Poprzedni temat «» Następny temat
Belaree NPC
Autor Wiadomość
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 30
Posty: 1740
Podziękowania: 129/135
Wysłany: 2016-06-13, 22:20   

Odporności na magiczne zimno to tak na dobrą sprawę pic na wodę i fotomontarz bo chyba wszystko co istnieje zadaje obrażenia od 'zwykłego' zimna dlatego zamiast obecnego rozkładu 20 i 100 ustaw to np co 20 (20,40,60,80,100%) i powrzucaj 'pomiędzy' bonusowe zaklęcia.

Kara do obrażeń od ognia analogicznie - jedynie zwykły ma znaczenie, poza tym lepiej niż 'kara' brzmi 'podatność na'.

Klasa dużo słabsza niż Uczeń Smoka z EE (to dobrze bo EE przesadza z pawerem w klasach) i zdaje się dobrze zrównoważona (niby nie ma bonusowego spella ze specjalizacji ale nie ma też zakazanej szkoły + zdobywa kilka zaklęć jako innate... niby ma kosmiczny odp na zimno, ale ma też podatność na ogień)

Jak dla mnie ok.
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 30
Posty: 877
Podziękowania: 28/80
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2016-06-14, 10:27   

Zmieniłem na coś takiego:

UCZEŃ SREBRNEGO SMOKA (podklasa czarodzieja)

Uczniowie srebrnego smoka to czarodzieje, w których żyłach płynie krew srebrnych smoków. Specjalizują się w magii chłodu i lodu, a przypływ doświadczenia sprawia, że posiadają także odporność na ten parażywioł. Najczęściej są oni elfami, nieco rzadziej półelfami. Zdarzają się też półsmoki - skrzyżowane z rasą ludzką.

ZALETY:

- na 1 poziomie uzyskuje możliwość rzucenia Zamrażającego dotyku
- na 2 poziomie uzyskuje 20% odporności na zimno
- na 4 poziomie uzyskuje możliwość rzucenia Ochrony przed zimnem
- na 6 poziomie uzyskuje 40% odporności na zimno
- na 8 poziomie uzyskuje możliwość rzucenia Ognistej tarczy (błękitnej)
- na 10 poziomie uzyskuje 60% odporności na zimno
- na 12 poziomie uzyskuje możliwość rzucenia Lodowej nawałnicy
- na 14 poziomie uzyskuje 80% odporności na zimno
- na 16 poziomie uzyskuje możliwość rzucenia Stożka zimna
- na 18 poziomie uzyskuje 100% odporności na zimno

WADY:

- brak dodatkowego zaklęcia na poziom
- może mieć wyłącznie dobry charakter
- 40% podatności na ogień i magiczny ogień
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 30
Posty: 877
Podziękowania: 28/80
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2016-06-19, 20:58   

Te przeklęte dialogi z charname opóźniają mi pracę. Znowu nie trafiłem w sedno. :/

Ponieważ podklasa uczeń srebrnego smoka nie da się zaimplementować postaci, postanowiłem, że będzie to podklasa barda.

Wymagałoby to korekt w projekcie. Np. Belaree zleca nam misję zniszczenia sanktuarium Pai'Na, po czym rekomenduje nam pewną sympatyczną bardkę...

W sumie to już byłby osobny projekt.

Achtung, achtung! Zapłacę kilkadziesiąt sztuk złota za korektę dialogów i takie tam. Serio. Mam już dosyć tego majstrowania, z którego nic nie wynika.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 30
Posty: 877
Podziękowania: 28/80
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2016-06-26, 11:15   

Zmieniłem nieco podklasę. Odporność na zimno zastąpiłem dodatkowymi czarami chroniącymi przed tym - szata maga odporności na zimno + ognista tarcza (błękitna) + odporność na ogień/zimno + ochrona przed zimnem + inne bonusy = za dużo. Postać by się leczyła jak żywiołak, gdyby oberwała zimnem.

Ponieważ większość osób na razie głosuje za opcją, aby z Belaree zrobić Uczennicę Srebrnego Smoka, to zrobiłem małe przymiarki do tego:



Wymaga to niestety także korekt na poziomie fabularnym. Cóż, radykalnych zmian nie będzie, ale muszę zaktualizować treść dialogów, biografii.
Może mi się uda skrypty dobre napisać, żeby odpalały dialogi z charname, na razie nie jest ze mnie pojętny uczeń pod tym względem.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 30
Posty: 877
Podziękowania: 28/80
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2016-07-06, 18:26   Przymiarek część dalsza

Postać za bardzo rozbudowana w jedynce być nie ma.

W dwójce stawiam poprzeczkę nieco wyżej, choć może wyjść na to, że ambicja ambicją, ale "mierz siły na zamiary".

