Poprzedni temat «» Następny temat
PID or not PID

Co sądzisz o PIDach dla przyłączalnych NPC?
Bardzo dobra opcja! Im więcej PIDów tym lepiej i im bardziej są one rozbudowane.
27%
 27%  [ 6 ]
Dobry motyw, acz w ograniczonym zakresie, starczą zwykle 2-3 wypowiedzi
27%
 27%  [ 6 ]
Wisi mi to i powiewa niczym f...laga na wietrze bo i tak nigdy na NPC nie klikam
9%
 9%  [ 2 ]
Strata czasu modera, coś na co gracz też czasu nie będzie tracił, dać im dwa bantery więcej i tyle
18%
 18%  [ 4 ]
Dobry NPC ma się tłuc z wrogami a nie gadać, więc im mniej rozmów tym lepiej
0%
 0%  [ 0 ]
Ty Tuldek nie truj o pierdoły, tylko moda rób to ci piwo postawię!
18%
 18%  [ 4 ]
Głosowań: 15
Wszystkich Głosów: 22

Autor Wiadomość
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 30
Posty: 1740
Podziękowania: 129/135
Wysłany: 2014-04-07, 16:16   PID or not PID

Nie wiedziałem, gdzie to umieścić by jak najmniej osób miało temat w dziale ignorowanym :P

Mała ankieta odnośnie PIDów wśród postaci przyłączalnych (oryginalni ich nie posiadają, ale sporo NPC z modów i owszem). Dla niezorientowanych:
Co to PID? W skrócie - zestaw pytań/wypowiedzi inicjowany przez protagonistę a dotyczący członka drużyny. (Innymi słowy oznaczasz główną postać, wybierasz opcję 'rozmowa' i klikasz na danym NPC z drużyny)
Przykład PIDów Khalida by Zireael:


[max 2 zaznaczenia - gdyby kogoś kusiła ostatnia opcja :P]
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 44
Posty: 496
Podziękowania: 115/143
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2014-04-07, 17:07   

Gdzie znajdę krótki przewodnik PIDuff ? Mam na myśli, który mod, i którym NPC dodaje
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 30
Posty: 1740
Podziękowania: 129/135
Wysłany: 2014-04-07, 17:49   

Niby napisałem na PW ale może i innych to ciekawi więc dam odpowiedź też tutaj:
Zasadniczo nie przypominam sobie by mody dodawały PIDy do oryginalnych NPC, zwykle wygląda to tak ze NPC z modów mają po prostu tylko swoje własne. Wyjątek od reguły stanowi "BG1 NPC Project" ale chyba tylko dlatego że on nie dodaje żadnych npc i tylko skupia sie na tych jakie są obecne ;) Częściowo wyjątkiem jest też ww. Khalid Zi (dodaje PID ale tylko Jaheirze)

Zapraszam do komentowania ludziki, co prawda nie ma opcji "inne" ale napisać zawsze można :razz:
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 44
Posty: 496
Podziękowania: 115/143
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2014-04-07, 18:01   

Jeżeli dobrze rozumiem czym PIDy są, to TORMENT jest mocno PIDowaty i moim zdaniem stanowi to,

między innymi, o jego atrakcyjności.

Wobec tego: więcej PIDuff=lepiej.
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Almateria 

Wiek: 98
Posty: 265
Podziękowania: 36/2
Wysłany: 2014-04-07, 23:51   

Cytat:
Tuldor88 napisał/a:
Zasadniczo nie przypominam sobie by mody dodawały PIDy do oryginalnych NPC



http://www.pocketplane.net/npcflirt
Ostatnio zmieniony przez Vinci 2014-05-05, 12:03, w całości zmieniany 2 razy  
Podziękuj autorce tego posta
 
 
Jvegi 
Przyjaciel Klanu


Wiek: 28
Posty: 1432
Podziękowania: 40/38
Skąd: Z chomikowa
Wysłany: 2014-04-08, 00:45   

Xan...

"PiDy" są super. Ale są bardzo trudne. To coś na screenie to dobry przykład dlaczego. Za dużo tych pytań. Sztuczność. Dobra interakcja z enpecem powinna być naturalna, progresywna, zależna od levelu, czasu spędzonego z drużyną i stopnia zaufania. I musi być dobrze napisana, co, bez obrazy moderzy, zdarza się bardzo rzadko. Nie każdy jest Chrisem Avallonem, a nawet MCA nie jest doskonały. To są głębokie wody. Uncharted teritory tak naprawdę.

Trochę nie czuję się teraz na siłach coby wchodzić w szczegóły, ale temat jest na tyle głęboki, że można o nim napisać dużo konstruktywnych rzeczy i nieskromnie powiem, że moje przemyślenia w tej kwestii mogą być pomocne. Ale muszę się przespać.

