Poprzedni temat «» Następny temat
Pytania dotyczące zawartości, zasad i sposobów gry, część I
Autor Wiadomość
buciek-83 
Pożeracz Świata


Wiek: 36
Posty: 33
Podziękowania: 1/4
Skąd: Zaandam
Wysłany: 2014-12-13, 22:44   

Nie, Kivana spotykamy dopiero w jaskini na "Wzgórzach Wichrowych Włóczni" o ile dobrze pamiętam. Jest tam jego mały mini quest po którym przyłączy się on do nas na stałe.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
morgan 
Dziecię Bhaala
Exiled Bard


Posty: 5556
Podziękowania: 438/316
Skąd: Island of Misfit Toys
Wysłany: 2014-12-14, 13:02   

buciek-83 napisał/a:
Nie, Kivana spotykamy dopiero w jaskini na "Wzgórzach Wichrowych Włóczni" o ile dobrze pamiętam.

Jeśi to Kivan dodawany przez TDD (a nie np. z modu Kivan and Deheriana Companions, którego nie dostrzegam wśród komponentów) to na Wzgórzach Umar (nieopodal chatki Valygara Corthali).
Zawsze możesz sięgnąć po kod (choć nie mam pewności, czy nie posiada np. timeru związanego z questem - z plików TDD to nie wynika, jednak nie ma w nich KIVANJ, z kolei pokazywany przez InfExpl zawiera zdaje się zawierać inne teksty, choć jest tam timer pięciodniowy. Z kolei plik zawierający dialog z zadaniem (KIVANDD) nie ma żadnych tego typu globali): KIVAN10, KIVAN12 lub KIVAN13
_________________
Pozdrawiam
\m/organu\m/
\m/agnu\m/

Kontakt ze mną - via mail (morgan19[at]interia.pl) lub GG (9928331)

Szukał długo...długo, tajemnie, nie zwierzając się ludziom.
Oczy jego były rozświecone wewnętrznym odbłyskiem jasnej idei.
Szukał....
- i to, na co patrzał, nie zadowalało go.
Gdzie?
(...)
Trwożnie, pytająco usiłował wszystko poznać, zobaczyć...
Nie ma....
badał, wgłębiał się, szukał...
Nie ma, w ludziach nie ma, w ich myślach, tworach...
Wszystko szare, przeciętne, monotonne....
(...)
wszystko obszedł... w społeczeństwie, w ludziach, nigdzie.
a może źle szukał?
nie - ależ nie. Obszedł wszystko, wszystko widział, wszędy pytał....
a może jest za brutalny? może jego dusza - ta harfa Eola - ma za grube struny, by na nich mogły zadrgać i zafalować subtelne tajemnice?
nie.
przecież ten błysk, przecież czuł, dlatego szukał......."
I jeśli kiedykolwiek umrę – a wiem, że umrę w bardzo krótkim czasie – umrę, zgłębiwszy ten świat z bliska i z daleka, z góry i z dołu, ale z nim nie pogodzony. Umrę i On zapyta mnie wówczas: «Czy było ci tam dobrze, czy źle?» Ja zaś będę milczeć, opuszczę wzrok i będę milczeć. Niemota taka znana jest wszystkim, którzy zebrali żniwo wielodniowego i zapamiętałego pijaństwa. Czyż bowiem życie ludzkie nie jest chwilowym otępieniem duszy, a także jej zaćmieniem? Wszyscy jesteśmy jakby pijani, każdy na swój sposób; jeden wypił mniej, inny więcej. I na różnych różnie to działa: jeden śmieje się światu w twarz, a inny skłania głowę na piersi tego świata i płacze. Jeden już się wyrzygał i jest mu dobrze, a innego dopiero zaczęło mdlić. A cóż ja? Wiele zaznałem, ale nic nie zdziałałem. Nigdy się nawet tak naprawdę nie roześmiałem i ani razu mnie nie zemdliło. Ja, który doznałem w tym świecie tyle, że tracę rachunek i zapominam kolejności – ja jestem najtrzeźwiejszy z całego świata; na mnie to wszystko marnie działa... «Dlaczego milczysz?» – spyta Pan, spowity w błękitne błyskawice. A co ja mu powiem? Nic, tylko będę milczeć i milczeć... Ta łza nie jest wyrazem żalu, ta łza nie jest smutkiem,
to łza ...
nieporadności,
bolesne piękno,
bezsilność bezkresu piękności
i minimalistycznych możliwości.
Ta łza, to łza niewolnika.
Chcę czuć, móc czuć piękno
zamknięty w szklanej łzie ...
Ja umieram na zawsze
szczelnie zamknięty w podświadomości,
zatruty, zawstydzony,
zaszczuty ...
Ja umieram na zawsze.
To bezkres palety odczuć zamknięty
w zubożałości możliwości ...
Ja umieram
na zawsze.

