Poprzedni temat «» Następny temat
[BG EE] Wieści i informacje
Autor Wiadomość
Cahir 
Pan Świtu


Wiek: 35
Posty: 884
Podziękowania: 144/36
Wysłany: 2014-04-19, 00:51   [BG EE] Wieści i informacje

W niniejszym temacie zamieszczane będą najnowsze informacje i zapowiedzi twórców dotyczące Edycji Rozszerzonej.




Wczoraj po wielu miesiącach produkcji pojawiła się wreszcie długo wyczekiwana wersja BGEE na system Android.

Szczegółowe informacje dotyczące zawartości oraz wymagań systemowych można znaleźć na oficjalnej stronie gry.

Poza tym, od niemal trzech tygodni praca nad patchem 1.3 weszła w kolejną, trzecią już fazę beta-testów. Na oficjalnym forum Edycji Rozszerzonej można zapoznać się z listą poprawek i usprawnień przewidzianą w patchu 1.3.
Ostatnio zmieniony przez Meisarcha 2017-08-12, 11:20, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Cahir 
Pan Świtu


Wiek: 35
Posty: 884
Podziękowania: 144/36
Wysłany: 2014-08-29, 21:54   

Po wielu miesiącach oczekiwań ukazał się wreszcie patch do BG: EE oznaczony numerem 1.3.2053.

Poniżej lista zmian i poprawek zamieszczona równiez na oficjalnym forum BG: EE:

Cytat:

Crash Fixes

- Game no longer freezes when canceling an imported priest character
- Double-clicking a stack on ground slots no longer crashes the game
- Custom portraits larger than 1024x1024 no longer crash the game; instead, a message appears informing the - user that the image is too big
- (Android) Returning to the game from sleep mode should no longer cause the game to close

Features and Gameplay Enhancements

- Added "Font Size" to Graphics Options (changing this during play will empty the combat log)
- While viewing a mage's Spellbook screen, players can now switch to a priest character and the game will immediately switch to the Priest Spells screen (and vice versa)
- Spell scrolls that can be written into a spellbook for the current character now display a green-tinted overlay
- Non-friendly NPCs that are Blinded will no longer stand still; they will wander aimlessly until they are close enough to see someone worth attacking
- Phandalyn is now a Lawful Good Paladin
- Drizzt is now properly equipped with his scimitars, and has been recolored to match his description in the books
- All golems in the game now possess appropriate immunities to Poison, Charm, Hold, Fear, Sleep, and Backstab
- All crossbows now require the same strength as their non-magical counterparts
- Rogdok now grants 400 experience points when defeated
- Rasaad's bracers and boots are now only usable by Rasaad
- Neera's staff is now only usable by Neera
Modder Features

- Items can now be flagged as unusable by Half-Orcs
- Profsmax.2da "FIRST_LEVEL" value can now be set higher than 2 to let characters place more pips in a proficiency type at level 1
- Clswpbon.2da "GETS_PROF_APR" value can now be set to 1 to allow non-warrior classes and kits to benefit from APR bonuses
- Neutral Evil, Neutral Good, Lawful Neutral, and Chaotic Neutral no longer prevent usability by True Neutral characters
- Portrait.2da is now alphabetized for easier reference, and the "M" values for each portrait have been populated; Dorn's alternate portrait has been updated to use the Half-Orc portrait from BGII:EE

Critical Fixes

- Aldeth's quest no longer gets stuck in cutscene mode during multiplayer
- The tutorial now grants the player a weapon they can actually use (Exception: Clerics with Strength 3 cannot use any weapons)
- Systems with out of date graphics drivers should no longer see graphical distortions in the game's UI
(Android) Game no longer drains the battery when not in use
- Auto-Pause will no longer stop a random encounter area from appearing; instead, the area will appear before the pause takes effect