Xan to schrzanił. Przykład z Jaheirą schrzanił to w podobny sposób. Trzeba się wzorować na PST, Kotorze 2 i DA, z tym, że te systemy też miały poważne ułomności. Niecierpliwie czekam na PoE i T:ToN, w których te pidy na pewno będą, miejmy nadzieję, zrobione lepiej niż kiedykolwiek.
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Dead 
Bibliotekarz
Follower of Satan


Wiek: 29
Posty: 670
Podziękowania: 27/63
Wysłany: 2014-04-08, 12:41   

Brakuje mi opcji w stylu:
"Bardzo dobra opcja! Im więcej PIDów tym lepiej i im bardziej są one rozbudowane - ale tylko jeśli to jest naprawdę dobre, bo inaczej to totalna strata czasu moddera jak i gracza, który chciałby więcej dialogów i interakcji w ramach odpoczynku od ciągłej walki, a zamiast tego musi się męczyć ze słabizną i ostatecznie wymienia NPCta na po prostu lepszego acz milczącego fightera, który przynajmniej nie kale w oczy grafomanią."
_________________
Tawerna Bibliotekarzy
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
L`f 
Uczeń Gonda


Wiek: 27
Posty: 1381
Podziękowania: 290/154
Wysłany: 2014-04-13, 18:01   

Jvegi napisał/a:
Trzeba się wzorować na PST, Kotorze 2 i DA, z tym, że te systemy też miały poważne ułomności.

Nie znam KotOR-a, za to trzymałbym się z daleka od wzorowania na dialogach z DA, zwłaszcza dwójki. W jedynce było lepiej, choć - o ile pamiętam - możliwości rozwinięcia dialogu również były nikłe, a przeciętne drzewko dialogowe - dość mało rozgałęzione. Trzymałbym się raczej wzoru z PS:T, gdzie opcji może nie było bardzo wiele, ale nie pojawiały się też pytania bzdurne i niepotrzebne, a wszystko rozwijało się w oparciu o postępy fabularne. Na prowadzeniu tych dialogów można było dodatkowo całkiem sporo zyskać.

Jeśli chodzi o moje zdanie na temat PID-ów - są dobre, jeśli rzeczywiście *są dobre*, czyli w zasadzie mogą się podpisać pod zdaniami Jvegiego i Grzebula (przy okazji, Jvegi - ciekawią mnie Twoje przemyślenia, o których wspominałeś). Jeśli można zadać przyłączalnemu typowi sensowne pytania, na które otrzymamy wartościowe odpowiedzi, albo poruszyć jakąś kwestię, o której rozmowa zmieni coś istotnego w fabule - można ewentualnie zacząć się nad tym zastanawiać. Niech to jednak będą kwestie, które faktycznie warto poruszyć, bo inaczej po przeklikaniu wszystkich odpowiedzi gracz będzie miał jedynie poczucie straconego czasu.

Inną pułapką jest chęć dopisania kolejnych opcji dialogowych, by PID-ów było więcej i więcej, ale na ogół jest to pisanina wymyślana w parę minut, jak w przypadku Khalida, niestety (na obronę Zireael mogę dodać, że to nie ona wymyślała te śmieszne pytania w stylu 'Naprawdę kochasz Jaheirę?' albo 'Dlaczego nazywasz mnie dzieckiem Goriona?'). Na każde pytanie mamy jednolinijkową odpowiedź, która w zasadzie nic konkretnego nie wnosi ani do naszej relacji, ani do fabuły modu. Potem EXIT. A już mieliśmy nadzieję, że chociaż jakaś zmienna zaskoczy, albo usłyszymy coś ciekawego. Quality, not quantity, jak zawsze.

O problemie grafomanii, pretensjonalności i płytkości wspominać chyba zbyt wiele nie muszę. Jeśli komuś brakuje polotu/natchnienia i nie potrafi pisać przystępnie i interesująco, niech da sobie spokój i nie pisze PID-ów na siłę. Lepszy ich brak niż średnie/słabe. Właściwie powyższa zasada dotyczy wszystkich modów z ponadprzeciętnie rozbudowaną warstwą fabularną (w tym przyłączalni NPC), ale w przypadku PID-ów związane z tym mankamenty są szczególnie rażące.

