Poprzedni temat «» Następny temat
Kuglarz (podklasa barda)
Autor Wiadomość
Morty

Posty: 31
Podziękował 14 razy
Wysłany: 2013-12-13, 21:43   Kuglarz (podklasa barda)

Cześć, staram się zrobić npc o oryginalnej podklasie. Proszę o ocenę podklasy. Czy jest ciekawa? Czy nie jest za silna lub za słaba? I czy jest wykonalna, a dokładniej czy można zrobić zdolność specjalną, która będzie działała tylko ze sztyletami do rzucania? Dzięki :smile:

KUGLARZ (podklasa barda)

Opis:
- To wędrowny aktor, który na wiejskich jarmarkach i odpustach bawi gawiedź żonglerką nożami, magicznymi sztuczkami lub teatrem lalek. W walce cechują go zręczność oraz spryt, które czynią z niego niebezpiecznego przeciwnika.

Zalety:
- Raz dziennie na 4 poziomy, zaczynając od 8, może użyć umiejętności "Żonglerka nożami".
- Raz dziennie na 4 poziomy, zaczynając od 12, może użyć umiejętności "Magiczne sztuczki".
- Raz dziennie na 4 poziomy, zaczynając od 16, może użyć umiejętności "Teatr lalek".

Wady:
- Pieśń barda nie rozwija się wraz z poziomami postaci.

Umiejętności:
- "Żonglerka nożami": Zdolność ta czasowo zwiększa umiejętność barda do posługiwania się rzucanymi nożami. Po jej użyciu użytkownik przez 60 sekund dostaje premię +2 do obrażeń i trafienia oraz +1 do liczby ataków. Premia działa tylko ze sztyletami do rzucania.
- "Magiczne sztuczki": Umiejętność ta pozwala bardowi przechować zaklęcie i uaktywnić je ikoną zdolności specjalnych. Po wybraniu czaru, bard tworzy zdolność specjalną, która powoduje natychmiastowe wyzwolenie zapamiętanego zaklęcia. Zdolność ta może być wykorzystywana do przechowania jednego czaru, maksymalnie 4 poziomu. Bard może posiadać wiele magicznych sztuczek na raz ale nie może ich przekazać innym postaciom. Po użyciu magicznej sztuczki znika jej ikona.
- "Teatr lalek": Po użyciu tej zdolności powstaje kukiełkę barda. Jest ona identyczna jak bard, co czyni ją potężnym sprzymierzeńcem. Duplikat posiada wszystkie cechy, zdolności, czary i przedmioty jakie posiadał bard w chwili użycia "Teatru lalek". Kukiełka znajduje się pod pełną kontrolą barda, który ją stworzył. Może on jednak kontrolować tylko jeden duplikat na raz. Marionetka istnieje przez 1 rundę/poziom twórcy lub do czasu jej zniszczenia.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Gawith 
Przyjaciel Klanu


Wiek: 30
Posty: 865
Podziękowania: 26/28
Wysłany: 2013-12-13, 21:49   

Mi się nawet podoba. Ostatnia umiejętność jest bardzo potężna, byłaby całkiem fajną rzeczą przy solówce.
Z nozami jest tak, ze z jednej strony to oryginalne, bo mało kto (chyba) takimi nożami gra, z drugiej... no własnie, każdy chciałby mieć postać w miare potężną, a bliżej końca pewnie wiele ten bard nie zdziała. Może by mu dołożyć od czasu do czasu bonusy do Trak0 w tych nożach? Miałoby to potencjał na wkurzanie magów ;)
Nie potrafię zupelnie powiedzieć, czy to wykonalne, ale idea zrobienia postaci, którą fajnie i satysfakcjonująco grałoby się tak nieczęsto używaną bronią jest bardzo zacna.
_________________
Szarotki alpejskie som tuczące :D
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Morty
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 30
Posty: 1740
Podziękowania: 129/135
Wysłany: 2013-12-13, 22:20   

