Poprzedni temat «» Następny temat
[BG II:EE] Produkcja
Autor Wiadomość
viader 

Wiek: 31
Posty: 71
Podziękowania: 15/12
Wysłany: 2013-06-21, 18:28   

Zgadzam się, co do jakości modów, niezależnie czy BG2EE będzie dobre czy nie, cieszę się, że ich zatrudnili. Większość siedziała w modowaniu BG zanim ja zagrałem w nie po raz pierwszy, patrząc na to, że tak dużo czasu na to poświęcili, aż mi szkoda ich było, a tak teraz mają przynajmniej okazję zarobić i pokazać co potrafią :) Jednak, jak wyżej podkreślam, że ekipa jest inna :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Almateria 

Wiek: 98
Posty: 265
Podziękowania: 36/2
Wysłany: 2013-06-24, 13:10   

http://www.rockpapershotg...ll/#more-157257
Podziękuj autorce tego posta
 
 
Maagdaa
[Usunięty]

Wysłany: 2013-08-14, 10:50   

BG2EE chyba jednak nie powstanie?
 
 
Nobanion 
Avatar Sehanine
kotołak, zajebójca czata ^^


Posty: 1024
Podziękowania: 98/212
Skąd: Nowy Londyn
Wysłany: 2013-08-23, 12:04   

Cytat:
Maagdaa
Ale EE ma już swoich wyznawców, wystarczy komentarze poczytać. Mam nadzieję że nie wyjdzie, zapoznałem się z BGEE, wystarczy...I jest trochę dużo tych podmiotów co mają prawa do całej RPG-owej itp...otoczki...
_________________
Zapomniane Krainy, to nie świat, to stan umysłu :cwan:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Almateria 

Wiek: 98
Posty: 265
Podziękowania: 36/2
Wysłany: 2013-08-30, 21:52   

http://www.baldursgateii.com/

Wow!
Ostatnio zmieniony przez Vinci 2014-05-05, 13:41, w całości zmieniany 2 razy  
Podziękuj autorce tego posta
 
 
porfirion 
Czciciel Azutha
osiełek


Posty: 703
Podziękowania: 127/87
Skąd: Zielona Gęś
Wysłany: 2013-08-30, 22:10   

Tia. Fajnie.

Cóż, kto chce, niech sobie kupuje (25 dolców = ok. 80 zł w preorderze, więc przy normalnym kupowaniu będzie pewnie przynajmniej 5 dolców drożej). Tak z pobieżnych opisów wygląda, że trochę więcej nowych rzeczy zrobili (3 nowe postaci z BG1:EE + jeszcze jakaś kolejna, nowych lokacji ze 30) - oczywiście jakiej jakości, to się dopiero okaże.

Aha, no i oczywiście:
Cytat:
The Black Pits 2: Gladiators of Thay - Explore the tactical depth of high-level Dungeons & Dragons combat. Undermine your captors and prey upon their weaknesses while you dodge traps and battle for your life against Demi-Liches, Mind Flayers, and Githyanki.

Ach, już widzę tę finałową walkę w Black Pits... 5 demi-liszy, 10 smoków i 15 Melissan naraz... :razz:

(btw. nie jestem pewien, czy te Black Pits zaliczają się do tych 30 nowych lokacji, czy jest 30 nowych + BP)
_________________
If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element


Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu


We internecie...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Almateria 

Wiek: 98
Posty: 265
Podziękowania: 36/2
Wysłany: 2013-08-30, 22:14   

Zobaczymy! Póki co to ten nowy renderer wygląda fajnie. ^^
Ostatnio zmieniony przez Vinci 2014-05-05, 13:41, w całości zmieniany 2 razy  
Podziękuj autorce tego posta
 
 
Samar 


Wiek: 34
Posty: 17
Podziękowania: 2/2
Wysłany: 2013-08-31, 16:31   

Zapowiada się ciekawie (tak jak BGEE się zapowiadało). Cena moim zdaniem z kosmosu, ale wychodzą z założenia "kto che ten kupi". Interface na pierwszy rzut oka jest ładniejszy niż w BGEE. Nic tylko czekać na BGEET :razz: . Przeciwnicy pewnie niedługo zaczną nażekać, ale sądze, że ewentualne BGEET było by świetną bazą do nowych modów.

