Wysłany: 2012-11-22, 15:51 Pytania dotyczące zawartości, zasad i sposobów gry, część I
Hej
jak w temacie: Jak szybko po odpaleniu WoBG można udać się do świata IWD1 ?
Idzie się do jakiegoś NPC który jest dostępny odrazu ? Wymagany jest jakiś poziom + w miarę porządne uzbrojenie aby dać radę wykonywać questy ?
EDIT: I może jeszcze zapytam: co się dzieje po ukończeniu IWD ? Wracamy do BG wraz ze zdobytym doświadczeniem oraz przedmiotami ? Czy taka "wycieczka" nie zrobi z drużyny pół-bogów, którzy przeciachają wszystkich jak kosiarka do trawy ?
Ostatnio zmieniony przez dradiel 2016-11-13, 13:59, w całości zmieniany 1 raz
Można to zrobić szybko, jeśli interesuje Cię tylko Icewind Dale:
Odpalasz Cienie Amn, jak tylko Imoen Cię uwolni przechodzisz przez najbliższy portal.
Przejście do Icewinda i powrót do BG są takie jak w modzie NEJ.
Jeśli gra się bez zwiększania poziomu zdobywanych punktów doświadczenia, to nie wrócisz jako pół-bóg, chociaż nie da się zupełnie uniknąć, że nie wyniesiesz żadnych korzyści z wizyty w IWD.
Jednak jeśli ktoś zamierza użyć ułatwień i grać na 100 % pierwotnego doświadczenia możliwego do zdobycia, to wtedy inna sprawa.
Chociaż umożliwiłem manewrowanie zdobywanym doświadczeniem, to jednak nie bez powodu bazowo w WoBG zdobywa się tylko 10% pierwotnego doświadczenia.
Przy tej ilości modów, które są zawarte w grze przy wybraniu opcji 100%, może się okazać, że maksymalny 50 poziom postaci jaki można osiągnąć to za mało.
Krok za kroczkiem zbliżam się do końca BG i mam pytanie - jak wygląda kwestia postaci przyłączanych w IWD?
Będę mógł korzystać tylko z tych BN których spotkam w lochach Irenicusa czy też w Kuldahar są postacie do przyłączenia, a jeśli są to jakie? Nie chciałbym np bez maga lub kapłana hulać po dolinie. Tylko orientacyjnie chciałbym wiedzieć
Druga sprawa to jaki ustawić % zdobywanych punktów doś., żeby nie psuć sobie zabawy w cieniach, jadę na 25% ale zastanawiam się nad zniżeniem do 10% na czas IWD.
O, to ja tu przy okazji zapytam: czy nie ma przeciwwskazań do brania Yoshimo do IwD (np. z powodu Kachiko, czy też można zabrać ich razem - i nie ma jakiegoś limitu czasowego ich questu)?
Także Chloe ze sfery powietrza można spokojnie zabrać?
I jeszcze ta dwójka z BGT - Mur'neth i Indira: czy oni (jeśli mamy ich w drużynie pod koniec BG1 oczywiście) pojawiają się z nami w lochach i też można ich wziąć do IwD, czy też pojawiają się gdzieś w Athkatli, czekając na ponowne przyłączenie (a więc do IwD się ich nie zabierze)?
_________________ If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element
Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu
Yoshimo i Kachiko można zabrać do IWD. Nie ma z tym problemu.
Chloe: myślę, że też, chociaż ja tego nie sprawdzałem.
Indira: nie przechodzi do BG2, w jednym z patchy wyłączyłem taką możliwość.
Mur'neth: o nim nie pomyślałem. Tak na szybko teraz popatrzyłem po skryptach i wygląda mi, że prawdopodobnie przejdzie do lochów. Tyle, że to będzie bezsensowne przejście. Jeszcze to dokładnie sprawdzę i jeśli jest tak jak mi się wydaje to w następnym patchu wyłączę taką możliwość.
Wysłany: 2012-12-01, 17:33 Pytania dotyczące zawartości, zasad i sposobów gry
Witam. Próbował ktoś instalować na to mody na weidu? Tactics, Ascension, EoU, Item upgrade? Jakieś problemy z tym są czy powinno śmigać?