Ogólnie dialogi z charname miałyby się odpalać same, wtrącenia z Adalon - to wszystko jest bardziej skomplikowane. Ogólnie dwójka jest bardziej skomplikowana, każdy wie.

Jak już wspominałem, Belaree ma być już uzdrowiona.

W jedynce jednak posiada kaftan - pierdółkę, która może i cieszy. Nie wiem, nikt na razie nie skomentował. W dwójce będzie już inną zbroją (a lanca także da większe bonusy):

Skórzany kafran +2 'Ironiczna wolność'

Odkąd Belaree została uzdrowiona, jej dość osobliwy ekwipunek zyskał na znaczeniu, choć akurat ten przedmiot ma też swoje wady. Nosząca go istota uzyskuje swobodę działania, co ogranicza magię nie tylko spowalniającą, ale i przyspieszającą ruchy, nie przeszkadza również w rzucaniu czarów. Cóż, zostaje tylko kwestia tego, że czasem lepiej pozostać w bezruchu, niż mieć do dyspozycji zbyt szerokie pole do popisu (i to nie tylko, jeśli chodzi o sens przenośny).

Lanca Eilistraee +2

Odkąd Belaree została uzdrowiona, jej dość osobliwy ekwipunek zyskał na znaczeniu. Lanca zabija teraz pająka jednym uderzeniem, niezależnie od tego, jak bardzo jest silny. Poza tym nie tylko przeciw ulubieńcom Lloth broń ta sprawuje się dobrze.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 30
Posty: 877
Podziękowania: 28/80
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2016-07-15, 12:58   

Chyba zrezygnuję z kaftanu i swobodę działania będzie zapewniała broń, a nie zbroja.

Może jednak lepszym rozwiązaniem będzie stała odporność na efekty pajęczyny + możliwość rzucenia na siebie Swobody działania.

Bardka jest już nieco modyfikowana pod BG II

12 poziom (44000 pkt. dośw.)
Lokalizacja: Dzielnica
cmentarna.
Misja: zabić Pai'Na i jej pająki.
Półelfka-półsmoczyca jest już uzdrowiona.
Brak romansu. Choć będzie pod wrażeniem półboga, uzna, że ze związku z nim wyszłoby jakieś dziwadło (hehe).

Co do Ust Natha - teraz myślę, że lepiej nie robić jej ekspertem od tego miasta. Za to silna więź z Adalon sprawi, że opuści nas przy próbie zdradzenia smoczycy, a także będzie jej agentem podczas naszej krypto-naziemczej misji w mieście drowów.

Poza tym może jakieś wtrącenie, że np. niewolników powinniśmy uwolnić i takie tam drobnostki.

W jedynce jest jeszcze niezupełnie dopracowana, więc powyższe to plany i zamiary.
Mam zamiar do jedynki dodać jeszcze:

- wypowiedzi BNów z dodatkowymi dźwiękami
- dialog po zabiciu Centeola i po wejściu do Wrót Baldura (to drugie chyba niekoniecznie)
- sprawdzić, czy dialogi się odpalą między BNami

Na razie jest, jaka jest i prosiłbym o sprawdzenie, czy np. dialog z Coranem się komuś odpalił.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 30
Posty: 877
Podziękowania: 28/80
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2016-12-30, 09:31   

Przerwa dość długa w modowaniu. Mam zamiar dokończyć Mix mod (patrz: odpowiedni dział), a potem może Belaree do dwójki (bo do EE to raczej nie - próbuję i jakoś pod BGT działa, ale pod EE nie).

Ponieważ opanowanie kodu nie jest najlepsze (niech ktoś napisze poradnik, w którym jasno, krok po kroku będzie pokazane co i jak), to sprawę chcę załatwić najprościej jak się da.

Belaree spotykamy w Dzielnicy Cmentarnej. Chce usunąć Pai'Nę i jej pająki. Po wykonaniu zadania chętnie się przyłączy na dłużej. Kilka dialogów z Charname, głównie o tym, że ona jest półsmoczycą, a charname półbogiem, że coś ich łączy, zapyta np. czy nie czuje się przez to wyżej od innych, bo ona tak się nie czuje, jak na dobrulkę przystało itp. Uleczona ze swojej przypadłości po rzuceniu Uzdrowienia przez kapłana Ilmatera (w opisie zaklęcie leczy także wszelkie choroby psychiczne - vide Yakman).

