Poprzedni temat «» Następny temat
Nowa podklasa złodzieja - Technolog (aktualizowana)
Autor Wiadomość
Damianus_NT 
beamdog hater


Wiek: 30
Posty: 342
Podziękowania: 105/25
Wysłany: 2015-08-16, 10:52   

Jak powiedział, tak zrobił. Postanowiłem Ci trochę "pomóc" Ruffle i zrobiłem szybką zajawkę filmową, promującą Twojego moda. Pierwsze dwie minuty filmu są nudne jak flaki z olejem, ale pokazują pobieżnie unikalne zdolności technologa. Po wspomnianych dwóch minutach filmik nieco zmienia tempo :D Nie każdy lubuje się w tego typu żartach, niektórzy pewnie nawet nie będą mieć pojęcia o co chodzi. Anyway... enjoy :)

Filmik dostępny na stronie YT klanu.
Grunt to wytrzymać pierwsze dwie minuty ;P

https://www.youtube.com/watch?v=DD9UDQf2smc
_________________
Dni V - zwiastun (CoB)
Ostatnio zmieniony przez Damianus_NT 2015-08-17, 00:07, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Ruffle_truffle
Nobanion
[Usunięty]

Wysłany: 2015-08-16, 10:57   

Szkoda, że nie ma od razu, wiadomo czego. ^^ Fajne, zajefajne :razz: I jak można umieścić na YT CoBu?
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 950
Podziękowania: 22/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2015-08-16, 13:12   Granat dźwiękoszczelny

Thank you, master, thank you! :D

Ku ulepszeniu całkowitemu, postanowiłem zmienić działanie granatu dźwiękoszczelnego.

Jest teraz o wiele, wiele bardziej przydatny. Zabrakło kilku ochron co do czarów/zdolności potworów.

Ostateczna jego wersja w załączniku (po prostu podmieniamy w folderze Override lub Technol - przed instalacją).
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 950
Podziękowania: 22/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2015-08-31, 20:42   

Ogłaszam koniec aktualizacji. Teraz może wstawię co najwyżej link, jak stary wygaśnie. Widzę, że większą popularność ma wcześniejsza wersja podklasy (w sumie jest to zrozumiałe - miała więcej zalet).

Gdy ktoś chce ściągnąć podklasę, może poszperać w linkach/plikach 'wyhostowanych'.

Planowana jest jeszcze wersja pod EE, ale raczej po najnowszym patchu, który ułatwić ma modowanie.

Smacznego.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 950
Podziękowania: 22/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2015-09-27, 02:49   

Achtung, achtung! Poszukuję kogoś, kto chciałby konwertować podklasę do EE. Ostatnio czytałem, że Windows 7/8/Vista nie będzie wspomagał starszych gier po najnowszej aktualizacji.

O ile DLTCEP do EE nie różni się zbytnio od tego do podstawki, to dużo roboty już jest wykonanej.

Co chciałbym, aby było inaczej:

- zabrać technologowi cios w plecy
- wyzerować punkty kradzieży kieszonkowej
- obniżyć punkty umiejętności przy awansowaniu do 20 (zamiast 25)
- dodać możliwość posiadania praworządnego dobrego charakteru

Krycie się zostaje, reszta na zasadach najnowszej wersji (piroakustyka, pirotechnika -> zamiast pojedynczych przedmiotów).
Wszystko było zrobione, aczkolwiek pojawił się błąd, o którym pisałem w temacie "Modowanie w edycjach rozszerzonych" - Class cannot be selected. No i plik .tp2 mi zaginął w czeluściach starego komputera.

@K4thos - Może waćpan zainteresuje się tym projektem?