Lost Illusions Tavern
Impressiones (Ænigmællæ) || Antiimpressiones (sanguine scriptæ) | Antiimpressiones (ira scriptæ) || Impressiones (Divinæ)
Corpus Tuum (18+) | Impressiones (Rosellæ) || Impressiones (epicæ) || Impressiones (musicæ) | Anti- et postimpr. (musicæ)

Hiperestezja | Witold Zimmer | (N)e(u)rotica



Jvegi napisał/a:
Nie, nie można się cieszyć, że mamy nową formę sponsorowania developmentu, szansę na spełnienie tych marzeń o prawdziwej ewolucji crpegów, gier lepszych niż baldury czy arcanum.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
buciek-83 
Pożeracz Świata


Wiek: 36
Posty: 33
Podziękowania: 1/4
Skąd: Zaandam
Wysłany: 2014-12-15, 08:15   

morgan napisał/a:
buciek-83 napisał/a:
Nie, Kivana spotykamy dopiero w jaskini na "Wzgórzach Wichrowych Włóczni" o ile dobrze pamiętam.

Jeśi to Kivan dodawany przez TDD (a nie np. z modu Kivan and Deheriana Companions, którego nie dostrzegam wśród komponentów) to na Wzgórzach Umar (nieopodal chatki Valygara Corthali).


No właśnie pomyliły mi się wzgórza.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ironmaster 

Posty: 33
Podziękował 1 razy
Wysłany: 2014-12-17, 17:46   

Dziękuję za odpowiedzi :)
Pytam o Kivana, gdyż chciałbym go mieć w drużynie przez całe WOBG.

Morgan - Czyli aby mieć Kivana w drużynie już w Lochach Irenicusa, musiałbym go sprowadzić kodem?
Jeśli dobrze rozumiem, pisałeś że jest w plikach kilku Kivanów. Którego sprowadzić aby mi nie odszedł w trakcie trwania Icewinda?
W ogóle jaki on jest w Darkest Day - taki jak z BG1?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
morgan 
Dziecię Bhaala
Exiled Bard


Posty: 5556
Podziękowania: 438/316
Skąd: Island of Misfit Toys
Wysłany: 2014-12-17, 21:33   

Ironmaster napisał/a:
Czyli aby mieć Kivana w drużynie już w Lochach Irenicusa, musiałbym go sprowadzić kodem?

Tak (o ile nie ma timera - na ile to przejrzałem, nie - choć ostatnie tygodnie i pisanie na podstawie odległych wspomnień/bez uwzględnienia różnic między samym modem a WOBG, wyraźnie uświadomiły mi (i innym), że moja wiedza o modach się w wielu aspektach zdezaktualizowała). Możesz na początku zrobić test i przespać się (o ile się da) z 15-20 razy po jego przyłaczeniu się przespać (liczę pełne sny, bez budzenia przez wrogów) - jeśli po tym nie odejdzie ,to wczytaj i ciesz sie nim od początku.
Ironmaster napisał/a:
Jeśli dobrze rozumiem, pisałeś że jest w plikach kilku Kivanów.

