Poprzedni temat «» Następny temat
Chris Avellone gra w Arcanum
Autor Wiadomość
Jvegi 
Przyjaciel Klanu


Wiek: 28
Posty: 1432
Podziękowania: 40/38
Skąd: Z chomikowa
Wysłany: 2013-01-20, 17:55   Chris Avellone gra w Arcanum


:master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master: :master:


Jak obiecał tak zrobi. Na razie można głosować za formatem. Ja sam nie mam pewności co bym wolał, ale wersja tekstowo-obrazkowa, to chyba najlepsze rozwiązanie w tym przypadku.

No nic, może być ciekawie.
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Remik
Gedeon
[Usunięty]

Wysłany: 2013-01-20, 23:11   

Świetnie. Może to pozwoli zdobyć większy rozgłos tej dobrej grze, która chyba jest zdecydowania mało znana, jak na swoją jakość.
 
 
Almateria 

Wiek: 98
Posty: 265
Podziękowania: 36/2
Wysłany: 2013-01-22, 12:33   

LPki tylko obrazkowe, w formie wideo trzeba być o wiele fajniejszym. ^^ Może jakby Avellone był pokecapnem.
Podziękuj autorce tego posta
 
 
Jvegi 
Przyjaciel Klanu


Wiek: 28
Posty: 1432
Podziękowania: 40/38
Skąd: Z chomikowa
Wysłany: 2013-02-11, 21:51   

https://twitter.com/ChrisAvellone/status/301059064442535937 GRA!!!!

Znaczy próbuje. Kolejny zawód po kliknięciu w linka, ale przynajmniej coś ruszyło. Niestety format YT, kto wie czy z komentarzem ( no ale jak bez...).
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Jvegi 
Przyjaciel Klanu


Wiek: 28
Posty: 1432
Podziękowania: 40/38
Skąd: Z chomikowa
Wysłany: 2013-02-13, 12:42   

Almateria napisał/a:
Jvegi napisał/a:
Ludzie ( zwłaszcza tutaj) oglądają godziny meczów lola na YT

ahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

e: o mamo ^^

e2: To najsmutniejsza i najzabawniejsza rzecz jaką słyszałam, to internet w jednym zdaniu.


EKHEM! :angel:

Wrzucili GODZINNĄ część pierwszą. Podobno fajne, ale jakby Obsidian miał siedzibę w Rosji czy Chinach, to koleś odpowiedzialny za jakość video( niestety jest to pewnie Chris) dostałby kulę w łeb, 25 lat łagru przy wielkim szczęściu. Matko przenajświetsza...
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Almateria 

Wiek: 98
Posty: 265
Podziękowania: 36/2
Wysłany: 2013-02-13, 22:06   

Również to. LPki starych gier tylko obrazkowe.
Podziękuj autorce tego posta
 
 
Sorrow


Wiek: 34
Posty: 177
Wysłany: 2013-02-26, 02:17   

Gość strasznie gra. Nie dziwię się, że chciał wrzucić więcej śmieciowej walki do Tormenta - ma zero pojęcia o grach. Aha i jeszcze podszedł do gry która ma grubą instrukcję bez czytania jej. No bez jaj.
_________________
DeviantArt
Swords of the Gas Wasteland

"Let the houses burn
Let the forests burn
Let the faces and the books
Let the streets burn
Let the minds burn
Let the world
Let the world burn"
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Jvegi 
Przyjaciel Klanu


Wiek: 28
Posty: 1432
Podziękowania: 40/38
Skąd: Z chomikowa
Wysłany: 2013-04-03, 07:30   

http://www.youtube.com/watch?v=2jrG0M_x7yc
http://www.youtube.com/watch?v=bDTD7fgcNtY
http://www.youtube.com/watch?v=AIRHwqz9r0Y

Ten ciul nadal nie może wyjść z pierwszej lokacji... :sciana:

Zajrzyj do instrukcji, ty smutny człowieku. :cry:
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Almateria 

Wiek: 98
Posty: 265
Podziękowania: 36/2
Wysłany: 2013-04-03, 11:34   

Może gdyby system podróży w Arcanum nie był tak zły... ^^
Podziękuj autorce tego posta
 
 
porfirion 
Czciciel Azutha
osiełek


Posty: 703
Podziękowania: 127/87
Skąd: Zielona Gęś
Wysłany: 2013-04-03, 12:05   

Taa, ale gdyby czytał komentarze pod swoim filmikiem na YT (tak, wiem, to jest TEN Chris Avellone, on nie musi), to by się dowiedział, o co chodzi.