Co jestem w stanie zaoferować:

- podziękowania
- adnotacja o autorstwie wersji pod EE
- sztony na polterze - jeśli masz tam konto, to hojnie nagrodzę nimi pracę, która mi przypadnie do gustu
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 950
Podziękowania: 22/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2015-09-29, 11:43   

Ech, las rąk z chęcią konwersji. W każdym razie sprawa ma się tak:



Wyślę priva do kogoś, kto się zna na EE. Strzeżcie się! Skrzynki będą zapełnione jak po wizycie roznoszącego ulotki ;)
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 950
Podziękowania: 22/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2015-12-24, 16:21   The final countdown

Powinno być już na tip-top.

Technolog (na 4shared)

Linki powinny zezwalać na pobranie zawartości za kilka chwil.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Nobanion
[Usunięty]

Wysłany: 2015-12-25, 10:42   

Ostatecznie ? A jak po aktualizacji WoBG- a ?
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 950
Podziękowania: 22/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2015-12-25, 11:58   

Nie zmieniałem nic, jeśli chodzi o uaktualnianie sejwów, ale WoBG cały czas idzie do przodu, nie nadążam za nim, hihi.

Edit: Sprawdzałem. Podklasa działa, przynajmniej jeśli rozpoczyna się nową grę. Tylko dwie uwagi:

- ograniczenie rasy - widzę, że półork może być czymkolwiek, mimo to technologiem może się stać tylko: gnom, krasnolud, człowiek lub półelf

- jeśli instaluje się widescreen, występują małe sprzeczności w wersjach weidu, ale są one do pogodzenia. Jeśli wystąpi tego typu problem w następnym patchu - trzeba będzie zamienić plik Setup - Technol na nowszą wersję, po prostu plik nazywamy tak samo i zamieniamy ze starą wersją
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 950
Podziękowania: 22/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2016-03-01, 07:38   

Modyfikacja kiełbasi się nieco po aktualizacjach World of Baldur's Gate, dlatego myślę o wersji pod BGT/TuTu. Czyste Shadows of Amn jest pewnie rzadko już używane, a z megamodyfikacją Świata Wrót się, jak wspominałem, akurat ta podklasa gryzie.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Nobanion
[Usunięty]

Wysłany: 2016-03-01, 15:34   

Wielka szkoda, bo wyznawca Gonda jest wpisany w koloryt Faerunu, ja bym bardziej rasowo tylko, kanonicznie i charakterologicznie ją- podklasę, usztywnił. Niestety, sposób Wodza by ranimować Technologa po aktualizacjach był kiedyś dobry, teraz niby jest Technolog ale niepełny wraca, rozmawiałeś ze Scolem, jak on podszedł do swojego modu pod WoBGa, że idzie go uruchomić?
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 950
Podziękowania: 22/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2016-03-01, 16:09   

Nie rozmawiałem, ale inne podklasy działają, choć są tylko nieco mniej podatne na zmiany. Właściwie to napisałem ją według zaleceń poradnika, nie wiem co jest nie tak. Nie rozmawiałem, chyba wyślę prywatną wiadomość.

Edit: Ograniczyć rasę do gnoma/krasnoluda/człowieka?
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 32
Posty: 1800
Podziękowania: 135/151
Wysłany: 2016-03-01, 16:32   

Wyślij wyślij, a wersją pod samo BGT (z całym szacunkiem dla woBGa) nie pogardzę :smile:
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 950
Podziękowania: 22/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2016-03-02, 18:28   

@Scol nie ma pojęcia jak sprawić, by podklasa się nie kiełbasiła.

Co do wersji pod BGT, cytuję:

Tuldor88 napisał/a:
- jeśli WoBG instaluje normalnie
- jeśli zwykłe BGT instaluje zaklęcie a potem klasę
i tyle ;)


Edit: Wstawiam kod. Czy w ten deseń?

