Poprzedni temat «» Następny temat
Fachowa dokumentacja WoBG
Autor Wiadomość
anoim2666

Posty: 376
Podziękowania: 50/17
Wysłany: 2014-08-30, 17:26   Opisy modów z WoBG

Chodzi mi o to by mody jakie wchodzą w skład tej instalacji szczegółowo opisać (nowi NPC, opisy czarów i przynajmniej naprowadzenie do nowych zadań) bo tu: http://baldur.cob-bg.pl/The_World_of_Baldurs_Gate jest odnośnik do zaledwie kilku modów a wpisanie nazwy do przeglądarki daje niewielki lub zerowy efekt.
Można np. by zrobić listę wszystkich nowych grywalnych postaci i zarysu fabuły nowych questów.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 31
Posty: 1707
Podziękowania: 130/135
Wysłany: 2014-08-30, 17:58   

O jakich konkretnie mowa? Bo po prawdzie jak patrzę na listę komponentów:
http://baldur.cob-bg.pl/T...ldurs_Gate?pg=2
to zdaje mi się, że 99% jest wymienionych na stronie :) a że są to opisy nie zaś solucja... przynajmniej odkrywanie nowości jest ciekawsze :wink:
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
L`f 
Uczeń Gonda


Wiek: 28
Posty: 1373
Podziękowania: 290/154
Wysłany: 2014-08-30, 18:42   

Anoimie, temat ten był już na Forum poruszany przez Kliwra. Polecam przeczytanie wątku i ustosunkowanie się w nim, ewentualnie zaoferowanie tam swojej pomocy. Wszystkich, którzy tu zajrzą i byliby chętni się wypowiedzieć, również zachęcam do napisania w starszym wątku, do którego podałem link.

Niniejszy temat zamykam, jako że istnieje już podobny.
_________________
AshfncaeicaliuheangfkacgakfgegcalgfcalhfcamhlhKi~.!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
anoim2666

Posty: 376
Podziękowania: 50/17
Wysłany: 2015-06-16, 13:55   

Ostatnimi czasy planuję zrobić listę z linkami do solucji, miejscami gdzie można zacząć danego moda itp. Poszukałem trochę w internecie i stworzyłem listę dla modów do bg1. Nie są wszystkie i mam nadzieję że tym postem zachęcę kogoś do działania.

Northern Tales of the Swords Coast
Solucja: http://www.crpg.rk.edu.pl/w/p/zadania-w-ntotsc/

Dark Side of the Sword Coast:
Solucja: http://baldur.cob-bg.pl/node/243?pg=5

The Secret of BoneHill
Początek:
Cz1 Po oczyszczeniu kopalni, w świątyni w Bregost pojawi się mag który zabierze nas na wyspę.
Cz2 Po ucieczce z Candlekeep zaczepi nas bard Fabio.
solucji brak
Pytania i porady: http://athkatla.cob-bg.pl...t=sobh&start=30

The Drizzt Saga
Początek: trzeba pomóc Drizztowi w walce z gnolami, następnie po przejściu przez wieżę Durlaga pojawi się ponownie.
Solucji brak

The Grey Clan Episode I: In Candlelight v1.8
Solucja: http://baldur.cob-bg.pl/TGCE1-BGT?pg=2

Stone of Askavar
Początek: rozdział 5, lokacja na północ od Nashkel.
Solucja:
http://chosenofmystra.net...hp?topic=4657.0 {brak PL}

BG1 NPC Project
Nowe dialogi, romanse itd.

