Poprzedni temat «» Następny temat
Yoshimo
Autor Wiadomość
Wolvertino 


Wiek: 26
Posty: 15
Podziękował 3 razy
Wysłany: 2009-06-15, 22:29   Yoshimo

Wyczytałem że jest szansa na pominięcie zdrady Yoshimo albo w jakiś sposób przywrócenie go do życia po śmierci jego. [Podobno na początku w planach autorów gry nie było jego zdrady w ogóle!] Czy mogę prosić o opisanie mi tych sposobów i podanie modów które coś w tym kierunku robią albo na PW przekierowanie do odpowiedniego działu jeśli coś takiego już było i gdzieś znajduje się odpowiedź [ja nie znalazłem]
_________________
Bez chwili wytchnienia
Bez szansy zbawienia
Lecz z celem istnienia
I niczym do stracenia
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Torn 
Zasłużony


Wiek: 38
Posty: 391
Podziękowania: 59/60
Wysłany: 2009-06-16, 16:00   

Wolvertino napisał/a:
podanie modów które coś w tym kierunku robią

Keeping Yoshimo
Tortured Souls
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wolvertino 


Wiek: 26
Posty: 15
Podziękował 3 razy
Wysłany: 2009-06-17, 15:45   

A może mi ktoś jeszcze wytłumaczyć z jakiego powodu Janek dostaje mniej doświadczenia za zamki i pułapki niż Yoshimo? :/

Yoshimo 900 exp. Janek za ten sam 450...
_________________
Bez chwili wytchnienia
Bez szansy zbawienia
Lecz z celem istnienia
I niczym do stracenia
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Dark 
Akolita Tempusa


Wiek: 31
Posty: 991
Podziękowania: 28/58
Wysłany: 2009-06-17, 15:49   

Wielkość premii do doświadczenia za korzystanie z umiejętności złodziejskich jest uzależniona od poziomu doświadczenia postaci. Janowi, w miarę awansów, będzie przysługiwać większa premia do PD.
_________________
http://baldur.cob-bg.pl/grafika/bg1/BG1.jpg
Podziękuj autorce tego posta
 
 
 
Berg`inyon 


Wiek: 27
Posty: 380
Podziękowania: 4/24
Skąd: z Podmroku
Wysłany: 2009-06-17, 15:49   

Jankowi punkty za pułapkę rozkładają się na dwie klasy, z racji jego wieloklasowości. Tak mi się wydaje, pewien nie jestem.

Źle Ci się zdaje. Dark ma racje. - V
_________________
Chcesz być czymś w życiu, to się ucz, Abyś nie zginął w tłumie; Nauka to potęgi klucz, W tym moc, co więcej umie.
Ostatnio zmieniony przez Vinci 2009-06-17, 17:00, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Melo

Posty: 26
Podziękowano 1 razy
Wysłany: 2009-06-17, 18:57   

Tortured Souls - dupa, trzeba mieć tę kretynkę w drużynie i nastawić się na TS.

Ktoś testował już keeping yoshimo?

Generalnie to można dość łatwo yoshimo zatrzymać wykorzystując na upartego kody czy bugi, ale chodzi o to, by był "żywy" po czarowięzach, bantery, zakończenie itd.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
iselor


Posty: 25
Wysłany: 2015-02-01, 16:10   

Nie za bardzo bawię się w mody, ale jako że Yoshimo to moja ulubiona postać...PODOBNO jest nowa wersja moda Keeping Yoshimo kompatybilna nie tylko z SoA ale także z Tronem Bhaala. Czy to prawda? Jeśli tak to:
a) poproszę link bo ja nie wiem gdzie się to szuka
b) proszę o wyjaśnienie jak blondynce/krowie na granicy jak to zainstalować krok po kroku
c) nie ma problemu jeśli mod jest angielski (zakładam że polskiej wersji brak) a ja mam polską wersję gry?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Lava Del'Vortel 
Avatar Sune
Łasiczy Szperacz


Wiek: 30
Posty: 3174
Podziękowania: 215/71
Wysłany: 2015-02-01, 16:22   

EE czy normalne BG2? Na samym końcu masz tutaj:
http://gibberlings3.net/f...showtopic=26562

JEDNAKŻE weź pod uwagę, że prawie 0 nowych dialogów. W sumie jakieś... 30-40 kb tekstu i to bardziej chodzi o wyjaśnienie tego co się dzieje, jakieś krótkie wyjaśnienia z jego strony. Niestety to by było na tyle.

Każdy mod instaluje się tak samo. Rozpakowujesz moda do głównego folderu BG2 lub BG2EE i uruchamiasz setup-nazwamoda.exe i tam będzie się pytać czy chcesz zainstalować. Właściwie to WeiDU Cię dalej poprowadzi.

Można instalować inne wersje językowe na wersję polską, nie ma z tym problemu.

