Poprzedni temat «» Następny temat
Belaree NPC
Autor Wiadomość
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 925
Podziękowania: 20/81
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2016-05-16, 16:20   Zaklęcia i szczegół

Zamiast mądrości 10 -> 9

Ma to wyrażać jej niezbyt rozsądne (szalone) zachowanie i reakcje. Mimo iż taki Xzar miał mądrość 16, to uważam, że jego "szaleństwo" jest jakieś takie... W potocznym znaczeniu może i szalony, ale skrywa się za tym jakaś... Taktyka?

Belaree ma być za to osobą cierpiącą na pewną przypadłość. I tak ma wysokie współczynniki cech. Po uzdrowieniu wartość jej mądrości będzie taka sama, choć jej zachowanie powinno się stać bardziej zrównoważone. Wcześniejsze cechy, choć wylosowane, były chyba nieco zbyt wysokie.

Zaklęcia (wskazane uwagi, bo jak nie, to się nie zmienią):

w BG I - 1. Magiczny pocisk 2. Przerażenie 3. Przyjaciele 4. Uśpienie 5. Błyszczący pył 6. Lustrzane odbicie

w BG II - wszystko, co wcześniej plus: 1. Płonące dłonie 2. Groza 3. Kwasowa strzała Melfa 4. Pajęczyna 5. Kula ognista 6. Przyspieszenie ruchów 7. Spowolnienie ruchów 8. Ochrona przed zimnem 9. Ognista tarcza (błękitna) 10. Lodowa nawałnica 11. Kamienna skóra 12. Stożek zimna 13. Obniżenie odporności

Jako uczennica Adalon ma czary bazujące raczej na zimnie + te (dość) przydatne podstawki (pocisk, kamienna). Niezależnie od tego, jakie czary wybierzemy w jedynce, w dwójce planuję dać jej takie (wyjaśnić do można w spotkaniu z Adalon i jakimś przeszkoleniu, choć niby nie można dwa razy wybrać zaklęcia).

W jedynce pozostało napisanie kilku dialogów (Dorn, Neera, Raasad). Projekt nie jest dedykowany pod NPC Project. Żeby elfka nie odstawała zbytnio od reszty, ma kilka wtrąceń i o ile jestem przeciwnikiem trzymania się sztywno kanonu, to w tym przypadku kwestie są zbliżone do oryginału, a nawet zawierają fragmenty wypowiedzi z oryginalnej gry (ca zauważyli Ci, którzy je przeczytali).

Wpadł mi jakiś czas temu pomysł na dialog z Branwen, dialog z Xanem jakoś nie przecedził się przez sito (a już całkiem rezygnuję z romansu między nimi). Faldorn również mogłaby mieć coś do powiedzenia. Ogólnie bohaterów jest dużo i niektórym niestety pozostanie tylko wymiana pojedynczego zdania.

Raasad czci Selune, która jest sojuszniczką Eilistraee, i przez to nic oprócz wymiany "pochlebstw" mi do głowy nie przychodzi. Lepiej chyba, żeby dialogu nie było rozbudowanego, niż miałby on być kiepski (swoją drogą z Viconią to on wdaje się w jakąś "dyskusję teologiczną"...).

Na razie tyle, jak mi się coś przypomni, to dopiszę opcją Edytuj

EDIT: Jest reszta dialogów. Jak komuś się chce, to niech skomentuje. Muszę jeszcze dopracować co nieco (np. gdy mamy Belaree w drużynie i spotykamy Viconię)

DIALOGI Z RAASADEM
R: Selune wiele wie o tobie, a także o Mrocznej Pannie, elfko.
B: Znasz moją patronkę?
R: Oczywiście. Może mnisi nie poświęcają jej tyle uwagi, co kapłani, ale w klasztorze poznałem jej doktryny.
B: A zatem ufasz mi?
R: Jak najbardziej.
B: Cieszę się, że ktoś obdarza mnie zaufaniem. Ruszajmy w drogę, Raasadzie; czeka na nas wiele na tym świecie pod dachem z gwiazd.
R: Jak sobie życzysz, księżycowa panno.
DIALOGI Z BRANWEN
Br: Tempus objawił mi we śnie, że moja towarzyszka broni cierpi na chorobę.
Be: Naprawdę? A czy wie, jak ją uleczyć lub chociaż osłabić?
Br: Oczywiście, że tak, chociaż Pana Bitew cieszy raczej uleczenie ciała zranionego w walce, niż umysłu, który nie zniósł przemocy.
Be: Zadziwiasz mnie. *Scisza ton* - ale nie mów <CHARNAME>, nie wiem, jaka by była na to reakcja. Lecz, czy mimo wszystko, uzdrowiłby mnie?
Br: Z pewnością. Tempus wie, jak leczyć ponadwyrężane ścięgna, rozdarcia i krwotok, ale także umysł.
Be: Dlaczego zatem nie udzielisz łaski?
Br: Nie jest takim prostym uleczyć szaleństwo. Mężni wojownicy zapadają na nie po wielu potyczkach... Trzeba wprawy w modłach i długich podróży.
Be: Kiedyś znajdę kogoś, kto mnie uratuje.
Br: Z pewnością.
DIALOGI Z FALDORN
F: Twój wróg to pająki, te olbrzymie bestie, które są wybrykiem najświętszej natury. Szanuję cię za to.
B: Dziękuję, druidko, choć... Jesteś zbyt... Zimna, jak na moją miarę.
F: Nie ma niezgody między mną a tobą. I niech tak zostanie.
DIALOGI Z NEERĄ
N: Dziwię się, Belaree, że nie władasz nieco bardziej chaotyczną magią. Twa natura jest wielce nieprzewidywalna...
B: To dzięki bogini, jak i silnej woli.
N: Chyba... Mogłabym nauczyć się tego od ciebie. Sztuki poskramiania czegoś, co niestałe.
B: Daleko mi chyba jeszcze do mistrzyni.
N: Jak dla mnie wystarczy, by od czegoś zacząć.
B: Być może masz rację, nie mnie to oceniać.
DIALOGI Z DORNEM
(podczas rozmowy Dorna z protagonistą, w której poddaje w wątpliwość możność zaufania)
DORN: Spójrz na tę drowkę - jest nieobliczalna. Czy można w ogóle czuć grunt pod stopami, podróżując przy niej?
B: Trzymam się w ryzach, półorczy łajdaku, chyba, że ktoś stara się mnie wyprowadzić z kruchej równowagi.
DIALOGI Z SHAR-TEEL
S: Nie sądź, że ustępujesz jakiemukolwiek mężczyźnie. Jesteś słaba.
B: Zapewniam - drzemie we mnie więcej od szczęku żelastwa.
DIALOGI Z XANEM
X: Przy tobie czuję, że jednak mamy szansę, choć prędzej lub później trafimy na kamień.
B: Na kamień?
X: Jak kosa do trawy. Tępa, zardzewiała i w rękach... Panicza.
RESZTA INTERAKCJI na zasadzie wet za wet/uprzejmość za uprzejmość, np.
KORGAN: Ty jakiś kretyn jesteś czy co? Co ty wyprawiasz?
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 925
Podziękowania: 20/81
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2016-05-20, 09:22   Postępy

Przede wszystkim dziękuję @porfirionowi za przesłanie dźwięków z IWD 2 (kobieta czarownik).

Niektórych było za dużo, innych brakowało (np. żaden nie pasował do podziemi, a las/miasto/dzień dostały takie same).

W każdym razie rozpisałem to tak:

SAY UNHAPPY_BREAKING ~Poczuj mój gniew.~ [2HFS042]
SAY HAPPY ~Przejdziemy do legendy!~ [2HFS007]
SAY UNHAPPY_ANNOYED ~Możesz się ze mną nie zgodzić, ale obawiam się, że stanie się coś przeciwnego, niż myślisz, że się stanie.~ [2HFS032]
SAY UNHAPPY_SERIOUS ~Możesz się ze mną nie zgodzić, ale obawiam się, że stanie się coś przeciwnego, niż myślisz, że się stanie.~ [2HFS032]
SAY TIRED ~Potrzebuję snu. Lepiej, żebym nie musiała się dalej obchodzić bez niego.~ [2HFS011]
SAY BORED ~Czyżbyśmy nie mieli już nic do zrobienia?~ [2HFS013]
SAY BATTLE_CRY3 ~Pokażmy im, co potrafimy!~ [2HFS004]
SAY DAMAGE ~Aaaaach!~ [2HFS035]
SAY DYING ~Och...! Och...~ [2HFS037]
SAY HURT ~Ach... A!~ [2HFS036]
SAY SELECT_COMMON1 ~Czym mogę służyć?~ [2HFS017]
SAY SELECT_COMMON2 ~Czego sobie życzysz?~ [2HFS018]
SAY SELECT_COMMON3 ~Jestem.~ [2HFS019]
SAY SELECT_ACTION1 ~Dobrze.~ [2HFS023]
SAY SELECT_ACTION2 ~Jeśli tego chcesz.~ [2HFS024]
SAY SELECT_ACTION3 ~Jak sobie życzysz.~ [2HFS025]
SAY SELECT_ACTION4 ~Już się robi.~ [2HFS026]
SAY SELECT_ACTION5 ~Jak sobie życzysz.~ [2HFS029]
SAY MORALE ~Tej bitwy nie da się wygrać. Musimy się wycofać.~ [2HFS001]
SAY LEADER ~Hm... Grupa najemników pod moją komendą. Będzie ciekawie.~ [2HFS008]
SAY AREA_FOREST ~Um... Ładnie tu, ale chyba powinniśmy iść dalej.~ [2HFS012]
SAY AREA_CITY ~Um... Ładnie tu, ale chyba powinniśmy iść dalej.~ [2HFS012]
SAY AREA_DAY ~Um... Ładnie tu, ale chyba powinniśmy iść dalej.~ [2HFS012]
SAY AREA_NIGHT ~To był długi dzień. Należy nam się chwila wytchnienia.~ [2HFS010]
SAY CRITICAL_HIT ~Nareszcie! Pokażę wam, o co w tym wszystkim chodzi.~ [2HFS009]
SAY CRITICAL_MISS ~Ymmm. Tego się nie spodziewałeś, co?~ [2HFS041]
SAY BATTLE_CRY2 ~Ku chwale!~ [2HFS005]
SAY SELECT_COMMON4 ~Słucham.~ [2HFS020]
SAY SELECT_COMMON5 ~Tak?~ [2HFS022]
SAY SELECT_COMMON6 ~Myślisz, że ostatnio przytyłam?~ [2HFS030]
SAY SELECT_COMMON7 ~Mmmm... Nnn... Aaaj...~ [2HFS031]
SAY SELECT_COMMON8 ~Jeśli nie czujesz się na siłach, by nami dowodzić - powiedz słowo, a ja się wszystkim zajmę.~ [2HFS033]
SAY BATTLE_CRY1 ~Wspólnie jesteśmy niezwyciężeni!~ [2HFS006]
SAY TARGET_IMMUNE ~Ja... Nie doceniłam wroga. Muszę... Muszę się wycofać!~ [2HFS002]

Muszę przeczytać raz jeszcze poradnik do tworzenia NPC i dialogów.

