiozę

SYMBIOZA

Za pomocą tej zdolności druid cienia pobiera siły witalne z otaczającej go przyrody ożywionej i nieożywionej (trawa, drzewa, ziemia, kamienie itp.). Efekty:
- 25% szans na dodatkowe 5 punktów życia
- 25% szans na dodatkowe 10 punktów życia
- 25% szans na dodatkowe 15 punktów życia
- 25% szans na dodatkowe 20 punktów życia
Po 10 rundach czar przestaje działać, a druid musi oddać energię z nawiązką, tracąc dodatkowe punkty życia i otrzymując 5 pkt. obrażeń od magii (jeśli rzucający ma w danym momencie mniej punktów życia - ginie).
- na 9 poziomie uzyskuje zdolność specjalną - Ciało z magmy

CIAŁO Z MAGMY

Za pomocą tej zdolności druid cienia wyrywa energię z samego jądra ziemi, czyniąc swoje ciało mieszaniną magmy i lawy. Efekty:
- niewrażliwość na choroby/trucizny
- jak czar Odporność na ogień/zimno
- jak czar Kamienna skóra (tworzy 6 skór)
- 5 punktów obrażeń od ognia po upływie czasu działania (20 rund)

- na 12, 15 i 18 poziomie uzyskuje zdolność specjalną - Przywołanie biesa cienia

Wady:

- jego kondycja może wynosić co najwyżej 12
- jego mądrość może wynosić co najwyżej 16

Oprócz tego jakaś komenda typu "replace", by zmienić Faldorn na druidkę cienia, dodanie nowych skryptów i mocy arcydruidowi Amarande, no i być może jakaś zmiana przy dialogu z Faldorn w BG2 (tak, by przejąć gaj druidów na nieco innych zasadach). Masz rację, potrzebuję pomocy :D
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 30
Posty: 877
Podziękowania: 28/80
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2015-07-23, 19:54   Screen z testowania "Wróża"

Po przejściu testów opublikowałem podklasy, aczkolwiek mogą być w nich niedociągnięcia. Jakby co - proszę o wytknięcie błędów.

"Najpopularniejszy" wróż (najwięcej głosów w ankiecie, najmniej ściągnięć...), ma wiele przydatnych zdolności, ale "Kontakt z inną sferą" to tylko dodatek i jest jako tako przydatny wyłącznie w Icewind Dale I + dodatek. Może w przyszłości dodam jakieś pasujące do innych realiów dialogi.



Zapraszam do ściągania wyjadaczy "Świata Wrót".
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Damianus_NT 
beamdog hater


Wiek: 28
Posty: 310
Podziękowania: 91/21
Wysłany: 2015-07-24, 00:01   

Wróż jest dobry, ale nie nadaje się dla charname. Kto by chciał grać przez 500h jako support? :P

BTW. Podczas łączenia ze stroną hostującą wspomnianego wróża, wyskakuje informacja, że "witryna może zawierać niebezpieczne treści". To na pewno nie zachęca do pobierania ;)
_________________
Dni V - zwiastun (CoB)
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 30
Posty: 1740
Podziękowania: 129/135
Wysłany: 2015-07-24, 16:32   

Nie każdy kto głosował w ankiecie "co wam sie najbardziej podoba" ściągnął klasy bo nie każdy gra w WoBGa (pomimo iż projektowi kibicuje) Ruffle, stąd i ściągnięć mniej :wink: Szkoda, że ww klasy nie działają też na 'czyste' BGT ale to już Twoja decyzja...