Poza tym chciałbym zagrać solo lub max 2 osobową drużyną (tylko na multi) - jaki najlepiej ustawić limit expa? Zostawić 10%? Ktoś grał już na solo - jakie klasy polecacie tak, ż♪eby w bg1 nie grało się źle i żeby dawał rade w bg2 z tacticsem, no i żeby nie było nudno/łatwo? Dwa razy przeszedłem już grę w/m/z to może czas na coś innego.
Btw, mogliście zostawić tamten topic, bez sensu zakładać nowy temat na parę prostych pytań :p
Ostatnio zmieniony przez dradiel 2012-12-07, 21:17, w całości zmieniany 1 raz
Witam. Próbował ktoś instalować na to mody na weidu? Tactics, Ascension, EoU, Item upgrade? Jakieś problemy z tym są czy powinno śmigać?
WoBG już zawiera mody utrudniające rozgrywkę. Poza tym samodzielne instalowanie modów może zakończyć się problemami.
Orzel napisał/a:
Poza tym chciałbym zagrać solo lub max 2 osobową drużyną (tylko na multi) - jaki najlepiej ustawić limit expa? Zostawić 10%? Ktoś grał już na solo - jakie klasy polecacie tak, ż♪eby w bg1 nie grało się źle i żeby dawał rade w bg2 z tacticsem, no i żeby nie było nudno/łatwo? Dwa razy przeszedłem już grę w/m/z to może czas na coś innego.
Z tego co piszesz to wnioskuję, że szukasz wrażeń, więc może zostaw 10%.
Orzel napisał/a:
Btw, mogliście zostawić tamten topic, bez sensu zakładać nowy temat na parę prostych pytań :p
Witam mam taki sam problem jak kolega zakładający temat. Tzn gdy wybieram klasę postaci nie widac nowych kitów. Po ręcznym zainstalowaniu patcha otwiera mi się menu konfiguracyjne lecz kitów nowych jak nie było tak nie ma. Czy w ogóle są jakieś nowe kity?
Przy tworzeniu postaci są tylko podklasy z BGII
Ale w kopalniach Naskhel można spotkać złodzieja Mur’nethz który ma podklasę, ghaunadan
Nie wiem czy są/ilu jest dodatkowych NPC z TDS i jakie mają podklasy - jeszcze nie doczłapałem się tak daleko.
Również z tego co widzę, podklas nie ma.
Zapewne Twórca miał swoje powody, by ustawić tak, a nie inaczej.
Dlatego chciałbym o coś poprosić.
Czy mógłbyś w kolejnej aktualizacji rozpatrzeć możliwość wyboru kilku opcji dla gracza?
Każdy gra tak jak lubi i różne oczekiwania mamy wobec gry.
Tak jak wprowadziłeś opcje z expem, tak można wprowadzić kilka innych opcji.
Np.
Dodanie klas z TDD, lub nie. - niektórzy czerpią dużo frajdy z gry niestandardową klasą (choć może są zabugowane, nie wiem).
Twierdze gracza - restrykcje klasowe/dostępne dla każdego - Podchodząc do gry chciałbym wycisnąć z niej 100%, wliczając w to questy z twierdzami, ograniczenie tego typu dla niektórych jest nieprzyjemne, uniemożliwia przejście niektórych questów.
Pewnie jeszcze kilka takich opcji, by się znalazło, ale moja znajomość modu jest za mała, by cokolwiek więcej napisać na ten moment.
W każdym razie świetna modyfikacja, pamiętam jak kiedyś się męczyłem godzinami nad instalacją, a tu mamy wszystko zebrane razem. Olbrzymi plus za to.
Proszę o rozpatrzenie kwestii większej custromizacji wersji gry. Obecnie nie za bardzo wiem w jakich plikach mam grzebać, aby odblokować twierdze (w sumie na tym najbardziej mi zależy).
Jak wygląda w modzie sprawa ataków z zaskoczenia (Cios w plecy)?
Gram WMZ i zastanawiam się w jaką broń zainwestować.
Gdzieś przeczytałem, że baldur nie zwraca uwagi na broń przy zaskokach, ale mogło to zostać poprawione w modach.
Zatem na jakich broniach działają ataki z zaskoczenia?
Poza oczywistym sztyletem? Sejmitary? Długie miecze? Katana?
I jeśli można... Czy w BG1 znajdziemy torbę przechowywania? Jeśli tak to gdzie? Grając przy minimalnej ekipie (czyli moja postać + czasem ktoś jeszcze) trochę ciężko jest z ekwipunkiem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum