Poprzedni temat «» Następny temat
[BG II EE] Pytania i porady dla początkujących i wyjadaczy
Autor Wiadomość
Cecylio 


Wiek: 29
Posty: 273
Podziękowania: 11/41
Wysłany: 2016-12-07, 11:14   

@greegarak, dzięki, ale z tego co doczytałem to nie można modyfikować NPC-ów, którzy nie są w drużynie. Sam też nic nie mogę z tego wygrzebać. Cóż, najwyżej poczekam tylko na Imoen, nie muszę znowu koniecznie wszystkim zmieniać portretów.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
greegarak 
ttp://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=5917


Wiek: 37
Posty: 537
Podziękowania: 49/67
Skąd: CK-FAInn=200km
Wysłany: 2016-12-07, 17:00   

przecież jak tylko portret chcesz zmienić to wrzucarz do overide katalogu nowe zdjęcie imoen. Czy w ee jest inaczej? zdjecie mususz odopwiefnio podpisać. Jest to 2da pliku. Dokładnie to przejrzyj gibberligs3 i IESDP na tej stronie.
_________________
Mapa( w profilu lub ten link ) nie wyjaśnia: 8h z "PPD" do Cloakwood a 12 powrót, 16h z "PPD" do Pelvel a 20 powrót, 8h od Zbójów do Pelvel a 12 powrót, 8h od Mutamina do Durlag a 16 powrót,
krócej idzie się z Gulyki do Durlag,niż z mostu Fire, z kopalni jest blisko do Wyrm's Xing i do tego jest trakt;Inne rozbieżności czasowe w 2-ie strony do przyjęcia np:strome zbocza u LonelyPeak,wolno się z schodzi,wolniej niż gdy się wchodzi
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Cecylio 


Wiek: 29
Posty: 273
Podziękowania: 11/41
Wysłany: 2016-12-07, 18:01   

E tam, już zarzuciłem pomysł, i dobrze bo w ten sposób zastosuję więcej elementów PPE. Poza tym Aerie uparcie nie chce zmienić portretu, cholera ją wie. A PPE zawiera portrety w większej rozdzielczości, w tym podmiana portretów na wersję mroczno-elfią, gdy Adalon zmienia nas w drowy oraz wampiryczną, dla towarzysza z którym się romansuje, gdy Bodhi robi wiadomo-co.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
greegarak 
ttp://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=5917


Wiek: 37
Posty: 537
Podziękowania: 49/67
Skąd: CK-FAInn=200km
Wysłany: 2017-01-07, 13:29   

Czy w EE działa sposób ukatrupienia przez zamrożenie? Tzn. jeśli ostatni punkt życia zostanie utracony przez obrażenia zimnem? A może ktoś coś wie o modzie który pozwala to opcjonalnie włączyć?
_________________
Mapa( w profilu lub ten link ) nie wyjaśnia: 8h z "PPD" do Cloakwood a 12 powrót, 16h z "PPD" do Pelvel a 20 powrót, 8h od Zbójów do Pelvel a 12 powrót, 8h od Mutamina do Durlag a 16 powrót,
krócej idzie się z Gulyki do Durlag,niż z mostu Fire, z kopalni jest blisko do Wyrm's Xing i do tego jest trakt;Inne rozbieżności czasowe w 2-ie strony do przyjęcia np:strome zbocza u LonelyPeak,wolno się z schodzi,wolniej niż gdy się wchodzi
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Cecylio 


Wiek: 29
Posty: 273
Podziękowania: 11/41
Wysłany: 2017-07-07, 13:21   

Mam dwa pytanka.

1. Zupełnie zapomniałem stworzyć Cep Bojowy Wieków... a nie jestem w stanie wejść z powrotem do Twierdzy. Broń nie jest mi niezbędna, ale to zawsze jakaś opcja i całkiem porządny kawałek stali. Czy np. Caspenar będzie w stanie coś na to poradzić?

2. Gdy drugi raz odwiedził mnie koleżka Edwina i go odczarował, nie odpalił mi się żaden dialog. Nie mogłem porozmawiać z Degardanem, więc go zaciukałem - wtedy dopiero Edwin odpalił swoją kwestię. Niemniej, zadanie dalej tkwi w dzienniku... czy pojawi się ktoś jeszcze, czy to błąd i zadanie powinno się zakończyć?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Meisarcha
Avatar Bhaala


Posty: 584
Podziękowania: 75/116
Wysłany: 2017-07-07, 18:55   

Cecylio napisał/a:
Czy np. Caspenar będzie w stanie coś na to poradzić?

