Poprzedni temat «» Następny temat
[BG II EE] Pytania i porady dla początkujących i wyjadaczy
Autor Wiadomość
Pavlus
Przyjaciel Klanu
Erpegozjad


Wiek: 37
Posty: 885
Podziękowania: 14/33
Skąd: Kaszuby

Wysłany: 2016-10-31, 23:13   

Rozumiem że jak w starym BG można skopiować niezmodowanego baldura w razie draki?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Vinci
Zasłużony


Posty: 2498
Podziękowania: 245/53
Wysłany: 2016-10-31, 23:16   

Pavlus napisał/a:
Rozumiem że jak w starym BG można skopiować niezmodowanego baldura w razie draki?


Nie próbowałem, ale w Big World Setup jest opcja stworzenia niezależnej instalacji, podaje się tylko folder i wszystko jest kopiowane, działa bez problemu, używałem tego wiele razy.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Pavlus
Przyjaciel Klanu
Erpegozjad


Wiek: 37
Posty: 885
Podziękowania: 14/33
Skąd: Kaszuby

Wysłany: 2016-10-31, 23:20   

Bwp mówisz, dobra jutro to ogarnę bo coś czuję, że się pogubie. Tam na stronce co podałeś strasznie stare te paczki, skonczyli pracę?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Vinci
Zasłużony


Posty: 2498
Podziękowania: 245/53
Wysłany: 2016-10-31, 23:23   

Pavlus napisał/a:
Bwp mówisz, dobra jutro to ogarnę bo coś czuję, że się pogubie. Tam na stronce co podałeś strasznie stare te paczki, skonczyli pracę?


Podałem Ci link do spolszczenia kinowego, które jest dość świeże, ale nie jest jeszcze pełne, a dubbing skąd niby chcesz nowszy? Nie będzie pełnej polskiej wersji, to paczka wycięta ze starego Baldura 2.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Pavlus
Przyjaciel Klanu
Erpegozjad


Wiek: 37
Posty: 885
Podziękowania: 14/33
Skąd: Kaszuby

Wysłany: 2016-10-31, 23:32   

No wiem, szło mi o datę z tamtego posta. W sumie to nie kumam czemu jedynka ma wersję PL normalnie na steam a do dwójki trza kombinować.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Cahir 
Pan Świtu


Wiek: 35
Posty: 885
Podziękowania: 144/36
Wysłany: 2016-10-31, 23:36   

Pavlus, bo BG2EE nie skończyliśmy jeszcze tłumaczyć, a Beamdog nie doda do gry niepełnego tłumaczenia.
_________________
Then they summoned me over to join in with them
To the dance of the death.
Into the circle of fire I followed them
Into the middle I was led
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Vinci
Zasłużony


Posty: 2498
Podziękowania: 245/53
Wysłany: 2016-10-31, 23:38   

Pavlus napisał/a:
No wiem, szło mi o datę z tamtego posta. W sumie to nie kumam czemu jedynka ma wersję PL normalnie na steam a do dwójki trza kombinować.


Może dlatego, że Beamdog dał ciała i nigdy nie wypuścił innych języków niż angielski i liczy na to, że zrobią to za nich fani? Do pierwszej części też nie było spolszczenia w dniu premiery jak i długo po niej i trzeba było kombinować, aż ludzie tacy jak Cahir je ukończyli. Do części drugiej spolszczenie nie jest kompletne, to i nie jest dodane przez Beamdoga w żadnej wersji, całkiem proste.


EDIT:

Cahir napisał/a:
Pavlus, bo BG2EE nie skończyliśmy jeszcze tłumaczyć, a Beamdog nie doda do gry niepełnego tłumaczenia.


W cenie 20 euro za odgrzaną grę, to te dupki powinny sami to zrobić, albo Wam za to płacić. Już o tym rozmawialiśmy, ale ten temat zawsze wyjątkowo mnie wkurza, uhh.
Ostatnio zmieniony przez Vinci 2016-10-31, 23:42, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Tuldor88
Pavlus
Przyjaciel Klanu
Erpegozjad


Wiek: 37
Posty: 885
Podziękowania: 14/33
Skąd: Kaszuby

Wysłany: 2016-10-31, 23:38   

A, to już rozumiem, dobranoc:)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Pavlus
Przyjaciel Klanu
Erpegozjad


Wiek: 37
Posty: 885
Podziękowania: 14/33
Skąd: Kaszuby

Wysłany: 2016-11-05, 12:18   

Pilna sprawa moi drodzy.