Najgorsze jeszcze przede mną - np. dialogi, które trzeba otagować i wstawić w nie efekty czaropodobne. Na razie jest jakieś 25% zrobionego...
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 925
Podziękowania: 20/81
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2016-05-25, 16:02   

W wątku sąsiednim jest o bezsensowności robienia npc drowa-renegata. A taki właśnie tu jest. Nie wiedziałem, że tyle ich stworzono. W dodatku złapałem deprechę i musiałbym mieć mnóstwo motywacji, by dokończyć to, a jej brak. Może kiedy indziej.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 45
Posty: 649
Podziękowania: 144/154
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2016-05-26, 10:17   

Belaree już zaliczyłem do tego składu, miała stać na lewej obronie :wink: .
Nie poddawaj się zbyt łatwo.
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 925
Podziękowania: 20/81
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2016-05-26, 11:13   

No może mam tendencję do zbyt częstego wątpienia we własne siły. Postaram się ten projekt wznowić. W sumie to dialogi z Charname już bym wiedział, jak otagować, a wtrącenia i rozmowy z innymi NPC wystarczą opanowania jednego przykładu. Niemniej jednak, jak powróciłem do poradnika po kilku latach(!), to się przeraziłem...

Właściwie to dialogi i może zmiana skryptu w niektórych miejscach to jedyne, co pozostało do zrobienia.

Co do dźwięków, to dodałem jeszcze:

SAY REACT_TO_DIE_GENERAL ~Ponieśliśmy wielką stratę.~ [2HFS039]
SAY REACT_TO_DIE_SPECIFIC ~Nie...! Twoja śmierć zostanie pomszczona.~ [2HFS040]

Oraz insult, ale komplementu nie da się znaleźć w tym zestawie.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 925
Podziękowania: 20/81
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2016-05-28, 09:56   

Usiłuję instalować na próbę, a tu błąd od razu:



Ktoś, coś?
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Kirara 
Eriavalh Avarozhe


Wiek: 28
Posty: 233
Podziękowania: 165/20
Wysłany: 2016-05-28, 10:07   

"invalid character [`]" - czyli usuń ten niepoprawny znaczek w pierwszej linii. Edytuj TP2 w zwykłym Notatniku najlepiej, wtedy żadne dziwne znaki się nie pojawią.

Jeśli nie uda Ci się naprawić, to wklej w poście zawartość pliku TP2, to się zobaczy, co tam jest nie tak.
_________________
DeviantArt | ArtStation
Podziękuj autorce tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 925
Podziękowania: 20/81
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2016-05-28, 10:34   Kod

Ściągnąłem ConTEXT, ale właśnie widzę, że tam są "krzaczki", zamiast polskich znaków.

Przesyłam kod (nie ma w nim ' <- tego znaku...):

Kod:
BACKUP ~Belaree\backup~
AUTHOR ~Ruffle_truffle~

LANGUAGE
  ~Polish~
  ~polish~

BEGIN ~BELAREE~

COPY ~Belaree\BELAREE.cre~ ~override\BELAREE.cre~
SAY NAME1 ~Belaree~
SAY NAME2 ~Belaree~
SAY BIO ~Zapytana o przeszłość Belaree waha się przez chwilę, jakby w obawie przed powiedzeniem ci prawdy, po czym zaczyna snuć swoją opowieść. Mówi, że urodziła się w Ust Natha - mieście mrocznych elfów osadzonym na południu. Ciężko jej było odnieść sukces w drowim społeczeństwie, mimo talentu do magii. Napomknie, że jej wrodzona wrażliwość nie mogła znieść tamtego miejsca. W ucieczce z Podmroku pomogła jej Eilistraee - dobra bogini mrocznych elfów, a także inna Pani - Adalon; i choć nie wiesz do końca, jaka to istota, to domyślasz się, że może to być nawet smoczyca. Belaree ma na Wybrzeżu Mieczy do spełnienia misję, po której, jak sama mówi, wróci do stron rodzinnych.~

COMPILE ~Belaree\BELARE.d~
COMPILE ~Belaree\BELAREP.d~
COMPILE ~Belaree\BELAREB.d~
COMPILE ~Belaree\BELAREJ.d~
COMPILE ~Belaree\BELARE.baf~

EXTEND_TOP ~AR3000ext.bcs~ ~Belaree\Ar3000.baf~

COPY ~2HF\AUDIO~ ~override\~
COPY ~2HF\BELAudioInstall.bat~ ~BelAudioInstall.bat~
AT_INTERACTIVE_EXIT ~BELAudioInstall.bat~


