Poprzedni temat «» Następny temat
Pobieranie plików
Autor Wiadomość
mmaciej

Posty: 54
Podziękował 1 razy
Wysłany: 2014-03-04, 16:58   

Już za pierwszą próbą wypakowania instalki (jeszcze gdy miałem spiraconego Baldura) pytało mnie o podmianę kilku plików. Pisałem o tym w jednym z moich pierwszych postów. Chyba że pamięć mnie zawodzi. Jestem przekonany na 95% że tak było. Wtedy wszystko wypakowało mi się do głównego folderu (pliki, foldery) a nie utworzyło osobnego folderu WoBG.

Instalki usuwałem metodą shift + delete i korzystałem z ccleanera.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
mmaciej

Posty: 54
Podziękował 1 razy
Wysłany: 2014-03-05, 20:32   

Witam. Jest pewien progres, mianowicie udało mi się uruchomić instalacje. Przeszła chyba bez problemów (nie jestem do końca pewien bo nie patrzyłem na kolejne komendy pojawiające się w okienku). Pod koniec napisało mi, że aktualizacja nieudana - brak połączenia z siecią. Dalej pokierował mną znajomy (pobrałem patch). Niestety od pierwszej próby uruchomienia (jeszcze bez patcha) pojawiają mi się takie komunikaty (patrz: skriny). Po instalacji patcha jest bez zmian.

ehh.jpg
Plik ściągnięto 56 raz(y) 14,07 KB

eh.jpg
Plik ściągnięto 49 raz(y) 21,95 KB

Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1653
Podziękowania: 775/110
Wysłany: 2014-03-05, 21:10   

Uruchom raportowanie błędów i przyślij do mnie e-mailem.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
mmaciej

Posty: 54
Podziękował 1 razy
Wysłany: 2014-03-05, 21:12   

Raport w załączniku.

aaa.jpg
Plik ściągnięto 69 raz(y) 155,94 KB

Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowyU

Posty: 295
Podziękowania: 20/173
Wysłany: 2014-03-05, 22:46   

Okienko z komunikatem -1 pojawia się gdy ścieżka do gry w baldur.ini nie zgadza się z rzeczywistością.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
mmaciej

Posty: 54
Podziękował 1 razy
Wysłany: 2014-03-05, 23:33   

Baldur.ini jest w folderze głównym gry. Oto jego zawartość:

[Game Options]
Memory Access=100
Memory Level=1
Difficulty Level=3
Automated Speed Adjustment=0
Enhanced Path Finding=1
Critical Hit Screen Shake=1
Low End Machine=0
Low End Machine 2=0
Footsteps=1
Attack Sounds=1
Low Mem Sounds 1=0
Low Mem Sounds 2=0
Pausing Map=0
Extra Feedback=0
Duplicate Floating Text=1
Disable Casting Glows=0
Disable VEFVidCells=0
Mid Level Brighten=1
High Level Brighten=1
Tiles Precache Percent=100
All Learn Spell Info=1
Automated Translucent Shadows=50
Automated Very Low Performance=30
Automated Low Performance=60
Automated Disable Brightest=40
Automated Limit Transparency=40
Automated Disable Casting Glows=40
Automated Disable VEFVidCells=30
Automated Mid Level Brighten=60
Automated High Level Brighten=80
Automated Foot Steps=70
Automated Attack Sounds=50
Automated 3D Animations=80
Automated Disable VVC Sounds=60
Automated Faster Blur=60
Disable Statics During Combat=0
Disable Footsteps During Combat=0
Disable Placed Sounds During Combat=0
Disable VVC Sounds=0
Faster Blur=0
Use 3d Animations=1
One Time Popup=1
Mouse Scroll Speed=36
GUI Feedback Level=5
Locator Feedback Level=3
Bored Timeout=3000
Always Dither=1
Subtitles=0
Keyboard Scroll Speed=36
Command Sounds Frequency=2
Selection Sounds Frequency=3
Effect Text Level=62
Infravision=0
Weather=1
Tutorial State=1
Auto Pause State=0
Auto Pause Center=1
Quick Item Mapping=1
Environmental Audio=1
Heal Party on Rest=1
Terrain Hugging=0
HP Over Head=0
Hotkeys On Tooltips=1
Area Effects Density=100
Filter Games=1
Current Loading Hint=62
Never Show Nuisance=1
Never Show Nuisance SOA=1
Extra Combat Info=0