Tak, różnią się poziomem - różnych spotkałbyś w zależności od poziomu swojego bohatera. Jeśli od Lochów to nawet ten K10 będzie b. mocny.
Ironmaster napisał/a:
Którego sprowadzić aby mi nie odszedł w trakcie trwania Icewinda?

Jak napisałem przed momentem - żaden z nich nie powinien (a jeśli czegoś nie doczytałem, to każdy).

Ironmaster napisał/a:
W ogóle jaki on jest w Darkest Day - taki jak z BG1?

Jeśli masz na myśli rozmowność - jest nawet bardziej milczący.
_________________
Pozdrawiam
\m/organu\m/
\m/agnu\m/

Kontakt ze mną - via mail (morgan19[at]interia.pl) lub GG (9928331)

Szukał długo...długo, tajemnie, nie zwierzając się ludziom.
Oczy jego były rozświecone wewnętrznym odbłyskiem jasnej idei.
Szukał....
- i to, na co patrzał, nie zadowalało go.
Gdzie?
(...)
Trwożnie, pytająco usiłował wszystko poznać, zobaczyć...
Nie ma....
badał, wgłębiał się, szukał...
Nie ma, w ludziach nie ma, w ich myślach, tworach...
Wszystko szare, przeciętne, monotonne....
(...)
wszystko obszedł... w społeczeństwie, w ludziach, nigdzie.
a może źle szukał?
nie - ależ nie. Obszedł wszystko, wszystko widział, wszędy pytał....
a może jest za brutalny? może jego dusza - ta harfa Eola - ma za grube struny, by na nich mogły zadrgać i zafalować subtelne tajemnice?
nie.
przecież ten błysk, przecież czuł, dlatego szukał......."
I jeśli kiedykolwiek umrę – a wiem, że umrę w bardzo krótkim czasie – umrę, zgłębiwszy ten świat z bliska i z daleka, z góry i z dołu, ale z nim nie pogodzony. Umrę i On zapyta mnie wówczas: «Czy było ci tam dobrze, czy źle?» Ja zaś będę milczeć, opuszczę wzrok i będę milczeć. Niemota taka znana jest wszystkim, którzy zebrali żniwo wielodniowego i zapamiętałego pijaństwa. Czyż bowiem życie ludzkie nie jest chwilowym otępieniem duszy, a także jej zaćmieniem? Wszyscy jesteśmy jakby pijani, każdy na swój sposób; jeden wypił mniej, inny więcej. I na różnych różnie to działa: jeden śmieje się światu w twarz, a inny skłania głowę na piersi tego świata i płacze. Jeden już się wyrzygał i jest mu dobrze, a innego dopiero zaczęło mdlić. A cóż ja? Wiele zaznałem, ale nic nie zdziałałem. Nigdy się nawet tak naprawdę nie roześmiałem i ani razu mnie nie zemdliło. Ja, który doznałem w tym świecie tyle, że tracę rachunek i zapominam kolejności – ja jestem najtrzeźwiejszy z całego świata; na mnie to wszystko marnie działa... «Dlaczego milczysz?» – spyta Pan, spowity w błękitne błyskawice. A co ja mu powiem? Nic, tylko będę milczeć i milczeć... Ta łza nie jest wyrazem żalu, ta łza nie jest smutkiem,
to łza ...
nieporadności,
bolesne piękno,
bezsilność bezkresu piękności
i minimalistycznych możliwości.
Ta łza, to łza niewolnika.
Chcę czuć, móc czuć piękno
zamknięty w szklanej łzie ...
Ja umieram na zawsze
szczelnie zamknięty w podświadomości,
zatruty, zawstydzony,
zaszczuty ...
Ja umieram na zawsze.
To bezkres palety odczuć zamknięty
w zubożałości możliwości ...
Ja umieram
na zawsze.