Kod:
BACKUP ~Technol\backup~
AUTHOR "Ruffle_truffle"

BEGIN ~Nowa podklasa: Technolog (New kit for a thief: Technologist)~


COPY ~Technol\TECHNOL.2da~ ~override~
COPY ~Technol\binok01.ITM~ ~override~
SAY NAME1 ~Binokle~
SAY NAME2 ~Binokle wykrycia~
SAY UNIDENTIFIED_DESC ~Wygląda to na binokle, które mogą mieć kilka specjalnych właściwości, chociaż raczej nie są to właściwości magiczne.~
SAY DESC ~Binokle te, wykonywane przez niedoświadczonych technologów, nie tylko pozwalają na widzenie w ciemnościach, ale i wyostrzają wzrok, ułatwiając noszącemu rozpoznanie przekłamań w światłocieniu oraz konturach badanego obiektu, przez co łatwiej mu wykryć pułapkę lub wrogą iluzję.

PARAMETRY:

Infrawizja na odległość 40 metrów
Specjalne:
Wykrycie iluzji +20%
Wykrywanie pułapek +20%
Waga: 1
Nie może używać:~         
COPY ~Technol\petar01.ITM~ ~override~
SAY NAME1 ~Petarda~
SAY NAME2 ~Petarda dźwiękowa~
SAY UNIDENTIFIED_DESC ~Petardy to wyroby technologiczne, wciąż rzadko spotykane w Krainach, ale mające swoje praktyczne zastosowanie.~
SAY DESC ~Petardy to wyroby technologiczne, wciąż rzadko spotykane w Krainach, ale mające swoje praktyczne zastosowanie. Ten egzemplarz powoduje eksplozję hałasu, która sprawia, że istoty w zasięgu, które nie zdały rzutu obronnego przeciw różdżkom z modyfikatorem -3 stają się głuche na 6 rund.

PARAMETRY:

Specjalne:
Powoduje obszarową głuchotę (rzut obronny przeciw różdżkom z modyfikatorem -3 neguje)
Obszar działania: w promieniu 5 metrów
Waga: 1
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Paladyn~ 
COPY ~Technol\petar02.ITM~ ~override~
SAY NAME1 ~Petarda~
SAY NAME2 ~Petarda prochowa~
SAY UNIDENTIFIED_DESC ~Petardy to wyroby technologiczne, wciąż rzadko spotykane w Krainach, ale mające swoje praktyczne zastosowanie.~
SAY DESC ~Petardy to wyroby technologiczne, wciąż rzadko spotykane w Krainach, ale mające swoje praktyczne zastosowanie. Ten egzemplarz powoduje eksplozję prochu, która zadaje obrażenia od ognia wszystkim istotom i przedmiotom w zasięgu.

PARAMETRY:

Obrażenia: 3K6 obrażeń (bez rzutu obronnego)
Obszar działania: w promieniu 13 metrów
Waga: 1
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Paladyn~
COPY ~Technol\grana01.ITM~ ~override~
SAY NAME1 ~Granat~
SAY NAME2 ~Granat dźwiękoszczelny~
SAY UNIDENTIFIED_DESC ~Granaty to wyroby technologiczne, wciąż rzadko spotykane w Krainach, ale mające swoje praktyczne zastosowanie.~
SAY DESC ~Granaty to wyroby technologiczne, wciąż rzadko spotykane w Krainach, ale mające swoje praktyczne zastosowanie. Ten egzemplarz zamyka cel w dźwiękoszczelnym kloszu. Istota, która nie wykonała rzutu obronnego przeciw różdżkom z modyfikatorem -2 stanie się głucha (choć nie niema) na 6 rund i zyska odporność na zaklęcia opierające się na dźwiękach. Klosz chroni przed czarami: Cisza, 5 metrów, Zawodzenie Banshee, Święte/Przeklęte słowo, Pieśń śmierci/przerażenia/przebudzenia, Ulepszoną pieśnią barda i Okrzykiem wojennym. Istnieją jednak czary i zdolności potworów, przed którymi bariera staje się bezsilna.