Nie będzie, on tylko dokłada dodatkowe kule. Cep możesz przywołać kodem (BLUN14).
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Cecylio
Spinel

Posty: 3
Podziękował 1 razy
Wysłany: 2017-07-16, 13:38   

Siemano!
Utknąłem w końcówce questu Rasaada (dodatkowa lokacja zwana Deepstone Clanhold, bezpośrednio po Yaga-shurze, a przed Amkhetran - dostępna tylko przy obecności Rasaada) - męczę się ze smokiem cienia.
Czy jest tu ktoś, kto to przeszedł - czyli że dołączył dużo wcześniej Rasaada i doszedł nim do 28lvl? Czy smok cienia z questu Rasaada ma takie same parametry jak Thaxll'ssillyia?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Nobanion
[Usunięty]

Wysłany: 2017-07-17, 08:29   

Zerknij na YT CoBu, co mam w sygnaturze na walki Kinskiego i Scola, jak sobie z różnymi smokopodobnymi radzą, ja swego czasu też się tak ratowałem, by nie oszukiwać a w normalnej walce wygrać. I chyba dobrze sądzisz o parametrach, ale zerknij tutaj
https://www.youtube.com/w...CRnXr1D&index=4
Ostatnio zmieniony przez Nobanion 2017-07-17, 14:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Spinel

Posty: 3
Podziękował 1 razy
Wysłany: 2017-07-17, 10:31   

Dzięki. Dziś rano po kolejnej, siódmej chyba próbie udało mi się zastosować właściwą strategię i smok padł. Jest słaby, tylko 22k exp - teraz widzę, że to ja po roku przerwy w graniu byłem nieudolny. Gdybym zresztą stosował wskrzeszenia, przeszedłbym to od razu, ale kiedy mi członek grupy ginie wracam zawsze do ostatniego save i próbuję jeszcze raz.
Co do smoka - przed walką jest czas na opicie się miksturami, rzucenie osłon. Potem symulakrum maga i do smoka przychodzimy z devą, czterema mieczami Mordenkaina - najlepsze mięso armatnie - odporne, nie panikuje i dosyć trwałe. Trzeba od początku walki zdejmować osłony i kasować niewidzialność, które smok rzuca na siebie non stop - jak zwykle. Rozproszenie magii i szycie z łuku zatruwającymi strzałami/beltami plus zwyczajna rąbanka. Ja mam drużynę 4 kobiet i dwóch facetów, więc łatwo o przypadkową śmierć, zwłaszcza, że miejscowi guards wpadają tam standardowo w rodzaj berserku, co daje czasem ciosy do -40 PŻ wyprowadzane jeden za drugim. Bez dobrego mięsa armatniego nie ma możliwości, by to przejść, bo w tle jest otwarty portal wypluwający co jakiś czas różne ścierwa. Słabsze cieniste demonki rozpękają się efektownie pod wpływem odpędzania nieumarłych na wysokim lvl (gram łowcą nieumarłych lvl24) ale silniejsze jak shadow fiend wysysają poziomy i generalnie ciężko się ich pozbyć, bo atakują zawsze w kupie.
W każdym razie quest Rasaada mam skończony, bo smok był tylko dodatkiem do innego s...syna, Algorotha, którego Rasaad wreszcie dopadł.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Nobanion
[Usunięty]

Wysłany: 2017-07-17, 11:26   

Mam ogromną prośbę, a jakbyś opisał to w formie takiej, wiesz...solucji? Ja ominąłem mnicha ale zaciekawiło mnie.
a jak może nie wiesz przechodzę teraz to:

https://cdn.rawgit.com/K4thos/EET/master/EET/lang/pl_PL/readme-EET.html
i mając stare zapisy, może wezmę go do drużyny, w sumie można przecież wziąć na raz wszystkich nowych towarzyszy z EE i spróbować.

