Poprzedni temat «» Następny temat
Pytania dotyczące zawartości, zasad i sposobów gry, część I
Autor Wiadomość
AL|EN 


Wiek: 36
Posty: 371
Podziękowania: 21/90
Wysłany: 2012-11-22, 15:51   Pytania dotyczące zawartości, zasad i sposobów gry, część I

Hej
jak w temacie: Jak szybko po odpaleniu WoBG można udać się do świata IWD1 ?

Idzie się do jakiegoś NPC który jest dostępny odrazu ? Wymagany jest jakiś poziom + w miarę porządne uzbrojenie aby dać radę wykonywać questy ?

EDIT: I może jeszcze zapytam: co się dzieje po ukończeniu IWD ? Wracamy do BG wraz ze zdobytym doświadczeniem oraz przedmiotami ? Czy taka "wycieczka" nie zrobi z drużyny pół-bogów, którzy przeciachają wszystkich jak kosiarka do trawy ?
Ostatnio zmieniony przez dradiel 2016-11-13, 13:59, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1632
Podziękowania: 765/108

Wysłany: 2012-11-22, 16:11   

Można to zrobić szybko, jeśli interesuje Cię tylko Icewind Dale:

Odpalasz Cienie Amn, jak tylko Imoen Cię uwolni przechodzisz przez najbliższy portal.

Przejście do Icewinda i powrót do BG są takie jak w modzie NEJ.
Jeśli gra się bez zwiększania poziomu zdobywanych punktów doświadczenia, to nie wrócisz jako pół-bóg, chociaż nie da się zupełnie uniknąć, że nie wyniesiesz żadnych korzyści z wizyty w IWD.
Jednak jeśli ktoś zamierza użyć ułatwień i grać na 100 % pierwotnego doświadczenia możliwego do zdobycia, to wtedy inna sprawa.
Chociaż umożliwiłem manewrowanie zdobywanym doświadczeniem, to jednak nie bez powodu bazowo w WoBG zdobywa się tylko 10% pierwotnego doświadczenia.
Przy tej ilości modów, które są zawarte w grze przy wybraniu opcji 100%, może się okazać, że maksymalny 50 poziom postaci jaki można osiągnąć to za mało.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Sicjon
Pioter 


Wiek: 33
Posty: 90
Podziękowania: 6/61
Skąd: Jakaś pustynia
Wysłany: 2012-11-28, 13:47   

Krok za kroczkiem zbliżam się do końca BG i mam pytanie - jak wygląda kwestia postaci przyłączanych w IWD?

Będę mógł korzystać tylko z tych BN których spotkam w lochach Irenicusa czy też w Kuldahar są postacie do przyłączenia, a jeśli są to jakie? Nie chciałbym np bez maga lub kapłana hulać po dolinie. Tylko orientacyjnie chciałbym wiedzieć

Druga sprawa to jaki ustawić % zdobywanych punktów doś., żeby nie psuć sobie zabawy w cieniach, jadę na 25% ale zastanawiam się nad zniżeniem do 10% na czas IWD.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1632
Podziękowania: 765/108

Wysłany: 2012-11-28, 16:50   

Jest możliwy do przyłączenia kapłan w Kuldahar oraz mag w lochach.

Ja tam jestem zwolennikiem 10% przez całą grę, ale to już Twoja decyzja. Czym więcej zdobywasz punktów doświadczenia, tym gra jest łatwiejsza.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Alvarez 
Zasłużony

Posty: 1949
Podziękowania: 253/73
Wysłany: 2012-11-28, 17:18   

Cytat:
Jest możliwy do przyłączenia kapłan w Kuldahar oraz mag w lochach.

Niezupełnie.

W lochach:
Shar-Teel - Krocząca ogniem (wojownik)

W Kuldahar:
Hrothgar - Księżycowy Rycerz (paladyn)
Accalia - Kapłan Tempusa
Dar - Wojownik/kKapłan Ilmatera
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1632
Podziękowania: 765/108

Wysłany: 2012-11-28, 17:51   

Shar-Teel z NEJ nie dodałem do gry. Dostępna jest Kachiko - kensai/mag.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
porfirion 
Czciciel Azutha
osiełek


Posty: 703
Podziękowania: 127/87
Skąd: Zielona Gęś
Wysłany: 2012-11-28, 17:55   

O, to ja tu przy okazji zapytam: czy nie ma przeciwwskazań do brania Yoshimo do IwD (np. z powodu Kachiko, czy też można zabrać ich razem - i nie ma jakiegoś limitu czasowego ich questu)?

Także Chloe ze sfery powietrza można spokojnie zabrać?

I jeszcze ta dwójka z BGT - Mur'neth i Indira: czy oni (jeśli mamy ich w drużynie pod koniec BG1 oczywiście) pojawiają się z nami w lochach i też można ich wziąć do IwD, czy też pojawiają się gdzieś w Athkatli, czekając na ponowne przyłączenie (a więc do IwD się ich nie zabierze)?
_________________
If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element


Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu


We internecie...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1632
Podziękowania: 765/108

Wysłany: 2012-11-28, 19:07   

Yoshimo i Kachiko można zabrać do IWD. Nie ma z tym problemu.

Chloe: myślę, że też, chociaż ja tego nie sprawdzałem.

Indira: nie przechodzi do BG2, w jednym z patchy wyłączyłem taką możliwość.

Mur'neth: o nim nie pomyślałem. Tak na szybko teraz popatrzyłem po skryptach i wygląda mi, że prawdopodobnie przejdzie do lochów. Tyle, że to będzie bezsensowne przejście. Jeszcze to dokładnie sprawdzę i jeśli jest tak jak mi się wydaje to w następnym patchu wyłączę taką możliwość.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Orzel 

Posty: 6
Podziękowano 6 razy
Wysłany: 2012-12-01, 17:33   Pytania dotyczące zawartości, zasad i sposobów gry

Witam. Próbował ktoś instalować na to mody na weidu? Tactics, Ascension, EoU, Item upgrade? Jakieś problemy z tym są czy powinno śmigać?