PARAMETRY:

Głuchota na 6 rund oraz niewrażliwość na niektóre magiczne lub niemagiczne dźwięki
Obszar działania: 1 istota
Waga: 1
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Paladyn~
COPY ~Technol\grana02.ITM~ ~override~
SAY NAME1 ~Granat~
SAY NAME2 ~Granat z prochem~
SAY UNIDENTIFIED_DESC ~Granaty to wyroby technologiczne, wciąż rzadko spotykane w Krainach, ale mające swoje praktyczne zastosowanie.~
SAY DESC ~Granaty to wyroby technologiczne, wciąż rzadko spotykane w Krainach, ale mające swoje praktyczne zastosowanie. Ten egzemplarz powoduje eksplozję prochu, jaka sprawia, że istoty i przedmioty w zasięgu otrzymują obrażenia od ognia. Udany rzut obronny przeciw różdżkom neguje połowę obrażeń.

PARAMETRY:

Obrażenia: 3K6 + 3K6 obrażeń od ognia (połowę po rzucie obronnym przeciw różdżkom)
Obszar działania: w promieniu 13 metrów
Waga: 1
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Paladyn~
COPY ~Technol\wyrzu01.ITM~ ~override~
SAY NAME1 ~Wyrzutnia~
SAY NAME2 ~Trójczłonowa wyrzutnia~
SAY UNIDENTIFIED_DESC ~Wygląda na to, że tym wynalazkiem się strzela, choć nie jesteś w stanie odpowiedzieć jak.~
SAY DESC ~Takie wyrzutnie są konstruowane najczęściej przez gnomy, choć zdarza się to innym rasom, u których występują technologowie. Dzięki wielu pokrętłom, celownikom i mechanicznym usprawnieniom z wyrzutni bardzo łatwo trafić cel. Co więcej - każdy z trzech członów tej maszyny jest przystosowany do innego rodzaju pocisków.~
COPY ~Technol\wyrzu02.ITM~ ~override~
SAY NAME1 ~Człon wyrzutni~
SAY NAME2 ~Wyrzutnia pocisków~
SAY UNIDENTIFIED_DESC ~Wygląda na to, że wyrzutnię udało się podzielić na trzy człony. Nie wiesz jednak do czego służy ten człon.~
SAY DESC ~Łożysko w tym członie ustawione jest tak, by miotać pociskami (takimi, jakimi miota się korzystając z procy).

PARAMETRY:

TraK0 + 5
Rodzaj biegłości: kusza
Typ broni: 2-ręczna
Opóźnienie: 2
Specjalne:
Jeden dodatkowy atak na rundę
Waga: 4
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Mag~ 
COPY ~Technol\wyrzu03.ITM~ ~override~
SAY NAME1 ~Człon wyrzutni~
SAY NAME2 ~Wyrzutnia strzał~
SAY UNIDENTIFIED_DESC ~Wygląda na to, że wyrzutnię udało się podzielić na trzy człony. Nie wiesz jednak do czego służy ten człon.~
SAY DESC ~Łożysko w tym członie ustawione jest tak, by miotać strzałami.

PARAMETRY:

TraK0 + 5
Rodzaj biegłości: kusza
Typ broni: 2-ręczna
Opóźnienie: 2
Specjalne:
Jeden dodatkowy atak na rundę
Waga: 4
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Mag~
COPY ~Technol\wyrzu04.ITM~ ~override~
SAY NAME1 ~Człon wyrzutni~
SAY NAME2 ~Wyrzutnia bełtów~
SAY UNIDENTIFIED_DESC ~Wygląda na to, że wyrzutnię udało się podzielić na trzy człony. Nie wiesz jednak do czego służy ten człon.~
SAY DESC ~Łożysko w tym członie ustawione jest tak, by miotać bełtami.