Minor Fixes

- Characters with both arcane and divine spells can now view spell descriptions from the gameplay screen
- NPCs no longer speak over their own sounds when in dialogue
- NPC selection and activity sounds will now overlap with other selection and activity sounds from other NPCs
- Dual-classed assassins and thieves now receive the correct backstab multipliers when they get their abilities back
- Non-party characters now receive proper bonuses and penalties for their weapon proficiencies (or lack thereof)
- Japanese text now displays correctly across all screens
- Combat music no longer continues forever in certain situations (Killing Shank is a good example)
- The Shadowdancer's backstab progression now matches the BGII:EE version
- Luck spell no longer erases the target's weapon proficiencies
- "Boo will miss you" text when closing the game now displays correctly for every supported language
- Journal entries no longer disappear when scrolling the Journal screens
- Rasaad is no longer duplicated when removed from the party
- Exported dual-class characters should now keep their hit point totals when imported
- Blackmailing Areana now results in correctly receiving the blackmail amount each time
- Kirinhal can no longer be exploited for multiple XP rewards
- Jondalar now ends his combat tutorial if hit by the Totemic Druid's spirit animal
- Lothander's quest now resolves correctly when completed
- Shar-Teel no longer attacks the player after killing another member of the party during her recruitment encounter
- Dorn and Shar-Teel now correctly fight to the death after their final argument
- Shield spell now protects against traps that cast Magic Missile
- Otiluke's Resilient Sphere now carries out all of its intended effects correctly
- Elves' resistance to sleep effects now protects them from Power Word: Sleep
- All spells and innate abilities now possess accurate spell descriptions
- Characters wielding ranged weapons that deplete their current stack of ammunition will now automatically use the next stack of equipped ammo if it is the same type; if no stack of the same type is available, they will use the next available stack of non-magical ammunition
- Baeloth's recruitment dialogue now includes translations for Polish and German
- Imported dual-classed characters
- All usable spells and innate abilities now possess icons
- Erik and Jondalar no longer provoke the wrath of the Candlekeep Watchers
- The Doomsayer will no longer respawn after being killed
- The player will no longer lose control over Dorn once Dorotea and Senjak have been killed while in area OH1000
- Small Shield +2 no longer provides a bonus against missile weapons
- Potions of Power and Potions of Heroism no longer cause regeneration when reloading the game
- Montaron no longer leaves the party when force-talked at Reputation 12
- Items that are (or are not) usable by Barbarians now list Barbarian in the Usable/Unusable list
- Weapons that receive a damage bonus no longer provide an extra bonus to other weapons used when wielding two weapons
- Charm Person or Mammal no longer displays a message in the combat log at the end of the duration if the target was not successfully charmed
- Wizard Slayers now cause a Miscast Magic icon on their target's portraits (if available)
- Find Familiar spell description now displays the full description
- Subtitles now display correctly when Scale User Interface is enabled
- Horn of Kazgaroth no longer disappears after the first use
- User journal entries now display correctly during Multiplayer
- The door to the northwest-most house in the Friendly Arm Inn area now displays correctly when open and closed at night
- The tutorial now includes a translation for Czech
- Unidentified stacks of items no longer stack with identified stacks
- Selected weapons and ammunition now display the same green outline on the Inventory screen and the Gameplay screen
- The Dagger of Venom no longer bestows multiple portrait icons
- The bard class's spell progression now follows the progression from Throne of Bhaal
- There is no longer a strange woman's scream in Cloakwood Mine
- The Identify screen at temples and stores no longer allows scrolling past the final item in the list
- Resting now unpauses the game if it was paused, allowing random encounters and town guards to spawn correctly
- The Spell Information screen no longer allows clicking of hidden buttons
- The Reform Party function now works even if the game is paused and the UI is hidden
- Drizzt will now see the player even if they are invisible, allowing him to survive the encounter with the gnolls
- Expanding the dialogue window now aligns the text to the bottom of the window instead of the top
- Arriving at an area's eastern side now places the party at the edge of the map
- Killing Zhurlong before completing his quest now closes the journal entry for his quest
- Amnian soldiers now display correct reply strings once Brage's quest has been completed
- Spell Shield duration now scales according to its spell description
- Text strings on the Record screen now resize themselves to fit the available space
- Ghasts in Durlag's Tower no longer attack other enemy creatures
- Map markers can now be color-changed and deleted without any issues
- All items that grant immunity no longer display strings in the combat log for the effects that did not affect the character
- All text containers now allow scrolling all the way to the bottom of the text
- Pick-Pocket skill no longer resets to zero when raised above 255
- Picking up Brage's dead body no longer leaves a second body on the ground
- Lothander now leaves the area immediately after completing his quest
- Windowed mode no longer allows "edge scrolling" (scrolling the map by moving the cursor to the edge of the screen).
- The Sword of Balduran no longer makes other weapons glow green when equipped
- Beast Masters may no longer summon familiars during the tutorial
- Changing clothing colors no longer changes the colors of helmets and shields on the paper dolls if those items possess colors of their own
- Merchants no longer flash in and out of existence in the Iron Throne during Chapter 7
- (Android) All devices now display the same version number as other platforms
- (Android) Pressing the Return key on the on-screen keyboard when entering a password during multiplayer now closes the keyboard
- (Android) The magnifying glass tool's toggle setting is now remembered when transitioning world map areas
- (Android) Traps no longer display their trigger icons before they've been discovered with the Find Traps ability
- (Android) Multiplayer auto-saves and quick-saves no longer display ridiculous timestamp values
_________________
Then they summoned me over to join in with them
To the dance of the death.
Into the circle of fire I followed them
Into the middle I was led
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Cahir 
Pan Świtu