Lost Illusions Tavern
Impressiones (Ænigmællæ) || Antiimpressiones (sanguine scriptæ) | Antiimpressiones (ira scriptæ) || Impressiones (Divinæ)
Corpus Tuum (18+) | Impressiones (Rosellæ) || Impressiones (epicæ) || Impressiones (musicæ) | Anti- et postimpr. (musicæ)

Hiperestezja | Witold Zimmer | (N)e(u)rotica



Jvegi napisał/a:
Nie, nie można się cieszyć, że mamy nową formę sponsorowania developmentu, szansę na spełnienie tych marzeń o prawdziwej ewolucji crpegów, gier lepszych niż baldury czy arcanum.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kliwer 


Wiek: 31
Posty: 1355
Podziękowania: 137/196
Wysłany: 2014-12-20, 02:44   

Mam takie pytanie. Robię sobie własną instalację i chciałbym mieć porównanie.

Jakie, tak w ogólności, komponenty taktyczne z SCS są w WoBG-u? Czy np. smoki i demony mają zwiększone HP-ki? Czy Bodhi i duchowe trolle są jak z Tactisa? Czy wprowadzono "Ulepszoną obronę miasta drowów"? To takie główne pytania. Nie chcę sobie zbyt mocno dokopać:p.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1745
Podziękowania: 759/112

Wysłany: 2014-12-20, 05:52   

Informacje takie znajdziesz w readme. Komponenty taktyczne to SCS i BP. Poniżej wycinek z readme:

