Poprzedni temat «» Następny temat
Megainstalacje BGT - pytania i porady
Autor Wiadomość
hans olo

Wiek: 33
Posty: 102
Wysłany: 2006-07-30, 13:29   

Mam problem z BGT (właściwie to nie wiem czy z BGT). Korzystałem z listy instalacyjnej, którą znalazłem na forum Baldurs Gate i Fanstasy http://ob.globtel.pl/dont...pic.php?t=2629. Zainstalowalem BGT z większością mniejszych modów (większe pominąłem oprócz Big picture i worldmap - ogólnie nie instalowałem modów większych niż BP). Niestety coś się stało z NPCami. Wszyscy mają namieszane w biegłościach: Jeheira nie ma na starcie żadnej, Khalid ma tylko jedną na kij, Imoen jedną na długi miecz itd. Czy ktoś się orientuje który mod tak mi popsuł zabawę, lub ewentualnie może ktoś ma gdzieś listę NPCów z ich startowymi statsami co bym mógł sobie przywrócić je shadowkeeperem?
_________________
Blizzard suxxxxx
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Arkanis 


Wiek: 30
Posty: 82
Wysłany: 2006-07-30, 18:54   

Nie jestem Ci w stanie pomóc, ponieważ nie widzie twojego pliku WeiDU.log
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
hans olo

Wiek: 33
Posty: 102
Wysłany: 2006-07-30, 19:09   

Podejrzewam, że to będzie tututweaks i wpis "rebalanced proficiencies". Ale tutu odinstalowałem i nic się nie zmieniło w tej materii. Pewnie czeka mnie reinstalka całości :cry:
edit dołączyłem weidu.rar jako załacznik, ale jakoś nie zauważyłem żeby można go bylo zciągnąć.
_________________
Blizzard suxxxxx
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Arkanis 


Wiek: 30
Posty: 82
Wysłany: 2006-07-31, 15:34   

hans olo>>>Przy takiej konfiguracji modów taki problem mi się nigdy nie zdarzył, być może masz starą zbudowaną wersje jakiegoś modu, albo po prostu coś źle zainstalowałeś. Niestety proponuje przeinstalowanie, i sprawdzenie po którym modzie ten problem wystepuje.

Bard>>>Osobiście proponuje zainstalować moja konfiguracje modów :P , jest tam około 30 modów, wyselekcjonowanych i sprawdzonych (ostatnio grałem na nich przez IP i równolegle solo kensaj/mag) dużo utrudnień i przedmiotów, jak chcesz to mogę podesłać plik WeiDU.log mody nie trudno znaleźć chociażby za pomocą tego - http://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=559

Osobiście proponuje doinstalować Ding0 Experience Fixer i zmniejszyć ilość otrzymywanych pd za walki i zadania (o czarach, pułapkach i zamkach już nie wspomne :P ) w zależności ile będzie członków drużyny, bo można przed podmrokiem zdobyć obrzydliwie wysokie poziomy, ja jak grałem z kumplem przez IP to ręcznie obniżaliśmy lvl, bo było za łatwo :P . Lepiej zainwestować w znajomość czarów i w ogóle w taktykę niż grać wyekspowanym gostkiem z którym nie wiadomo co zrobić :P
Ostatnio zmieniony przez morgan 2009-04-24, 16:38, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
hans olo

Wiek: 33
Posty: 102
Wysłany: 2006-08-02, 20:24   

Doszedłem do tego, że mój problem sprawia chyba komponent balansujący biegłości u NPCów w TUTUtweaks. Generalnie lepiej nie instalować większości komponentów tego moda na BGT monster.
@Jvegi
Nie wiem czy pomogę, ale może ścieżka dostępu do BG1 ma jakieś spacje? Najlepiej jeśli foldery nie mają odstępów spacjach, wtedy nie ma problemów z przenoszeniem plików z BG1 do BG2.
_________________
Blizzard suxxxxx
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Bard


Wiek: 31
Posty: 16
Skąd: Blachownia
Wysłany: 2006-08-04, 19:38   

Arkanis a jaka jest twoja konfiguracja modow???;p
_________________
Necessitas in loco, spes in virtute, salus in victoria!!!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Arkanis 


Wiek: 30
Posty: 82
Wysłany: 2006-08-05, 12:49   

Poszło na mail.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Bard


Wiek: 31
Posty: 16
Skąd: Blachownia
Wysłany: 2006-08-05, 13:09   

Arkanis thx za liste;]

A teraz powie mi ktos czy Big Picture:Baldur's Gate Trilogy??? dziala(czy sie oplaca instalowac) i czy bedzie po angielsku oraz czy gryzie sie z modami WeiDU. A Enhansed SoA jest komapktybilne z wiekszoscia modow????
_________________
Necessitas in loco, spes in virtute, salus in victoria!!!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Arkanis 