Wiek: 35
Posty: 884
Podziękowania: 144/36
Wysłany: 2014-10-16, 21:00   

Wszystkich wielbicieli BG: EE i BG II:EE ucieszy zapewne fakt, że obie gry są od dziś dostępne w sprzedaży na platformie GoG.
_________________
Then they summoned me over to join in with them
To the dance of the death.
Into the circle of fire I followed them
Into the middle I was led
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Radnon 
Purpurowy Smok


Wiek: 31
Posty: 23
Podziękowania: 3/1
Skąd: Płock
Wysłany: 2014-10-28, 22:16   

Na oficjalnym forum BG:EE pojawiły się pierwsze arty i screeny (albo raczej zdjęcia ekranów w takiej sobie jakości) przedstawiające najprawdopodobniej tzw. Adventure Y, czyli nową zawartość tworzoną przez Beamdoga na silniku Baldura.

Na razie nie wiadomo jednak jaką formę przyjmie ta produkcja (dodatek do jedynki, do dwójki czy coś samodzielnego).

Adventure Y
_________________
Charakter kształtuje los człowieka
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
anoim2666

Posty: 356
Podziękowania: 47/17
Wysłany: 2015-10-11, 17:15   

BG:EE jest do kupienia w empiku za 35 zł. Gdyby była razem z SoA to może bym się skusił. Przynajmniej teraz są jakieś szanse że seria EE zostanie wydana fizycznie.
http://www.empik.com/bald...54,multimedia-p
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 30
Posty: 1740
Podziękowania: 129/135
Wysłany: 2015-10-11, 17:40   

Cytat:
Poza nowymi ekscytującymi poziomami, odświeżona edycja rozszerzona wprowadza także liczne ulepszenia, m.in. grafikę w wysokiej rozdzielczości, usprawniony interfejs użytkownika, dynamiczne przybliżanie widoku oraz dopracowane głosy postaci gracza.
Hmm, czyzby w tej wersji z Empiku ktoś dodał też polskie dialogi z oryginalnej sagi + spolszczone dialogi nowego contentu?
Poza tym cena została zmieniona anonimie - obecnie to 31,49 zł :wink:
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Ostatnio zmieniony przez Tuldor88 2015-10-11, 17:54, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
porfirion 
Czciciel Azutha
osiełek


Posty: 703
Podziękowania: 127/87
Skąd: Zielona Gęś
Wysłany: 2015-10-11, 17:50   

Tuldor88 napisał/a:
czyzby w tej wersji z Empiku ktoś dodał też polskie dialogi z oryginalnej sagi + spolszczone dialogi nowego contentu?
Jakoś bardzo w to powątpiewam... ale gdyby jednak ktoś coś wiedział, to koniecznie proszę o info ;)
_________________
If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element


Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu


We internecie...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Nobanion 
Avatar Sehanine
kotołak, zajebójca czata ^^


Posty: 1017
Podziękowania: 94/205
Skąd: Nowy Londyn
Wysłany: 2015-10-12, 11:25   

porfirion napisał/a:
Tuldor88 napisał/a:
czyzby w tej wersji z Empiku ktoś dodał też polskie dialogi z oryginalnej sagi + spolszczone dialogi nowego contentu?
Jakoś bardzo w to powątpiewam... ale gdyby jednak ktoś coś wiedział, to koniecznie proszę o info ;)

Przecież gry Beamdonga są z podanymi platformami? Na GOGu już x czasu jest całkowite spolszczenie, więc marudzenie dla samego marudzenia, nawet dla mnie wyznawcy WoBGa jest dziwne. :cwan:
Wiele gier jest wydawanych w różnych edycjach, ale one instalują się już pod danymi platformami, to ma miejsce szanowni przedmówcy od chyba czasów....już nie pamiętam....nie mogłem sobie darować tej uszczypliwości.... :cwan:
_________________
Zapomniane Krainy, to nie świat, to stan umysłu :cwan:
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 30
Posty: 1740
Podziękowania: 129/135
Wysłany: 2015-10-12, 16:11   