SAY INITIAL_MEETING ~Tak?~ [2HFS022]
SAY UNHAPPY_BREAKING ~Poczuj mój gniew.~ [2HFS042] 
SAY HAPPY ~Przejdziemy do legendy!~ [2HFS007]
SAY UNHAPPY_ANNOYED ~Możesz się ze mną nie zgodzić, ale obawiam się, że stanie się coś przeciwnego, niż myślisz, że się stanie.~ [2HFS032]
SAY UNHAPPY_SERIOUS ~Możesz się ze mną nie zgodzić, ale obawiam się, że stanie się coś przeciwnego, niż myślisz, że się stanie.~ [2HFS032] 
SAY TIRED ~Potrzebuję snu. Lepiej, żebym nie musiała się dalej obchodzić bez niego.~ [2HFS011]
SAY BORED ~Czyżbyśmy nie mieli już nic do zrobienia?~ [2HFS013] 
SAY BATTLE_CRY3 ~Pokażmy im, co potrafimy!~ [2HFS004] 
SAY DAMAGE ~Aaaaach!~ [2HFS035] 
SAY DYING ~Och...! Och...~ [2HFS037]
SAY HURT ~Ach... A!~ [2HFS036] 
SAY SELECT_COMMON1 ~Czym mogę służyć?~ [2HFS017] 
SAY SELECT_COMMON2 ~Czego sobie życzysz?~ [2HFS018]
SAY SELECT_COMMON3 ~Jestem.~ [2HFS019] 
SAY SELECT_ACTION1 ~Dobrze.~ [2HFS023]
SAY SELECT_ACTION2 ~Jeśli tego chcesz.~ [2HFS024] 
SAY SELECT_ACTION3 ~Jak sobie życzysz.~ [2HFS025] 
SAY SELECT_ACTION4 ~Już się robi.~ [2HFS026]
SAY SELECT_ACTION5 ~Jak sobie życzysz.~ [2HFS029]   
SAY MORALE ~Tej bitwy nie da się wygrać. Musimy się wycofać.~ [2HFS001] 
SAY LEADER ~Hm... Grupa najemników pod moją komendą. Będzie ciekawie.~ [2HFS008] 
SAY AREA_FOREST ~Um... Ładnie tu, ale chyba powinniśmy iść dalej.~ [2HFS012] 
SAY AREA_CITY ~Um... Ładnie tu, ale chyba powinniśmy iść dalej.~ [2HFS012] 
SAY AREA_DAY ~Um... Ładnie tu, ale chyba powinniśmy iść dalej.~ [2HFS012]
SAY AREA_NIGHT ~To był długi dzień. Należy nam się chwila wytchnienia.~ [2HFS010]     
SAY CRITICAL_HIT ~Nareszcie! Pokażę wam, o co w tym wszystkim chodzi.~ [2HFS009]
SAY CRITICAL_MISS ~Ymmm. Tego się nie spodziewałeś, co?~ [2HFS041] 
SAY BATTLE_CRY2 ~Ku chwale!~ [2HFS005] 
SAY SELECT_COMMON4 ~Słucham.~ [2HFS020] 
SAY SELECT_COMMON5 ~Tak?~ [2HFS022]
SAY SELECT_COMMON6 ~Myślisz, że ostatnio przytyłam?~ [2HFS030]
SAY SELECT_COMMON7 ~Mmmm... Nnn... Aaaj...~ [2HFS031]
SAY SELECT_COMMON8 ~Jeśli nie czujesz się na siłach, by nami dowodzić - powiedz słowo, a ja się wszystkim zajmę.~ [2HFS033]
SAY BATTLE_CRY1 ~Wspólnie jesteśmy niezwyciężeni!~ [2HFS006]
SAY TARGET_IMMUNE ~Ja... Nie doceniłam wroga. Muszę... Muszę się wycofać!~ [2HFS002]
SAY INSULT ~Myślisz, że ostatnio przytyłam?~ [2HFS030]
SAY REACT_TO_DIE_GENERAL ~Ponieśliśmy wielką stratę.~ [2HFS039]
SAY REACT_TO_DIE_SPECIFIC ~Nie...! Twoja śmierć zostanie pomszczona.~ [2HFS040]