Jeśli istnieją jakieś warunki, kiedy można myśleć o zastosowaniu PID-ów, to jednym z najważniejszych jest możliwość pozadialogowego zapytania naszego towarzysza o coś, o czym ma znaczną wiedzę, która może także nas zainteresować (organizacja, kraina, dziedzina magii, historia postaci, o której wspomina etc). Warto by było wtedy poustalać odpowiednie zmienne, które będą testowane w odpowiednich momentach - na przykład zyskamy umiejętność nauczenia się jakiegoś zaklęcia albo będziemy mogli wykorzystać naszą wiedzę w rozmowie z postacią, o której nasz towarzysz opowiadał. Rozwój fabularny, przynajmniej w pewnej części. Jeśli będzie to ciekawie rozpisane, powinno przynieść więcej dobrego niż złego. Mogą być też ilości XP za dowiedzenie się czegoś nowego - tylko małe w porównaniu z wątkiem głównym, żeby ich brak (gdy komuś nie chce się klikać w PID-y) nie był zbyt uciążliwy.

Innym warunkiem może być skomplikowanie questu lub questów naszego towarzysza, kiedy nie chcemy walić kobylastych wpisów do dziennika - przydałoby się wtedy pytanie, co należy w danej chwili zrobić, oczywiście odpowiednio uwarunkowane.

Wreszcie ważne jest, żeby inicjowane dialogi zmieniały się w rozsądny sposób w zależności od sytuacji i postępu fabularnego. Ważne też, żeby były w miarę realistyczne - np. po (kilkukrotnym) obrażeniu naszego towarzysza nie będzie on chciał już z nami rozmawiać. Korzystanie z różnych warunków (nie tylko zmiennych, ale także np. aktualnego stanu PŻ) również znacznie uatrakcyjnia tego typu dodatki i sprawia, że stają się pełniejsze (kto będzie chciał opowiadać nam o strukturze społecznej jego ludu, będąc zatrutym i na skraju śmierci?). Jako umiarkowany zwolennik PID-ów sam je stosuję, uwzględniając większość powyższych warunków i kilka innych kwestii, choć wyjątkowo daleki jestem od stwierdzenia, że napisałem to bezbłędnie.

Jeszcze jedno względem NPC-ów z romansem - duże 'nie' dla flirtów, zwłaszcza tych naiwnych i nic nie wnoszących do relacji. Jest to często stosowane w różnych produkcjach - hitem jest chyba Saerileth, którą w średnio rozwiniętym romansie można pocałować w pięć różnych miejsc na twarzy i przytulić na kilka różnych sposobów - nie wiem, jak to wygląda w dalszej relacji, bo później z nią nie grałem. Choć nie mam też pojęcia, ile tego jest w reszcie modów NPC, jako że mało ich się przewinęło przez moją instalkę. Niemniej jednak nie róbmy z Baldura simsów.

Tuldorze, wiem że pytasz ze względu na PID-y Montarona - moim zdaniem warto się za nie zabierać tylko wtedy, kiedy będziesz miał pomysł na dość rozwiniętą relację z nim, a w dodatku będzie mógł ujawnić znaczną ilość informacji względem tego, co się dzieje w jego misji/z jego organizacją. Jeśli nie - nie ma co się tym przejmować. Podobnie, jeśli nie czujesz się dobrze w pisaniu dialogów. Tworzenie czegoś na siłę, 'bo to standard w modach NPC' (ze swej strony dopowiem - poza rzeczami podstawowymi, takimi jak soundset i portret, nie ma żadnych standardów ani szablonów dla dobrych modów NPC), jest pułapką, w którą wpadło mnóstwo autorów słabo i średnio napisanych bohaterów przyłaczalnych.

W ankiecie nie głosuję, bo bardziej dotyczy ilości PID-ów, a nie ich jakości, która ma znaczenie kluczowe.
_________________
AshfncaeicaliuheangfkacgakfgegcalgfcalhfcamhlhKi~.!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Jvegi
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 30
Posty: 1740
Podziękowania: 129/135
Wysłany: 2014-04-18, 14:04   

Wstawiając ankietę faktycznie chciałem wybadać stosunek ludzi do PIDów z myślą o Montaronie, oraz zebrać nieco pomysłów (dzięki za myśl odnośnie questów i ich nawiazań L'f, na pewno wezmę to pod uwagę :wink: ).
Wszystkim jacy się wypowiadali wdzięczny jestem za me uwolnienie... ekhm, znaczy za przemyślenia, pozostałych zaś zachęcam do kliknięcia bo trzy dni jeszcze pozostały ;)
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
morgan 
Dziecię Bhaala
Exiled Bard


Posty: 5576
Podziękowania: 434/317
Skąd: Island of Misfit Toys
Wysłany: 2014-04-18, 14:09   

L`f napisał/a:
W ankiecie nie głosuję, bo bardziej dotyczy ilości PID-ów, a nie ich jakości, która ma znaczenie kluczowe.