Czy da się jakoś powiększyć GuI w BG2 EE? Czcionka jest w porządku jednak w domyślnej rozdzielczości ikonki np czarów czy umiejętności bądź itemów w ekwipunku są dla mnie małe. Da się coś z tym zrobić w jakiś sposób? To pilne bo zbliżam się do 120 minut gry więc jeszcze bym refund mógł zrobić:P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Vinci
Zasłużony


Posty: 2498
Podziękowania: 245/53
Wysłany: 2016-11-05, 12:32   

Naprawdę się nie wysilasz, jeżeli chodzi o szukanie czegoś na własną rękę.

Menu -> Grafika -> Zaznacz skalowanie interfejsu użytkownika.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Pavlus
Przyjaciel Klanu
Erpegozjad


Wiek: 37
Posty: 885
Podziękowania: 14/33
Skąd: Kaszuby

Wysłany: 2016-11-05, 12:57   

NIe przesadzaj:P Dawno tą opcję sparsowałem i u mnie nic nie daje nie wiem czemu. Może dlatego, że mam monitor 1280X1024.

Własnie opcji zmiany samej rozdziałki mi brakuje:P W jedynce to ujedzie, bo jest lepszy kontrast GUI.

---Edit---

O proszę znalazł się baldur.ini, siedział w dokumentach na C, ale jakiś pustawy jest. Nie do końca wiem jak tam wpisać nową rozdziałkę.

---

Okej mogę manipulować rozdzielczością w Baldur.ini, ale działa to tylko w trybie okienkowym, a jest sposób by w trybie pełnoekranowym działało? W okienkowym nie można przewijać ekranu myszą, tylko kurosrami. Gdyby nie to grało by się komfortowo.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Vinci
Zasłużony


Posty: 2498
Podziękowania: 245/53
Wysłany: 2016-11-05, 13:36   

Pavlus napisał/a:
O proszę znalazł się baldur.ini, siedział w dokumentach na C, ale jakiś pustawy jest. Nie do końca wiem jak tam wpisać nową rozdziałkę.


Baldur.ini jest bezużyteczny od patcha 2.0. Wszystkie rzeczy są w Baldur.lua, ale nie ma tam opcji zmiany rozdzielczości, chyba że grasz w oknie. Na pewno zaznaczyłeś to co trzeba? U mnie różnica jest kolosalna.

http://imgur.com/a/BvCzN
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Pavlus
Przyjaciel Klanu
Erpegozjad


Wiek: 37
Posty: 885
Podziękowania: 14/33
Skąd: Kaszuby

Wysłany: 2016-11-05, 13:40   

Ja mam monitror 720p i różnicy nie ma, to co masz na screenie dla mnie jest za małe niestety. Co do ini to działa jak wspomniałem w windowed mode, maksymalizuję okno i całkiem to nieźle wygląda, mam ekwipunek na cały ekran itd, tylko nie mogę myszką pzrewijać okna:P Oczywiscie można zmieniać samą rozdziałkę monitora na sesję z bg, ale to jest co najmniej upierdliwe:P
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Cecylio 


Wiek: 27
Posty: 199
Podziękowania: 7/35
Wysłany: 2016-12-06, 21:12   

Nie wiem gdzie zapytać. Ogarnia ktoś EE Keeper? Chciałbym zmienić portret Imoen, tyle że jest ona obecnie w Czarowięzach... i to niby nie problem, bo wystarczy poczekać, aż się przyłączy. Niemniej, interesuje mnie, który z plików .cre jest prawidłowy? Po przefiltrowaniu słowa Imoen, wyskakuje mi kilkanaście plików, teoretycznie nie różnią się niczym. Jak stwierdzić, który odnosi się po prostu do postaci? Rozróżniam np. te pliki dla Imoen w sekwencjach snu, itp. Podobnie pozmieniałbym portrety innym postaciom, który będę przyłączał na chwilę, a nie chciałbym za każdym razem odpalać programu.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
greegarak 

Wiek: 34
Posty: 386
Podziękowania: 33/47
Wysłany: 2016-12-07, 06:21   

Cytat:
tóry z plików .cre jest prawidłowy
Pliki Cre odnajdujesz w skryptach przypisanych do lokacji. Bądź do pułapek. W przypadku oryginalnych npc to jest plik 2da(npclevel hyba?) bodajże imoen203 to ta z czarowiezuw
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group