Poprzedni temat «» Następny temat
World of Baldur's Gate - Propozycje dodatków i zmian
Autor Wiadomość
Meisarcha
Avatar Bhaala


Posty: 577
Podziękowania: 85/128
Wysłany: 2017-08-12, 08:35   

Ruffle_truffle napisał/a:
Tylko niweluje polskie znaki, gdy zainstaluję.

W ogóle się nie wyświetlają? Czy je "wykrzacza"?
Możliwe, że to kwestia tego, iż ostatnio robiłeś rzeczy do wersji Enhanced i nieświadomie zostałeś przy kodowaniu UTF-8.
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 865
Podziękowania: 32/84
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-08-12, 08:50   

Robi z nich jakieś ułamki i tym podobne.

Tak, kodowanie w UTF-8. Jakie powinno być zamiast tego?
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Meisarcha
Avatar Bhaala


Posty: 577
Podziękowania: 85/128
Wysłany: 2017-08-12, 08:57   

Windows 1250 (w niektórych notatnikach zwane ANSI)
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Ruffle_truffle
Kliwer 


Wiek: 31
Posty: 1355
Podziękowania: 142/201
Wysłany: 2017-08-23, 20:48   

Po pierwsze- chciałbym wyrazić uznanie osobom zaangażowanym w dubbing modów. Kiedy ten temat pojawił się na forum, już sporo czasu temu, byłem przekonany, że to kolejny nierealny projekt, o którym sobie podyskutujemy, po czym cichutko zdechnie. Wielkie dzięki i wielki szacunek dla osób zaangażowanych w tę ideę- brawo!

Po drugie- czy mógłbym prosić, by ktoś wrzucił screany tego porpawionego Soubar (SoS) i Ratiavinu (TDD)? Chętnie bym na to popatrzył, a WoBGa teraz nie będę instalował, bo mam własną instalację Baldura.

Po trzecie- chciałem zapytać, czy te zmienione miasta i ten dubbing dostępne są tylko pod WoBG-a, czy też trafią do samych modów, które można sobie samemu zainstalować? Czy może będzie jakiś sub-mod wydany? W sumie za TDD nie tęsknię ani-ani, nawet poprawionym, ale SoS-a dodałbym do swojej instalki, całkiem dobrze go wspominam.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1730
Podziękowania: 804/111
Wysłany: 2017-08-24, 15:29   

Kliwer napisał/a:
Po pierwsze- chciałbym wyrazić uznanie osobom zaangażowanym w dubbing modów. Kiedy ten temat pojawił się na forum, już sporo czasu temu, byłem przekonany, że to kolejny nierealny projekt, o którym sobie podyskutujemy, po czym cichutko zdechnie. Wielkie dzięki i wielki szacunek dla osób zaangażowanych w tę ideę- brawo!


Podziękowania należą się anoimowi, aktorom, jak również tłumaczom, którzy przygotowali tekst do dubbingu (morgan, memory, Aristo).

Kliwer napisał/a:
Po drugie- czy mógłbym prosić, by ktoś wrzucił screany tego porpawionego Soubar (SoS) i Ratiavinu (TDD)? Chętnie bym na to popatrzył, a WoBGa teraz nie będę instalował, bo mam własną instalację Baldura.


https://www.4shared.com/p...Dca/AR4230.html
https://www.4shared.com/p...Kei/DD3300.html

Kliwer napisał/a:
Po trzecie- chciałem zapytać, czy te zmienione miasta i ten dubbing dostępne są tylko pod WoBG-a, czy też trafią do samych modów, które można sobie samemu zainstalować? Czy może będzie jakiś sub-mod wydany? W sumie za TDD nie tęsknię ani-ani, nawet poprawionym, ale SoS-a dodałbym do swojej instalki, całkiem dobrze go wspominam.


Są dostępne tylko w WoBG. Zresztą wiele z tych modów nie jest już rozwijanych, niektóre nawet od lat, więc mało prawdopodobne by to trafiło bezpośrednio do tych modów.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Kliwer
Kliwer 


Wiek: 31
Posty: 1355
Podziękowania: 142/201
Wysłany: 2017-08-24, 15:35   

Cytat:
https://www.4shared.com/p...Dca/AR4230.html
https://www.4shared.com/p...Kei/DD3300.html


Fiu, fiu... "ładne cacko", jak to mawia Kinski.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1730
Podziękowania: 804/111
Wysłany: 2017-08-24, 15:41   

Owszem zgadzam się :) Lokacje są pierwsza klasa. Cuttooth wykonał świetną robotę.

SoS to teraz naprawdę inny mod. Kopia Beregostu psuła odbiór moda.

Poza tym dzielnica magów w Riatavin też ma się doczekać nowego wyglądu.
TDD pomimo mizernej warstwy tekstowej też zyska, bo Riatavin jako kolejna kopia Beregostu + Sigil było/jest ni przypiął ni przyłatał.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dj_cam 

Wiek: 35
Posty: 46
Podziękował 16 razy
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-09-02, 19:22   

Czy jest możliwość odinstalowania/dezaktywowania moda Improved Asylum? Albo chociaż zmiany skryptu/odkoksowania Irenicusa? Utknąłem na tej walce, a nie chcę używać ctrl+y. Bez ekwipunku i z tylko jednym slotem na czary 7 poziomu (nie mówiąc o czarach 8 i 9 poziomu) nie widzę szans na pokonanie go.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1730
Podziękowania: 804/111
Wysłany: 2017-09-02, 20:22   

W WoBG nie ma możliwości wyłączenia czy odinstalowania komponentów. W podobnej sytuacji można spróbować przełączyć poziom trudności gry na najniższy.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 45
Posty: 628
Podziękowania: 141/154
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2018-01-07, 16:41   

Doprowadziliśmy wraz z Cahirem tłumaczenie Kamienia z Askavaru do stanu współgrającego z wersją 2.0 moda. Zmieniła się tam na lepsze przygoda z Lizą i Rebeką (wcześniej było trochę kontrowersyjnie, szczególnie jeśli ktoś grał jakimś paladynem, czy innym uosobieniem dobra), oraz z żebrakiem (chociaż tu wciąż jest dziwnie; żebrak kupił sobie amulet i wciąż potrzebuje kosztownego klejnotu dla żony...). Może znajdziesz czas, żeby uaktualnić moda w WoBG?
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Pioter 


Wiek: 35
Posty: 98
Podziękowania: 8/64
Skąd: Jakaś pustynia
Wysłany: 2018-02-25, 19:06   

To raczej prośby niż propozycje:
- Czy możesz ustawić sprzęt Drizzta w BG1 jako zdejmowalny? Na etapie gry kiedy go się przyłącza jest dużo gratów które można mu "założyć".
- Biorąc pod uwagę wielkość mapy świata, czy istnieje możliwość przeniesienia ikon map/plansz związanych z DS z fragmentu mapy IWD1 w inne miejsce, np na fragment u góry mapy oznaczony jako Grzbiet Świata?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Pavlus 
Przyjaciel Klanu
Erpegozjad


Wiek: 39
Posty: 1070
Podziękowania: 26/48
Skąd: Kaszuby
Wysłany: 2018-09-25, 19:57   

Mistrzu "D", ciekawe czy już ktoś o to pytał, ale jest jakaś fizyczna możliwość zaimplementowania do WoBG licznika godzin spędzonych w grze?
_________________
Cytat:
[Dzisiaj 10:37] Cecylio: Potrzeba łopaty do śniegu, by się przekopać przez stosy echii czy szkolnych haremów.

- Nic dodać, nic ująć^^
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Pioter 


Wiek: 35
Posty: 98
Podziękowania: 8/64
Skąd: Jakaś pustynia
Wysłany: 2018-09-26, 01:51   

Jestem stanowczo na nie, nie chce wiedzieć ile mi to życia zjada :)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1730
Podziękowania: 804/111
Wysłany: 2018-09-26, 15:20   

Takiej możliwości nie ma.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
K4thos 
Uczeń Gonda


Wiek: 32
Posty: 354
Podziękowania: 61/39
Wysłany: 2018-09-29, 12:23   

Cytat:
Takiej możliwości nie ma.


Myślę, że warto mieć dostęp do takiej informacji, choćby z poziomu konsoli, nawet jeśli w klasycznym silniku nie możliwości jej wyświetlenia. Ja używam czegoś takiego w EET (baldur.bcs):
Kod:
IF
  Global("K#TotalPlayTimeActive","GLOBAL",0)
THEN
  RESPONSE #100
    SetGlobal("K#TotalPlayTimeActive","GLOBAL",1)
    RealSetGlobalTimer("K#RealTimerOneHour","GLOBAL",TWELVE_HOURS)
    Continue()
END

IF
  RealGlobalTimerExpired("K#RealTimerOneHour","GLOBAL")
THEN
  RESPONSE #100
    IncrementGlobal("K#TotalPlayTime","GLOBAL",1)
    RealSetGlobalTimer("K#RealTimerOneHour","GLOBAL",TWELVE_HOURS)
    Continue()
END
_________________
"Podwładny winien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty tak, aby swoim pojmowaniem istoty rzeczy przełożonego nie peszyć"
Ukaz Cara Rosji Piotra I z 9 grudnia 1708 roku.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group