Wiek: 30
Posty: 82
Wysłany: 2006-08-05, 15:05   

Niezbyt jest konkretne twoje pytanie, ale postaram się odpowiedzieć na nie :D
Pewnie chodzi ci o BP pod BGT: osobiście nie lubię dużych modów, bo duży mod odznacza dużą bugowatość (przeważnie) teoretycznie powinno działać, ale nie sprawdzałem. Na pewno będzie po angielsku, bo BP jeszcze nikt nie spolszczył, a jeśli samo jest na WeiDU to nie powinno się gryźć z innymi WeiDU (jeszcze zależy z jakimi) a co do ESoA to jak będziesz instalował w takiej kolejności co podałem, to nie powinno się kaszanić.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Arcymag


Posty: 8
Wysłany: 2007-05-19, 19:02   

Chciałem się zapytać czy BGT instalować przed instalacją innych modów czy to bez znaczenia.
Jeszcze jedno: czy instalując big picture muszę instalować wszyskie komponenty? Chodzi mi o to zeby nie instalować The darkest day bo po jego instalacji cała gra podobno robi sie po angielsku.
Aha i jeszcze jedno gdzie instalować mody z bg1 po instalacji bgt - chodzi mi o Opowieści z północy wybrzeża mieczy - w katalogu bg1 czy bg2?

Pozdrawiam
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Joneleth
Zasłużony
Warchoł


Wiek: 29
Posty: 384
Podziękowania: 6/2
Skąd: Gród Kraka
Wysłany: 2007-05-19, 22:12   

Arcymag napisał/a:
czy BGT instalować przed instalacją innych modów czy to bez znaczenia.

Aktualnie - przed.
Arcymag napisał/a:
czy instalując big picture muszę instalować wszyskie komponenty? Chodzi mi o to zeby nie instalować The darkest day bo po jego instalacji cała gra podobno robi sie po angielsku.

Mylisz pojęcia i wersje modów. ;)
Big Picture w najnowszej wersji służy przede wszystkim utrudnieniu rozgrywki. Nie jest potrzebny do prawidłowego działania TDD, SoS czy TS. Dodaje kilka questów, ale przede wszystkim znacznie ulepsza skrypty przeciwników.
TDD w wersji na WeiDu nie zangielszcza całej gry! Jedynie dialogi, które wprowadza mod. Poza tym i tak jest spolszczenie. ;)
Arcymag napisał/a:
Aha i jeszcze jedno gdzie instalować mody z bg1 po instalacji bgt

Do katalogu BG2 ALE specjalne wersje stworzone na potrzeby BGT! Czyli wersje na WeiDu. Nie instaluj NIC do katalogu BG I, ani nie instaluj OzPWM przeznaczonego dla pierwszej części BG.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Arcymag


Posty: 8
Wysłany: 2007-05-20, 00:13   

Wielkie dzięki, może wreszcie uda mi się poprawnie to wszystko zainstalować :-D .
Jeszcze jedno: da się gdzieś jeszcze w pierwszej części kupić jakieś zwoje 5lvl i wyżej? Wiem że to wysoki poziom jak na bg1 ale jak grałem w tutu to pod koniec miałem 14lvl.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Joneleth
Zasłużony
Warchoł


Wiek: 29
Posty: 384
Podziękowania: 6/2
Skąd: Gród Kraka
Wysłany: 2007-05-20, 00:33   

Arcymag napisał/a:
Wielkie dzięki, może wreszcie uda mi się poprawnie to wszystko zainstalować .

A jakie chcesz mody zainstalować? Służę pomocą w kolejności instalacji. ;)
Arcymag napisał/a:
Jeszcze jedno: da się gdzieś jeszcze w pierwszej części kupić jakieś zwoje 5lvl i wyżej?

OzPWM wprowadzają czary z wyższych poziomów, więc na pewno się na nie natkniesz. ;)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Rutger

Posty: 183
Podziękował 32 razy
Wysłany: 2008-08-08, 16:04   

Dochodzę właśnie do limitu XP w BG1 i zaczynam dopiero główne questy NTotSC, zna ktoś jakiś program/mod, który znosi ten limit?
Poza tym czy zainstalowanie takiego modu/programu po zainstalowaniu większości modów z listy K4thosa i w trakcie rozgrywki nie "wykrzaczy" gry?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Vinci
Zasłużony


Posty: 2498
Podziękowania: 245/53
Wysłany: 2008-08-08, 16:08   

W EoU do BG1 jest taki komponent: http://bg2.gram.pl/index....=article&id=298

Nie powinno się dziać nic strasznego.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Rutger
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group