Poprzedni temat «» Następny temat
[BG EE] Pytania i porady dla początkujących i wyjadaczy
Autor Wiadomość
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 30
Posty: 1740
Podziękowania: 129/135
Wysłany: 2015-12-16, 19:37   

Dziwne, komp daje sobie radę z innymi grami jakie mam ala nwn2 itp (no poza Gothikiem 3 ale toto ma zwaloną optymalizację tak że bardziej się nie da) a 'wysiada' przy BGEE? Ok, nevermind - ścin/zwisów/lagów/itp co prawda nie ma, ot chodzi wolno i tyle... idzie się przyzwyczaić mimo że nie zapewnia to komfortu takiego jak wersja 'vanila'

---

Z innej beczki - czy wiadomo może K4thosie/Cahirze czy w kolejnych pathach beamdogi maja zamiar cosik pobalansować czy raczej będzie to ograniczane tylko do usuwania bugów? W klasycznym BG mogliśmy znaleźć kilka przedmiotów poziomem mocno wybijających sie ponad średnią (np miecz Xana) ale nie tylko był on zabezpieczony ograniczoną używalnością ale też tym, że nie szło go sprzedać za kupę mamony. W EE w Nashkel dołącza do nas Dorn, odbieramy mu mieczyk i opychamy za 400sz (butki Rasada to 250 a kostur Nery 125 więc nie jest to aż takim problemem...).

Poza tym wydaje mi się że BGEE jest o niebo łatwiejsze niż klasyczne BG1 - tam co i rusz spotykało się jakiegoś potwora na planszy a w BGEE idę, idę idę... i raz na godzinę jeden kobold :P
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
K4thos 
Uczeń Gonda


Wiek: 31
Posty: 354
Podziękowania: 61/39
Wysłany: 2015-12-16, 19:50   

Cytat:
Poza tym wydaje mi się że BGEE jest o niebo łatwiejsze niż klasyczne BG1 - tam co i rusz spotykało się jakiegoś potwora na planszy a w BGEE idę, idę idę... i raz na godzinę jeden kobold :P

Spawn pointy na obszarach nie były modyfikowane, więc ilość i lokalizacja potworków powinna być taka sama jak w klasycznym BG1 (może się różnić od BGT, bo silnik BG2 miał zabugowane spawnowanie, co ponoć naprawili w EE. Nie jestem też pewny czy BGT czasem nie implementowało modu Tutu spawns). Możliwe też że trafiłeś na bug silnika:
https://forums.beamdog.com/discussion/34310/known-ulcaster-dungeon-spiders-and-others-fail-to-spawn
https://forums.beamdog.com/discussion/34201/known-firewine-dungeon-respawn-rate
skoro dzieje się tak na tych obszarach to pewnie gdzie indziej też może się zdarzyć. Błędy oznaczone jako "known", więc pewnie będą naprawione w kolejnym patchu

Cytat:
Z innej beczki - czy wiadomo może K4thosie/Cahirze czy w kolejnych pathach beamdogi maja zamiar cosik pobalansować czy raczej będzie to ograniczane tylko do usuwania bugów? W klasycznym BG mogliśmy znaleźć kilka przedmiotów poziomem mocno wybijających sie ponad średnią (np miecz Xana) ale nie tylko był on zabezpieczony ograniczoną używalnością ale też tym, że nie szło go sprzedać za kupę mamony. W EE w Nashkel dołącza do nas Dorn, odbieramy mu mieczyk i opychamy za 400sz (butki Rasada to 250 a kostur Nery 125 więc nie jest to aż takim problemem...).

Nic mi o balansie przedmiotów nie wiadomo. Nie widziałem żeby ktoś na forum się skarżył, więc wątpię żeby coś z tym zrobili. Na pocieszenie masz filmik: https://www.youtube.com/watch?v=NLIq4ceXZAw

Cytat:
Dziwne, komp daje sobie radę z innymi grami jakie mam ala nwn2 itp (no poza Gothikiem 3 ale toto ma zwaloną optymalizację tak że bardziej się nie da) a 'wysiada' przy BGEE? Ok, nevermind - ścin/zwisów/lagów/itp co prawda nie ma, ot chodzi wolno i tyle... idzie się przyzwyczaić mimo że nie zapewnia to komfortu takiego jak wersja 'vanila'

Jak mówiłem spróbuj zainstalować te sterowniki karty graficznej (nie stockowe producenta, a najnowsze dostępne w sieci). Możliwe że silnik używa jakichś ficzerów, które nie są zaimplementowane w starych sterownikach. Widziałem raporty gdzie zgłaszano taki problem na starych sterownikach do kart graficznych HD3000 intela.
_________________
"Podwładny winien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty tak, aby swoim pojmowaniem istoty rzeczy przełożonego nie peszyć"
Ukaz Cara Rosji Piotra I z 9 grudnia 1708 roku.
Ostatnio zmieniony przez K4thos 2015-12-16, 20:00, w całości zmieniany 2 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 30
Posty: 1740
Podziękowania: 129/135
Wysłany: 2015-12-16, 19:58   

Ja wiem czy w BGT były tak zabugowane? Przynajmniej stanowiły większe wyzwanie :P Pozostaje czekać na path w takim razie... i szkoda, że nie ruszają przedmiotów - dobrze by było oznaczyć te jakich używają NPC jako "unsellable" czy zabezpieczyć jakkolwiek inaczej.
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
K4thos 
Uczeń Gonda


Wiek: 31
Posty: 354
Podziękowania: 61/39
Wysłany: 2015-12-16, 20:04   

Cytat:
Ja wiem czy w BGT były tak zabugowane? Przynajmniej stanowiły większe wyzwanie :P

to zainstaluj sobie ten mod jak chcesz więcej potworków: https://forums.beamdog.com/discussion/34840/bgee-leveled-spawns-mod-v0-3-updated-2014-12-27

Zobacz też edycję poprzedniego postu - dodałem 1 cytat.
_________________
"Podwładny winien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty tak, aby swoim pojmowaniem istoty rzeczy przełożonego nie peszyć"
Ukaz Cara Rosji Piotra I z 9 grudnia 1708 roku.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kliwer 


Wiek: 29
Posty: 1386
Podziękowania: 140/205
Wysłany: 2015-12-16, 20:11   

Cytat:
Poza tym wydaje mi się że BGEE jest o niebo łatwiejsze niż klasyczne BG1 - tam co i rusz spotykało się jakiegoś potwora na planszy a w BGEE idę, idę idę... i raz na godzinę jeden kobold :P


Jak się zainstaluje zwykłe BGT bez żadnych utrudniaczy to też jest o niebo łatwiej niż w czystym BG1. Jednak wraz z silnikiem BG2 dostajemy całą furę dodatkowych możliwości- pułapki złodzieja, nowe czary maga, zdolności podklasa. Przecież prawie każda podklasa jest w jakiś sposób lepsza niż bazowa.

Dla mnie jeszcze pewną rolę odgrywa prędkość poruszania się. Nie wiem o co w tym chodzi, bo przecież wrogowie też poruszali się wolniej, ale w czystym BG1 jakoś trudniej mi było uciekać. Standardowa taktyka na pojedynczych koksów polegająca na bieganiu jedną postacią gdy reszta strzela z łuków nie bardzo mi działała.

No i przecież mamy teraz swobodny dostęp do ekwipunku w czasie pauzy, co też ułatwia. I większe stosy strzał. Milion małych rzeczy, które działają na korzyść gracza.

Cytat:
nie jestem też pewny czy BGT czasem nie implementowało modu Tutu spawns


BGT ma kilka różnych systemów spawnów, cześć z sub-modów. I wszystkie do chrzanu :razz: . Podstawowy problem to taki, że wrogowie spawnują się w bezsensownych grupkach (ghul + bandyta + giberling + dziki pies).

Ja zawsze instaluję sobie spawnowanie na wzór TuTu, przy czym załączam opcję, by każdy spawn-point aktywował się tylko raz na grę. Bo inaczej to się cyrki dzieją- można odejść dwadzieścia metrów, wrócić po minucie a tu nowa grupka potworów. To nie utrudnia gry a strasznie denerwuje (no i niepotrzebnie daje nabić dodatkowe PD-eki).