Jeżeli chcesz rozwinąć samą postać to masz jeszcze Yoshimo Friendship (też po polsku, bo tłumaczyłem) i jeszcze Yoshimo Romance (ten napisałem; tylko dla postaci kobiecych)

uwielbiam Yoshimo :D
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
L`f 
Uczeń Gonda


Wiek: 29
Posty: 1373
Podziękowania: 288/150
Wysłany: 2015-02-01, 17:11   

Lava Del'Vortel napisał/a:
Każdy mod instaluje się tak samo. Rozpakowujesz moda do głównego folderu BG2 lub BG2EE i uruchamiasz setup-nazwamoda.exe i tam będzie się pytać czy chcesz zainstalować. Właściwie to WeiDU Cię dalej poprowadzi.

No właśnie nie - bo w wersji "na samym końcu", którą CrevsDaak załączył jako betę v0.94, nie ma aplikacji WeiDU - trzeba ją ściągnąć osobno.

Iselor, jeśli masz Windowsa, możesz ściągnąć najnowszą wersję instalatora stąd, jeśli masz inny system - wybierz sobie spośród linków na podstronie TheBigg'a - ściągaj z linków oznaczonych jako "Binary".

Rozpakuj ZIP i skopiuj z niego plik weidu.exe do folderu z Baldur's Gate II. Następnie zmień nazwę skopiowanego pliku z weidu.exe na setup-7C#yoshi.exe.

Następnie, według instrukcji Lavy, rozpakuj w folderze z grą ściągnięty mod Keeping Yoshimo i uruchom aplikację, której zmieniałeś nazwę (czyli setup-7C#yoshi.exe). Powinno się wszystko zainstalować.
_________________
AshfncaeicaliuheangfkacgakfgegcalgfcalhfcamhlhKi~.!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Lava Del'Vortel 
Avatar Sune
Łasiczy Szperacz


Wiek: 30
Posty: 3174
Podziękowania: 215/71
Wysłany: 2015-02-01, 17:20   

Sorrki, ale nie spodziewałem się, że jeszcze ktokolwiek może tak robić i dawać moda bez WeiDU w archiwum... uch... dziwność.

To się nazywa "wersja beta modu", więc niekoniecznie zawiera wszystkie pliki. :P
Ostatnio zmieniony przez L`f 2015-02-01, 17:24, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
iselor


Posty: 25
Wysłany: 2015-02-01, 18:27   

Nie mam EE, mam zwykłego Baldura z dodatkiem;) Dzięki za szybki odpis:)

Czy jest szansa że ktoś to mimo wszystko przetłumaczy, żeby w trakcie gry dziwnie nie wyglądał taki misz masz językowy?:)
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Lava Del'Vortel 
Avatar Sune
Łasiczy Szperacz


Wiek: 30
Posty: 3174
Podziękowania: 215/71
Wysłany: 2015-02-01, 20:23   

Cytat:
To się nazywa "wersja beta modu", więc niekoniecznie zawiera wszystkie pliki. :P

W ogóle to, że Keeping Yoshimo to in-progress to ściema bo autor nie będzie tego rozwijał, a ten co to updatuje to robi to bo raczej wie co robi...

A tłumaczenie... duże prawdopodobieństwo, ale raczej wtedy jak oficjalnie przejdzie do wydanego, a teraz takie jest, że niby skończone a nikt nie nadał temu statusu zakończonego projektu...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
iselor


Posty: 25
Wysłany: 2015-02-01, 23:54   

Nie wiem czy zainstalowałem moda z Yoshimo. Kiedy klikam na plik instalacyjny wyskakuje niby to okienko, pisze Queried i dupa, okienko zamykam i nie wiem czy już czy nie:(
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Lava Del'Vortel 
Avatar Sune
Łasiczy Szperacz


Wiek: 30
Posty: 3174
Podziękowania: 215/71
Wysłany: 2015-02-02, 00:46   

Musiałbyś potwierdzić instalację. Dobra, upewnij się, że masz zarówno paczkę z mojego linku jak i weidu.exe (o zmienionej nazwie na setup-7C#yoshi) są w folderze głównym BG2. Jeżeli dalej się dziwnie zachowuje instalator to gdy jest otwarte to czarne okno, zarób screena i nam tutaj wrzuć.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
iselor


Posty: 25
Wysłany: 2015-02-02, 02:15   

Dobra, troche pokombinowalem i podczas instalki pisze ze nie moze znaleźć pliku tp2...

_____________
Scalone. Jeśli pomiędzy pisanymi przez Ciebie postami minęło mniej niż 24 godziny, zamiast pisać nową wiadomość, dokonaj edycji poprzedniej. - L`f

Jednak mój błąd. Plik jest, tylko że dalej wyskakuje to:

Ostatnio zmieniony przez L`f 2015-02-02, 09:09, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group