Poprzedni temat «» Następny temat
[BG II: EE] Problemy z modami
Autor Wiadomość
Cecylio 


Wiek: 27
Posty: 199
Podziękowania: 7/35
Wysłany: 2017-07-17, 17:58   [BG II: EE] Problemy z modami

Temat chyba pasuje.

Otóż, mam pewien problem. Z jakiegoś powodu, nie mogę odpoczywać, bo gra momentalnie się wiesza. Miałem ten problem wcześniej, pomagało wczytywanie poprzednich zapisów. Teraz utknąłem z zapisem, który niby nie jest daleko, ale po drodze trzeba stoczyć kilka uciążliwych walk (tak, powinienem był zapisać, ale kto by się spodziewał takiego błędu :roll: ). Poza tym, przypuszczam że błąd i tak może się ponownie pojawić.

Czy ktoś spotkał się czymś podobnym? Google wskazuje na podobny błąd jedynie w pierwszym Baldur's Gate: Enhanced Edition. Ludzie najwyraźniej dodawali sobie keeperem torby przechowywania i powodowały podobne problemy. Ja czegoś takiego nie robiłem, mam jedynie torbę od Hexxat i przez bardzo długi czas nie pojawił się taki błąd.
Ostatnio zmieniony przez Meisarcha 2017-07-17, 23:07, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Vinci
Zasłużony


Posty: 2495
Podziękowania: 241/53
Wysłany: 2017-07-17, 22:54   

Cecylio napisał/a:
Otóż, mam pewien problem. Z jakiegoś powodu, nie mogę odpoczywać, bo gra momentalnie się wiesza. Miałem ten problem wcześniej, pomagało wczytywanie poprzednich zapisów. Teraz utknąłem z zapisem, który niby nie jest daleko, ale po drodze trzeba stoczyć kilka uciążliwych walk (tak, powinienem był zapisać, ale kto by się spodziewał takiego błędu ). Poza tym, przypuszczam że błąd i tak może się ponownie pojawić.


To może być problem z NPC, spróbuj dla testu odłączyć wszystkich z drużyny. Ja miałem taki problem z BanterPackiem na wersji EE właśnie. Chciał się odpalić jakiś dialog i wysypywało grę.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Cecylio
Cecylio 


Wiek: 27
Posty: 199
Podziękowania: 7/35
Wysłany: 2017-07-17, 23:02   

Hmm... miałem Banter Pack! Niemniej, przeinstalowałem i póki co wszystko działa. Możliwe, że akurat w tych konkretnych przypadkach ktoś chciał sobie pogadać przed spaniem. Ale wredni co towarzysze, tak grę komuś psuć :roll:

Dzięki, Vinci, bo przeinstalowałem, ale źródła problemu sam bym nie znalazł :wink:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Li 
Przyjaciel Klanu
Lisior


Wiek: 29
Posty: 422
Podziękowania: 37/11
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-11-26, 22:34   

Pytanie ode mnie - jeśli po rozpoczęciu Tales of the Deep Gardens dwie postacie z modów (Neh'Taniel i Chloe) straciły głosy i reinstalacja nie pomaga, a z kolei w zapisach SPRZED ToDG te głosy posiadają, to co mogę zrobić, żeby to naprawić?
_________________
https://www.facebook.com/...54437278982807/
Podziękuj autorce tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group