[Local]
Language=English
Zip=
Country Code=

[Program Options]
Install Type=3
Installing=0
GLSetup Driver=-1
16Bit Textures=1
Resolution=1680
BitsPerPixel=32
3D Acceleration=1
Maximum Frame Rate=30
Path Search Nodes=200000
Translucent Shadows=1
Force 50 Percent Transparent=0
Disable Brighten=1
Display Subtitles=0
Full Screen=1
SoftMirrorBlt=0
SoftBlt=0
SoftSrcKeyBlt=0
Disable Vertex Padding=0
Volume Movie=50
Volume Music=50
Volume Voices=50
Volume Ambients=50
Volume SFX=50
Font Name=
Double Byte Character Support=0
Drop Capitals=1
Display Frequency=60
Tooltips=10
Sprite Mirror=0
Gamma Correction=0
Brightness Correction=0
Backwards Compatible 3d=0
SoftSrcKeyBltFast=0
SoftBltFast=0
Strref On=0
First Run=0
Logging On=1
Cheats=1
Debug Mode=1

[Config]
CacheSize=600
ConfigWidth=800
ConfigHeight=600
General=1
Graphics=1
Sound=1

[Alias]

[Gamespy]
Enabled=0
Location=
[MOVIES]

[Lua Edit]
String0=
String1=
String2=
String3=
String4=
String5=
String6=
String7=
String8=
String9=


Podziękuj autorowi tego posta
 
 
morgan 
Dziecię Bhaala
Exiled Bard


Posty: 5576
Podziękowania: 434/317
Skąd: Island of Misfit Toys
Wysłany: 2014-03-06, 01:27   

Patrząc po układzie masz wersję przeróbkową z CDP (domyślnie chce instalowac do katalogu Bioware). Jeśli WoBG nic w tej kwestii nie zmienia, w Alias powinieneś mieć:
[Alias]
HD0:=adres
CD1:=adres
CD2:=adres
CD3:=adres
CD4:=adres
CD5:=adres
_________________
Pozdrawiam
\m/organu\m/
\m/agnu\m/

Kontakt ze mną - via mail (morgan19[at]interia.pl) lub GG (9928331)

Szukał długo...długo, tajemnie, nie zwierzając się ludziom.
Oczy jego były rozświecone wewnętrznym odbłyskiem jasnej idei.
Szukał....
- i to, na co patrzał, nie zadowalało go.
Gdzie?
(...)
Trwożnie, pytająco usiłował wszystko poznać, zobaczyć...
Nie ma....
badał, wgłębiał się, szukał...
Nie ma, w ludziach nie ma, w ich myślach, tworach...
Wszystko szare, przeciętne, monotonne....
(...)
wszystko obszedł... w społeczeństwie, w ludziach, nigdzie.
a może źle szukał?
nie - ależ nie. Obszedł wszystko, wszystko widział, wszędy pytał....
a może jest za brutalny? może jego dusza - ta harfa Eola - ma za grube struny, by na nich mogły zadrgać i zafalować subtelne tajemnice?
nie.
przecież ten błysk, przecież czuł, dlatego szukał......."
I jeśli kiedykolwiek umrę – a wiem, że umrę w bardzo krótkim czasie – umrę, zgłębiwszy ten świat z bliska i z daleka, z góry i z dołu, ale z nim nie pogodzony. Umrę i On zapyta mnie wówczas: «Czy było ci tam dobrze, czy źle?» Ja zaś będę milczeć, opuszczę wzrok i będę milczeć. Niemota taka znana jest wszystkim, którzy zebrali żniwo wielodniowego i zapamiętałego pijaństwa. Czyż bowiem życie ludzkie nie jest chwilowym otępieniem duszy, a także jej zaćmieniem? Wszyscy jesteśmy jakby pijani, każdy na swój sposób; jeden wypił mniej, inny więcej. I na różnych różnie to działa: jeden śmieje się światu w twarz, a inny skłania głowę na piersi tego świata i płacze. Jeden już się wyrzygał i jest mu dobrze, a innego dopiero zaczęło mdlić. A cóż ja? Wiele zaznałem, ale nic nie zdziałałem. Nigdy się nawet tak naprawdę nie roześmiałem i ani razu mnie nie zemdliło. Ja, który doznałem w tym świecie tyle, że tracę rachunek i zapominam kolejności – ja jestem najtrzeźwiejszy z całego świata; na mnie to wszystko marnie działa... «Dlaczego milczysz?» – spyta Pan, spowity w błękitne błyskawice. A co ja mu powiem? Nic, tylko będę milczeć i milczeć... Ta łza nie jest wyrazem żalu, ta łza nie jest smutkiem,
to łza ...
nieporadności,
bolesne piękno,
bezsilność bezkresu piękności
i minimalistycznych możliwości.
Ta łza, to łza niewolnika.
Chcę czuć, móc czuć piękno
zamknięty w szklanej łzie ...
Ja umieram na zawsze
szczelnie zamknięty w podświadomości,
zatruty, zawstydzony,
zaszczuty ...
Ja umieram na zawsze.
To bezkres palety odczuć zamknięty
w zubożałości możliwości ...
Ja umieram
na zawsze.