Opis i idea w porządku ale trzeba by to jeszcze dopracować i rozwinąć, gdyż takim 'kuglarzem' jest praktycznie każdy 'zwykły' bard :smile:
Co do zdolności:
1. "Żonglerka nożami" jest zdolnościa całkiem całkiem.. rzucane sztylety nie należą do elity itemów wiec przegieć nie będzie i można spokojnie przejsć nad tym dodatkowym atakiem do porządku dziennego
2. Eee... yyy.. czekaj czekaj, nie ma ograniczenia liczby takich "sztuczek"? no, noł, nein. W obecnej formie to taki nielimitowany_sekwencer. Na dobrą sprawę bard może dzięki temu przygotować sobie po odpoczynku pełny pakiet buffów, osłon i innych zabawek rzucając je z prędkościa maga ubranego w amulet mocy i szatę vecny na raz... gdyby ograniczyć tą zdolność do "max 3/4 na raz" byłoby ok. Albo gdyby zmienić to na 1 użycie /6 poziomów zamiast 4.
3. Ostatnia zdolność to takie uber_ekstra_mamidło bo tamto pozwala stworzyć duplikat o wiele słabszy a tu mamy dokładnego klona postaci :wink: Ciekawe jaki byłby efekt gdyby po użyciu tej umejętnosci bard (korzystajac z użycia dowolnego przedmiotu) rzucil prawdziwe mamidło ze zwoju :razz: Co wiecej przelicznik 1raz/4lvl oznacza że bard będzie mógł "spamować" kopiami raz za razem. "O, zdechł mój duplikat? Luuuz, mam ich jeszcze 7!" - Nawet czarownik jaki weźmie mamidło ma chyba mniej rzuceń :P
Jeśli zdolnosć uniemożliwi rzucenie zwykłego mamidła/projekcji duplikatu i tym podobnych czarów oraz jeśli zmienisz np 1użycie/8lvl barda to byłaby ok
4. Pieśń barda nie poprawia się z poziomami? Żadna strata prawdę mówiąc, starczy wziąć na poziomach epickich tamtejszą pieśń i już mamy zwykłego bosta bez wad :) Ograniczyłbym kuglarza w noszeniu kolczug (bo i na co mu na targowisku ciężka kolczuga gdy starczy skórznia co ruchów nie krępuje?) ale to też bezowocne bo użycie przedmiotu załatwi sprawę [niestety taki już urok barda i postaci z dodatkiem złodzieja - wiele 'ograniczeń i wad' idzie się kochać po wzięciu tej zdolnosci]... Może chociaż zmniejszyć mu kradzież kieszonkową? :roll:

Jak dla mnie spoko idea, a jak z mozliwościa wykonania? To juz pytanie do samych moderów ;) L'f, Lava, picollo where are you?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Morty
Morty

Posty: 31
Podziękował 14 razy
Wysłany: 2013-12-14, 22:35   

Cześć, dzięki za odpowiedzi :smile:

Trochę zmieniłem kuglarza. Teraz dostaje umiejętności odpowiednio co 4, 6 i 8 poziomów ale od 1 co bardowi na 24 poziomie daje odpowiednio 6 żonglerek, 4 sztuczki i 3 teatrzyki na dzień. Same umiejętności też zmieniłem. Teraz żonglerka nożami zadziała też ze strzałkami i toporkami do rzucania. A teatr lalek tworzy kopię barda ale bez przedmiotów. Magiczne sztuczki bez zmian. Mimo wszystko nie są aż tak silne bo pozwalają przechować tylko jedno zaklęcie a nie 3 - jak w sekwencerze. Opis podklasy na razie też bez zmian - ale uwzględnię uwagi i zaznaczę w opisie, że kuglarz raczej skupia się na sztuczkach niż na pieśni. Myślałem nad dodaniem bonusów permanentnych +1 do obrażeń i trak0 co 5 poziomów gdy używa sztyletów do rzucania, itp. ale zrezygnowałem z tego pomysłu bo byłby lepszy niż zawadiaka walczący taką samą bronią. Aha i dodałem wadę - ograniczenie pancerza do zbroi skórzanej ćwiekowanej. Niby niewiele ale do 24 poziomu będzie biegał bez zbroi pewnie.

Tak to się teraz prezentuje. Co Wy na to? :smile:

KUGLARZ

Opis:
- To wędrowny aktor, który na wiejskich jarmarkach i odpustach bawi gawiedź żonglerką nożami, magicznymi sztuczkami lub teatrem lalek. W walce cechują go zręczność oraz spryt, które czynią z niego niebezpiecznego przeciwnika.

Zalety:
- Raz dziennie na 4 poziomy może skorzystać z umiejętności "Żonglerka nożami".
- Raz dziennie na 6 poziomów może skorzystać z umiejętności "Magiczne sztuczki"
- Raz dziennie na 8 poziomów może skorzystać z umiejętności "Teatr lalek"

Wady:
- Nie może używać lepszego pancerza niż zbroja skórzana ćwiekowana.
- Pieśń barda nie staje się lepsza na następnych poziomach.

Umiejętności:
- "Żonglerka nożami": Zdolność ta czasowo zwiększa umiejętność barda do posługiwania się broniami rzucanymi. Po jej użyciu użytkownik przez 60 sekund dostaje premię +2 do obrażeń i trafienia oraz +1 do liczby ataków. Premia działa tylko ze strzałkami, toporkami oraz sztyletami do rzucania.
- "Magiczne sztuczki": Umiejętność ta pozwala bardowi przechować zaklęcie i uaktywnić je ikoną zdolności specjalnych. Po wybraniu czaru, bard tworzy zdolność specjalną, która powoduje natychmiastowe wyzwolenie zapamiętanego zaklęcia. Zdolność ta może być wykorzystywana do przechowania jednego czaru, maksymalnie 4 poziomu. Bard może posiadać wiele magicznych sztuczek na raz ale nie może ich przekazać innym postaciom.
Po użyciu magicznej sztuczki znika jej ikona.
- "Teatr lalek": W momencie użycia tej zdolności kuglarz tworzy kukiełkę na swoje podobieństwo. Jest ona niemal identyczna jak twórca, co czyni ją potężnym sprzymierzeńcem. Duplikat posiada wszystkie cechy, zdolności oraz czary jakie posiadał bard w chwili użycia "Teatru lalek". Ma jednak tylko podstawowe wyposażenie - sztylety do rzucania, krótki miecz i puklerz. Kukiełka znajduje się pod pełną kontrolą barda, który ją stworzył. Bard może kontrolować tylko jeden duplikat na raz. Marionetka istnieje przez 1
rundę/poziom twórcy lub do czasu jej zniszczenia.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 30
Posty: 1740
Podziękowania: 129/135
Wysłany: 2013-12-14, 23:17   

Rozszerzenie rzucania na strzałki to doskonały pomysł, acz z toporkami bym się wstrzymał, strzałki i sztylety to lekkie pociski idealne do "trafiania w jabłko jakie leży na głowie widza 10m dalej" w przypadku toporka broń jest ździebko większa i efekt takiego rzutu byłby... zbyt intrygujący :wink:

Hmm z tym brakiem ekwipunku u "Laleczki" przegięcie jest w drugą stronę - jeśli trafisz na wroga jaki jest np odporny na zwykłą bron to cała siła kukiełki idzie się kochać (a jeśli dasz jej broń np +1 to w sytuacji gdy trzeba +2/+3 jest to samo) i jedyne co może robić to czarować (poza tym jej kp i inne rzeczy spadną do poziomu przy jakim trafi ją kobold - przerywając tym samym zaklęcie) ^^
Nie lepiej zostawić mu ekwipunek taki jaki ma charname ale dać np 80% doświadczenia? (Mamidło tworzy kopie o 'sile' 60% więc i wilk byłby syty i owca cała)

Odnośnie użyć - 4/6/8 ok, ale daj nie wszystko od 1. a od 1, 6 i 8 właśnie (ot by nie było wszystkiego "na start"). Wtedy tabelka zdolności byłaby np taka:

Lvl - zdolność - ilość
1 - Żonglerka Nożami (ŻN) 1/dzień
4 - ŻN 2/dzień
6 - Magiczne Sztuczki (MS) 1/dzień
8 - ŻN 3/dzień + Teatr Lalek (TL) 1/dzień
12 - ŻN 4/dzień + MS 2/dzień
16 - ŻN 5/dzień + TL 2/dzień
18 - MS 3/dzień
20 - ŻN 6/dzień
24 - ŻN 7/dzień + MS 4/dzień + TL 3/dzień
itd

Poza tym nie mam uwag i nie mogę się doczekać realizacji :smile:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Kliwer 


Wiek: 29
Posty: 1386
Podziękowania: 142/205
Wysłany: 2013-12-15, 00:30   

Bardzo mi się ta podklasa podoba.

Dodałbym jej jednak jakąś stałą premię do tych noży, np. żeby mógł 2* przeznaczyć. Można też pomyśleć o jakiejś premii do trafień/obrażeń na ileś tam poziomów (bo inaczej, mimo umiejętności, to celny w rzucaniu będzie on tylko w opisie). W zamian za to można by mu odebrać/zmniejszyć premię do wiedzy i do kradzieży kieszonkowej.

Chociaż- może zbyt powergamingowo kombinuję :wink:


A tak jeszcze powiem że ograniczenie go do zbroi skórzanych jest de facto odebraniem mu jakiejkolwiek zbroi w praktyce (bo i tak bard w BG2 nosi tylko melodyjne/elfie kolczugi). To może lepiej literalnie zabronić mu nosić zbroje, a dać za to tą drugą gwiazdkę w noże?

EDIT: acha, ta ilość czarów zapamiętanych jako zdolność specjalna dzięki "magicznym sztuczkom". Jakiś limit tam trzeba chyba wrzucić bo, z tego co pamiętam, jak się robi za dużo zdolności specjalnych na pasku to gra się krzaczy. Niech fachowcy się wypowiedzą.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 30
Posty: 1740
Podziękowania: 129/135
Wysłany: 2013-12-15, 02:38   

Odnośnie zdolności specjalnych i wykrzaczania gry to nie spotkałem się z tym problemem mimo iz poza zdolnościami epickimi (wojownik/łotrzyk wiec masa młyńców, uników, wytrzymałości, itd) miałem tam też moce bhaala i masę zdolności po-questowe z modów...

Może faktycznie możliwość przeznaczenia 3* na sztylety i strzałki byłaby dobrym pomysłem... acz do tego bym się ograniczył :)
Zaś całkowity zakaz zbroi zbytnio by go zabolał - pamiętaj Kliwer że używać zdolności można nawet w pełnej płycie, zaś bard nie ma wiele zaklęć więc możliwe że będzie normalnie nosił ćwiekowaną skórę a czary "rzucał" dzięki "Magicznej sztuczce" :)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Kliwer 


Wiek: 29
Posty: 1386
Podziękowania: 142/205
Wysłany: 2013-12-15, 11:31   

Cytat:
Zaś całkowity zakaz zbroi zbytnio by go zabolał - pamiętaj Kliwer że używać zdolności można nawet w pełnej płycie, zaś bard nie ma wiele zaklęć więc możliwe że będzie normalnie nosił ćwiekowaną skórę a czary "rzucał" dzięki "Magicznej sztuczce" :)


No niezłe combo :smile: . Trochę upierdliwe w grani (jak te wszystkie tricki w stylu: załóż pierścień czarów, spal je w pierwszej kolejności, załóż inny pierścień), ale chyba byłoby dość skuteczne.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 30
Posty: 1740
Podziękowania: 129/135
Wysłany: 2013-12-15, 11:59   

Po prostu jest to alternatywą dla chodzenia bez zbroi :) Bez zbroi+pełen zasób zaklęć albo w ćwiekowanej skórze+mniej czarów ze 'sztuczek'. Niemniej niech Morty decyduje, wszak to jego pomysł na moda ;D
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Morty

Posty: 31
Podziękował 14 razy
Wysłany: 2013-12-15, 12:35   

Ehh ciężko zrobić dobrą podklasę bo z jednej strony nikt nie będzie chciał grać badziewną, a z drugiej łatwo też o przegięcie. Rozważam możliwość wystąpienia zalet i wad opcjonalnych czyli takich, które gracz mógłby wybrać podczas instalacji podklasy. Oraz proponuję też zmiany w zdolności "Teatr lalek". Ja uważacie?

KUGLARZ

Opis:
- To wędrowny aktor, który na wiejskich jarmarkach i odpustach bawi gawiedź żonglerką nożami, magicznymi sztuczkami lub teatrem lalek. W walce cechują go zręczność oraz spryt, które czynią z niego niebezpiecznego przeciwnika.

Zalety:
- Uzyskuje premię +20% do kradzieży kieszonkowej.
- Raz dziennie na 4 poziomy może skorzystać z umiejętności "Żonglerka nożami".
- Raz dziennie na 8 poziomów może skorzystać z umiejętności "Magiczne sztuczki"
- Może wybrać zdolność epicką "Teatr lalek". Zdolność może zostać wybrana 1 raz.
- Co 5 poziomów uzyskuje premię +1 do obrażeń i trafienia gdy używa sztyletów i strzałek (opcjonalnie).

Wady:
- Dysponuje tylko połową normalnej wiedzy.
- Pieśń barda nie staje się lepsza na następnych poziomach.
- Nie może używać zbroi (opcjonalnie).

Umiejętności:
- "Żonglerka nożami": Zdolność ta czasowo zwiększa umiejętność barda do posługiwania się lekkimi broniami rzucanymi. Po jej użyciu użytkownik przez 60 sekund dostaje premię +2 do obrażeń i trafienia oraz +1 do liczby ataków. Premia działa tylko ze strzałkami oraz sztyletami do rzucania.
- "Magiczne sztuczki": Umiejętność ta pozwala bardowi przechować zaklęcie i uaktywnić je ikoną zdolności specjalnych. Po wybraniu czaru, bard tworzy zdolność specjalną, która powoduje natychmiastowe wyzwolenie zapamiętanego zaklęcia. Zdolność ta może być wykorzystywana do przechowania jednego czaru, maksymalnie 4 poziomu. Bard może posiadać wiele magicznych sztuczek na raz ale nie może ich przekazać innym postaciom.
Po użyciu magicznej sztuczki znika jej ikona.
- "Teatr lalek": Po użyciu tej zdolności powstaje duplikat barda. Jest on identyczny jak bard, co czyni go potężnym sprzymierzeńcem. Duplikat posiada wszystkie cechy, zdolności, czary i przedmioty jakie posiadał bard w chwili użycia "Teatru lalek". Kukiełka znajduje się pod pełną kontrolą barda, który ją stworzył i istnieje przez 1 rundę/poziom twórcy lub do czasu jej zniszczenia.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kliwer 


Wiek: 29
Posty: 1386
Podziękowania: 142/205
Wysłany: 2013-12-15, 12:49   

Teraz trochę będę marudził, więc jeszcze raz zaznaczę, że pomysł mi się bardzo podoba :grin:

1. Nie wprowadzałbym opcjonalnych kompontentów. Lepiej zrobić po prostu gotową klasę i "nie zwalać" na odbiorcę problemu balansu.

2.
Cytat:
Uzyskuje premię +20% do kradzieży kieszonkowej.

Moim zdaniem taki zabieg to błąd większości podklas z modów- podarowanie zupełnie zbytecznej i nieprzydatnej "zalety". Słaby pomysł.


3.
Cytat:
Może wybrać zdolność epicką "Teatr lalek".

Ja bym jednak dał ją jako specjalnego skilla, i na pewno wcześniej niż na poziomach epickich. Może dobrze by było, w celu zbalansowania, stopniować moc tej zdolności z poziomami. Np. żeby na poziomach 1-8 to kukiełka miała 50% doświadczenia barda, 9-16 70% i po 16 była wierną kopią? Czy jakoś tak, co do samych proporcji się nie upieram, podpowiadam zasadę.

4.
Cytat:
Co 5 poziomów uzyskuje premię +1 do obrażeń i trafienia gdy używa sztyletów i strzałek (opcjonalnie)

Nie wiem, czy nie lepiej po prostu pozwolić mu mieć 2 albo 3 * w sztyletach i strzałkach (chociaż fakt, że wtedy to i sztylety do walki wręcz wchodzą, a tego nie chcemy). Tak czy owak to, moim zdaniem, nie powinno być opcjonalne. Jakąś premię do tych broni rzucanych koniecznie powinien mieć, moim zdaniem.

Pozdrawiam i trzymam kciuki za projekt.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Morty
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 30
Posty: 1740
Podziękowania: 129/135
Wysłany: 2013-12-15, 13:11   

Poprzednia wersja bardziej mi sie podobała Morty i zgadzam się z Kliwerem, że przy klasach lepiej unikać opcjonalności :wink: W tym poście z wczoraj o 22 było już to według mnie dobrze zbalansowane - ew dodać do tego te 3*** w sztyletach i strzałkach (umożliwi to lepszą walkę zwykłymi sztyletami ale to już nie łączy się z "żonglerką" wiec nie będzie problemu, a i tak niewielu walczy sztyletem i woli krótkie miecze/sejmitary/katany)
Niemniej decyzja należy oczywiście do Ciebie
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Morty

Posty: 31
Podziękował 14 razy
Wysłany: 2013-12-15, 16:22   

Hej, dzięki, że mi pomagacie ale czytam tą podklasę i jakoś cały czas nie jestem do niej przekonany. Teraz pomyślałem, żeby podejść do tematu z innej strony. Zostawić niewielki bonus do walki broniami rzucanymi. Oraz dać zdolność "Magiczne sztuczki" dzięki, której na poziomach 4, 8, 12, 16, 20 i 24 gracz mógłby wybrać jedno zaklęcie odpowiednio z 1, 2, 3, 4, 5 i 6 poziomu, które zostałoby na stałe dodane jako innate z czasem rzucania 1. Bez zdolności "Żonglerka nożami" oraz "Teatr lalek". Wady: nie może nosić zbroi, 1/2 normalnej wiedzy, pieśń się nie ulepsza. Pisane na szybko bo wychodzę właśnie z domu. Będę jutro. Dzięki raz jeszcze, że mi pomagacie :smile:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group