Na samej górze w najlepszych komentarzach jest bardzo ładne wyjaśnienie:
Cytat:
Okay chris listen up, HINT* (non-spoiler) When you brought up the world map @ 8:28, the reason you couldn't click on Shrouded Hills, was because of the path finding feature of Arcanum. What you need to do is click slightly south of your position (Crash Site) than make an adjacent turn directly to the town (shrouded hills). Its not like Skyrim!
_________________
If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element


Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu


We internecie...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Sorrow


Wiek: 34
Posty: 177
Wysłany: 2013-04-05, 14:49   

Almateria napisał/a:
Może gdyby system podróży w Arcanum nie był tak zły... ^^

Nigdy jeszcze nie spotkałem osoby na tyle upośledzonej technicznie by stanowił on jakiś problem. MCA jest pierwszy.
_________________
DeviantArt
Swords of the Gas Wasteland

"Let the houses burn
Let the forests burn
Let the faces and the books
Let the streets burn
Let the minds burn
Let the world
Let the world burn"
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Almateria 

Wiek: 98
Posty: 265
Podziękowania: 36/2
Wysłany: 2013-04-05, 14:54   

Bo technicznie nie stanowi on problemu, ale naprawdę nie jest jakoś specjalnie intuicyjny, gdyby Vergil nie mówił o tym przy wyjściu z kanionu, to bym też się nie domyśliła. Arcanum to jedyna gra gdzie z jakiegoś powodu istnieją nieskończone plansze, po których można biegać godzinami.

Ogólnie rzecz biorąc gry z XX wieku nie były zbyt przyjazne dla ludzi.
Podziękuj autorce tego posta
 
 
Jvegi 
Przyjaciel Klanu


Wiek: 28
Posty: 1432
Podziękowania: 40/38
Skąd: Z chomikowa
Wysłany: 2013-04-05, 16:34   

No ale Virgil mówi :roll: Ikona mapy się zmienia. W INSTRUKCJI jest wszystko wyraźnie opisane.
Almateria napisał/a:
Ogólnie rzecz biorąc gry z XX wieku nie były zbyt przyjazne dla ludzi.
No tak, czasami trzeba było przyzwyczajać sie do interfejsu jakieś 10 minut. Co za prymitywizm...
Lepiej robić grę pod interface, nie odwrotnie :cisza:

Na poważnie, to z pewnością przykładów na niepotrzebnie bolesne kontrolki w starszych grach jest mnóstwo. W samym Arcanum jest kilka. Ale mapa? Mapa jest w porządku. A puste przestrzenie między lokacjami w niczym nie przeszkadzają, a dodaja nutkę realizmu i pozwalają pozbyć się sztucznych granic (kwadratowe lokacje). A, że robione były kompletnie z automatu i ich implementacja kosztowała pewnie grosze, to czemu nie?
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Almateria 

Wiek: 98
Posty: 265
Podziękowania: 36/2
Wysłany: 2013-04-05, 18:39   

Jeżeli używasz jeszcze instrukcji w roku pańskim 2013 to nie wiem co ci mogę powiedzieć. :D

I nie żeby co, ale mapy w Arcanum wciąż są totalnie kwadratowe, wszystko co się różni to to, że się ciągną.
Podziękuj autorce tego posta
 
 
Sorrow


Wiek: 34
Posty: 177
Wysłany: 2013-04-05, 20:45   

Almateria napisał/a:
Bo technicznie nie stanowi on problemu, ale naprawdę nie jest jakoś specjalnie intuicyjny, gdyby Vergil nie mówił o tym przy wyjściu z kanionu, to bym też się nie domyśliła. Arcanum to jedyna gra gdzie z jakiegoś powodu istnieją nieskończone plansze, po których można biegać godzinami.

A zapalająca się na niebiesko ikonka mapy świata?
_________________
DeviantArt
Swords of the Gas Wasteland

"Let the houses burn
Let the forests burn
Let the faces and the books
Let the streets burn
Let the minds burn
Let the world
Let the world burn"
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group