Lost Illusions Tavern
Impressiones (Ænigmællæ) || Antiimpressiones (sanguine scriptæ) | Antiimpressiones (ira scriptæ) || Impressiones (Divinæ)
Corpus Tuum (18+) | Impressiones (Rosellæ) || Impressiones (epicæ) || Impressiones (musicæ) | Anti- et postimpr. (musicæ)

Hiperestezja | Witold Zimmer | (N)e(u)rotica



Jvegi napisał/a:
Nie, nie można się cieszyć, że mamy nową formę sponsorowania developmentu, szansę na spełnienie tych marzeń o prawdziwej ewolucji crpegów, gier lepszych niż baldury czy arcanum.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1653
Podziękowania: 775/110
Wysłany: 2014-03-06, 06:16   

mmaciej napisał/a:
Raport w załączniku.


To nie jest raport. Mam rozumieć, że nie utworzył się u Ciebie plik #27984.7z?

Widzę, że nie zapoznałeś się z podstawowym tematem dotyczącym WoBG:
http://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=5842

Tam jest taki fragment:

Raportowanie błędów z menu rzadko kiedy wyśle raport na serwer. Zwykle jest on niedostępny. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie, aby w razie potrzeby wygenerowany przez nie plik .7z przesłać do mnie e-mailem (plik raportu można znaleźć w głównym katalogu gry, jego przykładowa nazwa np. #13674.7z).

Na print screenie masz tylko informację, że 3 pliki są nieobecne i taka sytuacja może być, i o niczym nie świadczy. Raport to ten plik #27984.7z i jego mi przyślij lub wygeneruj następny, nazwa będzie podobna.

Owszem błąd -1 może świadczyć o problemie ze ścieżką do gry w pliku baldur.ini, ale WoBG wgrywa w czasie instalacji własny plik baldur.ini i ustawia prawidłowe ścieżki, chyba że namieszałeś w systemie u siebie w zmiennych środowiskowych. W takim wypadku polecenia ustawiające ścieżki przypuszczam, żeby mogłyby zostawić właśnie pustą tą sekcję. Tylko po co grzebać w systemie w bazowych zmiennych środowiskowych?

Skorzystaj z rady Morgana i sam dopisz sobie ścieżki, tylko każdą zakończ znakiem "\".
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
mmaciej

Posty: 54
Podziękował 1 razy
Wysłany: 2014-03-06, 12:05   

Jedyne co w folderze BG II ma znaczek # to plik o nazwie #26046 spakowane w WinRarze. O to chodzi?

Nic nie zmieniałem (przynajmniej świadomie) w jakiś zmiennych środowiskowych, nawet nie wiem co to jest :D. Jak ma wyglądać poprawiony Alias? Tak?


[Alias]

HD0:=adres\
CD1:=adres\
CD2:=adres\
CD3:=adres\
CD4:=adres\
CD5:=adres\
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
morgan 
Dziecię Bhaala
Exiled Bard


Posty: 5576
Podziękowania: 434/317
Skąd: Island of Misfit Toys
Wysłany: 2014-03-06, 12:11   

mmaciej napisał/a:
adres\

adres to ścieżka, pod którą znajduje się u Ciebie BG II (np.: D:\Program Files\Bioware\Baldur's Gate II)
_________________
Pozdrawiam
\m/organu\m/
\m/agnu\m/

Kontakt ze mną - via mail (morgan19[at]interia.pl) lub GG (9928331)

