Poprzedni temat «» Następny temat
Taktyka na finał HoW bez utraty przedmiotów.
Autor Wiadomość
Lightening

Posty: 156
Podziękowania: 11/30
Wysłany: 2020-04-14, 18:39   Taktyka na finał HoW bez utraty przedmiotów.

Poniżej opiszę sposób na przejście walki finałowej HoW bez utraty przedmiotów.

Informacje wstępne: Do walki dotarłem grając całość gry 6 osobowym składem na ustawieniach doświadczenia 10/10 (poziom szalony). Przy takim setupie miałem ~420tys. expa na postać. Wersja gry 1.86. Wojownik-mag, czy W/M w poniższym tekście nie oznacza stricte wieloklasowca, a jakiegokolwiek wojownika-maga, więc może to być też równie dobrze dual.

Czego potrzebujemy:

1) Minimum jednego wojownika-maga. Jeśli samy nie gramy taką kombinacją to musimy przygarnąć Kachiko w lochach Irenicusa.

2) Oprócz powyższego - minimum jednego dodatkowego maga albo złodzieja albo barda mogącego używać zwojów.

3) 3x zwoje zatrzymania czasu . 2 z nich można pozyskać od maga w głębi Dorna. 3 sztuka wypada z Belhifeta w finale podstawki. 2x zwój ulepszonego przyspieszenia ruchów i min. 1 zwój czarnego ostrza klęski, min. 1x zwój roju meteorytów, zwoje plugawego uwiądu (1x można rzucać z bransolet lodowej perły), wszelkiego rodzaju zabójczych, zapaljących, trujących itp. chmur – wszystkie zwoje są do kupienia (można je również ukraść co polecam, bo tanie nie są) u maga w podmroku.

4) Na naszym wojowniku magu przyda się pierścień Kontik (zwiększa zadawane obrażenia o 20%) i amulet krew Kossutha ("ukryty" amulet dropiący z robala w posępnym mrozie, zmniejsza czas rzucania o 2 i zwiększa obrażenia zadawane bronią o 3).
5) Przydadzą się także zaklęcia ofensywne zadające obrażenia od żywiołów lub magii.
6) Bardzo ważna jest różdżka paraliżu. Do zdobycia bodajże z drużyny Orricka.

Jak się zabufować:
Podbijamy zręczność. Rzuty obronne. Dobijamy do najlepiej 100% ochrony na ogień i zimno na każdej postaci w dryżynie. Oprócz tego standardowo: kamienne i żelazne skóry, zwinność, korowe skóry, odporność na strach, błogosławieństwo, ochrona przed złem 3m. U magów: tarcza, lustrzane odbicia, rozmycie. Pijemy wszystkimi mikstury przyspieszenia, mikstury heroizmu. Zwoje plugawego uwiądu i roju meteorów oraz inne tego typu rzeczy lecą do naszej drugiej postaci mogącej używać zwojów.
Szczególnej uwagi wymaga nasz wojownik mag, oprócz mieszanki jak wyżej wrzucamy mu specjalne bufy. Podbijamy siłę do obowiązkowo 25. Zamiast mikstury heroizmu najlepiej użyć mikstury mocy. Przed samym wejściem rzucamy na naszego W/M ulepszone przyspieszenie ruchów, a następnie rzucamy czarne ostrze klęski. Nasz W/M musi mieć także różdżkę paraliżu. Oprócz tego używamy – niepodatności na czary – odrzucanie.

Przebieg walki:
Wchodzimy, przeklikujemy dialog i zaczynamy. Wszyscy do ataku. Drugi użytkownik zwojów rzuca rój meteorów na Icasaracht. Naszym W/M rzucamy zatrzymanie czasu. Na Time stopie lejemy smoka. Powinien paść zaraz po zakończeniu TSa. Bardzo ważne, nie klikamy pauzy po TSie, bo zbugujemy walkę. Jeśli niechcący zapobiegniemy cutscence to smok stanie się nieśmiertelny, a my przegramy. W trakcie TSa możemy liczyć na boku ile zadaliśmy obrażeń. Potrzeba 400 żeby smoczyca padła, jeśli to się uda to odstępujemy od niej i biegniemy na zachód w kierunku kryształu.
Po cutscence, musimy zareagować natychmiast. Nasz WM używa drugiego TSa. Drugi użytkownik zwojów w tym czasie spamuje plugawymi w nadchodzących przeciwników. Na drugim TSie bijemy kryształ. Jeśli mamy farta to czarne ostrze klęski podczas 2 TSa zniszczy kryształ, jeśli nie to musimy castować 3 Tsa. Najlepiej kontrolować ten punkt walki przy pomocy minutnika. TS przy 30 fpsach trwa 18 sekund, jesli kryształ nie padnie wcześniej to 5 sekund przed końcem castujemy trzeciego. BTW kryształ jest golemem więc być może da się go zniszczyć maczugą znalezioną piętro wyżej. Pozostawiam to ewentualnemu czytelnikowi do przetestowania we własnym zakresie jeśli ma dwóch wojowników magów. To co jest ważne tutaj to, że zniszczenie kryształu przerwie nam zatrzymanie czasu. Jeśli mamy jeszcze jeden zwój to natychmiast go używamy. Jeśli nie to trudno. Teraz używamy różdżki paraliżu na najwyższej kapłance jednocześnie skupiając całą siłę bojową na podkapłankach. Ważne – jeśli paraliż nie wejdzie to przerzucamy różdżkę do innego członka drużyny, który może jej użyć i znowu używamy na najwyższej kapłance. Należy jak najszybciej wyłączyć ją z walki. Nasz W/M powinien zaszlachtować podkapłanki z czarnym ostrzem klęski no ale parę plugawców i pomoc innych członków drużyny nie zaszkodzi. Jeśli mieliśmy farta i dalej jesteśmy na Tsie to w sumie już jesteśmy w domu. W tym momencie dobijamy resztę wrogiego tałatajstwa jednocześnie regularnie częstując najwyższą kapłankę różdżką paraliżu. Następnie doprowadzamy najwyższa kapłankę na skraj śmierci – niestety z nieznanych mi powodów jest w tym momencie nieśmiertelna. Na koniec częstujemy ją różdżką paraliżu i włączamy stoper. Mamy 60 sekund (przy 30 fps, 1 turę, przy innych fpsach należy sobie przeliczyć) żeby się przygotować. Każdy powinien dostać coś co zada obszarowe obrażenia od żywiołów, magii bądź trucizny ale i tak najlepiej sprawdzą się zabójcze, trujące i zapalające chmury. W momencie gdy pozostaną już tylko 2 rundy do końca paraliżu rzucamy chmury w kapłankę. Kapłanka po odzyskaniu władz w członkach prawie na 100% rzuci jakiś czar, być może wskrzesi podkapłankę (najgorszy możliwy obrót spraw) . W podkapłankę pakujemy naszego W/Ma i najsilniejszych zbrojnych , reszta najlepiej niech natychmiast użyje wszelkich obszarówek jakie będzie miała pod ręką. Dobrym wyjściem jest tez plugawiec. Podkapłanka powinna paść, najwyższa kapłanka również długo nie wytrzyma. Przy tej taktyce nie powinniśmy stracić nawet złota. Tak, jak na poniższym filmie 😊. Jeśli mieliśmy pecha i coś poszło bardzo nie tak to możemy stracić złoto i 1 max 2 przedmioty. Enjoy.
https://youtu.be/HlgjQWHJLNc?list=PLEsaXKE6mtOf3UcimyU57I2CrHDIRGxG5
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group