Baldur's Gate Mini Quests & Encounters
Solucja: http://baldur.cob-bg.pl/BGQE?pg=2


Ostatnio zmieniony przez anoim2666 2015-06-17, 17:58, w całości zmieniany 2 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Nobanion, Sanguis
Nobanion 

Posty: 1081
Podziękowania: 105/244
Wysłany: 2015-06-17, 10:24   

Fajne, pozwolisz że wykorzystam to do celów marketinowych w necie? :razz:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
anoim2666

Posty: 376
Podziękowania: 50/17
Wysłany: 2015-06-17, 12:29   

Proszę bardzo :smile: przydałaby mi się pomoc do niespolonizowanych modów bo unikałem ich jak ognia i przez to nic o nich nie wiem.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
greegarak 

Wiek: 35
Posty: 436
Podziękowania: 43/57
Wysłany: 2015-06-17, 16:39   

anoim2666 napisał/a:
The Secret of BoneHill
Początek:
Cz1 Po oczyszczeniu kopalni, w świątyni w Bregost pojawi się mag który zabierze nas na wyspę.


Do SoBH można zalinkować ten topik - http://athkatla.cob-bg.pl...t=sobh&start=30
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
anoim2666

Posty: 376
Podziękowania: 50/17
Wysłany: 2015-06-17, 17:44   

Dodałem. Mam problem z częścią modów więc przydałby się ktoś ogarnięty.
Lista modów z którymi sam sobie nie poradzę:
Zwodniczy Śpiew Syreny
BG1 Unfinished Buisness
Check the Bodies
Neverending Journey
Fishing For Trouble
Tales of Anegh
Planar Sphere
Vecna
To na tyle, przynajmniej na razie. Roboty przy tym jest sporo i sam tego nie zrobię. Każda pomoc będzie mile widziana.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
anoim2666

Posty: 376
Podziękowania: 50/17
Wysłany: 2015-06-21, 10:06   

Lista powiększyła się o cześć modów z bg2.
The Darkest Day
Solucja: http://baldur.cob-bg.pl/The_Darkest_Day?pg=7

Shadows Over Soubar
Solucja: athkatla.cob-bg.pl/download.php?id=2305

Region of Terror
Solucja: athkatla.cob-bg.pl/download.php?id=2304

Tortured Souls
Solucja: http://baldur.cob-bg.pl/Tortured_Souls?pg=5

Tower of Deception
Początek: Trzeba porozmawiać z magiem w gospodzie w Bramach Miasta
Pytania i porady: http://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=2120

Dungeon Crawl
Początek: Rozmowa z pewną drużyną z Miedzianego Diademu

Innershade
Solucja: http://baldur.cob-bg.pl/node/1809?pg=2

Tales of the Deep Gardens (TotDG)
Solucja: http://baldur.cob-bg.pl/node/1419?pg=2

The White Queen
Początek: Na promenadzie u handlarza książek trzeba zakupić jedną z nich nazywa się historia białej królowej(?)

I Shall Never Forget
Początek: Budynek z wejściem na przeciw więzienia w Dzielnicy Rządowej

Er'vonyrah: Pieśń Władającej
Początek: Podczas jednego z odpoczynków, we śnie.

The Black Rose Part I: Market Prices
Początek: W Norze Siedmiu Dolin jest Menelaun. Trzeba z nim porozmawiać.

Ribald's Genie
Na Targu Przygód można od Ribalda dostać dostęp do Geniusza, który może przenosić drużynę do sklepu a także daje możliwość handlowania przez portal.

Improved Asylum
Modyfikuje Czarowięzy, na drugim poziomie dodaje drużynę z którą można zamienić kilka zdań a także stoczyć bardzo trudną walkę.

Assassinations
Początek: W Miedzianym Diademie, jeśli nasza reputacja jest niższa od 17 i nie jesteśmy paladynem, od karczmarza otrzymamy pewien list.

Ajoc's Minimod
W Bramach Miasta spotkamy pewną osobę która będzie prosić o ochronę w podróży.

BG2 Unfinished Buisness
Rozwija zadanie z ilitem

Teleport Spell Mod
Dodaje czar 7 poziomu, który pozwala teleportować się do wszystkich lokacji{nie dotyczy miejsc, które są dodawane prze mody} z SoA a później także z ToB.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Nobanion, Martitta, Sanguis
anoim2666

Posty: 376
Podziękowania: 50/17
Wysłany: 2015-06-22, 19:52   

Lista jest już prawie cała. Co do kilku rzeczy nie jestem pewien i kilka modów zostało pominiętych (albo przeoczyłem albo nie wiem co z nimi zrobić). Jeśli macie propozycje jakiś zmian, gdzieś są jakieś błędy to piszcie. Traktuję to jaki szkic bo chciałbym to jeszcze rozwinąć tylko jeszcze nie wiem jak.
Wszystko co mam do tej pory zamieszam tutaj.
BG1
Northern Tales of the Swords Coast
Solucja: http://www.crpg.rk.edu.pl/w/p/zadania-w-ntotsc/

Dark Side of the Sword Coast:
Solucja: http://baldur.cob-bg.pl/node/243?pg=5

The Secret of BoneHill
Początek:
Cz1 Po oczyszczeniu kopalni w świątyni w Bregost pojawi się mag który zabierze nas na wyspę.
Cz2 Po ucieczce z Candlekeep zaczepi nas bard Fabio
solucji brak
Pytania i porady: http://athkatla.cob-bg.pl...t=sobh&start=30

The Drizzt Saga
Początek: trzeba pomóc Drizztowi w walce z gnolami, następnie po przejściu przez wieżę Durlaga pojawi się ponownie.
Solucji brak

The Grey Clan Episode I: In Candlelight v1.8
Solucja: http://baldur.cob-bg.pl/TGCE1-BGT?pg=2

Stone of Askavar
Początek: rozdział 5, lokacja na północ od Nashkel.
Solucja:
http://chosenofmystra.net...hp?topic=4657.0 {brak PL}

BG1 NPC Project
Nowe dialogi, romanse itd.

Baldur's Gate Mini Quests & Encounters
Solucja: http://baldur.cob-bg.pl/BGQE?pg=2

Dark Horizons
Jesteśmy atakowani przez kilka grup łowców nagród. Sprawa rozwiązuje się w rozdziale 4 w lokacji na północ od Bregost.

Thalantyr - Item Upgrade
Umożliwia ulepszenie przedmiotów u maga Thalantyra.

Zwodniczy Śpiew Syreny
Początek: Lokacja na południe od Candlekeep, w okolicach latarni.

BG1 Unfinished Buisness
Przywraca to co autorzy usunęli z finalnej wersji gry
Lista komponentów: http://baldur.cob-bg.pl/node/1965


BG2

The Darkest Day
Solucja: http://baldur.cob-bg.pl/The_Darkest_Day?pg=7

Shadows Over Soubar
Solucja: athkatla.cob-bg.pl/download.php?id=2305

Region of Terror
Solucja: athkatla.cob-bg.pl/download.php?id=2304

Tortured Souls
Solucja: http://baldur.cob-bg.pl/Tortured_Souls?pg=5

Tower of Deception
Początek: Trzeba porozmawiać z magiem w gospodzie w Bramach Miasta
Pytania i porady: http://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=2120

Dungeon Crawl
Początek: Rozmowa z pewną drużyną z Miedzianego Diademu

Innershade
Solucja: http://baldur.cob-bg.pl/node/1809?pg=2

Tales of the Deep Gardens (TotDG)
Solucja: http://baldur.cob-bg.pl/node/1419?pg=2

The White Queen
Początek: Na promenadzie u handlarza książek trzeba zakupić jedną z nich nazywa się historia białej królowej(?)

I Shall Never Forget
Początek: Budynek z wejściem na przeciw więzienia w Dzielnicy Rządowej

Er'vonyrah: Pieśń Władającej
Początek: Podczas jednego z odpoczynków, we śnie.
Pytania i porady: http://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=3014

The Black Rose Part I: Market Prices
Początek: W Norze Siedmiu Dolin jest Menelaun. Trzeba z nim porozmawiać.

Ribald's Genie
Na Targu Przygód można od Ribalda dostać dostęp do Geniusza, który może przenosić drużynę do sklepu a także daje możliwość handlowania przez portal.