Szukał długo...długo, tajemnie, nie zwierzając się ludziom.
Oczy jego były rozświecone wewnętrznym odbłyskiem jasnej idei.
Szukał....
- i to, na co patrzał, nie zadowalało go.
Gdzie?
(...)
Trwożnie, pytająco usiłował wszystko poznać, zobaczyć...
Nie ma....
badał, wgłębiał się, szukał...
Nie ma, w ludziach nie ma, w ich myślach, tworach...
Wszystko szare, przeciętne, monotonne....
(...)
wszystko obszedł... w społeczeństwie, w ludziach, nigdzie.
a może źle szukał?
nie - ależ nie. Obszedł wszystko, wszystko widział, wszędy pytał....
a może jest za brutalny? może jego dusza - ta harfa Eola - ma za grube struny, by na nich mogły zadrgać i zafalować subtelne tajemnice?
nie.
przecież ten błysk, przecież czuł, dlatego szukał......."
I jeśli kiedykolwiek umrę – a wiem, że umrę w bardzo krótkim czasie – umrę, zgłębiwszy ten świat z bliska i z daleka, z góry i z dołu, ale z nim nie pogodzony. Umrę i On zapyta mnie wówczas: «Czy było ci tam dobrze, czy źle?» Ja zaś będę milczeć, opuszczę wzrok i będę milczeć. Niemota taka znana jest wszystkim, którzy zebrali żniwo wielodniowego i zapamiętałego pijaństwa. Czyż bowiem życie ludzkie nie jest chwilowym otępieniem duszy, a także jej zaćmieniem? Wszyscy jesteśmy jakby pijani, każdy na swój sposób; jeden wypił mniej, inny więcej. I na różnych różnie to działa: jeden śmieje się światu w twarz, a inny skłania głowę na piersi tego świata i płacze. Jeden już się wyrzygał i jest mu dobrze, a innego dopiero zaczęło mdlić. A cóż ja? Wiele zaznałem, ale nic nie zdziałałem. Nigdy się nawet tak naprawdę nie roześmiałem i ani razu mnie nie zemdliło. Ja, który doznałem w tym świecie tyle, że tracę rachunek i zapominam kolejności – ja jestem najtrzeźwiejszy z całego świata; na mnie to wszystko marnie działa... «Dlaczego milczysz?» – spyta Pan, spowity w błękitne błyskawice. A co ja mu powiem? Nic, tylko będę milczeć i milczeć... Ta łza nie jest wyrazem żalu, ta łza nie jest smutkiem,
to łza ...
nieporadności,
bolesne piękno,
bezsilność bezkresu piękności
i minimalistycznych możliwości.
Ta łza, to łza niewolnika.
Chcę czuć, móc czuć piękno
zamknięty w szklanej łzie ...
Ja umieram na zawsze
szczelnie zamknięty w podświadomości,
zatruty, zawstydzony,
zaszczuty ...
Ja umieram na zawsze.
To bezkres palety odczuć zamknięty
w zubożałości możliwości ...
Ja umieram
na zawsze.

Lost Illusions Tavern
Impressiones (Ænigmællæ) || Antiimpressiones (sanguine scriptæ) | Antiimpressiones (ira scriptæ) || Impressiones (Divinæ)
Corpus Tuum (18+) | Impressiones (Rosellæ) || Impressiones (epicæ) || Impressiones (musicæ) | Anti- et postimpr. (musicæ)

Hiperestezja | Witold Zimmer | (N)e(u)rotica



Jvegi napisał/a:
Nie, nie można się cieszyć, że mamy nową formę sponsorowania developmentu, szansę na spełnienie tych marzeń o prawdziwej ewolucji crpegów, gier lepszych niż baldury czy arcanum.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1653
Podziękowania: 775/110
Wysłany: 2014-03-06, 15:46   

mmaciej napisał/a:
Jedyne co w folderze BG II ma znaczek # to plik o nazwie #26046 spakowane w WinRarze. O to chodzi?


Tak, to jest właśnie raport.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
mmaciej

Posty: 54
Podziękował 1 razy
Wysłany: 2014-03-06, 18:04   

Udało mi się uruchomić grę po wypełnieniu Alias'u według podanego wzoru. Dziękuje wszystkim za pomoc. Teraz próbuję połączyć się ze znajomym w multiplayerze ale coś nam nie wychodzi.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group