Co do Wróża:
1) Charname-support nijak mi nie przeszkadza, zresztą wróż jako podklasa druida i tak nie jest wcale najsłabszą klasą jaką można mieć w BG :smile:
2) Dobrze by mu zrobiło rozwinięcie "Kontaktu z inną sferą" i to w stopniu znacznym... zresztą dobrze by to zrobiło nie tylko jemu a każdemu kto może to rzucić w WoBG.
Tym bardziej, że rozwinięcie tego to rzecz banalna i 10 razy prostsza niż zrobienie samej podklasy - bo ogranicza się do appendowania jednego pliku tekstowego w jakim siedzą opcje "o co mogę zapytać". Myślę (acz to tylko moje przypuszczenie, by uzyskać pewność musiałbyś samego Mistrza spytać), że Dradiel nie miałby nic przeciwko gdybyś w modku to rozwinął, bo przyjemny to smaczek ale pewnie ważniejsze ma póki co przeprawy z superkompilacją :wink:
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 30
Posty: 877
Podziękowania: 28/80
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2015-07-25, 23:01   

Mój avast wykrył śmieciocha, ale dopiero po uploadzie. Jutro zeskanuję. Przepraszam. Co do charname wróża - zawsze mógł talent i wady odziedziczyć po kądzieli. Edit: nigdy nie zrozumiem wystawiania charname na 1 linii, ale co kto woli. Gram na próbę z wysokim levelem i jest super. I to większe wróżenie... Kontakt pasuje przerobić na zaawansowane porady chowańca. Edit 2: mógłbym dostosować podklasy do bgt/tutu, ale to by wymagało "kradzieży" cudzych pomysłów. Np. Większe wróżenie dla wróża. Musiałbym mieć chyba zgodę innych twórców.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 30
Posty: 877
Podziękowania: 28/80
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2015-08-08, 17:13   Derwisz (Dervish), Część 3

Postanowiłem wysłać plik na nową witrynę, ale ja nie mam jakichś super extra prezerwatyw internetowych i zlewam niektóre opinie o witrynach. W każdym razie na 4shared wymagane jest logowanie, wolę tego nie robić.

Screen z testowania Derwisza:



Co do ewentualnych zgrzytów zębów, że Derwisz jest dodawany do BG - a niby dlaczego celtycki druid może być, a islamski derwisz nie? To nie wyraża moich poglądów na kwestię budowania meczetów w Europie. Khalid to typowe bliskowschodnie imię, a Krainy mają swój odpowiednik Iraków i takich tam.

W jedynce może być nieco dziwny, ale moim zdaniem do dwójki pasuje jak ulał. Zresztą kensai też nie pasuje do jedynki. Mniejsza o to.

Derwisz

Kto chce, ten ma. Razy dwa.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 30
Posty: 877
Podziękowania: 28/80
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2015-08-31, 21:42   

Informuję, że Łowca wynaturzeń i Derwisz są podklasami, jakie na 99% nie sprawią problemów ze zwykłym Shadows of Amn + ToB.

Klasy mają proste umiejętności, przy takim druidycznym zaklinaczu nie jest to jakaś rewolucja. Niemniej jednak może klimat się komuś spodoba i zdecyduje się zagrać. W sumie - te zdolności może oryginalne nie są, ale chyba nawet przydatne (i, mam nadzieję, pasują).
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 30
Posty: 877
Podziękowania: 28/80
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2015-09-02, 19:50   

Achtung, achtung!

Opis podklasy derwisza jest nieco mylący i nieadekwatny do działania tej profesji.

W sumie działa lepiej, niż jak sugeruje opis.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 30
Posty: 1740
Podziękowania: 129/135
Wysłany: 2015-09-02, 20:05   

A jakie są w nich różnice Ruffle? Od razu lepiej by było to tak zaktualizowac by opis oddawał stan faktyczny - niby jest to pierdołka ale takie pierdołki w modach to jedna z bardziej wkurzajacych rzeczy ^^
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 30
Posty: 877
Podziękowania: 28/80
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2015-09-03, 08:28   

Wszystko doprowadzę do porządku... W swoim czasie. Pewnie znowu nie zaktualizowałem plików. W sumie, nie mam pewności, czy ta wersja jest dobra/zła. Dzisiaj zajmę się sprawdzeniem tego i ewentualną korektą.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group