Poprzedni temat «» Następny temat
Lista plików BAM (animacje)
Autor Wiadomość
Kirara 
Eriavalh Avarozhe


Wiek: 25
Posty: 237
Podziękowania: 166/20
Wysłany: 2014-09-04, 20:33   Lista plików BAM (animacje)

Zrobiłam małą ściągę dla modderów, szczególnie użyteczną przy tworzeniu nowych czarów czy cutscen z dużą ilością akcji CreateVisualEffect. Lista zawiera niemal wszystkie efekty graficzne zaklęć z BG2, IwD, IwD2 i P:T łącznie z ich nazwami plików *.BAM.

Dodatkowo uwzględniłam w niej trochę uniwersalnych animacji otoczenia, które mogą posłużyć do urozmaicenia nowych lokacji.

........
_________________
DeviantArt | ArtStation
Podziękuj autorce tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Tuldor88, L`f, K4thos, dradiel
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 29
Posty: 1742
Podziękowania: 128/135
Wysłany: 2014-09-04, 20:45   

Kiraro, zapewne L'f będzie niepocieszony (iiitam, nie mój problem :P) ale: I love you!

Tego mi brakowało - przeglądanie efektu po efekcie w IE jest bądź co bądź strasznie upierdliwe ^^ Pora wzbogacić kilka cutscen z magusami w rolach g(ł)ównych...

Od siebie dodam te dwa (na własne potrzeby robiłem opisowo, acz 99% znalazło się na ww obrazku) :
zbroja maga - SPARMORI
zielony spadający glut - SPBDBURS
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Kirara 
Eriavalh Avarozhe


Wiek: 25
Posty: 237
Podziękowania: 166/20
Wysłany: 2014-09-04, 22:07   

Cytat:
zbroja maga - SPARMORI
zielony spadający glut - SPBDBURS

Oba te BAMy są na mojej liście (zbroja w trzeciej kolumnie BG2:SoA, glut w szóstej). Ten "glut" to nie jest glut - to oddech czarnego/cienistego smoka.
_________________
DeviantArt | ArtStation
Podziękuj autorce tego posta
 
 
 
Bartek 
Przyjaciel Klanu

Posty: 266
Podziękowania: 19/9
Skąd: Psychedelia
Wysłany: 2014-09-05, 12:01   

W jaki sposób stworzyć zapętloną animację, aby odtworzyć ją w programie graficznym typu Xnview, Photo... itp. lub wykorzystać jako ruchomą ikonę?
_________________
You Don't Create Trance, Trance Created You!
In 604 Trance We Trust and love to Dance!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kirara 
Eriavalh Avarozhe


Wiek: 25
Posty: 237
Podziękowania: 166/20
Wysłany: 2014-09-05, 13:24   

Infinity Explorer daje możliwość eksportowania plików BAM jako GIF (zapętlony).
_________________
DeviantArt | ArtStation
Podziękuj autorce tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Tuldor88
Kirara 
Eriavalh Avarozhe


Wiek: 25
Posty: 237
Podziękowania: 166/20
Wysłany: 2014-09-07, 21:05   

Dodałam do listy w pierwszym poście BAMy z Planescape: Torment.

Baldur obsługuje pliki BAM o rozmiarze maksymalnie 256x256 pikseli, więc nie wszystkie animacje z P:T można wykorzystać. W części przypadków da się to obejść poprzez usunięcie np. w DLTCEP za dużych klatek animacji, ale trzeba uważać na walory estetyczne BAMu po jego okrojeniu.
_________________
DeviantArt | ArtStation
Podziękuj autorce tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group