APPEND ~pdialog.2da~
~BELARE BELAREP BELAREJ~

APPEND ~interdia.2da~
~BELAREEB~

COPY~Belaree\Portrait\BELAREEL.bmp~ ~override\BELAREEL.bmp~
COPY~Belaree\belspe.itm~ ~override\belspe.itm~
SAY NAME1 ~Lanca Eilistraee~
SAY DESC ~Ta broń została zaklęta przez Eilistraee i jest darem tej bogini dla Belaree. Drowka posługuje się nią eksterminując pajęcze pomioty, jakie uprzędły swe sieci na Wybrzeżu Mieczy. Przedmiot jest traktowany jak kij, jeśli chodzi o kwestię biegłości, lecz wysuwający się grot podczas ataków sprawia, że obrażenia są obuchowe lub kłute.

PARAMETRY:

Obrażenia: 1k6 +1
Trak0 +1
Specjalne:
Niewrażliwość na efekty pajęczyny
10% szans na zabicie pająka jednym ciosem
Typ obrażeń: obuchowe lub kłute
Waga: 4
Opóźnienie: 4
Rodzaj biegłości: kij
Typ broni: 2-ręczna

Nie może używać:
MNICH~


Jeszcze zagadką jest to: COMPILE ~Belaree\BELARE.baf~

W pliku .CRE wpisałem w Script: BELARE
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Kirara 
Eriavalh Avarozhe


Wiek: 28
Posty: 233
Podziękowania: 165/20
Wysłany: 2016-05-28, 10:51   

Faktycznie nie widać tam żadnych dziwnych znaków. Skopiowałam Twój tp2 do Notepada++ i zapisałam u siebie. Wrzucam do załącznika - sprawdź, czy Ci zadziała, bo może to wina jakichś dziwnych programów (nigdy ConTEXT nie używałam).

Cytat:
Jeszcze zagadką jest to: COMPILE ~Belaree\BELARE.baf~

W pliku .CRE wpisałem w Script: BELARE

Co to znaczy "jest zagadką", bo nie rozumiem problemu? Coś Ci się nie kompiluje, niewłaściwa nazwa, czy co?

setup-belaree.zip
Pobierz Plik ściągnięto 58 raz(y) 2,19 KB

_________________
DeviantArt | ArtStation
Podziękuj autorce tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 925
Podziękowania: 20/81
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2016-05-28, 11:10   

Ok, ściągnąłem, błędu poprzedniego nie ma. Jest za to 'GLR Parse Error at line 28, column 1-3', Near text SAY:



Nie wiem, czy reszta plików jest ok. Czy czegoś nie pominąłem, albo nie zginęło w akcji. Wczoraj to robiłem i ten .baf mógł mi gdzieś zniknąć.

Edit: Zmieniłem obrazek. Prawie się instaluje, muszę tylko common7 i inne takie poprawić. Nie może ich być tak dużo?
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Kirara 
Eriavalh Avarozhe


Wiek: 28
Posty: 233
Podziękowania: 165/20
Wysłany: 2016-05-28, 11:18   

Te wszystkie SAY NAME, BIO, INITIAL_MEETING itp. odnoszące się do konkretnego pliku CRE muszą być wszystkie pod komendą "COPY ~Belaree\BELAREE.cre~ ~override\BELAREE.cre~". Inaczej instalator nie wie, czemu ma ustawić to SAY. W załączniku poprawiona wersja.

setup-belaree.zip
Pobierz Plik ściągnięto 53 raz(y) 2,18 KB

_________________
DeviantArt | ArtStation
Podziękuj autorce tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Ruffle_truffle
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 925
Podziękowania: 20/81
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2016-05-28, 11:32   

Dzięki. Teraz znowu muszę poprawić plik BELARE.b, dialogowy. Jest problem w (roz)kodowaniu. Chyba co chwilę będzie mi wywalać takie błędy...