PARAMETRY:

TraK0 + 6
Rodzaj biegłości: kusza
Typ broni: 2-ręczna
Opóźnienie: 1
Specjalne:
Półtora dodatkowego ataku na rundę
Waga: 4
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Mag~
COPY ~Technol\skafa01.ITM~ ~override~
SAY NAME1 ~Skafander~
SAY NAME2 ~Skafander - niemy żar~
SAY UNIDENTIFIED_DESC ~Skafandry to quasi-zbroje konstruowane przez technologów. Dzięki syntetycznym składnikom są nie tylko lekkie, ale i potrafią ochronić noszącego przed fizycznymi atakami lub żywiołami.~
SAY DESC ~Skafandry to quasi-zbroje konstruowane przez technologów. Dzięki syntetycznym składnikom są nie tylko lekkie, ale i potrafią ochronić noszącego przed fizycznymi atakami lub żywiołami. Ten egzemplarz chroni noszącego przed ogniem i elektrycznością.

PARAMETRY:

Klasa Pancerza: 8
Specjalne:
+30% odporności na ogień i elektryczność
+25% odporności na obrażenia fizyczne
Waga: 7
Wymagana siła: 6
Nie może używać:
Barbarzyńca
Druid
Mnich~ 
COPY ~Technol\skafa02.ITM~ ~override~
SAY NAME1 ~Skafander~
SAY NAME2 ~Skafander - anti-aqua mortis~
SAY UNIDENTIFIED_DESC ~Skafandry to quasi-zbroje konstruowane przez technologów. Dzięki syntetycznym składnikom są nie tylko lekkie, ale i potrafią ochronić noszącego przed fizycznymi atakami lub żywiołami.~
SAY DESC ~Skafandry to quasi-zbroje konstruowane przez technologów. Dzięki syntetycznym składnikom są nie tylko lekkie, ale i potrafią ochronić noszącego przed fizycznymi atakami lub żywiołami. Ten egzemplarz chroni noszącego przed zimnem i kwasem.

PARAMETRY:

Klasa Pancerza: 8
Specjalne:
+30% odporności na zimno i kwas
+25% odporności na obrażenia fizyczne
Waga: 7
Wymagana siła: 6
Nie może używać:
Barbarzyńca
Druid
Mnich~ 
COPY ~Technol\skafa03.ITM~ ~override~
SAY NAME1 ~Skafander~
SAY NAME2 ~Ciężki skafander~
SAY UNIDENTIFIED_DESC ~Skafandry to quasi-zbroje konstruowane przez technologów. Dzięki syntetycznym składnikom są nie tylko lekkie, ale i potrafią ochronić noszącego przed fizycznymi atakami lub żywiołami.~
SAY DESC ~Skafandry to quasi-zbroje konstruowane przez technologów. Dzięki syntetycznym składnikom są nie tylko lekkie, ale i potrafią ochronić noszącego przed fizycznymi atakami lub żywiołami. Ten egzemplarz jest nieco cięższy, niż inne skafandry, ale daje i lepszą ochronę.

PARAMETRY:

Klasa Pancerza: 5
Specjalne:
+35% odporności na ogień i kwas
+30% odporności na obrażenia fizyczne
Nie ogranicza rzucania czarów
Waga: 20
Wymagana siła: 12
Nie może używać:
Barbarzyńca
Bard
Druid
Mag
Mnich~ 
COPY ~Technol\grana03.ITM~ ~override~
SAY NAME1 ~Granat~
SAY NAME2 ~Granat toksycznych oparów~
SAY UNIDENTIFIED_DESC ~Granaty to wyroby technologiczne, wciąż rzadko spotykane w Krainach, ale mające swoje praktyczne zastosowanie.~
SAY DESC ~Jest to granat, który powołuje do istnienia chmurę silnie toksycznych i łatwopalnych oparów. Po wybuchu rozpyla się chmura kwasu, a także zapalające się od iskier toksyny.

