Poprzedni temat «» Następny temat
Migotanie/anomalia ekranu ekwipunku
Autor Wiadomość
Dyvers 

Wysłany: 2013-03-23, 18:03   Migotanie/anomalia ekranu ekwipunku

Witam. Nie jestem totalnym laikiem jeżeli chodzi o gry Infinity Engine - i już dawniej występował u mnie problem z nieprawidłowym działaniem gier np. Icewind dale 1/2 pod względem graficznym - z czym sobie bez problemu poradziłem używając Compability Managera i wybierając opcje ForceDirectDraw Emulation. Natomiast gdy odpalam World of Baldur's Gate - i biorę save, który tam domyślnie jest - czyli ten z 7 rozdziału (zresztą gdy zakładam nową grę na próbę jest to samo) to podczas otwartego ekwipunku - portery postaci pozostają widoczne po prawej stronie i migają, gdy najadę na nie myszą, na ten obszar znikają "partiami" pozostawiając pod sobą tło oraz dalej delikatnie migają... nie potrafię sobie z tym poradzić - instalowałem już DrawFixa, próbowałem grac zarówno na 16 bitach jak i na 32 z włączonym i wyłączonym 3D i ciągle to samo - znaczy przepraszam - na 16 bitach problem znika, jednak wszelkie efekty świetlne w tym czarów wyglądają okropnie np. czar Tęczowe Kolory to masa światła o wielkich teksturach, która wygląda ohydnie, tak samo wszelkie tarcze to rozświetlona mgła - czyli zupełnie nie tak jak być powinno. Proszę o jakąś pomoc.

Edytuję post - gdyż zauważyłem coś bardzo ważnego - to mój początek przygody z WoBG i to narazie pierwszy problem więc na nim się skupiam - widze, że ta anomalia ma miejsce jedynie podczas otwierania opisu przedmiotów na W_GUI by Kwiat_W - natomiast na oryginalnym już nie - o co chodzi ? Wolałbym szczerze grać na W_GUI gdyż wygląda bardzo estetycznie - i jest miłym dla oka odświeżeniem.
Podziękuj autorowi tego posta

dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Podziękowania: 775/110
Wysłany: 2013-03-23, 19:00   

Niestety nie znam rozwiązania tego problemu. Jeśli to dzieje się nagminnie, to niestety zostaje Ci grać na oryginalnym GUI.

Dyvers 

Wysłany: 2013-03-23, 19:13