Nobanion napisał/a:
Na GOGu już x czasu jest całkowite spolszczenie
Pojadę swoją angielszczyzną: "Och rili?" :razz: http://www.gog.com/game/b...hanced_edition:
Cytat:
Languages:
Audio and text: Deutsch, English.
Text only: español, français, polski
Jak widać jest polski TEKST a dialogi są albo angielskie albo niemieckie, stąd moje pytanie bo w linku empikowskim mowa jest właśnie nie tylko o tekście ale i o dialogach :wink:

I uwierz mi Nobanionie iż tym razem tak dla odmiany BGEE nie 'hejtuję' (Cahirze, otwieraj szampana), jeśli faktycznie pojawi się wydanie z pełną profesjonalną lokalizacją to tylko będę się z tego powodu cieszyć :smile:
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Cahir 
Pan Świtu


Wiek: 35
Posty: 884
Podziękowania: 144/36
Wysłany: 2015-10-12, 16:50   

Tuldorze mnie się już naprawdę nie chce reagować, więc nie wywołuj mnie już proszę do tablicy odnośnie EE, bo naprawdę się pogniewamy a póki co to cię lubię.
Możemy się w ten sposób umówić, hmm?
_________________
Then they summoned me over to join in with them
To the dance of the death.
Into the circle of fire I followed them
Into the middle I was led
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 30
Posty: 1740
Podziękowania: 129/135
Wysłany: 2015-10-12, 17:25   

Niby możemy, ale myślałem, że masz jakieś info odnośnie tej lokalizacji boś mocno w kwestie EE zaangażowany - stąd i "wywoływanie" :smile: No nic, wywoływać nie będę ale mam nadzieję, że mimo to jako Pan Świtu dasz jakieś info gdyby się oficjalnie pojawiła wersja 'full pl' (bądź że potwierdzisz to co wytłuściłem 5 postów wyżej) - jak widać po poście porfiriona nie tylko mnie to ciekawi.
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Cahir 
Pan Świtu


Wiek: 35
Posty: 884
Podziękowania: 144/36
Wysłany: 2015-10-12, 17:44   

Pewnie, że dam znać, nie o to mi przecież chodzi. Wszyscy znamy twój aktualny stosunek do wersji EE i wszyscy znamy mój do niej stosunek. Nie ma potrzeby prowokować mnie do odpowiadania na każdą zaczepkę, bo nic nowego raczej nie powiem a tylko niepotrzebnie się zirytuję. A jak się zirytuję to się uruchomię, a nerwów w życiu mam już nadto... i poza tym nie lubię być złośliwy mimo iż potrafię.

Ślepy przecież nie jestem i widzę te zaczepki na SB, a nie reaguję bo jestem grzeczny i nie chcę psuć chilloutowej atmosfery na forum :smile: Poza tym guzik by to dało, a nie mam czasu ani siły wchodzić w polemikę, z której i tak nic nie wyniknie.

Sorry za ten wywód, ale chcę już przerwać tą zabawę w ciuciubabkę bo za stary i zbyt zmęczony już jestem na to.
_________________
Then they summoned me over to join in with them
To the dance of the death.
Into the circle of fire I followed them
Into the middle I was led
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
anoim2666

Posty: 356
Podziękowania: 47/17
Wysłany: 2015-10-14, 12:05   

Tak jeszcze wrócę do tematu. Zobaczcie w linku dane szczegółowe i lokalizacja.
Cytat:
pełna lokalizacja gry
czyżby?...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 30
Posty: 1740
Podziękowania: 129/135
Wysłany: 2015-10-14, 16:37   

O tym pisałem :smile:

Jeśli tak jest w istocie to kto wie, może nawet się skuszę - bo 'dymanie ceną' i olanie kwestii lokalizacji to największe dwa babole jakie mnie w EE odrzucały... a tu i cena znośna (może nie normalna dla gry która ma już 15 lat ale też nie z kosmosu jak BeamDogowe 19,99$ aka ~73PLN) i lokalizacja pełna (mam nadzieję, że profesjonalna, ale chyba by wydawca nie puścił syfu prawda?). Wersja pudełkowa też stanowi pewien + (tak, wiem, jestem dinozaurem ale mam wciąż słabość do nośników :razz: )
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
anoim2666

Posty: 356
Podziękowania: 47/17
Wysłany: 2015-10-14, 18:41   

Na razie chcę zobaczyć jakieś próbki tej lokalizacji ale coś czuję że jak wyjdzie SoD to może też wyjdzie spolszczenie. Jednak za tę cenę to byłbym w stanie kupić sagę EE a nie BG1.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group