Cytat:
Nie widziałem żeby ktoś na forum się skarżył


Nooooooooby :wink: . Tak swoją drogą to ekonomia posadzona jest w prawie każdej grze cRPG, baldury nie są od tego wolne. Chwalebny wyjątek stanowi seria M&M- tam dzięki temu, że szkolenie na poziomy jest odpłatne i jego cena rośnie geometrycznie kasa jest zawsze potrzebna.

W mojej ostatniej instalacji miałem zwiększoną cenę sprzedaży o 25% i zmniejszoną cenę skupu o tyleż samo (gra prawie bez modów z dodatkowymi przedmiotami), do tego cena klejnotów zbita do 50% i zmniejszone upust związany z reputacją. I powiem, że wciąż było tego złota za dużo- po 2/3 gry miałem 50 tys. oszczędności i wykupione wszystko co chciałem, łącznie z ciężarówką strzał, mikstur i zwojów (i pomimo Thalantyr Item Upegrade, które pochłonęło dodatkową porcję złota na ulepszanie przedmiotów).

W BG1 ewidentnie brakuje jakiegoś sklepu, który by się pojawił w drugiej połowie gry i pozwolił nam powydawać. W BG2 też złota jest za dużo, ale tam tych sklepów mamy po drodze kilka- Targ Przygód, sklepy w Podmroku, dostawa na Targ Przygód, ulepszanie u Cromwela.

Oczywiście samo dodanie sklepu z nowymi zabawkami to byłaby katastrofa dla balansu.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 30
Posty: 1740
Podziękowania: 129/135
Wysłany: 2015-12-16, 20:33   

Hmm.. nie wiem czy to bug czy zamierzone działanie ale gdy za pierwszym razem odwiedzałem targ nashkel charname zagadał dwa razy do gaziba, potem coś mnie odciągnęło od niego i drużyna ruszyła do kopalni... po powrocie zastałem gaziba wiec poszedłem zagadać po raz trzeci by ubić ogra - brak opcji dialogowej, gazib nie reaguje i ogr się nie pojawia. Miał ktoś podobnie ;) ?
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 30
Posty: 1740
Podziękowania: 129/135
Wysłany: 2015-12-21, 17:44   

Czy zadania odnoszące sie do NPC z BGEE wykluczają się w jakikolwiek sposób?

Mam w drużynie Nerę i Rasada, o ile w przypadku Nery zrobiłem zadanie z nią związane i jestem na etapie 3 czy 4 rozmowy 'pseudoromansowej' o tyle Raasad zagadał do mnie 2 razy i od tej pory siedzi cicho jak trusia (nie, nie powiedziałem mu by spadał, byłem grzeczny dla pana nijakiego kiedy nawijał jak to mu braciszka ubili). A może w przeciwieństwie do półelfki mnich przypomni sobie o nas dopiero na jakimś dalszym etapie gry?
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
K4thos 
Uczeń Gonda


Wiek: 31
Posty: 354
Podziękowania: 61/39
Wysłany: 2015-12-22, 10:48   

Tuldorze, może uda się rozwiązać problem z płynnością działania w 60 klatkach na Twoim sprzęcie, bo ktoś na forum Beamdoga zgłosił taki sam problem:
https://forums.beamdog.com/discussion/45342/still-so-fracking-frelling-freaking-slow#latest
daj znać czy te proponowane zmiany w ini pomogą. Jak masz konto na forum Beamdoga to mógłbyś też tam odpisać podając dokładną specyfikację karty graficznej (model, producent, aktualny sterownik).
Cytat:

byłem grzeczny dla pana nijakiego

I will show you justice!
_________________
"Podwładny winien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty tak, aby swoim pojmowaniem istoty rzeczy przełożonego nie peszyć"
Ukaz Cara Rosji Piotra I z 9 grudnia 1708 roku.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Tuldor88
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 30
Posty: 1740
Podziękowania: 129/135
Wysłany: 2015-12-22, 16:52   

Lol, albo ja mam jakiś dziwny plik baldur.ini albo na forum błyszczącego pieska wszyscy maja poinstalowane mody edytujące rzeczonego. Nie mam ani
'Graphics', 'OpenGL Version', ani 'Graphics', 'Shaders',