Święte słowa
Słowem, ankieta ok, tylko pytania są tendencyjne
_________________
Pozdrawiam
\m/organu\m/
\m/agnu\m/

Kontakt ze mną - via mail (morgan19[at]interia.pl) lub GG (9928331)

Szukał długo...długo, tajemnie, nie zwierzając się ludziom.
Oczy jego były rozświecone wewnętrznym odbłyskiem jasnej idei.
Szukał....
- i to, na co patrzał, nie zadowalało go.
Gdzie?
(...)
Trwożnie, pytająco usiłował wszystko poznać, zobaczyć...
Nie ma....
badał, wgłębiał się, szukał...
Nie ma, w ludziach nie ma, w ich myślach, tworach...
Wszystko szare, przeciętne, monotonne....
(...)
wszystko obszedł... w społeczeństwie, w ludziach, nigdzie.
a może źle szukał?
nie - ależ nie. Obszedł wszystko, wszystko widział, wszędy pytał....
a może jest za brutalny? może jego dusza - ta harfa Eola - ma za grube struny, by na nich mogły zadrgać i zafalować subtelne tajemnice?
nie.
przecież ten błysk, przecież czuł, dlatego szukał......."
I jeśli kiedykolwiek umrę – a wiem, że umrę w bardzo krótkim czasie – umrę, zgłębiwszy ten świat z bliska i z daleka, z góry i z dołu, ale z nim nie pogodzony. Umrę i On zapyta mnie wówczas: «Czy było ci tam dobrze, czy źle?» Ja zaś będę milczeć, opuszczę wzrok i będę milczeć. Niemota taka znana jest wszystkim, którzy zebrali żniwo wielodniowego i zapamiętałego pijaństwa. Czyż bowiem życie ludzkie nie jest chwilowym otępieniem duszy, a także jej zaćmieniem? Wszyscy jesteśmy jakby pijani, każdy na swój sposób; jeden wypił mniej, inny więcej. I na różnych różnie to działa: jeden śmieje się światu w twarz, a inny skłania głowę na piersi tego świata i płacze. Jeden już się wyrzygał i jest mu dobrze, a innego dopiero zaczęło mdlić. A cóż ja? Wiele zaznałem, ale nic nie zdziałałem. Nigdy się nawet tak naprawdę nie roześmiałem i ani razu mnie nie zemdliło. Ja, który doznałem w tym świecie tyle, że tracę rachunek i zapominam kolejności – ja jestem najtrzeźwiejszy z całego świata; na mnie to wszystko marnie działa... «Dlaczego milczysz?» – spyta Pan, spowity w błękitne błyskawice. A co ja mu powiem? Nic, tylko będę milczeć i milczeć... Ta łza nie jest wyrazem żalu, ta łza nie jest smutkiem,
to łza ...
nieporadności,
bolesne piękno,
bezsilność bezkresu piękności
i minimalistycznych możliwości.
Ta łza, to łza niewolnika.
Chcę czuć, móc czuć piękno
zamknięty w szklanej łzie ...
Ja umieram na zawsze
szczelnie zamknięty w podświadomości,
zatruty, zawstydzony,
zaszczuty ...
Ja umieram na zawsze.
To bezkres palety odczuć zamknięty
w zubożałości możliwości ...
Ja umieram
na zawsze.

Lost Illusions Tavern
Impressiones (Ænigmællæ) || Antiimpressiones (sanguine scriptæ) | Antiimpressiones (ira scriptæ) || Impressiones (Divinæ)
Corpus Tuum (18+) | Impressiones (Rosellæ) || Impressiones (epicæ) || Impressiones (musicæ) | Anti- et postimpr. (musicæ)

Hiperestezja | Witold Zimmer | (N)e(u)rotica



Jvegi napisał/a:
Nie, nie można się cieszyć, że mamy nową formę sponsorowania developmentu, szansę na spełnienie tych marzeń o prawdziwej ewolucji crpegów, gier lepszych niż baldury czy arcanum.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 44
Posty: 496
Podziękowania: 115/143
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2014-04-18, 15:34   

Trochę mnie niepokoją dwa powyższe posty. Zagłosowałem na tak w ankiecie, bo wierzę, że Tuldor (oraz ewentualnie inni moderzy) zamierzają tworzyć dobre PIDy. Przynajmniej się postarają. Prawdopodobnie pośród wszystkich przyszłych PIDuff pojawi się masa chłamu, ale dobre mody też trzeba wyławiać z morza miernoty. Na szczęście gdzieś tam, w pomroce dziejów ci dobrzy moderzy podjęli próbę nie czekając na wynik ankiety.

Chociaż nie sposób nie zgodzić się z jednym z ostatnich shoutów klasyka ( :wink: ) , że większość modów nie powinna w ogóle powstać.

Mazel !
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group