Parse error at line 19, column 1-2, near text IF.
Chciałem dać w inne miejsce, ale zrobiło to tylko error w innej kolumnie.

Tam jest właśnie wtrącenie Viconii.

Kod:
APPEND VICONIJ

IF ~~ THEN BEGIN Viconia_Belaree1
SAY ~Ha! Zapewne służka Mrocznej Panny. Być może zniosę jej towarzystwo... O ile nie będzie mi chciała narzucać swoich śmiesznych dogmatów!~
IF ~~ THEN EXTERN BELARE Viconia_Belaree2
END
END

IF ~~ THEN BEGIN Viconia_Belaree2
SAY ~Czyżby kolejny drow-renegat? Cóż, dobre i to, choć zapewne różnimy się od siebie w wielu kwestiach... A co do ciebie - pomożesz mi?~
++ ~Nie będzie to nasza pomoc, gdyż nie ufamy tak łatwo wszystkim tym, których napotkamy.~ + Bela_1
++ ~Nie ma sprawy, z chęcią pomożemy.~ + Bela_2
++ ~Może i się skusimy, ale chcielibyśmy więcej o tobie wiedzieć przed podjęciem decyzji.~ + Bela_3
END
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Kirara 
Eriavalh Avarozhe


Wiek: 28
Posty: 233
Podziękowania: 165/20
Wysłany: 2016-05-28, 11:45   

Nie możesz bloku odpowiedzi Belaree na wtrącenie Viconii dawać pod komendą APPEND VICONIJ. Musisz albo teraz appendować plik BELARE (jeśli chcesz mieć jej odpowiedź pod appendem Viconii) albo ten blok wpisz w miejscu, w którym ja Ci go napisałam w poprawkach w tym poście (czyli pod komentarzem "// Odpowiedź Belaree na wtrącenie Viconii - dopisz sobie, co ma powiedzieć:").

Nie można tak wrzucać w dowolnym miejscu dowolnych bloków, tak samo, jak nie można było wrzucić w tp2 SAY... z tekstami postaci gdzieś dalej pod COMPILE. Kolejność ma znaczenie.

EDIT: w sumie jeśli nadal będą błędy wyskakiwały, to może najlepiej będzie, jeśli wyślesz mi całą instalkę modu ze wszystkimi plikami. Łatwiej będzie mi się zorientować, co i w którym pliku masz i jak to poprawić.
_________________
DeviantArt | ArtStation
  
Podziękuj autorce tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 925
Podziękowania: 20/81
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2016-05-28, 12:09   

VICONIJ.dlg nie znaleziono w key file (chitin.key). Poza tym jest chyba ok.

Wyślę pliki oprócz plików AUDIO (jest tam plik, który należy dodać - oggdec.exe i te wszystkie nazwane tak, jak w instalce, a nawet więcej).

Ogólnie to ostrzegam, że to na próbę było. Mogłem coś pominąć.
Moder z bożej łaski czeka na sugestie.

Edit: Wyślę na serwer, bo nawet bez AUDIO za dużo to waży.

Próbka bohaterki - na 4shared
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Kirara 
Eriavalh Avarozhe


Wiek: 28
Posty: 233
Podziękowania: 165/20
Wysłany: 2016-05-28, 12:21   

4shared nie pozwala mi pobrać bez posiadania konta, czy innego fejsbuka. To ma tylko 887 KB, mógłbyś to dodać jako załącznik na forum?

Cytat:
VICONIJ.dlg nie znaleziono w key file (chitin.key). Poza tym jest chyba ok.

Zapomniałam, że Belaree jest dla BG1. To popraw to na (chyba) VICONJ.
_________________
DeviantArt | ArtStation
  
Podziękuj autorce tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group