Wysłany: 2012-12-23, 17:23 Nowe wersje modów [XII 2012]
Na początku grudnia modderzy z The Gibberlings Three opublikowali nową wersję BG2 Tweak Packa opatrzoną numerkiem 11. BG2 Tweak Pack zawiera stos kosmetycznych poprawek, które pozwalają graczowi na ustalanie zmianę pomniejszych zasad w grze.
Lista zmian w wersji 11:
- reset punktów reputacji na początku Baldur's Gate 2 będzie wstrzymany jeśli zainstalowany jest ten sam komponent z BGT;
- miecze półtoraręcznie i katany używały niewidocznej ikony przy ich zmianie w tryb broni 2-ręcznej;
- umożliwienie rzucanie czarów w zbroi, za sprawą literówki w kodzie, powodowało 100% szansy na niepowodzenie rzucania czaru z użyciem przedmiotów;
- zmieniono system profesji w broniach, który miał parę bugów - opcja balansowania nie aktualizowała opisu broni - sejmitarów, wakizashi i ninja-to. Także dwie opcje do BG nie mogły się zainstalować z powodu usuniętych bibliotek programistycznych;
- bezdenna torba klejnoty nie instalowała się z powodu naprawdę głupiej literówki;
- opcja zmiany klasy Khalida na wojownika/maga powinna działać zarówno z BGT, jak i BGEE, tym razem naprawdę;
- stylizowana na Neverwinter Nights opcja uzyskiwania większej liczby PŻ przy awansie na kolejny poziom działała w odwrotną stronę - punkty zdrowia były przydzielane z niższej, a nie wyższej połowy puli;
- kamienie Ioun z Exotic Item Pack nie będą chronić przed trafieniami krytycznymi jeśli zainstalowany jest odpowiedni komponent Throne of Bhaal Extendera;
- zaktualizowano rosyjską wersję rosyjską (podziękowania dla prowlera)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum