Poprzedni temat «» Następny temat
Pytania dotyczące zawartości, zasad i sposobów gry, część I
Autor Wiadomość
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1746
Podziękowania: 760/113
Wysłany: 2012-12-22, 09:12   

cana123 napisał/a:
ok, zalozmy ze ide do bg2. w jakim etapie gry przechodze do ice? tez ktos bedzie na mnie czekal czy musze spinac poslady?

zalozmy ze ide do ice, da rade stamdad isc do bg2? i jak powyzej, bede musial grac patrzac na ilosc dni czy na spokojnie?


Kiedy można pójść do Icewind Dale, jest zawarte w odpowiedzi na pierwsze pytanie w tym wątku.
Icewind Dale jest wkomponowane w grę jako kolejna przygoda możliwa do odbycia w grze. Nie jest ona obowiązkowa, nie trzeba koniecznie przechodzić przez portal. Jeśli jednak przejdziesz przez portal, to możliwość powrotu do BG2 otworzy się dopiero na pewnym etapie gry w Icewind Dale. Będzie można wtedy wrócić do BG2, ale jeśli to zrobisz, to już nie da się wrócić do IWDI i dokończyć jakichś nie ukończonych wątków.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
cana123

Posty: 55
Podziękował 6 razy
Wysłany: 2012-12-22, 15:25   

ale nie ma napisane czy z BG2 moge isc do ICW po skonczeniu bg2. da sie?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Nobanion
[Usunięty]

Wysłany: 2012-12-23, 10:11   

Z tego co napisał dradiel, po zakończeniu BG 2 nie da się, tak to zrozumiałem :grin: Jest miejsce i czas kiedy można udać się do Icewind Dale.
 
 
cana123

Posty: 55
Podziękował 6 razy
Wysłany: 2012-12-23, 16:43   

szkoda, bardzo szkoa :( a postac do bg2 przechodzi razem z przedmiotami? jakbym wszystko wrzucil do sakiewki przechowywania..
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Andy 
poszukiwacz przygód

Wiek: 44
Posty: 79
Podziękowania: 5/19
Skąd: Poznań
Wysłany: 2012-12-26, 01:08   

Wracając do niespolszczonego Dark Horizons. Czy istnieje możliwość podmiany części dialogów i opisów przedmiotów z tych części składowych moda, które są już przetłumaczone (CoM Forge i BG1 Adventure)?

A jak wygląda sprawa z następującymi modami bądź elementami modów do BGII lub ToB:



Oversight
[TOUGHER SENDAI (TOB REQUIRED)] - Ulepszona Sendai
[Monk High Level Abilities]
[Holy Liberator]

Revised Hell Trials
~SETUP-HELL.TP2~ #3 #0 // Poprawione Proby W Piekle

The Bigg Quest Pack
~TB#QUEST/TB#QUEST.TP2~ #0 #0 // The curse of Mprolla the spammer: 2.04
~TB#QUEST/TB#QUEST.TP2~ #0 #1 // The curse of Mprolla the cheater: 2.04
~TB#QUEST/TB#QUEST.TP2~ #0 #2 // A large battle: 2.04
~TB#QUEST/TB#QUEST.TP2~ #0 #3 // Underdark Mage Duel: 2.04

The Wheels of Prophecy
~WHEELS/SETUP-WHEELS.TP2~ #0 #0 // The Wheels of Prophecy: v2

MunchMod
~SETUP-MUNCHMOD.TP2~ #3 #0 // Munchmod: v3.3

Ruad Ro'fhessa Item Upgrade
~SETUP-RUAD.TP2~ #3 #0 // Ruad Ro'fhessa (SoA)
~SETUP-RUAD.TP2~ #3 #1 // Ruad Ro'fhessa (ToB)

CliffKey (A Mod for the Orderly)
~CLIFFKEY/SETUP-CLIFFKEY.TP2~ #2 #0 // Mod for the Orderly dodaje do świata Faerunu niezwykłe kółko na klucze!

Bag Bonus
~SETUP-BAGBONUS.TP2~ #1 #0 // Pojemniki na amunicje i mikstury dostepne w sklepie Deidre

DarkRitual
~SETUP-DARKRITUAL.TP2~ #2 #0 // Dark Ritual
~SETUP-DARKRITUAL.TP2~ #2 #1 // Improved Cult of the Unseeing Eye
~SETUP-DARKRITUAL.TP2~ #2 #2 // Improved Harper Fight
~SETUP-DARKRITUAL.TP2~ #2 #3 // CoM Store 1

Demon Summon Ritual
~SETUP-DSR.TP2~ #4 #0 // Rytual przyzwania demona-WeiDU: v5

Desecration of Souls
~SETUP-DOS.TP2~ #1 #0 // Desecration of Souls

Dzin Mod
~SETUP-DZINMOD.TP2~ #0 #0 // Dzin Mod

Enhanced BG2
~SETUP-EBG2.TP2~ #1 #0 // Dodatkowy kupiec z nowymi przedmiotami
~SETUP-EBG2.TP2~ #1 #1 // Komentarze postaci
~SETUP-EBG2.TP2~ #1 #2 // Grimuary i woluminy
~SETUP-EBG2.TP2~ #1 #3 // Plaszcz Baldurana
~SETUP-EBG2.TP2~ #1 #4 // Dodatkowe portrety
~SETUP-EBG2.TP2~ #1 #5 // Zaginione opisy przedmiotow
~SETUP-EBG2.TP2~ #1 #6 // Zestawy przedmiotow (ToB)
~SETUP-EBG2.TP2~ #1 #7 // Nowi wrogowie rasowi
~SETUP-EBG2.TP2~ #1 #8 // Nowa podklasa (Gladiator)
~SETUP-EBG2.TP2~ #1 #9 // Nowa podklasa (Rycerz)
~SETUP-EBG2.TP2~ #1 #10 // Nowa podklasa (Szermierz)
~SETUP-EBG2.TP2~ #1 #11 // Nowa podklasa (Legionista)
~SETUP-EBG2.TP2~ #1 #12 // Nowa podklasa (Obiezyswiat)
~SETUP-EBG2.TP2~ #1 #13 // Nowa podklasa (Smokobojca)
~SETUP-EBG2.TP2~ #1 #14 // Nowa podklasa (Krzyzowiec)
~SETUP-EBG2.TP2~ #1 #15 // Nowa podklasa (Postrach Liszow)
~SETUP-EBG2.TP2~ #1 #16 // Nowa podklasa (Skrytobojca)
~SETUP-EBG2.TP2~ #1 #18 // Roznorodne urozmaicenia

Freedom’s Reign of Virtue
~SETUP-FR_ROV.TP2~ #1 #0 // Rządy Wolności (SoA lub ToB)
~SETUP-FR_ROV.TP2~ #1 #1 // Rządy Prawości (ToB)

Heroes of Amn
~HEROESOFAMN.TP2~ #0 #0 // Nowe podklasy
~HEROESOFAMN.TP2~ #0 #1 // Nowe Sklepy do BG2
~HEROESOFAMN.TP2~ #0 #2 // BOHATEROWIE
~HEROESOFAMN.TP2~ #0 #3 // Urozmaicenia

LavaIt! mod
~LAVAIT!/SETUP-LAVAIT!.TP2~ #1 #0 // LavaIt! - BG2

Najebawszy
~NAJEBAWSZY/SETUP-NAJEBAWSZY.TP2~ #0 #0 // Ulepszone przedmioty
~NAJEBAWSZY/SETUP-NAJEBAWSZY.TP2~ #0 #2 // Ulepszona podklasa: Zabojca Magow
~NAJEBAWSZY/SETUP-NAJEBAWSZY.TP2~ #0 #3 // Zmiana opisu tytulu Kensaia na Mistrza Broni
~NAJEBAWSZY/SETUP-NAJEBAWSZY.TP2~ #0 #4 // Podklasy: Mistyczny Lotr, Aes Dana, Mistrz Zagadek
~NAJEBAWSZY/SETUP-NAJEBAWSZY.TP2~ #0 #5 // Rasy: pol-elfy otrzymuja premie +1 do Charyzmy, niziolki moga miec 18 punktow madrosci