Edit:

Czy tylko mnie sie wydaje, że tekstury na screenach są w wyższej rozdzielczości?
_________________

Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Radnon 
Purpurowy Smok


Wiek: 31
Posty: 23
Podziękowania: 3/1
Skąd: Płock
Wysłany: 2013-08-31, 16:54   

Samo ogłoszenie konkretnej daty premiery to bardzo dobra wiadomość. Miło słyszeć, że odświeżona wersja dwójki w ogóle wyjdzie. Lista zmian też wydaje się dość zachęcająca, chociaż nie wiemy co tak naprawdę zawiera się w tych 40 nowych obszarach. Poza tym rzeczywiście cena jest chyba trochę zbyt wysoka.

Samar napisał/a:
Czy tylko mnie sie wydaje, że tekstury na screenach są w wyższej rozdzielczości?

W niektórych momentach też odnoszę takie wrażenie, ale nie wiem czy to nie jest po prostu efekt podbitej rozdzielczości ekranu. Klasyczny Baldur odpalony w oknie o natywnej rozdziałce też ma ostre tekstury.
_________________
Charakter kształtuje los człowieka
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
AL|EN 


Wiek: 36
Posty: 371
Podziękowania: 21/90
Wysłany: 2013-09-01, 11:11   

wracam po 3-dniowym resecie a tu takie dobre wieści !

Samar napisał/a:
Przeciwnicy pewnie niedługo zaczną nażekać, ale sądze, że ewentualne BGEET było by świetną bazą do nowych modów.


Dla starych też.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Jvegi 
Przyjaciel Klanu


Wiek: 28
Posty: 1432
Podziękowania: 40/38
Skąd: Z chomikowa
Wysłany: 2013-09-01, 19:06   

Samar napisał/a:

Czy tylko mnie sie wydaje, że tekstury na screenach są w wyższej rozdzielczości?

Tutaj około 32 minuty Trent, mówi, że tym razem mieli dostęp do assetów i zauważalnie je podkręcili.

Problem w tym, że nie widziałem, żadnych screenów porównawczych przy normalnych zblizeniach(oryginalnie zaplanowanych) rozdzielczości 800/600 i 640/480 ( i ich widescreenowych odpowiednikach). Może i takie są (na trentowe feedy nie zaglądam już w ogóle), ale ich brak na stronie głównej jest martwiący. Jeśli sie mylę, to niech mnie ktoś poprawi, za mało mnie to po ostatniej wpadce obchodzi, żebym sam się tym zajmował.

Samar napisał/a:
Przeciwnicy pewnie niedługo zaczną nażekać, ale sądze, że ewentualne BGEET było by świetną bazą do nowych modów.
Bla bla bla i pupa.
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Maagdaa
[Usunięty]

Wysłany: 2013-09-04, 22:25   

Ja chętnie wypróbuję BG2EE. Jedynki EE nie próbowałam, jak dowiedzialam sie ze jedyne zmiany to bohaterowie i jakieś areny. Ale jesli zmiany w dwójce beda bardziej sensowne, chetnie pogram.
 
 
Gedeon
[Usunięty]

Wysłany: 2013-09-06, 23:06   

Brzmi dużo ciekawiej, niż w przypadku jedynki. 30 nowych lokacji, to jednak nie w kij dmuchał. Nawet jeśli te Black Pits się zaliczają, to wciąż zostaje 29 :D
 
 
Radnon 
Purpurowy Smok


Wiek: 31
Posty: 23
Podziękowania: 3/1
Skąd: Płock
Wysłany: 2013-09-07, 09:00   

Gedeon napisał/a:
Brzmi dużo ciekawiej, niż w przypadku jedynki. 30 nowych lokacji, to jednak nie w kij dmuchał. Nawet jeśli te Black Pits się zaliczają, to wciąż zostaje 29 :D

Brzmi to nieźle i mam nadzieję, że nie liczą jako oddzielnej lokacji każdego ekranu, bo wtedy jedna mapka może dobić do tych 30 :).
_________________
Charakter kształtuje los człowieka
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Lava Del'Vortel 
Avatar Sune
Łasiczy Szperacz


Wiek: 28
Posty: 3092
Podziękowania: 210/70
Wysłany: 2013-09-07, 12:13   

Sądzę, że liczą to w kategoriach plików .are. A Tak swoją drogą, to Black Pits w BG1EE to 3 lokacje - tam gdzie kupujemy i 2 różne areny. To taka krótka notka. Plusem jest to, że skoro w BG2 mamy rozwiniętych NPC to nowi z BG2EE nie będą się tak bardzo wybijać jak było to w BG1EE.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group