PARAMETRY:

Specjalne:
Oślepienie (rzut obronny przeciw różdżkom z modyfikatorem -5 neguje)
Obrażenia: 5K6 obrażeń od kwasu + 5K6 obrażeń od ognia dla istot znajdujących się w chmurze (połowę po udanym rzucie obronnym)
Obszar działania: W promieniu 13 metrów
Waga: 1
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Paladyn~
COPY ~Technol\bomba01.ITM~ ~override~
SAY NAME1 ~Bomba~
SAY NAME2 ~Bomba dźwiękowa~
SAY UNIDENTIFIED_DESC ~Bomby to wyroby technologiczne, wciąż rzadko spotykane w Krainach, ale mające swoje praktyczne zastosowanie.~
SAY DESC ~Bomby to wyroby technologiczne, wciąż rzadko spotykane w Krainach, ale mające swoje praktyczne zastosowanie. Ten egzemplarz powoduje wyssanie dźwięków z obszaru. Każda istota w zasięgu ulegnie uciszeniu na 6 rund.

PARAMETRY:

Specjalne:
Uciszenie na 6 rund (bez rzutu obronnego)
Obszar działania: w promieniu 5 metrów
Waga: 1
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Paladyn~
COPY ~Technol\bomba02.ITM~ ~override~
SAY NAME1 ~Bomba~
SAY NAME2 ~Bomba gazowa~
SAY UNIDENTIFIED_DESC ~Bomby to wyroby technologiczne, wciąż rzadko spotykane w Krainach, ale mające swoje praktyczne zastosowanie.~
SAY DESC ~Bomby to wyroby technologiczne, wciąż rzadko spotykane w Krainach, ale mające swoje praktyczne zastosowanie. Ten egzemplarz powoduje eksplozję gazu trującego. Każda istota przebywająca w oparach co rundę obecności w nich otrzymuje 2k6 obrażeń od kwasu, a także traci przytomność, jeśli nie wykona rzutu obronnego przeciw różdżkom z modyfikatorem -4.

PARAMETRY:

Specjalne:
Utrata przytomności (rzut obronny przeciw różdżkom z modyfikatorem -4 neguje)
Obrażenia: 2k6 obrażeń od kwasu podczas każdej rundy przebywania w obszarze działania
Obszar działania: w promieniu 13 metrów
Waga: 1
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Paladyn~
COPY ~Technol\PYRO001A.BAM~ ~override~
COPY ~Technol\PYRO001B.BAM~ ~override~
COPY ~Technol\pyroaco.SPL~ ~override~
SAY NAME1 ~Piroakustyka~   
COPY ~Technol\pyrotec.SPL~ ~override~
SAY NAME1 ~Pirotechnika~
COPY ~Technol\binok02.SPL~ ~override~       
SAY NAME1 ~Stworzenie binokli wykrycia~
COPY ~Technol\stwyr01.SPL~ ~override~
SAY NAME1 ~Stworzenie wyrzutni~
COPY ~Technol\stska01.SPL~ ~override~
SAY NAME1 ~Stworzenie skafandra I~
COPY ~Technol\stska02.SPL~ ~override~
SAY NAME1 ~Stworzenie skafandra II~
COPY ~Technol\stska03.SPL~ ~override~
SAY NAME1 ~Stworzenie skafandra III~
COPY ~Technol\irgol.SPL~ ~override~
SAY NAME1 ~Montaż zbroi-golema~
COPY ~Technol\demont.SPL~ ~override~
SAY NAME1 ~Demontaż zbroi-golema~

