Poprzedni temat «» Następny temat
Technolog - opinie, uwagi
Autor Wiadomość
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 802
Podziękowania: 31/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2014-11-01, 15:07   

Poprawiłem nieco opisy, a także zmieniłem działanie niektórych przedmiotów.

Binokle:

Infrawizja, +20% do wykrywania iluzji oraz pułapek

Petardy:

Prochowa na razie bez większych zmian, tylko większe obrażenia.
Dźwiękowa również bez większych. Chyba powinienem zabrać kumulowanie się efektów oraz zwiększyć obszar działania.

Granaty:

Łzawienie się kumuluje, dlatego jest + i chyba tak zostanie.
Granat z prochem - połowa obrażeń po rzucie obronnym, a nie całkowita negacja.
Granat najsilniejszy powoduje chmurę toksyn, które zadają 5k6 obrażeń od kwasu i 5k6 obrażeń od ognia. Obie wartości wynoszą połowę, jeśli udał się trudny rzut obronny. Zastanawiam się nad dodaniem do tego oślepienia (unieruchomienie jest chyba nieco za mocne).

Bomby:

Bomba dźwiękowa ucisza na 6 rund, nie ma rzutu obronnego.
Bomba gazowa bez zmian.

Wyrzutnie:

+6 do TraK0, 2 dodatkowe ataki, opóźnienie: 1. Mocne. Potrzebują za to amunicji.

Skafandry:

Tutaj obniżyłem odporność na obrażenia fizyczne i zwiększyłem odporność na żywioły. Nie wiem jak dalej to zmienić, by było bardziej odpowiednie.

Wiem, że 16 inteligencji to mała wada, ale złodziejowi doda może kilka punktów wiedzy i nic poza tym.

Mam zamiar wprowadzić cenę na powrót, ale znacznie niższą.
Zaznaczę też "breakable", o ile to prowadzi do możliwości zniszczenia przedmiotu. Ikony zniszczonych przedmiotów raczej wstawiłem, ale muszę to sprawdzić.

PS. Jaki dać dodatkowy efekt do petardy prochowej/granatu z prochem? Może jakiś szklany pył?
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
nowyU

Posty: 299
Podziękowania: 21/181
Wysłany: 2014-11-01, 18:42   

pomyslabym nad efektami ogluszenia i odrzucenia (jak machniecie smoczych szkrzydeł) :)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 31
Posty: 1707
Podziękowania: 130/135
Wysłany: 2014-11-01, 18:55   

Ogłuszenie raczej bym odpuścił, podobnie jak odrzucenie - co prawda już nie ma po co chomikować przedmiotów na sprzedaż ale 'użytkowo' wciąż jest to wykonalne i można nimi miotać raz za razem a ogłuszony przeciwnik to prawie_martwy_przeciwnik ^^
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Nobanion 

Posty: 1075
Podziękowania: 104/243
Wysłany: 2014-11-01, 19:43   

Ja znalazłem chwilę i pograłem sobie, moje spostrzeżenia. Po pierwsze należy bardzo rozsądnie losować pkt., o ile ktoś nie lubi tego to pewnie załatwi konsolą, albo osławionym Keeperem...Grałem na początku postacią ot tak sobie wylosowałem, zrobiłem starym sposobem wysokopoziomową i mimo zdolności danych Technologowi, jak opuściłem Czytaczy i Zbieraczy Ksiąg, lekko się zdziwiłem, nie nadawałem się z Imoen do ...życia :smile:
Powtórne rozpoczęcie gry z dłuższym losowaniem i ostatnią aktualizacją, co zapisy zachowuje, nie ma wywaleń na pulpit itp...
Tradycyjnie mając trochę wolnego, popełniłem parę screenów i filmik z tego moda...









filmik:
http://www.youtube.com/wa...9hwVTKFSWW2KHAw
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Ruffle_truffle
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 802
Podziękowania: 31/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2014-11-01, 20:26   

Teraz przedmioty są silniejsze. W sumie można myśleć, że petarda i granat z prochem są za słabe, aczkolwiek skoro tak wysoka umiejętność jak Alchemia potrafi stworzyć zwykłe antidotum...

Punkty trzeba dobrze rozdzielić. I przy takich wymogach ciężko wylosować wysokie statystyki.

Ogólnie technolog jest teraz chyba jednym z lepszych dystansowców. Wyrzutnie są znacznie silniejsze, a i asortyment techniczny nadaje się do walki na odległość. Raczej jego słaba siła i kondycja sugerują wycofanie go do drugiej linii, na której się może sprawdzić. Ma wysoką zręczność, bo to złodziej, także miotacz z niego całkiem atrakcyjny wg mnie.

No chyba, że otrzyma "Przemianę w żelaznego golema" czyli Montaż/demontaż zbroi-golema - wtedy jako tako, przyparty do muru, może sobie poradzić w zwarciu. I to całkiem nieźle - odporność na żywioły, magię, obrażenia fizyczne...

Drugą wadą jest to, że technologiem może zostać gnom, krasnolud, człowiek lub półelf. A wiadomo, że elfy i niziołki są najlepszymi złodziejami. Półork nie pasuje, a ten ma bonus do siły. Krasnolud ma maks. tylko 17 zręczności. Na marne pocieszenie +1 pkt. kondycji. Fabularnie nie pasowały te rasy i ma to także mechaniczną konotację.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 31
Posty: 1707
Podziękowania: 130/135
Wysłany: 2014-11-01, 20:32   

Ruffle_truffle napisał/a:
Punkty trzeba dobrze rozdzielić. I przy takich wymogach ciężko wylosować wysokie statystyki.
Tak jak pisał L'f "wymóg" posiadania cechy na poziomie x oznacza ze jak wylosujesz np 3 to system ci ją z automatu do x podniesie. Więc "wymagania" cechowe raczej pomagają w losowaniu a nie przeszkadzają :razz: Po prostu ciężej manipulować przy 'dodaj/usuń' punktami.
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 802
Podziękowania: 31/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2014-11-02, 14:17   

Pomimo wielu zmian, nadal gdzieniegdzie są nieścisłości.
Np. w opisach (2K6 zamiast 3K6) lub działaniu (brak stringu "Uciszenie" po użyciu bomby dźwiękowej).

Ale to łatwe do wyeliminowania wady. @Nobanion trochę się niecierpliwił, więc poprawiłem podklasę na gorąco.

Ogólnie to chciałbym zrobić jeszcze jedną, finalną wersję, ale gdyby ktoś wyłapał więcej wad z tej aktualnej, to zabrałbym się za to. Jako tako grać się da po tej ostatniej aktualizacji, ale chcę dopiąć projekt na ostatni guzik.

Mile widziane testowanie i komentarze czy pomysły. Każda opinia coś może wnieść.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
L`f 
Uczeń Gonda


Wiek: 28
Posty: 1373
Podziękowania: 290/154
Wysłany: 2014-11-02, 15:02   

W takim razie jeszcze trochę pozrzędzę. ;>

Ruffle_truffle napisał/a:
Binokle:

Infrawizja, +20% do wykrywania iluzji oraz pułapek

Z podbijaniem wykrywania pułapek bym odrobinę uważał - pamiętaj że maksymalna trudność wykrycia pułapki (i otwarcia zamka zresztą też) to 99, zatem każdy punkt ponad tę wartość to punkt zmarnowany. W sumie dzięki temu mogą się przydać Imoen lub Nalii, które mogą polegać tylko na przedmiotach i miksturach.

Ruffle_truffle napisał/a:
Granat najsilniejszy powoduje chmurę toksyn, które zadają 5k6 obrażeń od kwasu i 5k6 obrażeń od ognia. Obie wartości wynoszą połowę, jeśli udał się trudny rzut obronny. Zastanawiam się nad dodaniem do tego oślepienia (unieruchomienie jest chyba nieco za mocne).

Masz świadomość, że efekty od chmurek odnawiają się co rundę, a same obłoczki utrzymują się całą turę, prawda? ;> 10K6 obrażeń, w tym 5K6 gwarantowane co rundę - więcej niż Zapalająca. Rzucasz w to WO/łzawiącą na obniżenie rzutów, jakieś obszarowe unieruchomienie i patrzysz, jak wszyscy się topią. Z drugiej strony będzie ranić też drużynę, a trudniej się przed tym zabezpieczyć niż przed Zapalającą, bo wymagana jest jeszcze odporność na kwas. Nie mam uwag.

Ruffle_truffle napisał/a:
Wyrzutnie:

+6 do TraK0, 2 dodatkowe ataki, opóźnienie: 1. Mocne. Potrzebują za to amunicji.

Może daj mu od razu miniguna? ;P

3 ataki na rundę przy bardzo wysokiej celności i prawie zerowe opóźnienie. Za mocne, nawet mimo braku premii do obrażeń (typowej dla kusz). O ile opóźnienie można zostawić, o tyle uciąłbym jeden atak (3 ewentualnie można zostawić dla wyrzutni strzał) i nieco bym im poprzycinał celność. W ogóle najlepiej by chyba było, gdyby każda z tych wyrzutni miała inne parametry i gdyby na początku były słabsze a np. na 20. poziomie technolog uczył się wykonywać mocniejsze wersję tych wyrzutni (choć i wtedy te 3 ataki to mogłoby być za dużo).

Wymaganie amunicji czasem boli, zwłaszcza pod względem umagicznienia pocisków, jednak w porównaniu z dwoma dodatkowymi atakami nie byłaby to w żaden sposób dotkliwa kara.

Ruffle_truffle napisał/a:
Nie wiem jak dalej to [skafandry] zmienić, by było bardziej odpowiednie.

Pisałem - zablokuj je dla barbarzyńcy i podklas, które nie mogą nosić nic w slocie zbroi.

Ruffle_truffle napisał/a:
Wiem, że 16 inteligencji to mała wada, ale złodziejowi doda może kilka punktów wiedzy i nic poza tym.

Nie bardzo wiem, czy zrozumiałeś, co napisałem - wymaganie odpowiedniej wartości na danej cesze to nie jest wada z technicznego punktu widzenia. To pomaga stworzyć mocniejszą postać (abstrahuję tutaj od tego, że Inteligencja złodziejowi się raczej nie przyda, poza wspomnianą interakcją z illithidami). Tuldor wytłumaczył Ci dwa posty wyżej, dlaczego. Dlatego klasyfikowanie wymogu odpowiedniej wartości cechy jako wady bardzo razi w opisach podklas.
_________________
AshfncaeicaliuheangfkacgakfgegcalgfcalhfcamhlhKi~.!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 802
Podziękowania: 31/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2014-11-02, 15:21   

Wyrzutnie ze zbyt słabych stały się za silne, ech. Chyba mam skłonność do popadania w jakieś dychotomie. Ale myślałem sobie: tyle wrogów ma odporność na pociski... Nie tylko te zwykłe... No i pociski tak szybko się kończą, a jak zaczniemy nimi miotać z obłędem, to wyczerpią się znacznie szybciej.

Ok, minus jeden atak na rundę (oprócz wyrzutni strzał), opóźnienie +1 czy nawet +2. Celność też -1. Tylko, że wtedy każdy weźmie ogniste zęby (czy jak ta kusza się tam zwie), więc może opóźnienie +1.

(Prowadzę tutaj taki notatnik zmian w podklasie)

Skafandrów nie może używać Kensai i ktoś jeszcze. Tak przynajmniej mi się wydawało, gdy ostatni raz je zmieniałem. Barbarzyńca za to może, bo nie widziałem innych przeciwwskazań oprócz tego, że zwiększy drastycznie odporność fizyczną. No ale odznaczę barbarzyńcę. W sumie - nie dla niego takie "wypierdki cywilizacji" jak sztuczne zbroje.

Ten najsilniejszy granat to jeszcze sprawdzę.

Na razie tyle.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
L`f 
Uczeń Gonda


Wiek: 28
Posty: 1373
Podziękowania: 290/154
Wysłany: 2014-11-02, 15:34   

Ruffle_truffle napisał/a:
Wyrzutnie ze zbyt słabych stały się za silne, ech. Chyba mam skłonność do popadania w jakieś dychotomie.

To się nazywa próba zbalansowania - i bardzo dobrze, że próbujesz różnych wariantów. ;)

Ruffle_truffle napisał/a:
Tylko, że wtedy każdy weźmie ogniste zęby (czy jak ta kusza się tam zwie)

Miej też na uwadze, że Kusza Ognistych Zębów ma tylko jeden atak na rundę, więc wyrzutnia strzelająca dwa razy szybciej wyposażona w np. bełty błyskawic znacznie lepiej nada się do przerywania czarów magom chroniącym się Kamienną (zakładając, że nie trafimy ich za każdym razem). Podobnie sprawa ma się z bełtami ogłuszającymi czy innymi przydatnymi pociskami.