Poza tym chciałbym zagrać solo lub max 2 osobową drużyną (tylko na multi) - jaki najlepiej ustawić limit expa? Zostawić 10%? Ktoś grał już na solo - jakie klasy polecacie tak, ż♪eby w bg1 nie grało się źle i żeby dawał rade w bg2 z tacticsem, no i żeby nie było nudno/łatwo? Dwa razy przeszedłem już grę w/m/z to może czas na coś innego.

Btw, mogliście zostawić tamten topic, bez sensu zakładać nowy temat na parę prostych pytań :p
Ostatnio zmieniony przez dradiel 2012-12-07, 21:17, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1632
Podziękowania: 765/108

Wysłany: 2012-12-01, 20:19   Re: Kilka pytań

Orzel napisał/a:
Witam. Próbował ktoś instalować na to mody na weidu? Tactics, Ascension, EoU, Item upgrade? Jakieś problemy z tym są czy powinno śmigać?


WoBG już zawiera mody utrudniające rozgrywkę. Poza tym samodzielne instalowanie modów może zakończyć się problemami.

Orzel napisał/a:
Poza tym chciałbym zagrać solo lub max 2 osobową drużyną (tylko na multi) - jaki najlepiej ustawić limit expa? Zostawić 10%? Ktoś grał już na solo - jakie klasy polecacie tak, ż♪eby w bg1 nie grało się źle i żeby dawał rade w bg2 z tacticsem, no i żeby nie było nudno/łatwo? Dwa razy przeszedłem już grę w/m/z to może czas na coś innego.


Z tego co piszesz to wnioskuję, że szukasz wrażeń, więc może zostaw 10%.

Orzel napisał/a:
Btw, mogliście zostawić tamten topic, bez sensu zakładać nowy temat na parę prostych pytań :p


Hm... a tu to nie mam pojęcia o co Ci chodzi.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Alawan

Posty: 1
Wysłany: 2012-12-04, 14:24   

Witam mam taki sam problem jak kolega zakładający temat. Tzn gdy wybieram klasę postaci nie widac nowych kitów. Po ręcznym zainstalowaniu patcha otwiera mi się menu konfiguracyjne lecz kitów nowych jak nie było tak nie ma. Czy w ogóle są jakieś nowe kity?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
xar321

Posty: 2
Wysłany: 2012-12-05, 08:10   Czy WoBG posiada nowe podklasy z TDD?

Czy WoBG posiada nowe podklasy z TDD?(Kity)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Pioter 


Wiek: 33
Posty: 90
Podziękowania: 6/61
Skąd: Jakaś pustynia
Wysłany: 2012-12-05, 09:39   

Przy tworzeniu postaci są tylko podklasy z BGII
Ale w kopalniach Naskhel można spotkać złodzieja Mur’nethz który ma podklasę, ghaunadan
Nie wiem czy są/ilu jest dodatkowych NPC z TDS i jakie mają podklasy - jeszcze nie doczłapałem się tak daleko.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
bunio

Posty: 67
Podziękowania: 2/4
Wysłany: 2012-12-05, 10:48   

Również z tego co widzę, podklas nie ma.
Zapewne Twórca miał swoje powody, by ustawić tak, a nie inaczej.

Dlatego chciałbym o coś poprosić.
Czy mógłbyś w kolejnej aktualizacji rozpatrzeć możliwość wyboru kilku opcji dla gracza?
Każdy gra tak jak lubi i różne oczekiwania mamy wobec gry.
Tak jak wprowadziłeś opcje z expem, tak można wprowadzić kilka innych opcji.

Np.
Dodanie klas z TDD, lub nie. - niektórzy czerpią dużo frajdy z gry niestandardową klasą (choć może są zabugowane, nie wiem).

Twierdze gracza - restrykcje klasowe/dostępne dla każdego - Podchodząc do gry chciałbym wycisnąć z niej 100%, wliczając w to questy z twierdzami, ograniczenie tego typu dla niektórych jest nieprzyjemne, uniemożliwia przejście niektórych questów.

Pewnie jeszcze kilka takich opcji, by się znalazło, ale moja znajomość modu jest za mała, by cokolwiek więcej napisać na ten moment.
W każdym razie świetna modyfikacja, pamiętam jak kiedyś się męczyłem godzinami nad instalacją, a tu mamy wszystko zebrane razem. Olbrzymi plus za to.

Proszę o rozpatrzenie kwestii większej custromizacji wersji gry. Obecnie nie za bardzo wiem w jakich plikach mam grzebać, aby odblokować twierdze (w sumie na tym najbardziej mi zależy).
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
bunio

Posty: 67
Podziękowania: 2/4
Wysłany: 2012-12-06, 23:42   

Podczepiam się pod temat.

Jak wygląda w modzie sprawa ataków z zaskoczenia (Cios w plecy)?
Gram WMZ i zastanawiam się w jaką broń zainwestować.

Gdzieś przeczytałem, że baldur nie zwraca uwagi na broń przy zaskokach, ale mogło to zostać poprawione w modach.
Zatem na jakich broniach działają ataki z zaskoczenia?
Poza oczywistym sztyletem? Sejmitary? Długie miecze? Katana?

I jeśli można... Czy w BG1 znajdziemy torbę przechowywania? Jeśli tak to gdzie? Grając przy minimalnej ekipie (czyli moja postać + czasem ktoś jeszcze) trochę ciężko jest z ekwipunkiem.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group