ADD_KIT ~TECHNOL~ // nazwa robocza podklasy
~TECHNOL 1 0 1 1 0 1 1 0~  // Clasweap.2da- dostęp do biegłości (podział BG1)
~TECHNOL 0 1 0 0 1 0 0 1 0 1 1 0 0 1 1 1 0 1 0 0 0 0 1 1 0 1 1 1 1 1 1 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0~ // Weapprof.2da- dostęp do biegłości (podział BG2)
~TECHNOL 0 15 0 16 0 0~ // Abclasrq.2da- minimalne wartości cech
~TECHNOL -5 0 -5 0 0 0~ // Abclsmod.2da- modyfikatory cech
~TECHNOL 17 0 0 17 17 0~ // Abdcdsrq.2da- wymagania by dwuklasować na tą podklasę
~TECHNOL 0 17 0 16 0 0~ // Abdcdcrq.2da- wymagania by dwuklasować z tej podklasy
~TECHNOL 0 1 1 1 1 1 1 1 1~ // Alignment.2da- dostępne charaktery
~TECHNOL 1 0 0 1 1 0~ // Dualclas.2da- możliwości dwuklasowania
~Technol\TECHNOL.2da~ // plik CLAB- tabela zdolności
~K_T_H    K_T_D   K_T_G   K_T_HE~ // Kittable.2da- umiejscowienie na liście ras i podklas
~0x00040000 4~ // kitlist.2da- lista przedmiotów dostępnych dla podklasy
~Th0~ // Luabbr.2da- lista zdolności wysokiego poziomu
~CHAN09 * HELM20 BAG20 RING06 RING39 * BOOT01 AMUL19 BRAC16 BELT10 AROW11,40 BULL03,40 BOLT06,40 POTN52,5 POTN4,2 POTN14,5 SW1h42 SW1H27 STAF08~ // przedmioty na początku ToB
SAY ~technolog~
SAY ~Technolog~
SAY ~TECHNOLOG: Technologowie to złodzieje, którzy poświęcili się badaniom nad nauką i rzemiosłem. Wraz z przybyciem doświadczenia, potrafią wykonywać i opracowywać coraz bardziej skomplikowane wynalazki opierające się na wykorzystywaniu rud, stopów i materiałów, które można nazwać syntetycznymi i awangardowymi jak na realia Krain. Inspirując się najczęściej doktrynami Gonda, potrafią wytworzyć prawdziwe dzieła techniki z tego, co im wpadnie w ręce podczas podróży. Technologowie, zwani również techmistrzami, to jednostki wywodzące się najczęściej z dużych miast lub takie, które otrzymały solidne, kierunkowe wykształcenie. Niestety, wnikliwe studiowanie nauki negatywnie wpłynęło na ich fizyczność.

Zalety:
- na 1 poziomie raz dziennie tworzy: binokle ułatwiające wykrycie iluzji oraz pułapek, obdarzające także infrawizją
- na 4, 8, i 16 poziomie otrzymuje zdolność 'PIROAKUSTYKA', zezwalającą raz dziennie stworzyć petardę dźwiękową, granat dźwiękoszczelny lub bombę dźwiękową
- na 8, 16 i 24 poziomie otrzymuje zdolność 'PIROTECHNIKA', zezwalającą raz dziennie stworzyć petardę prochową, granat z prochem, bombę gazową lub granat toksycznych opraów
- na 10 poziomie raz dziennie potrafi stworzyć: trójczłonową wyrzutnię (po użyciu przez podręczne przedmioty w ekwipunku tworzą się trzy kusze, każdą z nich można strzelać innym rodzajem amunicji - pociskami, strzałami lub bełtami)
- na 15 poziomie potrafi stworzyć skafander chroniący przed zimnem i kwasem (+30%) lub ogniem i elektrycznością (+30%), zapewniający KP 8, a także dodający +25% odporności na obrażenia fizyczne
- na 18 poziomie wykonać potrafi skafander chroniący przed ogniem i kwasem (+35%) i zapewniający KP 5, a także +30% na obrażenia fizyczne i nie ograniczający rzucania czarów
- na 25 poziomie potrafi wytworzyć zbroję-golema (działa jak przemiana w żelaznego golema)

Wady:
- jego kondycja i siła może wynosić co najwyżej 13
- jego wynalazki nie stają się silniejsze na wyższych poziomach
- tylko gnom, krasnolud, człowiek lub półelf~
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 32
Posty: 1800
Podziękowania: 135/151
Wysłany: 2016-03-02, 20:07   

Dobra, już pamiętam o co mi chodziło :P W WoBG dradiel już zaimportował pliki zaklęć/zdolności dlatego w przypadku tworzenia podklasy z jakąś specjalną moca pod samo BGT musisz też wrzucić np do override plik 'zaklęcia' jakie ową imituje ;)
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group