Poprzedni temat «» Następny temat
[TES III] Morrowind - Mody
Autor Wiadomość
Semaj 


Wiek: 26
Posty: 69
Podziękowania: 2/3
Skąd: BGiF i TH
Wysłany: 2015-02-08, 00:40   [TES III] Morrowind - Mody

Ostatnio na sb sporo przewijało się o Morrowindzie. Największa (chyba) polska strona o TESach (AW) upadła. Wraz z nią być może część modów kompatybilnych z polską wersją. Moje pytanie jest takie, czy znacie coś fajnego, co nie będzie gryźć się z wersją polską?

Niech ten temat ogólnie posłuży do wymieniania się modami do TESIII.
_________________
Jeżeli masz nadzieję, to znaczy, że nie uczysz się na błędach.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Nobanion 
Avatar Sehanine
kotołak, zajebójca czata ^^


Posty: 1051
Podziękowania: 100/223
Skąd: Nowy Londyn
Wysłany: 2015-02-08, 10:07   

Masz tutaj do wyboru i do koloru :)
http://www.nexusmods.com/...ds/categories/?
_________________
Zapomniane Krainy, to nie świat, to stan umysłu :cwan:
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Zed Nocear 
Uczeń Gonda
Laureat Konkursu Modderskiego


Wiek: 49
Posty: 2042
Podziękowania: 253/49
Skąd: gród Vratislavia
Wysłany: 2015-02-08, 11:23   

Nobanion napisał/a:
Masz tutaj do wyboru i do koloru :)
http://www.nexusmods.com/...ds/categories/?

Ale do polskiej wersji? Nie modowałem Morrowinda, ale z tego co wiem, to nawet nie chodzi o polskie tłumaczenie, mody z wersji eng. wymagają przekompilowania do wersji polskiej, bo inaczej nie zgadzają się współrzędne/tagi obszarów, czy coś takiego. BG dzięki Weidu z wielojęzycznymi modami jest na prawdę w komfortowej sytuacji. Osobiście Morrowind mnie znudził (nie mówiąc o następcach), ale upadek Adamantytowej Wieży to obiektywnie niepowetowana strata. Może ktoś choć same mody kompatybilne z pl udostępni na jakimś serwerze?
_________________
"There are also some elements of the game that are not «broken» but could do with a tweak to make them just a little better in some way."
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
K4thos 
Uczeń Gonda


Wiek: 31
Posty: 354
Podziękowania: 61/39
Wysłany: 2015-02-08, 12:20   

z polską wersją to bida z nędzą. Jak Zed wspomniał trzeba je przerabiać, więc jest z tym trochę zachodu. Jeśli szukasz gotowych już plugów, to zajrzyj na skyrim.pl - pomimo nazwy to był kiedyś drugi po adamantytowej wieży największy portal dotyczący Morrowinda, wcześniej znany jako Clockwork City. Teraz mają napływ świeżej krwi z uwagi na popularność Skyrima, ale wciąż znajdziesz tam trochę ludków grywających w Morrka. Tu jest temat z listą modów ze starej plikowni, ale linków brak więc pewnie musiałbyś o nie poprosić. Tu masz temat z konwerterem magnusa.

Proponuję przerzucić się na angielską wersję jeśli ogarniasz język, bo wiele nowszych i/lub większych modów nie doczekało się tłumaczeń.

Ze swojej strony polecam moje mody :P (na scenie Morrowinda jestem znany pod jakże oryginalnym nickiem Logitech :lol: )
- Morrowind Acoustic Overhaul - dobór dźwięków przez gościa zajmującego się zawodowo sprawami audio (Peterbitt), więc daje radę. Ja odpowiadam za całe oskryptowanie, więc jeśli znajdziesz jakieś bugi to z miejsca mogę je naprawić. Inna sprawa, że ludzie zgłaszają sporo konfliktów z innymi modami, dlatego warto poczekać na następną wersję, która powinna poprawić kompatybilność z dużą ilością modów (w tym z animacjami) i będzie w znacznej mierze bazować na oryginalnym soundtracku Morrowinda, więc powinna bardziej przypaść do gustu fanom Morrka. Jest już gotowa, kwestia kilku zmian i wrzucenia jej online przez Petera.
- Oblivion like combat tweaks - to na wypadek gdybyś nie był fanem systemu walki w Morrowindzie ;)
- Lock-bashing in Morrowind - coby Twój woj mógł otwierać zamki jak w Daggerfallu.

Sporo innych modów w drodzę. Jeśli zamierzasz używać moich modów to koniecznie przeczytaj readme, bo wymagają wszelkiego rodzaju rozszerzeń skryptowych i poprawek - MGE XE, MWSE, MCP. I oczywiście wymagają konwersji żeby działały z wersją PL, a do tego skrypty muszą być rekompilowane w mwedit... Sorrki, nie mam polskiego Morrka, więc nie wypuszczam polskich wersji.
_________________
"Podwładny winien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty tak, aby swoim pojmowaniem istoty rzeczy przełożonego nie peszyć"
Ukaz Cara Rosji Piotra I z 9 grudnia 1708 roku.
Ostatnio zmieniony przez K4thos 2015-02-08, 13:04, w całości zmieniany 2 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Semaj 


Wiek: 26
Posty: 69
Podziękowania: 2/3
Skąd: BGiF i TH
Wysłany: 2015-02-08, 12:50   

Chyba faktycznie trzeba będzie przesiąść się na angielską wersję. Muszę przyznać, że ten modzik modyfikujący dźwięki wydaje się zacny. A co z grafiką? Co polecacie? Widziałem filmiki z graficznym Overhaulem i wyglądało to naprawdę nieźle.
_________________
Jeżeli masz nadzieję, to znaczy, że nie uczysz się na błędach.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
K4thos 
Uczeń Gonda


Wiek: 31
Posty: 354
Podziękowania: 61/39
Wysłany: 2015-02-08, 13:04   

Żeby nie uprawiać czystej autopromocji tu masz listę modów z którymi ja gram:
- Graphic Herbalism
- Modern User Interface
- Signposts Retextured
- A Strange Plant
- Animated Morrowind
- Boats
- Gondoliers
- Silt Striders

do tego Morrowind Patch Project (nie wiem która wersja jest najnowsza) i jeśli masz dobrego kompa, to MGE XE z masą shaderów, zwłaszcza ten.

Z grafiki nic nie polecę, bo cenię sobie oryginalny wygląd Morrka poprawiony tylko shaderami i distant landem.
_________________
"Podwładny winien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty tak, aby swoim pojmowaniem istoty rzeczy przełożonego nie peszyć"
Ukaz Cara Rosji Piotra I z 9 grudnia 1708 roku.
Ostatnio zmieniony przez K4thos 2015-02-08, 13:13, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
sajok 
Przyjaciel Klanu

Wiek: 45
Posty: 269
Podziękowania: 30/52
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-02-08, 13:12   

Morrowind, jakoś nie wiedzieć czemu nie przypadł mi do gustu tak jak chyba wszystkie pozostałe TES-y, ale jeżeli Cię to zainteresuje to proponowałbym śledzić postęp na rozwojem moda o nazwie Skywind. Jest to przeniesienie Morka na silnik Skyrima. Zapowiada się naprawdę ciekawie.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Semaj 


Wiek: 26
Posty: 69
Podziękowania: 2/3
Skąd: BGiF i TH
Wysłany: 2015-02-08, 13:23   

Dzięki K4thos, fajna lista, zobaczę. Sajok, ten projekt wydaje się spoko, ale z tego co wiem, to raczej tego typu projekty raczej prędzej czy później zostają porzucone.
_________________
Jeżeli masz nadzieję, to znaczy, że nie uczysz się na błędach.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
K4thos 
Uczeń Gonda


Wiek: 31
Posty: 354
Podziękowania: 61/39
Wysłany: 2015-02-08, 13:44   

przyszłość Morrka to OpenMW, czyli reimplementacja silnika. Tu kanał youtube. Na chwilę obecną projekt może wydawać się mało oszałamiający, bo wersja 1.0 celuje w funkcjonalność czystego Morrowinda, jednak to dopiero początek. Nieograniczone możliwości modowania, wtyczki do samego silnika etc. Nie zdziwcie się jak z biegiem czasu silnik będzie w stanie renderować lepszą grafikę niż Skyrim - oczywiście mowa o możliwościach samego silnika, zasoby gry importowane z Morrowinda rażą i będą razić swoim wiekiem. Dlatego jak najbardziej wspieram projekt Skywind - będzie co importować prosto do OpenMW ;)
_________________
"Podwładny winien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty tak, aby swoim pojmowaniem istoty rzeczy przełożonego nie peszyć"
Ukaz Cara Rosji Piotra I z 9 grudnia 1708 roku.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group