Proc atakujących dwa razy na rundę nie ma, podobnie ma się sprawa z łukami z trzema atakami (pomijam tuigański, bo właściwości - poza ilością ataków - ma słabiutkie). Myślę, że kuszę zostawić w obecnym kształcie, a procę/łuk jeszcze trochę osłabić. No i zachęcam do przemyślenia stopniowania mocy wyrzutni w zależności od poziomu technologa.
_________________
AshfncaeicaliuheangfkacgakfgegcalgfcalhfcamhlhKi~.!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 31
Posty: 1707
Podziękowania: 130/135
Wysłany: 2014-11-02, 15:36   

Strzały/bełty/pociski sie nie skończą bo ludzie skoczą po futerał obfitości z 1 poziomu Twierdzy Strażnika i będą śpiewać jak ci panowie: no no, there's no limit no no
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 802
Podziękowania: 31/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2014-11-02, 16:21   

Dodam tylko, tak co do najsilniejszego granatu - niski rzut obronny chroni przed oślepieniem. Klosz niewrażliwości (ten z 6 levelu) - chroni, co może być wadą oraz zaletą.

Moc granatu nie jest wysoka (4).

Osłabiłem nieco wyrzutnię pocisków i strzał.

Dodałem tekst do bomby dźwiękowej, uniemożliwiłem używanie skafandrów przez barbarzyńcę i podklasy druida. Kensai nie mógł używać.

Zabójca magów używa tych dzieł techniki (mało znaczący plus dla niego i przedmiotów).

Zmieniłem opis podklasy i zmodyfikowanych przedmiotów. Skopiowałem sobie to z folderu gry do folderu z modem.

Zastanowię się jeszcze nad mocniejszą wyrzutnią.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Nobanion 

Posty: 1075
Podziękowania: 104/243
Wysłany: 2014-11-02, 19:30   

Po ostatniej aktualizacji nie widać wyrzutni trójczłonowej jak się włoży tam gdzie trzyma się granaty itp. do użycia...Co do balansu mnie taki odpowiada :mrgreen: To się tyczy wersji 2.5....Zaraz sprawdzę finalną :cwan:


Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 802
Podziękowania: 31/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2014-11-02, 19:36   

Wrzucę zaraz plik z poprawioną trójczłonową wyrzutnią dodatkowo. Nie wiem co się zrąbało, pewnie to jakaś pomyłka jest w trakcie zapisywania. Nie będzie nowej wersji, ale dodatkowy plik.

Edit: Już jest plik z wyrzutnią.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
L`f 
Uczeń Gonda


Wiek: 28
Posty: 1373
Podziękowania: 290/154
Wysłany: 2014-11-02, 20:41   

Ruffle_truffle napisał/a:
- Wymóg posiadania inteligencji na 16 nadal jest wliczony w wady (wałkowane było, aczkolwiek tak mi się to kojarzy z opisami oficjalnymi)

W opisach oryginalnych podklas z BG II nie ma żadnych wzmianek o ustalaniu cech w sekcji wad. Jedyna informacja o cechach w wadach dotyczy Mściciela. Brzmi ona - 'Przy tworzeniu postaci jego Siła i Kondycja zostają zmniejszone o 2'. I to jest wada. Jeśli trzymamy się oryginalnych schematów, Twój opis powinien brzmieć: 'Przy losowaniu cech jego Inteligencja zostaje podniesiona do 16' (jeśli była niższa). To z kolei ni cholery nie jest wada.

Zapewne wydaje Ci się, że czepiam się mało znaczących rzeczy, ale to jest zwyczajnie mylące. Gracze uznają, że będą musieli odejmować wyniki rzutów z innych cech i podnosić do niczego im niepotrzebną Inteligencję (co może zniechęcić do Twojej podklasy).

Jeśli chciałbyś dodać mu faktyczną wadę, możesz przerobić zdolności specjalne technologa, aby testowały jego Inteligencję poprzez skrypt przywoływanej istoty. Jeśli będzie niższa od - dajmy na to - 16, mamy X% szans na fail - przedmiotu nie uda się wytworzyć. Sprawi to, że technolog będzie musiał przeznaczyć część cech na Inteligencję podczas tworzenia postaci (która wtedy nie ustali mu się na 16, jeśli wylosuje się 5), albo zwyczajnie będzie musiał popijać miksturki przed 'robotą' jak mniej inteligentny mag przed zapisywaniem czarów ze zwojów. Wtedy faktycznie - minimalna Inteligencja do bezbłędnego tworzenia przedmiotów będzie wynosiła 16 i będzie uzasadnione danie tego w opisie w sekcji wad. :P

Inna sprawa, że po takiej operacji podklasa może wymagać lekkiego zbalansowania zdolności.
_________________
AshfncaeicaliuheangfkacgakfgegcalgfcalhfcamhlhKi~.!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group