Zamiast misji w Podmroku - niemożliwość posiadania jej tam w drużynie(!) Krewniaczka Adalon nakaże jej jak najszybsze wydostanie się na powierzchnię (myślę, żeby posłać jej chochlika-chowańca, jak drużyna znajdzie się na mapie Podmroku, teleportacja Drzwi przez wymiary). Na powierzchni czekają elfi mędrcy z Wykryciem zła i Poznaniem charakteru, Adalon wie, że podziemcy by ją szybko rozpoznali. Żeby Belaree mieć znowu, należy wydostać się na wierzch. Dostaje ona wtedy zastrzyk doświadczenia. Jeśli zechcemy wrócić i zaatakować Adalon - staje po jej stronie.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 30
Posty: 877
Podziękowania: 28/80
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-05-24, 15:43   

Projekt zamrożony. Każdy pomysł musi dojrzeć, a teraz nie mam czasu nawet na to, żeby się nad nim zastanowić.
Czasem może ktoś zasugerować jakieś dobre rozwiązanie, ale głowę mam zajęta czymś innym.
A chciałbym zrobić kontynuację do dwójki. Da się zrobić, trzeba byłoby się uprzeć tylko. No i jeśli jakieś kodowanie byłoby za trudne - zmodyfikować na opcję bardziej easy.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 30
Posty: 877
Podziękowania: 28/80
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-05-28, 11:07   

Ok. Miałem chwilę, żeby trochę pomyśleć. Będzie kontynuacja, ale bez możliwości przyłączenia Belaree.

Start: Dzielnica Cmentarna. Wynagradza zabicie Pai'Na. Dostajemy ulepszoną lancę. Elfka znika.

Widzimy ją dopiero po wyjściu z Podmroku. Naziemne elfy zaufały jej po infiltracji czarami mędrców (wykrycie charakteru od czego jest?). Belaree uprzedza, że spotkamy dobrego drowa, choć nie wyznawcę Eilistraee. Na koniec zapyta o Adalon - jeśli ją zabiliśmy, atakuje razem z championami Eilistraee (jakiś mag, kapłanka, wojownicy i łotrzyk). Niezależnie od tego, otrzymujemy przedmiot - Wisior, obniżenie odporności 3x na dzień.

Wszystko pod BGT. Do obecnego pliku dodam nową zawartość i wyślę ponownie, usuwając stare pliki.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 30
Posty: 877
Podziękowania: 28/80
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-08-10, 22:36   

Jeju, 11761 wyświetleń, pomysł się marnuje.

W każdym razie pomimo braku zaawansowanych umiejętności moderskich, wiem już, jak miałaby wyglądać Belaree w drugiej części.

Jakiś czas temu stworzyłem pracę "Łupieżcy chorych umysłów". Chodziło o eksperymenty illithidów na drowach, ludziach, niewolnikach, gnomach głębinowych, duergarach, jacy chorują na schorzenia psychiczne. Łupieżcy chcieli dzięki temu posiąść wiedzę na temat wywoływania u innych omamów, halucynacji i zwidów. Czyli iluzji umysłu.

Belaree w drugiej części, po wyleczeniu jej czarem Uzdrowienie, postanawia pomóc innym chorym, których schwytali łupieżcy.

Można zniszczyć laboratorium i uwolnić króliki doświadczalne. No, chyba, że ktoś wolałby olać sprawę.

To byłby taki quest NPC, bo w jedynce są bantery i inne rzeczy, ale questu brak.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 30
Posty: 877
Podziękowania: 28/80
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2018-08-21, 19:37   

Wersja tutaj ma aż 73 ściągnięcia. Brakuje tylko pliku ze skryptem i dialogu w kniei Otulisko. Szkoda, żeby się zmarnowała i ta wersja. Nowa, w innym temacie, ma mniej ściągnięć. Ale była częściej testowana. ???
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 30
Posty: 877
Podziękowania: 28/80
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2018-09-07, 20:37   

Pojawiły się zarzuty o promocję religii. Nie wiem, czy powinienem, ale się ustosunkuję.

Belaree do dwójki jest stronnicza. W dialogach niewiele jest przypadku. Ilmater, jako bóstwo znoszące cierpienie to dla mnie idea bliska chrześcijaństwu. Opowiadam się również za Eilistraee, która świetnie odzwierciedla dobro wśród zła. Jak Lot w Sodomie. Hahaha, Loth

Baldur's Gate faworyzuje dobro. Nie jestem bezstronny. Opowiadam się za tym.

Można pomyśleć, że Belka kręci, ale tego wymaga sytuacja. Nawet apostołom doradzano " bądźcie :!: roztropni (przebiegli ) jak węże, a nieskazitelni jak gołębie” ( Mt 10,16) ... Sam nie pasuję do tego. Ale nie chciałbym, aby ktoś grający szedł moimi śladami. A może jak dziecko jakieś zagra, to mam promować nagrodę za zło? Za dobro karać, a zło nagradzać? Mam nadzieję, że nie wywołam gównoburzy.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group