Poprzedni temat «» Następny temat
[W III] Wiedźmin 3 - Tuldorzy zestaw modów
Autor Wiadomość
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 32
Posty: 1800
Podziękowania: 135/151
Wysłany: 2020-02-19, 22:26   [W III] Wiedźmin 3 - Tuldorzy zestaw modów

Jako, że trochę w W3 grałem po pewnym czasie postanowiłem jak i w BG sięgnąć po mody. Jeśli ktoś jeszcze pamięta to pisałem (do nudzenia) iż tuldi preferuje modki dodające do gry niewielkie kąski zamiast całkowitego wywracania świata do góry nogami... i tak samo jest z jego zestawem do W3.

I) JAK UŻYWAĆ MODÓW W W3:
Jest to jeszcze prostsze niż w BG:
1) Ściągamy program "Script Merger"
2) Wypakowujemy go w dowolnym miejscu
3) W Folderze głównym Wieśka (np u mnie D:\The Witcher 3 Wild Hunt GOTY ) tworzymy nowy folder o nazwie 'mods'
4) Do folderu 'mods' wypakowujemy wszystkie mody jakie chcemy używać
5) Odpalamy script merger by usunąć konflikty między modami i gotowe

II) LISTA:
1) Witchers Lair - mod dodający do Corvo Bianco (winnicy jaką otrzymujemy w dodatku Krew i Wino) większą ilość stojaków na bronie, stojaków na zbroje, miejsc na obrazy oraz kilka świeczek dodatkowo rozświetlających ciemne wnętrze. Mod ma dwie wersje - ściągamy tą z dopiskiem "much.fewer.sword.and.armor.stands". Dlaczego? To proste, ta opcja dodaje kilka powyższych rzeczy i wygląda dobrze. opcja jaka dodaje ich x3 tyle sprawia że wnętrze wygląda paskudnie bo jest zagracone po sufit.
2) Worldmap fixes - jak nazwa wskazuje mod poprawia błędy graficzne minimapy/mapy świata. Przykładem moe być jezioro na południe od Łysej Góry (w zwykłym W3 na mapie są wzgórza) czy kilka dolinek w okolicach Wiedźmińskiego Siedliszcza.
3) Spider fix - arachnomorfy powinny mieć w grze rodzaj "insektoidy" ale z uwagi na błąd mają "upiory", fixto poprawia, ku chwale używających odpowiednich olei :P
4) Thaelr's monocle fix - w Białym Sadzie (Quest z Patelnią) możemy znaleźć w domu pęknięty monokl Talara. W grze istnieje opcja dialogowa oddania go szpiegowi ale z uwagi na błędne kodowanie nie pojawia się na liście opcji. Fix naprawia problem.
5) Viviene's feather fix - jeśli w Krwi i Winie odczarujemy niewiastę używając rytuału z jajem wilgi zamiast z taflą wody to blond dziewczę po kilku dniach uda się do Novigradu (północna część doków) - jeśli ją tam spotkamy da nam prezent - złote pióro jakie mozemy nosić za uchem. W niezmodowanej grze pióro po założeniu znika z ekwipunku ale na modelu postaci zostaje 24/7 bez możliwości zdjęcia. Fix sprawia ze prawidłowo trafia w przegródkę przedmiotów podręcznych
6) Hunter Instinct fix - skill z drzewka alchemii "Instynkt łowcy" powinien dodawać +20% do obrażeń przy trafieniu krytycznym przeciwko wrogom podatnym na olej jaki mamy na mieczu (jeśli mamy 3 punkty adrenaliny) na każdy poziom skilla. Czyli 20% na 1, 40% na 2 itd aż do +100% na 5. Niestety z uwagi na błąd CDPR nie skaluje się i na każdym poziomie dodaje tylko +20%. Fix poprawia jego działanie.
7) Beatable guards - Jak to jest że powalamy manticory, wampiry wyższe, draugiry a w walce 1 wiedźmin vs 2 strażników mamy 50% szans na zebranie sromotnego wpierniczu nawet jeśli ww całe dnie żrą pączki i obmacują kelnerki w gospodach? Wynika to z tego iż gra mno ży obrażenia adawane/otrzymywane zależnie od różnicy lvl a w klasycznej grze strażnicy mają poziom geralta +14 (wtf?). Mod pozwala go zrównoważyć by w razie gdyby naszła nas chęć na bitkę (np z uwagi obrobienia jakiegoś pojemnika) szanse były realne a nie tak chore jak w niezmodowanej grze. Mod ma trzy wersje - easy (poziom geralta -7) normal (poziom G +2) i hard (PG +2-4). Osobiście odradzam wersję easy i doradzam normal. Poziom geralta +2 sprawia ze strażnicy nie są rachitycznymi pipkami jak w easy.
8) Better Throphies - trofea w grze bez modów mają bonusy +5% doświadczenia a ludzi / +5% doświadczenia za potwory / 10% szans na ucięcie kończyny / +5% złota / +5% najdowanych ziół. Z uwagi na fakt iż złoto znajdujemy w ilości <<100sz na raz, 99% roślinek ma 1 sztukę 'listków' do podniesienia a xp za to co zabijamy oscyluje w okolicach 10-40xp za głowę... bonusy są żałosne i 3/4 trofeuów nie ma sensu. Mod zmienia je tak by były przydatne - każde trofeum zapewnia +5% obrażeń przeciwko grupie do jakiej należy łeb monstrum (wampiry/ogrowate/drakonidy/trupojady itd) +bonus w miarę ściśle powiązany z zadaniem/typem potwora jakiego ubiliśmy
9) Extra Skills & mutations - mod dodający dodatkowe "okienka" na skille i/lub mutacje możliwe do rozwinięcia po osiągnięciu Krwi i Wina. Ilość miejsc na skille jest żałośnie mała przez co nie ma opcji używać połowy zdolności jakich Geralt się nauczy (szczególnie w nowej grze + gdzie poziom moe dobić do 100). Mod posiada dwie wersje - Extra Skill Slots and Mutations ALBO Extra Sockets. Druga opcja nie dodaje dodatkowych mutacji i tą właśnie polecam. Zapewnia ona dodatkowe 6 miejsc na skille czyli ilość jak najbardziej nie przesadzoną.
10) Disable Jaskier Storybook video - (TYLKO DLA OSÓB JAKIE PRZESZŁY W3 xx RAZY) Jak nazwa wskazuje mod usuwa wstawki filmowe opowiadane prze Jaskra na każdym etapie głównego wątku. Wstawki są miłe dla oka ale... przy każdym save/load widzimy je od nowa a nie ma możliwości ich skippować. Po pewnym etapie strasznie to wkurza, mod powala nam zadbać o zszargane nerwy :P

11) Jako bonus - pełna lista modków w jednym miejscu (wersje doradzane powyżej, jeśli chcesz inną wersję danego moda niż ta o jakiej pisałem użyj indywidualnych linków)
Kod:
https://chomikuj.pl/Tuldor88/Patche*2c+mody*2c+inne/Wied*c5*bamin+3
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Ostatnio zmieniony przez Meisarcha 2020-02-23, 16:47, w całości zmieniany 2 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
nowyU
nowyU

Posty: 305
Podziękowania: 19/195
Wysłany: 2020-02-20, 23:17   

Dzięki Ci dobry człowieku :)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group