~SETUP-BPV180.TP2~ #0 #1 // Ulepszone Suldanessellar: v180ba BWP Fix
~SETUP-BPV180.TP2~ #0 #2 // Ulepszone Czarowiêzy: v180ba BWP Fix
~SETUP-BPV180.TP2~ #0 #4 // Ulepszona Prze³êcz Ma³ego Zêba Kensaia Ryu: v180ba BWP Fix
~SETUP-BPV180.TP2~ #0 #5 // Ulepszony Kangaax i Stra¿nicy Kensaia Ryu: v180ba BWP Fix
~SETUP-BPV180.TP2~ #0 #6 // Ulepszony Król Krypty Kensaia Ryu: v180ba BWP Fix
~SETUP-BPV180.TP2~ #0 #7 // Gnom wojownik/iluzjonista w Dokach Kensaia Ryu: v180ba BWP Fix
~SETUP-BPV180.TP2~ #0 #8 // Ulepszone losowe spotkania Gebharda Bluchera i Kensaia Ryu: v180ba BWP Fix
~SETUP-BPV180.TP2~ #0 #9 // Lisz w Dokach Gebharda Bluchera: v180ba BWP Fix
~SETUP-BPV180.TP2~ #0 #10 // Czerwone Znamiê, Spotkanie bazuj¹ce na truciŸnie, Westleya Weimera: v180ba BWP Fix
~SETUP-BPV180.TP2~ #0 #11 // Kuroisan, kwasowy kensai Westleya Weimera: v180ba BWP Fix
~SETUP-BPV180.TP2~ #0 #12 // Rytua³ Westleya Weimera: v180ba BWP Fix
~SETUP-BPV180.TP2~ #0 #13 // Ulepszona Wioska Xvartów, dla BGT-weidu: v180ba BWP Fix
~SETUP-BPV180.TP2~ #0 #15 // Ascension dla BP: v180ba BWP Fix
~SETUP-BPV180.TP2~ #0 #16 // Ulepszony Abazigail: v180ba BWP Fix
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #5010 // Lepsze wolanie o pomoc: v16
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #5050 // Sprytniejsze rozmieszczenie: v16
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #5070 // Sprytniejsze siriny i driady: v16
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #5080 // Znacznie trudniejsze pelzacze scierwojady: v16
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #5090 // Sprytniejsze bazyliszki: v16
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #1000 // Wykrywalne czary i efekty (wymagane dla wiekszosci pozostalych komponentow): v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #1010 // Allow enemy AI to detect the party's magic items: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #2010 // Poprawione zaklecie Wylomu (zawsze dziala na lisze i rakshashe; nie penetruje Odbicia czaru): v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #2050 // Oddzielne wersje poszczegolnych szkol dla Niepodatnosci na czary, dzieki czemu gracz moze korzystac z nich w Warunkowaniu itp.: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #2080 // Eksplodujaca czaszka zadaje maksymalnie 12k6 obrazen: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #2110 // Zmniejszenie mocy inkwizytorskiego Rozproszenia Magii -> Inkwizytor rozprasza magie na 1,5x swojego poziomu (nie 2x): v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #2120 // Slightly weaken insect plague spells, and let fire shields block them: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #3530 // Szybsze niedzwiedzie: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #3990 // Increase the price of a license to practise magic in Athkatla -> License costs 10,000 gp: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #4000 // Zwieksz cene za uslugi Gaylena Bayla: -> Gaylan chce 40 000 sztuk zlota: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #4010 // Make Freedom scrolls available earlier: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #4030 // Retrieve Dropped Items from Hell: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #4050 // Uniemozliwienie ostatecznego zabicia (bez mozliwosci wskrzeszenia) postaci przylaczalnych: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #5000 // Prosty w uzyciu skrypt dla druzyny: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #5010 // Usun animacje Plaszcza Odbic (ale zostaw dla zaklec i efektow korzystajacych z tej samej animacji): v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #5030 // Remove the blur graphic effect from the Displacer Cloak: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6000 // Ogolne poprawki SI: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6010 // Lepsze wzywanie pomocy: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6021 // Mikstury dla BN'ow -> One third of the potions dropped by slain enemies break and are lost: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6030 // Ulepszone pajaki: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6035 // Improved golems: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6051 // Ulepszone demony -> Demony rzucaja czary jak normalni magowie: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6061 // Ulepszone dziny -> Dziny rzucaja czary jak normalni magowie: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6081 // Ulepszeni niebianie -> Niebianie rzucaja czary jak normalni magowie: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6095 // Standardise dragon immunities: dragons in Shadows of Amn get the same immunities to vorpal attacks (etc) as their Throne of Bhaal cousins: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6101 // Ulepszone smoki -> Smoki rzucaja czary jak normalni magowie: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6111 // Ulepszone obserwatory -> Don't give beholder rays any chance of burning through spell protections: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6120 // Ulepszeni pozeracze umyslow -> Illithidzi maja oryginalne odpornosci; nie widza niewidzialnych przeciwnikow (jak w oryginalnej grze): v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6130 // Improved Vampires: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6135 // Ulepszone Githyanki: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6136 // Dodaj zdolnosci wysokopoziomowe magom w Tronie Bhaala -> Tylko wybrani magowie otrzymuja zdolnosci wysokopoziomowe: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6138 // Dodaj zdolnosci wysokopoziomowe magom w Cieniach Amnu -> Tylko wybrani magowie otrzymuja zdolnosci wysokopoziomowe: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6152 // Ulepszeni magowie -> Magowie nie rzucaja szybkich zaklec przed walka: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6160 // Dodaj zdolnosci wysokopoziomowe kaplanom w Tronie Bhaala -> Tylko wybrani kaplani otrzymuja zdolnosci wysokopoziomowe: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6170 // Dodaj zdolnosci wysokopoziomowe kaplanom w Cieniach Amnu -> Tylko wybrani kaplani otrzymuja zdolnosci wysokopoziomowe: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6182 // Ulepszeni kaplani -> Kaplani nie rzucaja szybkich zaklec przed walka: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6230 // Smarter Abazigal: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6240 // Smarter Gromnir: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6250 // Smarter Melissan: v15
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
morgan 
Dziecię Bhaala
Exiled Bard


