Poprzedni temat «» Następny temat
[HoM&M III] WoG

Ulubiony stwor 8 poziomu?
sefarin (zamek)
18%
 18%  [ 5 ]
diamentowy smok (bastion)
0%
 0%  [ 0 ]
gromowładny (forteca)
29%
 29%  [ 8 ]
antychryst (inferno)
7%
 7%  [ 2 ]
krwawy smok (nekropolia)
3%
 3%  [ 1 ]
smok cienia (lochy)
11%
 11%  [ 3 ]
upiorny behemot (twierdza)
7%
 7%  [ 2 ]
piekelna hydra (cytadela)
7%
 7%  [ 2 ]
swiety feniks (conflux)
14%
 14%  [ 4 ]
Głosowań: 20
Wszystkich Głosów: 27

Autor Wiadomość
Cannabis 


Wiek: 28
Posty: 157
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2008-01-07, 21:47   

Tak z tymi smokami to racja, ale nie były one ogólnie dostępne czyt. nie są jednostkami które wyprodukujesz w swoim zamku. Ewentualnie spotkasz ich w obozie uchodźców, albo jakimś specjalnym siedlisku (jeżeli takowe było, bo już dawno nie grałem).

W WoG natomiast takie jednostki są, że tak powiem na porządku dziennym.

Co do smoczków to dodawał je AB, była tam nawet jedna kampania zatytułowana Polowanie na smoki.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Mytos 

Wiek: 35
Posty: 38
Skąd: okolice wawki
Wysłany: 2008-02-20, 10:18   

Mi się WoG bardzo podoba. Swojego czasu sporo grywałem w to. brałem maxymalną mapę, wszystkie możliwe utrudnienia 9z tym że miałem już fort) i grałem, naprawdę ciekawie się rozwijało, było naprawdę ciężko, bez dobrego bohcia na starcie od razu przegrana :D
Uważam iż sam WoG wniusł baaaaardzo wiele dobrego do HIII, szkoda tylko że mi coś nawala, a ludzie na forum kwasowej groty nie umieli/chcieli mi pomóc :/
_________________
Nie ma milszego dźwięku nieżli upadek bliźniego :-P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Vinci
Zasłużony


Posty: 2503
Podziękowania: 246/53
Wysłany: 2009-06-11, 23:24   

W WoGa grałem. Nie powiem, spodobał mi się. Ale nadawał się tylko do pojedynczych map, jego kampania była co najmniej denerwująca. To nie dla mnie, męczyć się przez całą mapę z dwoma pikinierami i zwiedzać każdy kąt mapy w poszukiwaniu ukrytego zdarzenia. Zdecydowanie na plus, według mnie jest pojawienie się dowódców. Pomysł zaczerpnięty w H4, a to jedna z nielicznych rzeczy, która się w czwórce udała. Jednostki 8 poziomu - mam mieszane uczucia, ale taki czarny smok atakujący jak harpia to coś interesującego, często wymusza zmianę taktyki ;) Burzenie zamków i tworzenie ich od podstaw to według mnie świetna sprawa, bardzo dobry pomysł, niweluje to trochę przewagę jaką może zdobyć przeciwnik albo my, gdy przy wyborze losowym pojawi się wiele zamków jednego rodzaju. Doświadczenie jednostek trochę mnie irytowało, bo nie wiem jak to komputer robił, ale zawsze miał kilkakrotnie bardziej doświadczone jednostki ode mnie :P Ale sam pomysł dobry, trochę jak w Rome: Total War ;) Wkurzały mnie bezużyteczne obiekty, które się pojawiły, głównie z Disciples, oraz ruchome lasy, dobrze, że można było to wyłączyć, brrr, wyglądało to nieciekawie według mnie.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Estiro 

Wiek: 22
Posty: 38
Wysłany: 2009-12-04, 15:11   

Grałem w WoGa. Te wszystkie innowacje bardzo mi się spodobały. Uważam, że trójka z WoGiem przebija nawet moją ulubioną czwórkę :> . Cóż, WoG to bardzo łakomy kąsek :razz: . Dowódcy, nowe jednostki, nowe kampanie i inne... w dodatku można wybrać, które z tych dodatków chcemy mieć w mapie, w którą gramy :> . Bardzo polecam ściągnięcie i pogranie sobie w WoGa. A moją ulubioną jednostką ósmego poziomu jest piekielny baron (antychryst).
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
boro 


Wiek: 33
Posty: 541
Podziękowania: 27/24
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2009-12-04, 21:00   

WoG ma to do siebie, że komputer nie do końca potrafi wykorzystać jego potencjał, ale to nie znaczy że jest łatwiej dla nas. Można w nim sobie tak życie utrudnić, że pokonanie byle jakiej jednostki strzegącej głupi tartak, graniczy z cudem/fartem, nawet z mocną armią.

Sama kampania jest owszem ciekawa, ale czasami wręcz przegięta, bowiem (przynajmniej na moich doświadczeniach) w konkretnych kampaniach trzeba zrobić wszystko klik w klik, bo inaczej cała misja pójdzie w niepamięć.

Jeśli ktoś jest za to zapalonym twórcą scenariuszy to wog daje ogromne możliwości poprzez tworzenie skryptów, Do tego nowe obiekty dają wiele radości, można bardzo ładnie zrobić maę, by wszystko do siebie pasowało.

Dowódcy to nieoceniona pomoc, i bardzo dobrze prezentuje sie opcja, gdzie musimy najpierw kupić dowódce + włączyć opcje z wyborem profesji, dzięki czemu możemy nie dośc ze wybrać bardziej pasującą dla nas postać, to jeszcze każda z nich ma swoje specjalne atrybuty. Umiejętności oraz ich kombinacje świetnie zdają egzamin, choć czasem w połączeniu ich wychodzi coś durnego, jak na przykład "rozpęd" (obrazenia+szybkośc - jesli mnie pamięć nie myli) przy dowódcy używającego ataków dystansowych (atak+szybkość).

Nie polecam natomiast wogifikowania mapy. Najlepiej ustawić sobie ocje WoG wedle własnego uznania, ale jak już grac to tak jak scenariusz został stworzony, bo potem wychodza kwiatki, typu: na planszy jest zablokowany czar dimencion door, czy fly, a gdzies podmieni się przedmiot i znajdujemy zwój z tym zaklęciem. O podmianie budynków już nie wspomne.

Jakby ktoś był zainteresowany, to mogę podesłać schemat opcji. Zwykle nie robię jakiś tam przegięć.
_________________
Behold the flesh and the power It holds

( °Д°) <You've got to be kidding me...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
kol 
Przyjaciel Klanu
Fantazmaty i miazmaty


Wiek: 29
Posty: 2380
Podziękowania: 60/46
Skąd: Preußen
Wysłany: 2009-12-04, 21:41   

Co do Woga, wersja, w którą kiedyś grałem, miała taki błąd, że ten czerwony dżin z piekła (jak mu tam było...) na trzecim poziomie miał bardzo mało życia, chyba ktoś się pomylił o jedno zero przy wpisywaniu statystyk. Może ni jest to błąd, ale nic nie rekompensowało tej jego słabości.
Ktoś się z tym spotkał?
_________________
xui̯-ø
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Elgebar 


Wiek: 29
Posty: 42
Podziękował 3 razy
Skąd: z Oriona
Wysłany: 2009-12-06, 01:10   

kol napisał/a:
czerwony dżin z piekła (jak mu tam było...)

ifryt->sułtański ifryt->ifryt radża
jak pierwszy raz zainstalowałem WOG'a to też mi ten problem wyskoczył, instalator podmienił skrypty i ifryt posiadał moce wulkanicznego strzelca (15 HP, tarcza ognia itp) a starożytny bazyliszek z kolei staty arktycznego strzelca. Ściągnąłem niedawno powtórnie instalke z Kwasowej Groty i wszystko śmiga jak trzeba :grin: (być może związane było to z zła kolejnością instalowania modów).
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
boro 