Improved Asylum
Modyfikuje Czarowięzy, na drugim poziomie dodaje drużynę z którą można zamienić kilka zdań a także stoczyć bardzo trudną walkę.
Pytania i porady: http://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=725


Assassinations
Początek: W Miedzianym Diademie, jeśli nasza reputacja jest niższa od 17 i nie jesteśmy paladynem, od karczmarza otrzymamy pewien list.
Pytania i porady: http://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=4414

Ajoc's Minimod
W Bramach Miasta spotkamy pewną osobę która będzie prosić o ochronę w podróży.
Pytania i porady: http://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=1883

BG2 Unfinished Buisness
Rozwija zadanie z ilitem

Teleport Spell Mod
Dodaje czar 7 poziomu, który pozwala teleportować się do wszystkich lokacji{nie dotyczy miejsc, które są dodawane prze mody} z SoA a później także z ToB.

Azengaard Tactical Encounter (AzenMOD)
Na pierwszym poziomie lochów Irenicusa jest portal, który przeniesie na w przeszłość. Część druga na Przełęczy Małego Zęba.

Korgan's Redemption
Dodatkowe dialogi między Korganem a Mazzy.

Fishing For Trouble
Zostaniemy zaczepieni przez pewną osobę, która prosi nas o dostarczenie listu do Elminstera. Ten z kolei każe nam sprawdzić co się stało we wsi na południe od Athkatli. Okazje się, że zamieszkał tam demon, który w zamian za pomoc powie nam co się stało z mieszkańcami.

Super Firkraag Mod
Utrudnia walkę z Firkaagiem na Wzgórzach Wichrowych Włóczni

DrAzTiK revisions du combat contre Tazok & DigDag;
Rozbudowuje walkę z Tazokiem w BG2

Herbs and Potions
Dodaje możliwość tworzenia eliksirów. W BG1 w Nashkel, w BG2 na promenadzie.

Vecna
Początek: Na promenadzie u handlarza książkami można kupić zwój podróży przez plany.

Neverending Journey
Łączy fabularnie BG z IWD 1.
Info o NPC i ich zadaniach: http://forums.blackwyrmla...?showtopic=5226 [brak PL]

Planar Sphere
Początek: Po przejściu Kuli Sfer. Żeby móc wykonać tego moda trzeba być magiem. [Nie mam co do tego pewności. Trzeba sprawdzić]
Solucja: www.sorcerers.net/Games/d...ar&download=yes [Brak PL]

Sword Coast Stratagems
Solucja: http://www.sorcerers.net/...Guide/index.php [Brak PL]

Sword Coast Stratagems II
Solucja: http://www.sorcerers.net/...Guide/index.php [Brak PL]

Thrown Hammers
Dodaje animację rzutu młotem.

Grimuars Mod
Dodaje grimuary które stale podnoszą cechy.
Opracowanie: http://baldur.cob-bg.pl/node/978?pg=2

NPC

Indira
Znajduje się w ruinach Firewine.

Mur'Neth
Można go spotkać w kopalniach Nashkel

Chloe
Opis: http://baldur.cob-bg.pl/node/174?pg=2

SOLAUFEIN
http://baldur.cob-bg.pl/node/199?pg=2

Xan
http://baldur.cob-bg.pl/node/208

Avi Maya
Można ją spotkać na cmentarzu w Targowie.

Goo
http://baldur.cob-bg.pl/node/178

Yasraena
http://baldur.cob-bg.pl/node/209?pg=2
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
sajok, Nobanion
Aristo 
Legenda


Posty: 361
Podziękowania: 164/130
Wysłany: 2015-06-25, 17:37   

The White Queen
anoim2666 napisał/a:
trzeba zakupić jedną z nich nazywa się historia białej królowej(?)

1. Tak jest.
2. Dodatkowa postać z tego moda z własnym mini-zadaniem to zbieracz win, który stoi na skwerze w Dzielnicy Rządowej.
3. Jeśli mamy w drużynie Viconię, to w pałacu Białej Królowej nastąpi dodatkowe zdarzenie.