Pamiątki z Północy
~SETUP-SOUVENIR.TP2~ #0 #0 // Sklep z przedmiotami NTotSC

The Magnificient Magic Shop
~TZSHOP01/SETUP-TZSHOP01.TP2~ #2 #0 // Magiczne Rozmaitości: v6

The Unusual Oddities Shop
~ABYSTORE/ABYSTORE.TP2~ #1 #0 // Sklep Niezwykłości

Shed's Private Lockbox v12
~SETUP-BOX.TP2~ #1 #0 // Shed's Private Lockbox v.12

Almaterii Wzbogacone Pomniejsze Lokacje

Valen NPC Mod
~SETUP-VALEN.TP2~ #4 #0 // Valen

Lava's Xan Audio & Lava's Xan Audio Revolution
~SETUP-LAVASXANA.TP2~ #0 #1 // Lava's Xan Audio Revolution -> Nowa pelna sciezka dzwiekowa dla Xana - dubbing: Lava Del'Vortel

Yasraena NPC MOD
~YASRAENA/SETUP-YASRAENA.TP2~ #5 #0 // Yasraena v7 (BG2:SoA & TOB NPC) autorzy: nethrin & Sillara of the Tamari : v12

Gloran NPC
~SETUP-GLORAN.TP2~ #0 #0 // Przylaczalny NPC Gloran
~SETUP-GLORAN.TP2~ #0 #1 // Gloran & Virtue

Larsha NPC
~SETUP-LARSHA.TP2~ #0 #0 // Larsha

Lester NPC
~SETUP-LESTER.TP2~ #0 #0 // Lester the NPC for BGII

Quayle BG2 Project
~QUAYLE/SETUP-QUAYLE.TP2~ #1 #0 // Quayle - BG2

Raziel NPC
~SETUP-RAZIEL.TP2~ #0 #0 // Raziel NPC

Skie Mod
~SKIE/SETUP-SKIE.TP2~ #0 #0 // Skie NPC - BG2

La'Dalis
~LADALIS/SETUP-LADALIS.TP2~ #0 #0 // LaDalis - romans z Haer'dalisem + nowe zdnolnosci specjalne dla tejze postaci

La'Viconia Tweak
~LAVICONIA/SETUP-LAVICONIA.TP2~ #1 #0 // La'Viconia Tweak - Viconia kaplan/zabojca, nowa zdolnosc, nowy symbol, efekt oslabienia za dnia. -> Dwuklasowosc (Oryginalna wersja Lavy zmodyfikowana przez Miloch'a): v3

UNFINISHED BUSINESS
~SETUP-UB.TP2~ #1 #0 // PORWANIE BOO ZROBIONE PRZEZ CLIFFETTE
~SETUP-UB.TP2~ #1 #2 // KALAH I TO CO BYLO MU OBIECANE
~SETUP-UB.TP2~ #1 #3 // "KOT I MYSZ" (BODHI POLUJE NA CIEBIE W CZAROWIEZACH) ZROBIONE PRZEZ GHREYFAIN
~SETUP-UB.TP2~ #1 #5 // PAI'NA/ZBUGA PAJĄKA - ROZSZERZONA PRZYGODA
~SETUP-UB.TP2~ #1 #7 // PRZYWROCONE LOSOWE SPOTKANIA W MIEŚCIE
~SETUP-UB.TP2~ #1 #8 // ARTEMIS ENTRERI W SIEDZIBIE BODHI
~SETUP-UB.TP2~ #1 #9 // POPRAWIONE "STWORZENIA XZARA"
~SETUP-UB.TP2~ #1 #10 // PRZYWROCENI PIEKIELNI SLUDZY, AUTORSTWA SIMDING0
~SETUP-UB.TP2~ #1 #11 // POPRAWAKA DLA GORFA, AUTORSTWA GEBHARD BLUCHER
~SETUP-UB.TP2~ #1 #12 // PRZYWROCONE PRZEDMIOTY
~SETUP-UB.TP2~ #1 #13 // ORYGINALNY PORTRET YOSHIMO
~SETUP-UB.TP2~ #1 #15 // PRZYWROCONE PORTRETY NPC
~SETUP-UB.TP2~ #1 #16 // POPRAWIONE BAMY I SKRYPTY
~SETUP-UB.TP2~ #1 #17 // POPRAWIONE IMIONA BOHATEROW
~SETUP-UB.TP2~ #1 #18 // PRZYWROCONE POMNIEJSZE DIALOGI
~SETUP-UB.TP2~ #1 #19 // PRZYWROCONE MOCE BHAALA, AUTORSTWA DAVID GAIDER
~SETUP-UB.TP2~ #1 #20 // ROZSZERZONE OPISY PRZEDMIOTOW Z TOB
~SETUP-UB.TP2~ #1 #21 // POMNIEJSZE PRZYWROCENIA DO TRONU BHAALA
~SETUP-UB.TP2~ #1 #22 // PODKLASA SMIALKA
~SETUP-UB.TP2~ #1 #23 // PODKLASA DZIKUSA

KALAH_V2
~SETUP-KALAH.TP2~ #0 #0 // PRZYWROCONY PIERWOTNY (?) WYGLAD AERIE.: V2
~SETUP-KALAH.TP2~ #0 #1 // NAMIOT KALAHA 2.0: V2

WYCHOWANEK GORIONA 4
~SETUP-WYCHOWANEKGORIONA.TP2~ #0 #1 // BUTLA CESPENARA: V4
~SETUP-WYCHOWANEKGORIONA.TP2~ #0 #2 // GLOWY W GAJU: V4
~SETUP-WYCHOWANEKGORIONA.TP2~ #0 #3 // ULEPSZONY DUCH PRZEZNACZENIA: V4
~SETUP-WYCHOWANEKGORIONA.TP2~ #0 #4 // CUTSCENKI Z PIATKA: V4
~SETUP-WYCHOWANEKGORIONA.TP2~ #0 #5 // ROZWINIETA PIERWSZA PROBA: V4
~SETUP-WYCHOWANEKGORIONA.TP2~ #0 #6 // WYBORY: V4
~SETUP-WYCHOWANEKGORIONA.TP2~ #0 #7 // RANDOM ENCOUNTERS: V4

WILD MAGE ADDITIONS
~WILDMAGE/SETUP-WILDMAGE.TP2~ #2 #0 // DODATEK DO DZIKIEGO MAGA: NOWE CZARY DZIKIEJ MAGII
~WILDMAGE/SETUP-WILDMAGE.TP2~ #2 #3 // NIEWIELKIE ZMIANY W CZARACH

PICKY_FAMILIARS_V1.1
~PICKYFAMS/PICKYFAMS.TP2~ #1 #0 // WYBIERZ DOWOLNEGO CHOWAŃCA V1.1

ROGUE REBALANCING
~SETUP-APACK.TP2~ #1 #0 // Oburecznosc i sklep lotrzyka
~SETUP-APACK.TP2~ #1 #3 // Wybrancy Cyrica
~SETUP-APACK.TP2~ #1 #5 // Elficka odpornosc na zauroczenia i magie usypiajaca
~SETUP-APACK.TP2~ #1 #7 // Przywrocenie starych opisow podklas

Deeper Shadows of Amn v2.1
~SETUP-DSOA.TP2~ #1 #0 // Deeper Shadows of Amn v2.1 (Kensai Ryu)
~SETUP-DSOA.TP2~ #1 #2 // Ulepszony Miedziany Diadem
~SETUP-DSOA.TP2~ #1 #3 // Ulepszony Krol Krypty
~SETUP-DSOA.TP2~ #1 #4 // Duch Smoka Cienia
~SETUP-DSOA.TP2~ #1 #5 // Gnomi Wojownik/Iluzjonista
~SETUP-DSOA.TP2~ #1 #6 // Grothgar Czerwony Smok
~SETUP-DSOA.TP2~ #1 #8 // Klątwa Pana Cienii

Ashes of Embers
~SETUP-ASHESOFEMBERS.TP2~ #4 #2 // Nowe bronie (bola i katary
~SETUP-ASHESOFEMBERS.TP2~ #4 #3 // Rzucane włócznie
~SETUP-ASHESOFEMBERS.TP2~ #4 #5 // Zainstaluj podklase Kaplana Orona
~SETUP-ASHESOFEMBERS.TP2~ #4 #6 // Podklasa kapłana Lahan-Riyashal
~SETUP-ASHESOFEMBERS.TP2~ #4 #7 // Podklasa kapłana Thierona
~SETUP-ASHESOFEMBERS.TP2~ #4 #8 // Podklasa kapłana Cathoun
~SETUP-ASHESOFEMBERS.TP2~ #4 #9 // Podklasa kapłana Yathara
~SETUP-ASHESOFEMBERS.TP2~ #4 #10 // Podklasa kapłana Uulixa
~SETUP-ASHESOFEMBERS.TP2~ #4 #11 // Zainstaluj podklasę Gladiatora
~SETUP-ASHESOFEMBERS.TP2~ #4 #12 // Nowe pancerze

ARCANEARCHER
~SETUP-ARCANEARCHER.TP2~ #1 #0 // Mistyczny Lucznik

Song and Silence
~SONG_AND_SILENCE/SETUP-SONG_AND_SILENCE.TP2~ #2 #0 // POPRAWKI DLA ORYGINALNYCH KLAS I PODKLAS LOTROW (WYMAGANE DLA POZOSTALYCH KOMPONENTOW): V5
~SONG_AND_SILENCE/SETUP-SONG_AND_SILENCE.TP2~ #2 #1 // NOWY SKLEP Z PRZEDMIOTAMI DLA BARDOW I ZLODZIEJI: V5
~SONG_AND_SILENCE/SETUP-SONG_AND_SILENCE.TP2~ #2 #2 // NOWA PODKLASA BARDA - AKROBATA: V5
~SONG_AND_SILENCE/SETUP-SONG_AND_SILENCE.TP2~ #2 #3 // NOWA PODKLASA BARDA - CHÓRZYSTA: V5
~SONG_AND_SILENCE/SETUP-SONG_AND_SILENCE.TP2~ #2 #4 // NOWA PODKLASA BARDA - PONURY BARD: V5
~SONG_AND_SILENCE/SETUP-SONG_AND_SILENCE.TP2~ #2 #5 // NOWA PODKLASA BARDA - CYGAN: V5
~SONG_AND_SILENCE/SETUP-SONG_AND_SILENCE.TP2~ #2 #6 // NOWA PODKLASA ZŁODZIEJA - POSZUKIWACZ PRZYGÓD: V5
~SONG_AND_SILENCE/SETUP-SONG_AND_SILENCE.TP2~ #2 #7 // NOWA PODKLASA ZLODZIEJA - WLAMYWACZ: V5
~SONG_AND_SILENCE/SETUP-SONG_AND_SILENCE.TP2~ #2 #8 // NOWA PODKLASA ZLODZIEJA - OSTRZE UMYSLU: V5
~SONG_AND_SILENCE/SETUP-SONG_AND_SILENCE.TP2~ #2 #9 // NOWA PODKLASA ZLODZIEJA - STRZELEC: V5
~SONG_AND_SILENCE/SETUP-SONG_AND_SILENCE.TP2~ #2 #10 // NOWA PODKLASA ZLODZIEJA - TANCERZ CIENIA: V5

HARFIARZZWIADOWCA
~HARPSCOUT/SETUP-HARPSCOUT.TP2~ #0 #0 // PODKLASA HARFIARZA ZWIADOWCY (ZLODZIEJ)
~HARPSCOUT/SETUP-HARPSCOUT.TP2~ #0 #1 // PODKLASA HARFIARZA ZWIADOWCY (BARD)
~HARPSCOUT/SETUP-HARPSCOUT.TP2~ #0 #2 // DODATKOWE HARFIARSKIE PRZEDMIOTY

RIKLAUNIM'S CRAZY REMIXES (SZALONE REMIXY)
~SETUP-CRAZY.TP2~ #1 #1 // VICONIA I FANATYCY
~SETUP-CRAZY.TP2~ #1 #2 // NPC BIBLIOTEKI

DING0'S TWEAK PACK
~SETUP-D0TWEAK.TP2~ #3 #0 // ULEPSZONE DOBRE JAGODY
~SETUP-D0TWEAK.TP2~ #3 #1 // POPRAWIONE ZACHOWANIE PRZYWOLYWANYCH DEMONOW
~SETUP-D0TWEAK.TP2~ #3 #2 // POPRAWIONE ANIMACJE DEMONOW
~SETUP-D0TWEAK.TP2~ #3 #3 // PRZYWROCONE DRZWI MIEDZY WYMIARAMI
~SETUP-D0TWEAK.TP2~ #3 #5 // DODATKOWI WROGOWIE RASOWI
~SETUP-D0TWEAK.TP2~ #3 #9 // ZABOJSTWO CESPENARA

IMPROVED BATTLES
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #1 // Ulepszony Drizzt
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #2 // Ulepszony Menkar Kruszykamien
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #3 // Ulepszony Oszalaly Kaplan
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #4 // Ulepszony Dom Jae'llat
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #5 // Ulepszony Lord Roenall
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #6 // Ulepszony Starszy Mozg
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #7 // Ulepszony Upior Sarevoka
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #8 // Ulepszony Cohrvale, Bregg i Alamas
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #9 // Ulepszony Firkraag
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #10 // Ulepszone Ogniste Olbrzymy (wymaga ToB)
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #11 // Ulepszony Pan Cienii
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #12 // Ulepszona Krypta w Targowie
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #13 // Ulepszone Lochy
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #14 // Ulepszona Druzyna w kanalach pod Dzielnica Swiatynna
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #16 // Ulepszony Falahar
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #17 // Ulepszeni Drowi Gladiatorzy
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #18 // Ulepszony Zmiennobarwny Demon (wymaga ToB)
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #20 // Rycerze Mrocznej Slawy
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #21 // Rodzice Puka
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #22 // Dodatkowe wyzwania Wywern
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #23 // Podklasa Mistycznego Msciciela
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #24 // Podklasa Mistrza Oreza
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #25 // Podklasa Demonicznego Rycerza
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #26 // Podklasa Bekarta
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #27 // Poprawki bledow (SoA)



Hmm. I czemu rozmawia się z Koraxem po angielsku?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
DrunkenDragon 
DrunkenDragon

Wiek: 39
Posty: 24
Podziękował 4 razy
Wysłany: 2012-12-29, 10:56   Etap przejścia między BG1 a BG2

Jak wygląda etap przejścia między BG1 a BG2?
Konkretnie:
1.Doświadczenie całość czy limit. Statystyki postaci - te zwiększyły księgi jednorazowego użycia - celowo wybierałem postacie, które są w celach (lochach) w BG2
2.Lokacje z BG1 stają się niedostępne, znikają z mapy.
3. Przedmioty napewno znikają czy można je sprzedać, a później odkupić w przypadku możliwości powrotu do lokacji z BG1
4. Inne uwagi
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1746
Podziękowania: 760/113
Wysłany: 2012-12-30, 07:54   

DrunkenDragon napisał/a:
Jak wygląda etap przejścia między BG1 a BG2?
Konkretnie:
1.Doświadczenie całość czy limit. Statystyki postaci - te zwiększyły księgi jednorazowego użycia - celowo wybierałem postacie, które są w celach (lochach) w BG2
2.Lokacje z BG1 stają się niedostępne, znikają z mapy.
3. Przedmioty napewno znikają czy można je sprzedać, a później odkupić w przypadku możliwości powrotu do lokacji z BG1
4. Inne uwagi


1. Przejście pomiędzy BGI a BGII jest płynne. Nie ma tu czegoś takiego jak eksportowanie czy importowanie postaci. Całe zdobyte doświadczenie zostaje, podobnie jak podbite statystyki za pomocą chociażby ksiąg.
2. Lokacje z BG1 nie znikają z mapy. Stają się niedostępne.
3. Skoro zostaje się uwięzionym, to dziwne by było, gdyby złoto i przedmioty zostawały.

Andy napisał/a:
Wracając do niespolszczonego Dark Horizons. Czy istnieje możliwość podmiany części dialogów i opisów przedmiotów z tych części składowych moda, które są już przetłumaczone (CoM Forge i BG1 Adventure)?


Akurat spolszczenie pojawiło się przedwczoraj, więc je właśnie dodaję do gry.

Co do listy modów, którą wymieniłeś, to niektóre elementy już są np. Ruad czy Deeper Shadows of Amn. Pozostałe, dodające nowe przygody, NPC-y, przedmioty, jeśli będą miały wersję polskojęzyczną to z czasem być może się pojawią. Nowych podklas, tak jak już wielokrotnie pisałem, raczej nie będzie.

Kiedy dodam coś z tej listy do gry trudno powiedzieć, taka zabawa zajmuje jednak sporo czasu a priorytet to naprawa istniejących błędów i... pewien projekt :)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Scol 


Wiek: 29
Posty: 716
Podziękowania: 94/109
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-12-31, 10:18   

Pytanie odnośnie komponentu "Importowanie większej ilości NPC do Cieni Amn" z BGT Tweak Pack:
W readme tego moda jest napisane "(this component is incompatible with The Darkest Day, Tortured Souls, and Never Ending Journey)". Udało Ci się usunąć tę niekomaptybilność czy nie wdawała się we znaki? A przy okazji, nie myślałeś nad zamianą tych komponentów na mody typu Skie BG2 Redone?

Jak najlepiej podmienić portrety NPC na te z PaintBG: skopiować je do katalogu Portraits przed instalacją WoBG, zainstalować PaintBG po WoBG czy skopiować je do Override?

Jakieś przeciwskazania co do instalowania mniejszych modów. Mam namyśli mody takie jak NowaPodklasa/Nieinwazyjny NPC?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Remi 

Wiek: 43
Posty: 78
Podziękowania: 3/104
Skąd: znad Bałtyku
Wysłany: 2013-01-05, 11:44   

Czy Neverending Journey (NeJ) v6.9.4 użyte w WoBG ma zaimplementowane częściowe polskie tłumaczenie dostępne na stronach naszego forum ?
_________________
Pozdrawiam

Remi
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1746
Podziękowania: 760/113
Wysłany: 2013-01-06, 12:50   

To częściowe tłumaczenie jest zawarte w grze.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Remi
Nobanion
[Usunięty]

Wysłany: 2013-01-07, 20:51   

Aktualizacja taka, że palce lizać :mrgreen: ...Przypominam, że antywirusa przy instalacji pacza wyłączyć, nie tylko Kaspersky nie lubi starszych gier...Najlepiej instalować ręcznie, to tyle z moich obserwacji. I najważniejsze co mieści się w tytule tematu, aktualizacje nie wpływają na zapisy, a to wbrew pozorom bardzo ważna sprawa :mrgreen:
pozdrawiam Stwórcę WoBG-a :grin:
 
 
Kinski 
Dziecię Bhaala
Zajebójca

Wiek: 39
Posty: 1379
Podziękowano 82 razy
Skąd: Białoruś
Wysłany: 2013-01-09, 00:23   

Cytat:
Np.Dodanie klas z TDD, lub nie. - niektórzy czerpią dużo frajdy z gry niestandardową klasą (choć może są zabugowane, nie wiem).

A po co? Zajmują dodatkowe sloty i są po prostu SŁABE (merytorycznie, logicznie, fabularnie, jakkolwiek). 99% podklas modyfikacji jest z różnych powodów SŁABA.

Co mam zrobić, żeby złodzieje i bardowie mogli przeznaczyć 3 punkty biegłości w walkę 2 broniami? Coś takiego dodawał aPack (Easy of Use też). Wystarczy edycja pliku 2DA?
_________________
Varscona.pl | Baldurs Gate - youtube | Children Of Bhaal - youtube | Twitch
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1746
Podziękowania: 760/113
Wysłany: 2013-01-09, 08:55   

Owszem wystarczy edycja pliku 2DA.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kinski 
Dziecię Bhaala
Zajebójca

Wiek: 39
Posty: 1379
Podziękowano 82 razy
Skąd: Białoruś
Wysłany: 2013-01-11, 14:08   

Cytat:
Próbował ktoś instalować na to mody na weidu? Tactics, Ascension, EoU, Item upgrade? Jakieś problemy z tym są czy powinno śmigać?

Niektóre komponenty Tweak Packa przejdą - np. noszenie magicznych przedmiotów i maksymalne PŻ po awansie.

Cytat:
jaki najlepiej ustawić limit expa? Zostawić 10%?

Najbardziej optymalny system byłby ten, które funkcjonuje w Diablo 2. W miarę jak stajemy się mocniejsi, zdobywamy mniej PD. Dałoby się coś takiego zasymulować?.

Ogólnie - przy 10-25% jest za trudno, przy 50-100% za łatwo. Bardziej szczegółowo - 10% na samym początku, zakładając eksplorację pierwszych lokacji (PPD, Lwi Trakt, Nabrzeżny trakt [w grze się to inaczej nazywa, m.in. Pochówek Goriona], ciąg Beregost - Nashkel, Wysoki Żywopłot i kilka innych), sprawia, że koboldzie/hobgoblino-goblinie spawny mogą nas dość łatwo sklepać. Szaman ma czary 3 poziomu - Wampiryczne dotknięcie, Usunięcie magii, niektórzy używają zatrutych strzał/bełtów (np. upierdliwy Goblin, który non stop znika). Do tego system czarów został zmieniony - w mniejszym lub większym stopniu - np. Zauroczenie trwa chyba 1 runda/poziom, a Niewidzialność znika, jeśli np. bard używa pieśni (gram Błaznem, więc ma to kluczowe znaczenie), Lustrzane odbicia nie chronią przed obszarówkami i niektórymi ofensywnymi (Błyskawica) - zapewne SCS.
Przez jakiś czas chodziłem samotnie Błaznem i ganiałem się z przeciwnikami, dziubnąłem (własc,. dziubnęłam) kilka zadań. Ale po eksploracji tego początku (lokacje jw.) nie dobiłem nawet do drugiego poziomu. Zwiększyłem PD do 100%, dobiłem do 4 poziomu i zmniejszyłem do 10%. Przyłączyłem też Skeezera. Dalej jest trudno, ale Kopalnie Nashkel nie sprawiły większych problemów (zmodyfikowane Buty ukrycia i Pajęczyna robią swoje). Trochę irytuje Dark Horizons, bo horyzonty nie są dark, ale overpowered (rzucany Sztylet, który daje 5 ataków, szabla po Tristanie z 2 dodatkowymi atakami). Jakieś dziwne ilości PD (za Tristana było chyba 800 przy ograniczeniu 10%, a nie był [byli - jeszcze izolda] specjalnie trudny/trudni). No, ale czego można spodziewać się po Chosen of Mystra.

Ogólnie projekt (WoBG) jest jednym z lepszych. Jak sobie przypomnę "paplaninę niedouczonych dzieci" z forum.baldursgate.com i zachwyt nad BGEE, to mogę się tylko uśmiechnąć ironicznie. Siłą rzeczy ciśnie się porównanie, ale nie ma co porównywać. Enhanced Edition może co najwyżej buty lizać, a i to po łaskawym potwierdzeniu.

Żeby nie było za słodko. Większość portretów NPC to brzydactwa.
_________________
Varscona.pl | Baldurs Gate - youtube | Children Of Bhaal - youtube | Twitch
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Andy 
poszukiwacz przygód

Wiek: 44
Posty: 79
Podziękowania: 5/19
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-01-11, 14:50   

[quote="Kinski"]
Cytat:
.

Żeby nie było za słodko. Większość portretów NPC to brzydactwa.



Z katalogu z portretami wywalam owe brzydactwa i mam już oryginalne.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group