Poprzedni temat «» Następny temat
[Opinie i Uwagi] Niezwykłe Życzenie
Autor Wiadomość
Vinci
Zasłużony


Posty: 2525
Podziękowania: 249/58
Wysłany: 2014-11-18, 12:09   

Damianus_NT napisał/a:
Tuldorze. Dżin ma mnie w pompce i nie inicjuje dodatkowego dialogu po wyborze "chcę przeżyć przygodę...". Dostaję automatycznie domyślną notatkę (oryginalny quest z BG2), a sama opcja dialogowa zostaje "zużyta".


W moda nie grałem, ale według mnie wybierasz złą opcję dialogową. Wątpię żeby Tuldor podmienił questa i powodował niekompatybilności, kiedy mógł po prostu dodać nowego. Zobacz czy nie ma tam innej opcji dialogowej.

EDIT: Według plików powinno być chyba coś takiego: ~Mam dość tego, co typowe. Przynieś, podaj, pozamiataj. Uratuj księżniczkę z wieży, pokonaj bandę orków i koboldów. Chcę poczuć powiew świeżości, zaskocz mnie czymś!~
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 32
Posty: 1800
Podziękowania: 136/151
Wysłany: 2014-11-18, 17:26   

Vinciasty ma rację, zresztą była już o tym mowa na poprzednich stronach tematu :wink: :


EDIT: Jeśli po kliknięciu na chcę przeżyć przygodę nie masz ostatniego menu to coś się musiało skaszanić:
1) z folderu override Baldurka wywal plik wish.dlg
2) zainstaluj moda ponownie (tylko jego, reszty ruszać nie musisz :razz:

Gdyby to nie pomogło wklej zawartość pliku SETUP-TLOL.DEBUG - znajdziemy babola jaki za to odpowiada :)
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Damianus_NT 
beamdog hater


Wiek: 30
Posty: 342
Podziękowania: 105/25
Wysłany: 2014-11-18, 17:51   

Winowajcą był zaiste wish.dlg.
Dziękuję za pomoc forumowiczom: Vinci, Tuldor oraz Kirara!
_________________
Dni V - zwiastun (CoB)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1779
Podziękowania: 783/118
Wysłany: 2015-05-17, 08:00   

Cytat:
- usunięto bug z niezmodowanej gry (możliwość poproszenia o przygodę z gongiem Denisa już na etapie Piekła/ToB czyli w chwili gdy nie mozemy tego zrealizować)


Fragment kodu z AR4000.bcs:

Kod:
IF
    Exists(Player1)
    Global("TLolquest","GLOBAL",0)
THEN
    RESPONSE #100
        SetGlobal("TLolquest","GLOBAL",10)
END

IF
    Exists(Player1)
    Global("wishQuest","GLOBAL",0)
THEN
    RESPONSE #100
        SetGlobal("TLolquest","GLOBAL",1)
END


W drugim wklejonym bloku jest błąd, powinno być:

Kod:
IF
    Exists(Player1)
    Global("wishQuest","GLOBAL",0)
THEN
    RESPONSE #100
        SetGlobal("wishQuest","GLOBAL",1)
END


Myślę, że piekłem akurat nie ma się co przejmować. Osoby mające np. TDD, mogą wykonać ten quest.

W następnym patchu do WoBG, mod ten zagości w megainstalacji na stałe.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 32
Posty: 1800
Podziękowania: 136/151
Wysłany: 2015-05-17, 08:17   

Dzięki za info Dradielu, babol mały i nie zauważyłem - dzis poprawię i zacznę molestować Elefa o podmianę linka :wink:

Co zaś do piekła - TDD jest "fuj" dlatego mod pisałem z myślą o grze na samym BG2/BGT z fixpackiem i do tego dopasowywałem. W przyszłości może dodam kolejnego "życzeniowego questa" dla ToB, wtedy poszkodowany nie będzie (acz przyszłość to dość odległa, najpierw Evilek i Monty :smile: ).

EDIT: Ach tak... chętni do tłumaczeń wciąż mogą sie zgłaszać :P
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1779
Podziękowania: 783/118
Wysłany: 2015-05-17, 11:08   

Cytat:
*Gdy tylko chłopak odbiegł na zachód, półork pochylił głowę i skrzywił zielone wargi. Zauważywszy cię natychmiast ruszył w twoją stronę. Nawet ze znacznej odległości można ocenić, że mierzy ponad dwa metry.


Wypowiedź ta nie zawsze jest prawdziwa. W tej wypowiedzi warto byłoby uwzględnić poniższą sytuację.
Niewidzialność głównej postaci powoduje, że przy spotkaniu orka nie odpala się cutscenka. Oczywiście można do niego zagadać główną postacią, jednak wtedy chłopak stoi obok orka.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 32
Posty: 1800
Podziękowania: 136/151
Wysłany: 2015-05-17, 11:28   

Grrr, true, miałem podmienić w ostatniej wersji "See(Player1)" na "Range(Player1,17)" a teraz widzę że zamiast podmienić dodałem do skryptu i siedzą tam oba warunki podczas gdy starczy tylko ten drugi. Dzięki :smile:
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Damianus_NT 
beamdog hater


Wiek: 30
Posty: 342
Podziękowania: 105/25
Wysłany: 2015-05-18, 17:47   

Najgorszy mod w jaki grałem.

EDIT:
Oj Tuldi, Tuldi :P "Kappa to emotikon, który występuje na czatach w serwisie streamingowym Twitch.tv, przedstawiający twarz byłego pracownika serwisu. Stosowany jest zazwyczaj na końcu zdania w celu podkreślenia ironii, sarkazmu lub dla żartu czy w celu trollowania innych użytkowników serwisu. Kappa jest memem kojarzonym głównie z serwisem Twitch chociaż spotykanym również w innych serwisach głownie związanych z grami komputerowymi."

EDIT:
No tia, na Twitch.tv nigdy nie wchodzilem to i wyszedłem na ignoranta, człowiek sie uczy całe życie :wink: W takim wypadku dzięki za dobrą trollo-pochwałę (kolor z editu usunąłem, boś pomarańcz podkradł kol'owi. Następnym razem różu byś użył - wolny jest! :razz: ) - T.
_________________
Dni V - zwiastun (CoB)
Ostatnio zmieniony przez Tuldor88 2015-05-19, 15:12, w całości zmieniany 4 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 32
Posty: 1800
Podziękowania: 136/151
Wysłany: 2015-05-19, 04:40   

Przykro mi Damianusie, ale każdy ma inny gust... a mod faktycznie jest 'specyficzny' bo miał być easter eggiem :wink:

EDIT:
Link do nowej wersji (1.76) podmieniony :smile:
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
porfirion 
Czciciel Azutha
osiełek


Posty: 694
Podziękowania: 126/84
Skąd: Zielona Gęś
Wysłany: 2015-08-12, 10:38   

No, Tuldek, zainstalowałem sobie wczoraj BG2 specjalnie, by zagrać w życzonko :smile:

Od strony fabularnej spoko - trochę zabawny, trochę rozczulający (no dobra, może jednak nie rozczulający :razz: ), a i końcowa nagroda śmieszna, ale przydatna. Miłe nawiązania zarówno do CoB-u, jak i do BG1.
Wzmianki o Szczurku to się nie spodziewałem :smile: W sumie szkoda, że nie można wrócić do Wrót i zobaczyć osobliwej parki po zakończeniu questa.
Choć przyznam, że po tych wszystkich ostrzeżeniach w readme i na forum to spodziewałem się, że treść będzie bardziej niemoralna łamane przez obleśna - ale to dobrze, że jednak taka nie jest :razz: (czy raczej jest, ale opisana bez używania rozmaitych wyrazów itp., raczej w taki trochę zawoalowany sposób)

Aha, tylko jedna rzecz mnie zawiodła:
Po wzmiance o niejakim "Wincim", po całym Targowie szukałem dzieciaka w czerwieni licząc na side-questa :razz: no dobra, nie szukałem, bo sprawdziłem w plikach, że niczego takiego nie ma...

Także duży plusior, czekam na kolejne mody *khem* EVILEK *khem* :zab: I w sumie szkoda, że nie powstało więcej życzonkowych modów do konkursu...

W tekście rzuciło mi się w oczy parę błędzików - głównie interpunkcyjnych (taki już ze mnie przecinko-nazi :wink: ). Wiem, że zgodnie z readme musisz mnie zabić, by nikt się nie dowiedział (a skoro o tym napisałem publicznie, to pewnie też skasować wszystkie moje posty na forum) - ale jeśli zdecydujesz się jednak tego nie robić, to może przejrzę troszkę dokładniej pliki (w końcu tekstu bardzo dużo nie jest :wink: )


Natomiast takich parę uwag do cud-scenek :wink: :

- jeśli w rozmowie pogonimy naszego bardorka, to może niech ten pojawiający się chłopak podejdzie do Charname'a - bo jak podchodziłem ze wschodu, to ten chłopak spawnował się na tyle daleko na zachód, że nie było go widać i gadał zza mgły wojny

- może ustawić temu chłopakowi jakiś stały kolor? bo jak ma taki zestaw do losowania (dzięki L'fowi teraz wiem, jak to działa :smile: ), to gdy pojawia się po raz drugi (gdy pogonimy orkbarda), ma inny kolor niż poprzednio - a przynajmniej może mieć. jak on zdołał się tak szybko przebrać? :razz:

- czy bardork nie powinien mieć skryptu, by cud-scenka tlolCUT2 aktywowała się też, jeśli go zaatakujemy? Nawet w readme w spisie zmiennych napisałeś, że jego zaatakowanie daje wartość 10 (zepsucie questa), a tak nic się nie działo i dziwnie to wygląda, jak daje się tak tłuc (może to tylko u mnie coś nie zaskoczyło, ale jeśli to powinno być zawarte w tlolorc.baf - jak przypuszczam, na modowaniu się znam b. mało - to tego nie ma). a przez to, że ma pas Imoen, to ubić też się go nie da... najpierw myślałem, że dałeś mu cholernie dużo PŻ, ale szybko zrezygnowałem z tłuczenia i sprawdziłem :razz:

- w scence z koboldem - może niech ona też ma pas Imoen (na wszelki wypadek), a "rycerze" niech ją tłuką naprawdę? bo takie wymachiwanie sobie pałami w powietrzu jest dziwne - nawet takie buraki jak oni powinni czasem trafić kobolda :wink:
_________________
If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element


Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu


We internecie...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Tuldor88
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 32
Posty: 1800
Podziękowania: 136/151
Wysłany: 2015-08-12, 11:30   

porfirion napisał/a:
Choć przyznam, że po tych wszystkich ostrzeżeniach w readme i na forum to spodziewałem się, że treść będzie bardziej niemoralna
No wiesz co Porfirionie? Ja - taka wcielona niewinnosć - i coś niemoralnego? Jestem zszokowany :razz:
porfirion napisał/a:
Po wzmiance o niejakim "Wincim", po całym Targowie szukałem dzieciaka w czerwieni licząc na side-questa :razz: no dobra, nie szukałem, bo sprawdziłem w plikach, że niczego takiego nie ma...
porfirion napisał/a:
- może ustawić temu chłopakowi jakiś stały kolor?
"Winciego" widziałeś, choć nie było imienia nad postacią :smile: poprawię to (i randomowy kolorek koszuliny) w następnym patchu :wink:
porfirion napisał/a:
I w sumie szkoda, że nie powstało więcej życzonkowych modów do konkursu...
Też żałuję... może jak mnie któregoś dnia najdzie odpowiednia 'faza' zrobię prequel rozgrywający się w BG1 albo sequel już w ToB... acz nie nastąpi to chyba w tym dziesiecioleciu - za dużo innych projektów na głowie ^^
porfirion napisał/a:
jeśli zdecydujesz się jednak tego nie robić, to może przejrzę troszkę dokładniej pliki
Byłbym więcej niz wdzieczny :smile:
porfirion napisał/a:
jeśli w rozmowie pogonimy naszego bardorka, to może niech ten pojawiający się chłopak podejdzie do Charname'a - bo jak podchodziłem ze wschodu, to ten chłopak spawnował się na tyle daleko na zachód, że nie było go widać i gadał zza mgły wojny
Hm, byłem pewny, że zasięg percepcji był ok.. no nic, poprawie to i inne cutscenkowe babole, dzięki :smile:
porfirion napisał/a:
- w scence z koboldem - może niech ona też ma pas Imoen (na wszelki wypadek), a "rycerze" niech ją tłuką naprawdę? bo takie wymachiwanie sobie pałami w powietrzu jest dziwne - nawet takie buraki jak oni powinni czasem trafić kobolda :wink:
Hmm, oni ją trafiają, po prostu nie masz tego w okienku z logami bo nie chciałem by soundset obrywajacego kobolda odgrywał się raz za razem... nieco ich przesunę by stali bliżej to i widać będzie lepiej :grin:
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 32
Posty: 1800
Podziękowania: 136/151
Wysłany: 2015-08-13, 11:54   

Drobna aktualizacja do wersji v1.8 (obecnie pobierane z linku na speedyshare acz liczę że w najbliższym czasie Elef zaktualizuje też wersję na stronie CoBu by nie zaginęło :smile: )
Listę "epickich i znaczących zmian" widać oczywiście w temacie informacyjnym: http://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=6419 :P
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Ostatnio zmieniony przez Tuldor88 2015-08-13, 12:36, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
L`f 
Uczeń Gonda


Wiek: 29
Posty: 1373
Podziękowania: 288/150
Wysłany: 2015-08-13, 12:16   

Tuldor88 napisał/a:
liczę że w najbliższym czasie Elef zaktualizuje też wersję na stronie CoBu by nie zaginęło

Cóż mogę napisać - dobrze liczysz. :P

Nową wersję już można ściągnąć z serwerów CoBu. Poprawiłem też od razu link w temacie informacyjnym. ;)
_________________
AshfncaeicaliuheangfkacgakfgegcalgfcalhfcamhlhKi~.!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Tuldor88
porfirion 
Czciciel Azutha
osiełek


Posty: 694
Podziękowania: 126/84
Skąd: Zielona Gęś
Wysłany: 2015-08-21, 11:46   

No i okazuje się, że wersja 1.8 nie będzie ostateczną, bo jest jeszcze parę rzeczy do poprawki, których nie zauważyłem wcześniej.

Rzecz pierwsza - przy okazji wychodzi na to, że chyba wszyscy testujący życzenie nie robili nic innego w Targowie (jak ja) albo grali w życzenie już PO załatwieniu większości spraw w Targowie, skoro nikt tego nie zauważył :wink: Problem jest następujący: po przyjęciu od Chana Zahraa zadania zabicia rakshasy przy północnej bramie pojawia się złodziejka Itona (informuje o miejscu przebywania rakshasy) - w AR2000.bcs jest taki blok:

Cytat:
IF
Global("zahraajob","GLOBAL",1)
Global("didthis2","AR2000",0)
THEN
RESPONSE #100
SetGlobal("didthis2","AR2000",1)
CreateCreature("trthf01",[3771.75],0) // Itona


Jak widzisz, pojawia się tuż obok jednego z przeszlachetnych rycerzy, przez co w cud-scence postaci się przesuwają jak na poniższym screenie, a ciosy lądują w pustej przestrzeni (jeden to nawet wygląda, jakby Itonę siekł :razz: ).



Nie wiem, czy lepiej przesunąć całą ekipę z życzenia bardziej na prawo od bramy, zamiast na północ, czy też ustawić, by Twój mod podmieniał miejsce pojawienia się Itony na bardziej na prawo od bramy (o ile ruszanie tego jest bezpieczne - wątpię, by spowodowało jakąś z czymś kolizję, ale mimo wszystko) - ale coś na pewno trzeba z tym zrobić :wink:

Inna sprawa, że (niezależnie od powyższego błędu) cały czas wydaje mi się, iż ustawienie, by rycerze naprawdę siekli koboldzicę (zamiast tego obecnego skryptu "swing", kiedy robią tylko wymachy), wyglądałoby lepiej. W razie czego możesz im dać wysokie TraK0 lub jej niską KP, by nie trafiali zawsze, tylko sporadycznie, no i dodać koboldzicy Pas Imoen, by jej przypadkiem nie ubili. Ale to już tylko takie moje czepianie się i marudzenie :smile:


Druga rzecz: przy otrzymywaniu lusterka (a także nagrody od orka-barda) chyba lepiej zamiast ActionOverride(Player1,CreateItem("TlolLust",0,0,0)) dać GiveItemCreate("TLolLust",LastTalkedToBy,0,0,0) - będzie wówczas w oknie dialogowym informacja, że postać coś dostała, a jeśli miała pełny ekwipunek, to powie, że coś upuściła (przy obecnym ustawieniu nie ma informacji o otrzymaniu przedmiotu, a jeśli ekwipunek jest pełny, to dodawany przedmiot ląduje na ziemi bez żadnego komunikatu, tak że łatwo go przeoczyć).


Aha, i jednak jeszcze mi jeden brak przecineczka umknął przy poprzednim sprawdzaniu: w tlolpal.tra @11 powinno być "Nie jestem pewny, dlaczego"


I jeszcze tak zupełnie na marginesie drobiazg, co do którego nie mam pewności, czy jest błędem tego modu, czy też raczej nie. Gdy wcześniej sprawdzałem życzenie na czystym BG2 bez jakichkolwiek innych modów, wydawało mi się, że Księżniczka nie miała ustawionych żadnych tekstów (ani głosów) przy kliknięciu/pogadaniu itp., prawie na pewno sprawdziłem to też wówczas w NI i faktycznie nic tam nie figurowało. A teraz, po zainstalowaniu kilkunastu modów (życzenie instalowałem na końcu - nie wiem, czy sensownie, o ile ma to znaczenie) Księżniczka "podłapała" do INITIAL_MEETING i SELECT_COMMON1 dwa stringi (sam tekst bez głosu) z modu Xan :shock: Czyżby tam były przydzielone pierwotnie puste stringi (które Xan zapełnił) zamiast żadnych stringów? (w sumie nie wiem, czy będziesz mógł tu cokolwiek stwierdzić nie mając mojej instalki ;))
_________________
If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element


Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu


We internecie...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
L`f
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 32
Posty: 1800
Podziękowania: 136/151
Wysłany: 2015-08-21, 12:25   

porfirion napisał/a:
Nie wiem, czy lepiej przesunąć całą ekipę z życzenia bardziej na prawo od bramy, zamiast na północ, czy też ustawić, by Twój mod podmieniał miejsce pojawienia się Itony na bardziej na prawo od bramy (o ile ruszanie tego jest bezpieczne - wątpię, by spowodowało jakąś z czymś kolizję, ale mimo wszystko) - ale coś na pewno trzeba z tym zrobić :wink:
Itonka przeniesie się nieco na wschód i południe - na współrzędne 4000.215 - co sprawi, że będzie kawałek od tamtejszej grupki
porfirion napisał/a:
Druga rzecz: przy otrzymywaniu lusterka (a także nagrody od orka-barda) chyba lepiej zamiast ActionOverride(Player1,CreateItem("TlolLust",0,0,0)) dać GiveItemCreate("TLolLust",LastTalkedToBy,0,0,0)
Fakt, nigdy nie testowałem tego przy pełnym ekwipunku i nie zwracałem uwagi na komunikaty... też poprawione
L`f napisał/a:
Inna sprawa, że (niezależnie od powyższego błędu) cały czas wydaje mi się, iż ustawienie, by rycerze naprawdę siekli koboldzicę (zamiast tego obecnego skryptu "swing", kiedy robią tylko wymachy), wyglądałoby lepiej.
Hmm, ok, też to podmienię, acz osobiście nie widzę wielkiej różnicy :)
porfirion napisał/a:
I jeszcze tak zupełnie na marginesie drobiazg, co do którego nie mam pewności, czy jest błędem tego modu, czy też raczej nie. Gdy wcześniej sprawdzałem życzenie na czystym BG2 bez jakichkolwiek innych modów, wydawało mi się, że Księżniczka nie miała ustawionych żadnych tekstów (ani głosów) przy kliknięciu/pogadaniu itp.
Hm, faktycznie nie ma ich wyczyszczonych... najwidoczniej pominąłem to przy tworzeniu CRE a Xan po prostu podpiął się pod linijki w tlk... zaraz się udźwiękowi ich prawidłowo :) (swoją drogą odtwarzałeś sobie porfirionie dźwięk kobold02? W sam raz dla tego BG1.5EE i dla ichniego nowego NPCa :razz)

EDIT: Przy okazji dotraifikowałem pliki baf bo widzę, że mi cutscenki umknęły do tej pory... nowa wersja 1.81 będzie dostepna jak tylko otrzymam info od Elefa, że już podmienił ją w bazie CoBa ;) Póki co tutaj w załączniku:
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Ostatnio zmieniony przez Tuldor88 2015-08-22, 19:39, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group