Poprzedni temat «» Następny temat
World of Baldur's Gate - Propozycje dodatków i zmian
Autor Wiadomość
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1730
Podziękowania: 804/111
Wysłany: 2013-03-02, 08:08   

Moim zdaniem klasy z TDD nie są warte zachodu. Jeśli już dodawać jakieś klasy to jakieś ciekawe, a nie zrobione tylko na ilość.

W najbliższym czasie jest mało prawdopodobne, abym dodał jakieś podklasy. Jak skończę moda poprawiającego opisy przedmiotów, będę się już głównie koncentrował na przenoszeniu Icewind Dale II.

Trochę obiecanych screenów z przenoszenia IDII.





Do przeniesienia całej gry do WoBG jeszcze daleka droga :)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Nobanion
AL|EN 


Wiek: 37
Posty: 369
Podziękowania: 21/90
Wysłany: 2013-03-02, 11:16   

Trzymamy kciuki !
_________________
If you wanna make enemies try to change something...

Big World Setup - instalator modów
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Nobanion 

Posty: 1097
Podziękowania: 106/248
Wysłany: 2013-03-02, 11:27   

Kapitalne, trzymam kciuki za cierpliwość :mrgreen:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Pavlus 
Przyjaciel Klanu
Erpegozjad


Wiek: 39
Posty: 1070
Podziękowania: 26/48
Skąd: Kaszuby
Wysłany: 2013-03-02, 12:45   

IWD2?! Toż to bezie mega infonity^^ Tylko PT brakuje:P
A gdzie się będzie zaczynać dwójka? Tzn w jakim momencie BG?
A ja tu myślałem, że to tylko jakiś żarcik był, że IDII będzie:P Jest na co czekać:)
_________________
Cytat:
[Dzisiaj 10:37] Cecylio: Potrzeba łopaty do śniegu, by się przekopać przez stosy echii czy szkolnych haremów.

- Nic dodać, nic ująć^^
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Nobanion 

Posty: 1097
Podziękowania: 106/248
Wysłany: 2013-03-02, 13:19   

Czemu żarcik :) Jest BG1 z dodatkiem, BG2 z dodatkiem, IWD 1 z dodatkiem, plus megamody i mniejsze, dojdzie IWD2 i 10000 godzin grania :mrgreen: Tylko czekać :mrgreen:
----------
PT? a jak się ma do Zapomnianych Krain? :wink:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Pavlus 
Przyjaciel Klanu
Erpegozjad


Wiek: 39
Posty: 1070
Podziękowania: 26/48
Skąd: Kaszuby
Wysłany: 2013-03-02, 13:51   

No też na Infinity o to mi tylko szło^^:P Ty tam lepiej kolejny filmik wrzucaj na jutjuba:P

Aha i moja propozycja,. Jako, iż należę do lubiących czytać dialogi^^ Miło by było mieć większy wybór npc w bg2:) Nie mówię, żeby dawać wsio co jest bez patrzenia na poziom merytoryczny. Ale chyba nie mi jednemu znudziło się już pykanie z tymi samymi charami. Imho proponował bym zawrzeć w grze wyselekcjonowane postacie, których wykonanie trzyma poziom. Czyli brak one dayów, brak postaci w stylu - Dialog na przywitanie, dwa małe questy i do widzenia-. Ale wpuścić Yasraenę, Tashię, Amber i kilkoro innych:)
To oczywiście tylko moja mała sugestia, ale pewnie nie jestem odosobniony w tej prośbie:)

Ps: Co do argumentu przesytu dialogów i słabego ich poziomu. Tu akurat problemu nie ma. Nie lubimy, nie bierzemy do drużyny,, ale pozwalamy innym graczom wziąć:P
_________________
Cytat:
[Dzisiaj 10:37] Cecylio: Potrzeba łopaty do śniegu, by się przekopać przez stosy echii czy szkolnych haremów.

- Nic dodać, nic ująć^^
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
uzytkownik78

Posty: 1
Wysłany: 2013-03-02, 14:17   

kocham te mody
Ostatnio zmieniony przez uzytkownik78 2013-03-02, 18:53, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Jaquan 
Świr na pół etatu

Wiek: 31
Posty: 98
Podziękowania: 4/9
Wysłany: 2013-03-02, 15:51   

Nie. WoBG jest dość zamkniętą modyfikacją i w zasadzie tylko Dradiel mógłby coś takiego dodać a na to nieprędko się zanosi.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1730
Podziękowania: 804/111
Wysłany: 2013-03-02, 16:36   

Pavlus napisał/a:

Ps: Co do argumentu przesytu dialogów i słabego ich poziomu. Tu akurat problemu nie ma. Nie lubimy, nie bierzemy do drużyny,, ale pozwalamy innym graczom wziąć:P


Cóż, w sumie argument słuszny.

Cytat:
Wiem że WoBG jest w większości po polsku i chciałbym wiedzieć czy jest możliwość "zangielszczenia" w jakiś przystępny sposób całości?


Od strony technicznej jest to łatwe i nie trzeba do tego znajomości modowania. Całe WoBG jest straifikowane. W instalatorze oraz w każdym patchu znajduje się plik dialog.tra. Ten jeden plik zawiera cały tekst gry, ale... tam jest ponad 250 tys. stringów. Nawet odliczając stringi, które w tej chwili są nieużywane lub są jeszcze w języku angielskim, to jednak nadal pozostaje ich ze 200 tys. w języku polskim, więc zrobienie angielskiego odpowiednika wymagałoby ogromnej pracy. Ja na pewno się tego nie podejmę, tym bardziej, że ja staram się, aby wszystko było w języku polskim.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
swsd

Posty: 17
Podziękował 1 razy
Wysłany: 2013-03-02, 19:11   

Oczywiście newsy przecudowne, niemniej zastanawia mnie, w jaki sposób zostanie zachowana spójność między fabułami obu gier. Jak zamierza Pan wytworzyć wystarczająco stabilne powiązania między nimi, Panie Dradielu? (tak dla sprecyzowania, niniejsze pytanie tyczy się tego, w jaki sposób zostanie zaaranżowane przejście z obszarów BG2 do obszarów z IC2 )
_________________
Zastrzegam sobie prawo do zmiany własnych poglądów w dowolnym czasie. Z tego względu przysługuje mi prawo do ignorowania opinii budowanych na podstawie prezentowanych przeze mnie w przeszłości poglądów. Ponadto, od tych błędnych wyobrażeń podawanych do publicznej wiadomości mogę się odwoływać.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Pavlus 
Przyjaciel Klanu
Erpegozjad


Wiek: 39
Posty: 1070
Podziękowania: 26/48
Skąd: Kaszuby
Wysłany: 2013-03-02, 19:51   

ID 2 dzieje się kupę lat po ID1
:P
_________________
Cytat:
[Dzisiaj 10:37] Cecylio: Potrzeba łopaty do śniegu, by się przekopać przez stosy echii czy szkolnych haremów.

- Nic dodać, nic ująć^^
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
porfirion 
Czciciel Azutha
osiełek


Posty: 694
Podziękowania: 129/87
Skąd: Zielona Gęś
Wysłany: 2013-03-02, 20:20   

Oj tam, biorąc pod uwagę, że i tak dziecko Bhaala nie powinno mieć nic wspólnego z historią opowiedzianą w IwD1, to kto by się czepiał tego, że w drugim Icewindzie matka Hedrona będzie opowiadała o nas (którzy byliśmy w Dolinie Lodowatego Wichru przed chwilą), jako o podróżnikach z dawnych lat, którzy uratowali drzewo w Kuldahar itd., itp. :wink:

Choć sama kwestia miejsca, momentu przeniesienia do IwD2 jest ważna z mechanicznego punktu widzenia - tak by nie było ani za łatwo (za wysokie poziomy w drużynie, o ile to możliwe :razz: ), ani przesadnie za trudno.
_________________
If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element


Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu


We internecie...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Pavlus 
Przyjaciel Klanu
Erpegozjad


Wiek: 39
Posty: 1070
Podziękowania: 26/48
Skąd: Kaszuby
Wysłany: 2013-03-02, 20:35   

W sumie jeśli możliwe jest podróżowanie w czasie w Faerunie to może być to side effect jakiegoś czaru czy coś. Jakiś mag chce ich teleportować i robi to nie tylko w przestrzeni ale i w czasie:P Brednie wiem:P Ale taki efekt dzikiej magii^^
_________________
Cytat:
[Dzisiaj 10:37] Cecylio: Potrzeba łopaty do śniegu, by się przekopać przez stosy echii czy szkolnych haremów.

- Nic dodać, nic ująć^^
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1730
Podziękowania: 804/111
Wysłany: 2013-03-03, 06:41   

Nie mam jeszcze sprecyzowanego momentu wejścia do IDII. Jest jeszcze sporo czasu, aby coś wymyślić. Na razie skłaniam się, ku czemuś, co byłoby powiązane z NEJ-em, aby w jakiś sposób zakończyć zawartą tam historię.
W czasie może nas przesłać np. ten sam mag, który wysyła nas do Halrui w NEJ-u. Jak na razie jednak, to będę musiał się lepiej zapoznać z historią zawartą w modzie, bo grając w niego, z powodu ściany tekstu po angielsku, dość pobieżnie czytałem te wypowiedzi.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowyU

Posty: 302
Podziękowania: 21/187
Wysłany: 2013-03-03, 10:09   

Wracając do dyskusji odnośnie podklas chciałbym dać przykład kilku wartych rozpatrzenia opcji (tak na przyszłość).

- Divine Remix (mod spolszczony) - wprowadza zmiany w magii kapłańskiej/druidzkiej na sfery co sensownie, moim zdaniem, segreguje dostępność czarów zależnie od klasy/profesji
- Druid Elementalista (pl)
- Mistyczny Łucznik (pl -minimalnie przedobrzony ale przyjemność gry jest).
- Palladyni (tłumaczył Yarpen nie wiem z jakim skutkiem)
- Morituri (pl - zdaje się Riklaunim)

oprócz powyższych warto byłoby ropatrzeć:

- Fist and Sword (pl by morgan) //by Yarpen - dop. Alvarez
- Song and Silience (pl by Yarpen)

które kompletnie wzmocniłyby ilość profesji dla pozostałych klas.

Ogólnie w temacie klas sporo wie Yarpen, a wszystkie które przytoczyłem są warte zaimplementowania. Były jeszcze klasy z BG2 Enchanced autorstwa Nastiana (pl) ale niestety nigdy nimi nie grałem (np Gladiator, Krzyżowiec itp).

Wszystko co wymieniłem jest napewno lepiej rozpracowane niż klasy z TDD czy RoT. Klasy do tych modów musiały by zostać solidnie przedefiniowane.

Jak już wspomniałem to propozycja na daleką przyszłość kiedy już IWD2 ujrzy światło dzienne.


PS. Odnośnie samego IWD2 to jako, że jest to sporej długości historia, można by się zastanowić nad podziałem jej na odcinki (zadania), na które by nas wysyłała w odstępach czasu tajemnicza istota. Zresztą nie sugeruje że ktoś konkretny ma nas wysyłać może to zwyczajne losowe zdażenie bądź efekt sliders.
Ostatnio zmieniony przez Alvarez 2013-03-03, 17:52, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group