EDIT: Tekst w spojlerze, bo - jak przypominam - dział dotyczy czystego BG II EE - M
Ostatnio zmieniony przez Meisarcha 2017-07-17, 11:58, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Spinel

Posty: 3
Podziękował 1 razy
Wysłany: 2017-07-17, 17:22   

Solucji w prawdziwym, profesjonalnym znaczeniu - ze screenshotami i dokładnym opisem - nie jestem niestety w stanie teraz zrobić - nie mam aż tyle czasu i siły na BGIIEE - technicznie też trochę krzywo, bo gram na tablecie z androidem i raczej wyjątkowo, wakacyjnie, po rocznej przerwie.
Nie jestem zresztą specjalistą od Rasaada - grałem nim raz, a dołączyłem go, bo mój główny bohater jest kobietą, cała drużyna jest dobra i raczej nietypowa: łowczyni nieumarłych, Jaheira, Aeerie, Nalia, Minsc i Rasaad.
Do Deepstone Clanhold nie potrzeba specjalnych solucji (serio - da się to zrobić z marszu) - idzie się tam jak po sznurku, współpracując ściśle z krasnoludami odbijającymi swoją kopalnię z rąk głównego wroga Rasaada - przywódcy mnichów Ciemnego Księżyca, Alagortha, sprawcy śmierci brata Rasaada (zemsta to główna oś questu ciągnącego się od Nashkel).
Fajnie byłoby zrobić solucja dla tej całej, długiej drogi mnicha - mój ma obecnie prawie 29lvl i sporo przeszedł, rozwinął się - ale dawno to było i słabo pamiętam szczegóły - za dużo było wątków pobocznych, zwłaszcza gdy się gra sześciosobową drużyną. Zagęszczenie i splątanie intrygi w BGIIEE jest nie na moją głowę - gubię się w tym :)
W finałowej lokacji Rasaada wykańczamy wszystko, co się rusza i ma czerwone kółka ;) Jest tego sporo, ale najwyżej średniaki (na level hard). Jeśli ktoś dotarł w grze do Amkethran, to z Deepstone Clanhold żadnych problemów mieć nie będzie.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 46
Posty: 758
Podziękowania: 174/169
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2017-09-29, 10:57   

Czy ktoś zna polskie imię niejakiej (bo to chyba kobieta jest) Umolex the Far-Eyed?
A także polskie wersje (o ile istnieją): Fadell Ironeye i Geldorf Tinbasher?
_________________
Slainte mhath!
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Meisarcha
Avatar Bhaala


Posty: 584
Podziękowania: 75/116
Wysłany: 2017-09-29, 19:37   

memory napisał/a:
Umolex the Far-Eyed?

Umolex Dalekowzroczna (mierzi mnie, gdy widzę x, ale jest to dopuszczalne... niestety)
memory napisał/a:
Fadell Ironeye

Fadell Żelaznooka
memory napisał/a:
Geldorf Tinbasher?

Geldorf (choć w jego książce jest Geldoft) Tinbasher - dziwne, dałbym np. Cynotłuk albo nawet Garkotłuk, bo to może być odpowiednik tegoż (kiedyś naczynia były często z cyny)
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Cahir 
Pan Świtu


Wiek: 38
Posty: 1011
Podziękowania: 186/43
Wysłany: 2017-09-29, 19:51   

Meisarcha napisał/a:
memory napisał/a:
Geldorf Tinbasher?

Geldorf (choć w jego książce jest Geldoft) Tinbasher - dziwne, dałbym np. Cynotłuk albo nawet Garkotłuk, bo to może być odpowiednik tegoż (kiedyś naczynia były często z cyny)


W książce jest błąd, dzięki za wyłapanie, Meisarcho, zaraz poprawię. Co do przetłumaczenia jego nazwiska, nie widzę przeciwskazań, obie wersje mi się podobają. Chyba nawet bardziej Garkotłuk. Dajcie tylko znać, którą wersję wolicie, to podmienię (występuje tylko w dwóch stringach, tak więc chwila moment dla mnie).
_________________
Then they summoned me over to join in with them
To the dance of the death.
Into the circle of fire I followed them
Into the middle I was led
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kliwer 


Wiek: 32
Posty: 1385
Podziękowania: 142/211
Wysłany: 2017-09-29, 20:30   

Zdacydowanie Garkotłuk. Te nazwiska-przydomki koniecznie trzeba tłumaczyć, o ile się dan. Do dziś twierdzę, że jeden z głównych bandytów w obozie powinien się nazywać Ardenor Zgniot :smile:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group