ISNF
Cytat:
Początek: Budynek z wejściem na przeciw więzienia w Dzielnicy Rządowej

1. Jeśli ktoś nie może znaleźć, to Lava dodał znacznik na mapie dzielnicy opisany w polskiej wersji jako „Obserwatorium na drugim piętrze”.
2. Posążek Sune, który posiada dwójka oprychów atakująca nas przed Miedzianym Diademem, również pochodzi z tego moda; da się go wymienić na coś w nowej świątyni na Promenadzie.
3. Dodatkowe zdarzenie: jeśli kupimy we wspomnianej świątyni ptaka w klatce i go wypuścimy.

Tales o Anegh
Początek: w Rozdziale VI na Promenadzie zaczepi nas Nomoran


Jeśli w ogóle z nim nie porozmawiamy, to pojawi się w ToB w Amkethran i wtedy można rozegrać moda.
Miałem pisać solucję, ale za bardzo już się wk**wiłem samym tłumaczeniem.

CoM Encounters
Kilka spotkań zakończonych walką:
1) drużyna najemników przed wejściem do kompleksu Firkraaga
2) oddziałek drowów pod wodzą matki przełożonej Maelither, który spotykamy zaraz po zejściu do Podmroku
3) w Rozdziale VI na cmentarzu w Athkatli – kolejna drużyna drowów
4) grupka w kanałach pod Dzielnicą Świątyń

+ Quest ze Smeagolem i jego pierścieniem na Wzgórzach Umar.

I jeszcze kupiec z dalekiego wschodu o imieniu Shikoku – stoi nad wejściem do Targu Przygód
Ostatnio zmieniony przez Aristo 2015-06-25, 19:59, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
anoim2666, Nobanion
anoim2666

Posty: 376
Podziękowania: 50/17
Wysłany: 2015-06-25, 17:53   

Wielkie dzięki! Z tym ToA to już od jakiegoś czasu miałem problem bo nie mogłem znaleźć gdzie ten Nomoran się znajduje. Z tego co widzę to już chyba wszystko (brak CtB ale nie wiem czy znalazłby się ktoś kto chciałby to opisać). Zostało to tylko doszlifować ale to już pierdółki. Solidna baza wyjściowa w mojej opinii już jest.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
anoim2666

Posty: 376
Podziękowania: 50/17
Wysłany: 2015-06-26, 16:59   

Ułożyłem mody w kolejności jaka jest tu http://baldur.cob-bg.pl/T...ldurs_Gate?pg=2 (na razie tylko u mnie na dysku).
Widzę że brakuje tylko:
BG Spawn
Check the Bodies
Vecna Artifacts
Throne of Bhaal Extender
aTweaks
One Pixel Productions
Dopisałem też Ruada i Longer road.
I mam jeszcze pytanie o DrAzTiK revisions du combat contre Tazok & DigDag, to nie jest przypadkiem BuTcHeRy?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
avetz 

Wiek: 33
Posty: 56
Podziękowania: 3/4
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2016-04-24, 19:20   Solucje do zawartosci WOBG

Witam proszę o linki z solucja do modów zawartych w WOBG mogą być w jezykach niemieckim jak i angielskim.

oraz o dokładna liste zainstalowanych modów.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Scol 


Wiek: 28
Posty: 716
Podziękowania: 98/112
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-04-24, 19:44   

Co do listy to http://baldur.cob-bg.pl/T...ldurs_Gate?pg=2 jest niemal kompletna, jak narazie trafiłem tylko na 1 małego moda nie będącego na liście (The Black Rose Part 1)

Co do solucji to tutaj są solucje do The Darkest Day, Shadows over Soubar, The Black Rose Part 1 i Planar Sphere Mod (ang).
Sporo solucji jest też na stronie klanu http://baldur.cob-bg.pl/bg2-mody (Tortured Souls, Fishing for Trouble, Dungeon Crawl, Innershade, I Shall Never Forget, Tales of the Deep Gardens, White Queen).
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group