Posty: 5556
Podziękowania: 438/316
Skąd: Island of Misfit Toys
Wysłany: 2014-12-20, 11:10   

driadielu (nie wiem, dlaczego mam wrażenie, że już o to pytałem - jeśli tak, wybacz) takie pytanko na szybko (patrząc na log, a raczej prezentowany tu jego wycinek) - nie będziesz aktualizować BP? Część nowych komponentów (w zakresie podrasowywanych rodzajów potworów) nawet zdaje się powtarza, dodano jednak sporo innych.
_________________
Pozdrawiam
\m/organu\m/
\m/agnu\m/

Kontakt ze mną - via mail (morgan19[at]interia.pl) lub GG (9928331)

Szukał długo...długo, tajemnie, nie zwierzając się ludziom.
Oczy jego były rozświecone wewnętrznym odbłyskiem jasnej idei.
Szukał....
- i to, na co patrzał, nie zadowalało go.
Gdzie?
(...)
Trwożnie, pytająco usiłował wszystko poznać, zobaczyć...
Nie ma....
badał, wgłębiał się, szukał...
Nie ma, w ludziach nie ma, w ich myślach, tworach...
Wszystko szare, przeciętne, monotonne....
(...)
wszystko obszedł... w społeczeństwie, w ludziach, nigdzie.
a może źle szukał?
nie - ależ nie. Obszedł wszystko, wszystko widział, wszędy pytał....
a może jest za brutalny? może jego dusza - ta harfa Eola - ma za grube struny, by na nich mogły zadrgać i zafalować subtelne tajemnice?
nie.
przecież ten błysk, przecież czuł, dlatego szukał......."
I jeśli kiedykolwiek umrę – a wiem, że umrę w bardzo krótkim czasie – umrę, zgłębiwszy ten świat z bliska i z daleka, z góry i z dołu, ale z nim nie pogodzony. Umrę i On zapyta mnie wówczas: «Czy było ci tam dobrze, czy źle?» Ja zaś będę milczeć, opuszczę wzrok i będę milczeć. Niemota taka znana jest wszystkim, którzy zebrali żniwo wielodniowego i zapamiętałego pijaństwa. Czyż bowiem życie ludzkie nie jest chwilowym otępieniem duszy, a także jej zaćmieniem? Wszyscy jesteśmy jakby pijani, każdy na swój sposób; jeden wypił mniej, inny więcej. I na różnych różnie to działa: jeden śmieje się światu w twarz, a inny skłania głowę na piersi tego świata i płacze. Jeden już się wyrzygał i jest mu dobrze, a innego dopiero zaczęło mdlić. A cóż ja? Wiele zaznałem, ale nic nie zdziałałem. Nigdy się nawet tak naprawdę nie roześmiałem i ani razu mnie nie zemdliło. Ja, który doznałem w tym świecie tyle, że tracę rachunek i zapominam kolejności – ja jestem najtrzeźwiejszy z całego świata; na mnie to wszystko marnie działa... «Dlaczego milczysz?» – spyta Pan, spowity w błękitne błyskawice. A co ja mu powiem? Nic, tylko będę milczeć i milczeć... Ta łza nie jest wyrazem żalu, ta łza nie jest smutkiem,
to łza ...
nieporadności,
bolesne piękno,
bezsilność bezkresu piękności
i minimalistycznych możliwości.
Ta łza, to łza niewolnika.
Chcę czuć, móc czuć piękno
zamknięty w szklanej łzie ...
Ja umieram na zawsze
szczelnie zamknięty w podświadomości,
zatruty, zawstydzony,
zaszczuty ...
Ja umieram na zawsze.
To bezkres palety odczuć zamknięty
w zubożałości możliwości ...
Ja umieram
na zawsze.