CREATE TABLE options (
section string,
name string,
value string
);
INSERT INTO options ROWS (
'MOVIES', 'BEREGOST', '1',
'MOVIES', 'BGENTER', '1',
'MOVIES', 'BGSUNRIS', '1',
'MOVIES', 'BGSUNSET', '1',
'MOVIES', 'BHAAL', '1',
'MOVIES', 'CAMP', '1',
'MOVIES', 'CNDLKEEP', '1',
'MOVIES', 'DAYNITE', '1',
'MOVIES', 'DUNGEON', '1',
'MOVIES', 'DURLAG', '1',
'MOVIES', 'ELDRCITY', '1',
'MOVIES', 'ENDCRDIT', '1',
'MOVIES', 'ENDMOVIE', '1',
'MOVIES', 'GNOLL', '1',
'MOVIES', 'IRONTHRN', '1',
'MOVIES', 'MINEFLOD', '1',
'MOVIES', 'NASHKELL', '1',
'MOVIES', 'NITEDAY', '1',
'MOVIES', 'PALACE', '1',
'MOVIES', 'REST', '1',
'MOVIES', 'RESTDUNG', '1',
'MOVIES', 'SEWER', '1',
'MOVIES', 'TAVERN', '1',
'MOVIES', 'WRECK', '1',
'MOVIES', 'WYVERN', '1',
'MOVIES', 'BG4LOGO', '1',
'MOVIES', 'BILOGO', '1',
'MOVIES', 'BIOWBOTH', '1',
'MOVIES', 'BWDRAGON', '1',
'MOVIES', 'CREDITS', '1',
'MOVIES', 'INFELOGO', '1',
'MOVIES', 'TSRLOGO', '1',
'MOVIES', 'WOTC', '1',
'Language', 'Text', 'pl_PL',
'Fonts', 'ko_KR', 'UNBOM',
'Fonts', 'zh_CN', 'SIMSUN',
'Fonts', 'ja_JP', 'MSGOTHIC',
'Fonts', 'ru_RU', 'PERMIAN',
'Fonts', 'uk_UA', 'PERMIAN',
'Window', 'Full Screen', '1',
'Graphics', 'version', '2.1.2 - build XXXX',
'Graphics', 'renderer', 'GeForce 7025 / NVIDIA nForce 630a/PCI/SSE2/3DNOW!',
'Graphics', 'vendor', 'NVIDIA Corporation',
'MOVIES', 'LOGO', '1',
'Graphics', 'Scale UI', '1',
'Game Options', 'Footsteps', '1',
'Game Options', 'Memory Level', '1',
'Game Options', 'Mouse Scroll Speed', '41',
'Game Options', 'GUI Feedback Level', '6',
'Game Options', 'Locator Feedback Level', '5',
'Game Options', 'Bored Timeout', '3000',
'Game Options', 'Always Dither', '1',
'Game Options', 'Subtitles', '1',
'Game Options', 'Keyboard Scroll Speed', '150',
'Game Options', 'Command Sounds Frequency', '1',
'Game Options', 'Selection Sounds Frequency', '1',
'Game Options', 'Effect Text Level', '63',
'Game Options', 'Infravision', '1',
'Game Options', 'Weather', '1',
'Game Options', 'Tutorial State', '1',
'Game Options', 'Attack Sounds', '0',
'Game Options', 'Auto Pause State', '1041',
'Game Options', 'Auto Pause Center', '1',
'Game Options', 'Difficulty Level', '4',
'Game Options', 'Quick Item Mapping', '1',
'Game Options', 'Environmental Audio', '1',
'Game Options', 'Heal Party on Rest', '0',
'Game Options', 'Terrain Hugging', '0',
'Game Options', 'HP Over Head', '0',
'Game Options', 'Critical Hit Screen Shake', '1',
'Game Options', 'Hotkeys On Tooltips', '1',
'Game Options', 'Area Effects Density', '100',
'Game Options', 'Duplicate Floating Text', '1',
'Game Options', 'Tiles Precache Percent', '100',
'Game Options', 'Color Circles', '0',
'Game Options', 'Over Confirm Everything', '1',
'Game Options', 'Show Learnable Spells', '1',
'Game Options', 'Render Actions', '0',
'Game Options', 'Confirm Dialog', '0',
'Game Options', 'Pausing Map', '0',
'Game Options', 'Extra Feedback', '0',
'Game Options', 'Filter Games', '1',
'Game Options', 'All Learn Spell Info', '0',
'Graphics', 'Hardware Mouse Cursor', '1',
'Program Options', 'Font Name', '',
'Program Options', 'Debug Mode', '1',
'Program Options', 'Double Byte Character Support', '0',
'Program Options', 'Drop Capitals', '1',
'Program Options', '3D Acceleration', '1',
'Program Options', 'Maximum Frame Rate', '45',
'Program Options', 'Path Search Nodes', '32000',
'Program Options', 'Tooltips', '10',
'Program Options', 'Translucent Shadows', '1',
'Program Options', 'Sprite Mirror', '0',
'Fonts', 'Zoom', '148',
'Program Options', 'Volume Movie', '70',
'Program Options', 'Volume Music', '20',
'Program Options', 'Volume Voices', '0',
'Program Options', 'Volume Ambients', '20',
'Program Options', 'Volume SFX', '40',
'MOVIES', 'INTRO', '1',
'Program Options', 'Display Subtitles', '1',
'Window', 'Maximized', '0',
'MOVIES', 'BLACKPIT', '1',
'MOVIES', 'RESTINN', '1',
'MOVIES', 'DEATHAND', '1',
'MOVIES', 'FRARMINN', '1',
'Keymap Page', 'Inventory', '101',
'Keymap Page', 'Character Record', '107',
'Keymap Page', 'Return To Game', '0',
'Keymap Page', 'Journal', '100',
'Keymap Page', 'Map', '109',
'Keymap Page', 'Wizard Spells', '0',
'Keymap Page', 'Priest Spells', '0',
'Keymap Page', 'Character Arbitration', '0',
'Keymap Miscellaneous', 'Hard Pause', '0',
'Keymap Miscellaneous', 'Quick Load', '112',
'Keymap Miscellaneous', 'Hide Interface', '0',
'Keymap Miscellaneous', 'Right Interface', '0',
'Keymap Miscellaneous', 'Chat Window', '0',
'Keymap Miscellaneous', 'Toggle AI', '0',
'Keymap Miscellaneous', 'Left Interface', '0',
'Keymap Quick Slots', 'Characters 1&2', '0',
'Keymap Quick Slots', 'Characters 3&4', '0',
'Keymap Quick Slots', 'Characters 5&6', '0',
'Keymap Quick Slots', 'Select all', '0',
'Keymap Quick Slots', 'Zoom In', '0',
'Keymap Quick Slots', 'Zoom Out', '0',
);


widać trzeba dorzucić.. hmm... zaraz dam znać , a przy okazji przydałoby sie jakieś mini-opracowanie odnośnie tego co można dorzucić/zmienić w ini K4thosie - sporo z tych opcji nie ma opisanych w ustawieniach gry a każdy ma jakieś preferencje odnośnie rozgrywki i dobrze by było wiedzieć co i jak można zmienić (np mnie epicko wkurza wstrząs ekranu przy krytyku dlatego go zmieniłem, ale niektóre z tych pozycji ciężko ugryźć... np nie mam pojęcia co ma niby oznaczać "'Game Options', 'Always Dither'" )

EDIT: It's working! Muahaha! (podziękował ^^)

Ah i co do "pana nijakiego" - nie odpowiedziałeś :razz:
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 30
Posty: 1740
Podziękowania: 129/135
Wysłany: 2015-12-27, 11:21   

Hmm, miałem to wrzucic jako błąd ale postanowiłem że najpierw spytam - czy EE faktycznie aż taką moc nowych questów dodaje czy ktoś po prostu dał dupy z konwertowaniem wpisów dziennika? Ot poniżej:

Wpis jak wpis, w BG1 też był, podobnie w BGT ale tam to lądowało w 'ogólnych' (zakładka 'dziennik' tam gdzie wszelkie plotki) a EE z uporem niedorozwiniętego dziecka jakie po porodzie upuszczono na głowę wszelkie tego typu wtrącenia pakuje w zakładkę... jak widać "zadania". Tedy pytam się czy to coś nowego i ja po prostu znaleźć tego kontentu nie mogę ^^
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
K4thos 
Uczeń Gonda


Wiek: 31
Posty: 354
Podziękowania: 61/39
Wysłany: 2015-12-28, 00:12   

Cytat:
Wpis jak wpis, w BG1 też był, podobnie w BGT ale tam to lądowało w 'ogólnych' (zakładka 'dziennik' tam gdzie wszelkie plotki) a EE z uporem niedorozwiniętego dziecka jakie po porodzie upuszczono na głowę wszelkie tego typu wtrącenia pakuje w zakładkę... jak widać "zadania". Tedy pytam się czy to coś nowego i ja po prostu znaleźć tego kontentu nie mogę ^^
Moim zdaniem to nie powinno być kwalifikowane jako quest, ale skoro tak uznali to co poradzić. Na pocieszenie - wpis jest usuwany w DELTAN.DLG, więc nie zostanie w zakładce zadań na wieki.
_________________
"Podwładny winien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty tak, aby swoim pojmowaniem istoty rzeczy przełożonego nie peszyć"
Ukaz Cara Rosji Piotra I z 9 grudnia 1708 roku.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 30
Posty: 1740
Podziękowania: 129/135
Wysłany: 2015-12-28, 00:54   

Masa innych ma tak samo, aż strach się napić piwa w karczmie albo zagadać do farmera czy inszego NPC - bo jeśli rozwiążesz np problem z xavartami a potem jakaś plotka będzie ich dotyczyć to wpis już z tobą zostanie (u mnie było tak z nimi oraz z np firewine :P)
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
K4thos 
Uczeń Gonda


Wiek: 31
Posty: 354
Podziękowania: 61/39
Wysłany: 2015-12-28, 01:13   

Cytat:
Masa innych ma tak samo, aż strach się napić piwa w karczmie albo zagadać do farmera czy inszego NPC - bo jeśli rozwiążesz np problem z xavartami a potem jakaś plotka będzie ich dotyczyć to wpis już z tobą zostanie (u mnie było tak z nimi oraz z np firewine :P)

Firewine zgłaszałem i zostałem skrytykowany przez graczy (patrz: 2 "lajki"), że głupoty gadam: https://forums.beamdog.com/discussion/44798/ghostly-knights-in-firewine-and-poes-tale-of-firewine-quest-problems
Brak odzewu innych osób, w tym Beamdoga, z czego wnoszę, że nie uważają tego za bug.
Cytat:

Ah i co do "pana nijakiego" - nie odpowiedziałeś :razz:

może to? https://forums.beamdog.com/discussion/34783/known-unable-to-get-rasaad-quest-to-trigger-after-entering-docks
_________________
"Podwładny winien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty tak, aby swoim pojmowaniem istoty rzeczy przełożonego nie peszyć"
Ukaz Cara Rosji Piotra I z 9 grudnia 1708 roku.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 30
Posty: 1740
Podziękowania: 129/135
Wysłany: 2015-12-28, 11:03   

K4thos napisał/a:
Firewine zgłaszałem i zostałem skrytykowany przez graczy (patrz: 2 "lajki"), że głupoty gadam: https://forums.beamdog.com/discussion/44798/ghostly-knights-in-firewine-and-poes-tale-of-firewine-quest-problems
Brak odzewu innych osób, w tym Beamdoga, z czego wnoszę, że nie uważają tego za bug.
Zapewne odnosili sie do samego miecza a tu już moga być zdania podzielone, niemniej tekst Poe (+wpisy wynikające z plotek karczemnych) to faktyczny babol, też skrobnąłem jedno zdanie w watku, może to go na liście zapomnianych podbije ;)
K4thos napisał/a:
może to?
Teraz się obudził jak już questa skończyłem :lol: ale dzieki za dobre chęci :) Nawiasem mówiąc nagroda jaką zdobywamy w zadaniu rasada to przegiecie jak na standardy BG1 (pasek dający dowolnej postaci siłę 19? Serio?W efekcie mam w grupie charname o sile 19 [grimuar] Khalida z 18/00 [rękawice siły ogra] i rasada z 19 [pasek]... rąbią się przez wroga tak że biedna Nerka nie zdąży rzucić zaklęcia i jest po bitwie :P)
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
anoim2666

Posty: 356
Podziękowania: 47/17
Wysłany: 2015-12-31, 14:28   

Wie ktoś jak dodać dźwięki postaci z BG2?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group