Poprzedni temat «» Następny temat
[HoM&M III] WoG

Ulubiony stwor 8 poziomu?
sefarin (zamek)
18%
 18%  [ 5 ]
diamentowy smok (bastion)
0%
 0%  [ 0 ]
gromowładny (forteca)
29%
 29%  [ 8 ]
antychryst (inferno)
7%
 7%  [ 2 ]
krwawy smok (nekropolia)
3%
 3%  [ 1 ]
smok cienia (lochy)
11%
 11%  [ 3 ]
upiorny behemot (twierdza)
7%
 7%  [ 2 ]
piekelna hydra (cytadela)
7%
 7%  [ 2 ]
swiety feniks (conflux)
14%
 14%  [ 4 ]
Głosowań: 20
Wszystkich Głosów: 27

Autor Wiadomość
Piger

Wiek: 27
Posty: 135
Skąd: z Darłowa
Wysłany: 2004-12-23, 13:37   [HoM&M III] WoG

istnieje pewien nieoficjalny dodatek Wake of Gods (przebudzenie pogow)... istnieje do niego spolszczenie i powiem wam ze bardzo oplaca sie ten dodatek... mi osobiscie sie bardzo spodobal. oto m.in. co dodaje nowego:
-jednostki 8 poziomu - pewnie powiecie ze przegiecie ale nie:P mozna dostac je tylko w siedliskach na mapie swiata ale jak mamy ulepszona budowle 7 poziomu z tego samego zamku co istota 8 lvl to mozemy "sciagnac" ja z tego siedliska... statystycznie sa nawet kilka razy lepsze od 7lvli a wygladem... coz, sa takie same tylko zmieniono kolory i tu w niektorych przypadkach trzeba pochwalic tworcow... np imo swiety feniks po prostu wyglada cudnie!!! taki zloty! masakra... ale sa tez lipnie kolorowane:P sami sprawdzcie:P
-dowodcy: jest to jakby "ucielesnienie" naszego bohatera w walce... dowodca awansuje wraz z bohaterem i wraz z poziomami zyskuje specjalne zdolnosci ktore, no powiem sa fajne;] mimo tego i tak jakos zbytnio ich nie polubilem bo sa po prostu slabi a kiedy zaczynaja byc mocni to wszyscy maja jednostek w brud:P
-ruchome elementy takie jak drzewa, itd...
-mozliwosc burzenia zamkow - yeah!!! w koncu jak nie podoba sie nam jakis zamek a jest w naszym posiadaniu to morzemy z niego zrobic ruine;] jezeli chcemy to mozemy ponownie odbudowac ten zamek ale za to na swoj rodzinny;] jest umiejetnosc "budowniczy" ktora daje to ze jak zburzymy zamek to mozemy wybudowac z niego kazdy:P
-jakis bohater pamietam mial taka fajna umiejetnosc: welon ciemnosci czy jakos tak:P pamietacie ten budynek co robil ze wrogowie nie widzieli tego punktu? no wlasnie to jest cos takiego: gdzie sie bohater ruszy to zostawia mgle o jakiejs tam szerokosci...
-duzo nowych jednostek neutralnych
-emisariusze bogow... nowe jednostki ktore nie moga walczyc za to daja nam duze premie;]
-mozliwosc zostawiania jednostek na mapie: w kazdej chwili mozemy zostawic wybrana ilosc danych jednostek na mapie niestety nie mozemy nimi kontrolowac:P
-poprawione czay
-i cos co mysle najbardziej wam sie spodoba!: mozliwosc skryptowania czyli inaczej modowania HoMM 3! mozna miedzy innymi zmieniac tlo walki, wsadzac wlasne modele jednostek (tu warte wspomnienia jest wsadzenie modelow z baldura;] niewiem jak je wyciagnac ale widzialem jak niektorzy je wsadzili;] smok czerwony i inni prezentuja sie bardzo ladnie;]
-iwiele, wiele wiecej;]

gdyby ktos byl zainteresowany to moge dac linka:P
Ostatnio zmieniony przez morgan 2010-11-20, 00:18, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Karanith 
Przyjaciel Klanu


Wiek: 28
Posty: 1177
Podziękowania: 38/15
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2004-12-23, 19:14   

Hm... może i byłby zainteresowany... dawaj tego linka :twisted:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Marko
Zasłużony

Wiek: 28
Posty: 271
Skąd: stąd
Wysłany: 2004-12-23, 19:22   

Tu macie oficjalną stronę o tym dodatku:
http://wog.heroes.net.pl/indexwsub.php
Wszystko co daje modzik dokładnie opisane. Powiem że jestem pod wrażeniem, trzeba kiedyś zagrac :)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Piger

Wiek: 27
Posty: 135
Skąd: z Darłowa
Wysłany: 2004-12-24, 12:58   

dokladnie, marko juz mnie wyreczyl z linkiem:P polecam zagrac a wszystkie pliki waza tylko ok 30 mb... jezeli nie masz polskiego shadowa to radze spolszczenia WoGa nie instalowac:P:D bedzie np A Lots of Czarne Smoki, albo Your hero awansowal...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Thief

Wiek: 31
Posty: 80
Skąd: Ełk
Wysłany: 2004-12-27, 16:33   

No nie... już mmi się zachciało grac w ten wasz dodatek, zaglądma na stroe i patrze jednostki 8 poziomi i co ?? Ktos chyba foworyzował Zamek: Ja rozumiem że archanioł zawsze miał najwięcej obrony ale nigdy nie miał wiekszych obrażeń iż tytan i cz.smok :shock: Dla mnie to przegięcie. A i jescze młotki ustawili jak zawsze że feniksy najgorzej walczą i tak zawsze było ale zapomnieli ustawić wiekszy przyrost !! powinien wynosić 2
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Marko
Zasłużony

Wiek: 28
Posty: 271
Skąd: stąd
Wysłany: 2004-12-27, 16:41   

Tak przy okazji, poznajecie to?

Heh, wszędzie motywy z baldurka :D
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Thief

Wiek: 31
Posty: 80
Skąd: Ełk
Wysłany: 2004-12-27, 20:12   

Widziałem że skąś to znam :p ale motyw jest niezły.

BALDUR RULEZ EVERYWERE :D
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Marko
Zasłużony

Wiek: 28
Posty: 271
Skąd: stąd
Wysłany: 2004-12-27, 20:17   

Fajnei to im wyszło, nei przecze, ale mi sie to wydaje dziwne troche. Np to oszołomione czy ogłuszone bagno hydr :D Albo Miecz mordenkainena nad legowiskiem smoków :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
aragornek


Posty: 3
Skąd: Z wrót balurda
Wysłany: 2005-03-10, 06:38   

taaa a zagrjcie se w kampanie samarytanin (na obrazku jest drzewko)

i popatrzcie na:
portret bohatera

portret baby z domu obok miejsca startu

portrety nimf bandytów i innych np. sołtysa wsi (mieszka w największej chacie) :wink:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
dywyndynyfar


Wiek: 35
Posty: 58
Wysłany: 2005-09-01, 21:56   

Samarytanin bardziej przypomina BG niz H3 . Ogolem kampanie WoG sa bardzo przygodowe i czasem przekombinowane ze wszystkich stron, co nie zawsze przklada sie na grywalnosc. To co dodaje ten dodatek na mapie gry i w mozliwosci skryptowania jest poprstu bajecznie piekne. Nowe jednostki mimo ze czasem maja jedynie inny kolor i prarametry ciesza. WoGowanie mapki czasem daje niezlego kopa... i wiesza gre.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
morgan 
Dziecię Bhaala
Exiled Bard


Posty: 5576
Podziękowania: 434/317
Skąd: Island of Misfit Toys
Wysłany: 2008-01-05, 17:48   

Świetna rzecz (aczkolwiek zdziebko przegięta), jednak zdecydowanie za często wiesza grę - z tego powodu grywam rzadko - ale w sam raz na akademicką sieciówkę - ileż to godzin zeszło na tym zwłaszcza na dużej planszy...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wszelak 
I'm the chosen one

Wiek: 26
Posty: 259
Podziękowania: 12/9
Skąd: Legnica
Wysłany: 2008-01-06, 15:23   

Na początku trudno było przyswoić zdobywanie PD przez jednostki. Dopiero, po 3 misji zrozumiałem, że trzeba jak najwięcej atakować, bo to doświadczenie jednostek, a nie magia, często przesądza o wyniku bitwy.
_________________
"Oto jest pięść moja, zna ją świata ćwierć. Kto ją ujrzy z bliska ujrzy swoją śmierć!"
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
morgan 
Dziecię Bhaala
Exiled Bard


Posty: 5576
Podziękowania: 434/317
Skąd: Island of Misfit Toys
Wysłany: 2008-01-06, 20:45   

Doświadczenie - doświadczeniem - zapamiętaj jednak - to stara maksyma: Nie ma jak magia...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Cannabis 


Wiek: 28
Posty: 157
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2008-01-07, 20:37   

Tja zaraz zostanę okrzyknięty heretykiem, bo IMO WoG to pomyłka :-P

Ten dodatek mi w ogóle nie przypadł do gustu, całkowicie zniszczyło mi to frajdę z gry. Jednostki są już za bardzo wypasione, wygląd jest po prostu denny. Gremlinołaje? Co to w ogóle ku*** jest!?

Za namową kumpla pograłem przez 1 dzień i to wystarczyło bym się do tego zraził na długo.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
morgan 
Dziecię Bhaala
Exiled Bard


Posty: 5576
Podziękowania: 434/317
Skąd: Island of Misfit Toys
Wysłany: 2008-01-07, 20:57   

Cannabis napisał/a:
Gremlinołaje? Co to w ogóle ku*** jest!?

Cóż, Rosjanie popili za dużo i mieli taką wizję;)...
Cannabis napisał/a:
Jednostki są już za bardzo wypasione,

Zauważ jednak, że w przeciwieństwie do niektórych, przegiętych modów do BG także Twoi przeciwnicy korzystają z tych 'nowinek'. To jedna sprawa - druga - moim zdaniem przegięcia zaczynały się już od SoD (chyba, że wprowadzał to AB - nie pamiętam) - smoki - no kryształowy to przesada, albo chociażby rdzawy...
A jak przeszedłeś po kilka razy (nie mówię o sobie - maniakiem nie jestem, co najwyżej fanem, ale znam takich ludzi - dla mnie każda misja czy kampania robiona drugi raz jest nudna) - przyjmujesz ten dodatek jak to ktoś kiedyś napisał z całym dobrodziejstwem inwentarza...
Mi najbardziej przypasiła muza - szkoda, że tylko jeden utwór, ale za to jaki - tylko głowny kawałek z RoE może sie z nim równać...
Dopiero z tym dodatkiem sieciówka robi się naprawdę ciekawa...
A doświadczenie jednostek (i walczący dowódcy) to jedyne dwie rzeczy, które moim zdaniem były rozwiązaniem ciekawym - nie znaczy lepszym - w beznadziejnej IV...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group