Lost Illusions Tavern
Impressiones (Ænigmællæ) || Antiimpressiones (sanguine scriptæ) | Antiimpressiones (ira scriptæ) || Impressiones (Divinæ)
Corpus Tuum (18+) | Impressiones (Rosellæ) || Impressiones (epicæ) || Impressiones (musicæ) | Anti- et postimpr. (musicæ)

Hiperestezja | Witold Zimmer | (N)e(u)rotica



Jvegi napisał/a:
Nie, nie można się cieszyć, że mamy nową formę sponsorowania developmentu, szansę na spełnienie tych marzeń o prawdziwej ewolucji crpegów, gier lepszych niż baldury czy arcanum.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1745
Podziękowania: 759/112

Wysłany: 2014-12-20, 11:26   

Pewnie w przyszłości się temu przyjrzę.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 32
Posty: 1778
Podziękowania: 133/147
Wysłany: 2014-12-22, 10:45   

Na stronie nie widziałem informacji by był w WoBGu zawarty dlatego spytam tutaj. Czy myślałeś Dradielu nad implementacją tego moda: http://baldur.cob-bg.pl/node/807 ?
Było nie było w ID2 mamy grywalne podrasy a i w reszcie sagi spotykamy ich przedstawicieli (mimo, że normalnie bonusów zadnych ni kar nie mają, no może poza odpornością Viki na magię). Czy może nie ma na to szans bo jakieś problemy powoduje?

EDIT: Dzięki za info :)
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Ostatnio zmieniony przez Tuldor88 2014-12-22, 16:04, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
buciek-83 
Pożeracz Świata


Wiek: 36
Posty: 33
Podziękowania: 1/4
Skąd: Zaandam
Wysłany: 2014-12-22, 14:37   

Ja byłbym za, ale poruszałem już kiedyś ten temat (str 50) i odzew był raczej negatywny.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1745
Podziękowania: 759/112

Wysłany: 2014-12-22, 17:38   

Nie, mod ten nie znajdzie się w WoBG. Wybór podrasy po rozpoczęciu gry, przez pojawienie się npca jest mało elegancki. Poza tym w grze nie ma w zasadzie elementów reakcji na podrasę, poza kilkoma sytuacjami reakcji na konkretną postać, jak np. Viconia, więc nie widzę potrzeby dodawania czegoś takiego.

Nie mniej w IDII, jeśli ktoś zagada np. Viconią czy Drizztem, to spotka się to z odpowiednią reakcją, oczywiście jeśli oryginalne dialogi IDII przewidywały reakcję na drowa.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
buciek-83 
Pożeracz Świata


Wiek: 36
Posty: 33
Podziękowania: 1/4
Skąd: Zaandam
Wysłany: 2014-12-23, 08:35   

A jeśli sam doinstaluje sobie ten mod ? czy myślisz Dradiel'u że mogą wyniknąć jakieś błędy ?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Mirek 
Wanderer


Posty: 4
Wysłany: 2014-12-23, 14:46   

dradiel napisał/a:

Nie mniej w IDII, jeśli ktoś zagada np. Viconią czy Drizztem, to spotka się to z odpowiednią reakcją, oczywiście jeśli oryginalne dialogi IDII przewidywały reakcję na drowa.


Masz na myśli Icewid Dale 2? Jak tam zagrać Viconią i Drizztem? da się jakoś iwd 2 połaczyc z Bg?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Jolan 
Dziecię Bhaala
Bendem go zjadł

Wiek: 24
Posty: 699
Podziękowania: 58/107
Wysłany: 2014-12-23, 14:49   

Dradiel planuje włączyć ID 2 do WoBG
_________________
[Dzisiaj 22:47] Jolan: Hmm, w sumie w komentarz twórców było wiele o rozbudowie twierdzy. Co jeśli można dobudować zamtuz?
[Dzisiaj 22:49] Tuldor88: Wtedy będzie to już "ku***sko dobra twierdza" :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group