Wiek: 33
Posty: 541
Podziękowania: 27/24
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2009-12-20, 19:17   

Tak ostatnio odnoszę wrażenie, że komputer robi sie coraz to głupszy przez WoGa, ostatnio pogrywam sobie czy to sam, czy z kumplem w różne mapy, i komputer pomimo sporej armii jest nadzwyczaj słaby. Jakiś czas temu nawet powyłączałem wszyskie opcje wog,żeby pograć sobie jak na klasycznym, H3 ale wciąż było zbyt łatwo pomimo poziomu 200%.
Wczoraj znów wróciwszy do Woga, zagrałem sobie we "Wrota Chaosu" i co widzie? Gdy już zdobyłem dimension door i przeleciałem 3/4 powierzchni, wykradając tym samym wszystkie misje od innych graczy, widze, że komputer nawet sie z zamku nie ruszył, ani jednej kopalni nie ruszył, a widziałem, że miał na plecach już diamentowe smoki (8poziom rampart), inni tak samo.
_________________
Behold the flesh and the power It holds

( °Д°) <You've got to be kidding me...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Archerito 

Wiek: 33
Posty: 195
Podziękowania: 1/11
Wysłany: 2011-07-14, 09:55   

<rzuca czar wskrzeszenie> Najpierw nie wyobrażałem sobie Herosów bez Cienia Śmierci ale odkąd zacząłem grać w WoGa to nie może ich zabraknąć. Nowości w nim jest multum i są tak niesamowite a poza tym zostawiają furtkę graczom z czego chcą korzystać a z czego nie. Dla zachęcenia podam opcje które najbardziej mi się podobają:

- doświadczenie jednostek...mega opcja zerżnięta z Disciples. Nasze jednostki przestają iść w ilość a zaczynają w jakość. Na wyższych poziomach mogą dostawać tak świetne premie że się w głowie nie mieści (odporność na szkoły magii, brak kontrataku itp.),

- stwory 8 poziomu...po prostu nowsze potężniejsze wersje jednostek 7 poziomu oczywiście z dodatkowymi potężnymi umiejętnościami,

- dowódcy...jeden z ciekawszych pomysłów zerżnięty z Heroes 4. "Nasz" udział w walce już się nie kończy na siedzeniu na koniku i rzucaniu spelli co turę. Teraz mamy własne alter-ego które świetnie się spisuje na polu walki i sam jeden może rozwalić średniej wielkości drużynę wroga,

- umiejętności...nie dość że teraz możemy wybrać 10 umiejętności zamiast 8 to w dodatku duża część z nich z nich została podrasowana i to do tego stopnia że np. taka nauka jest ciekawą alternatywą,

- podniesienie przydatności balisty i namiotu medyka...urządzenia te były w podstawce żałośnie słabe i padały po jednym spellu. Teraz stackują się i zniszczenie balisty to już nie kwestia jednego rzuconego inferno. Mało tego zadają/leczą kosmiczne obrażenia a w dodatku zostały podrasowane umiejętności związane z nimi. Pokuszę się o stwierdzenie że w wielu walkach balista była największym utrapieniem dla mojej potężnej armii.

Vinci napisał/a:
Doświadczenie jednostek trochę mnie irytowało, bo nie wiem jak to komputer robił, ale zawsze miał kilkakrotnie bardziej doświadczone jednostki ode mnie :P

W opcjach WoGifikacji możesz ustawić jak szybko jednostki komputerowego gracza mają zdobywać doświadczenie. Dodam tylko że ustawienie na maksa sprawia iż po jednej góra dwóch walkach widać dwa mieczyki przy jednostkach więc jest to tylko dla totalnych sadomasochistów :D
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group