Poprzedni temat «» Następny temat
Ogłoszenia - patche
Autor Wiadomość
dradiel 
Przyjaciel Klanu
Jeździec Shaundakula

Posty: 1559
Podziękowania: 698/106
Wysłany: 2012-11-06, 18:53   Ogłoszenia - patche

Od dzisiaj dostępny jest patch 1.22.

Przede wszystkim dodaje możliwość zmieniania GUI w dowolnym momencie. Do wyboru są oryginalne GUI oraz W_GUI. Zwolennicy brązów oryginalnego GUI powinni być zadowoleni :)
Aby to działało musiałem też zmienić sposób zmiany rozdzielczości. Z tego powodu po patchu każdy będzie miał ustawioną domyślnie rozdzielczość 1024 na 768 oraz W-GUI. Zmienić to można oczywiście korzystając z opcji zawartych w menu.

Kolejne patche będą pamiętać jakie GUI i rozdzielczość były ustawione. W czasie patchowania automatycznie przywrócą ustawienia do stanu przed patchowaniem.

Jakby były jakieś problemy z działaniem tego wszystkiego, to proszę dać mi o tym znać w wątku "Bugi w WoBG". Przeprowadziłem sporo testów, jednak zaprogramowanie tego było dość kłopotliwe i nie jestem pewny czy zauważyłem wszystkie potencjalne problemy.
Ostatnio zmieniony przez dradiel 2014-05-03, 16:43, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Przyjaciel Klanu
Jeździec Shaundakula

Posty: 1559
Podziękowania: 698/106
Wysłany: 2012-11-24, 08:37   

Od dzisiaj dostępny jest patch 1.23.

Zawiera upgrade TobEX do wersji 0025 oraz poprawia znalezione przeze mnie i zgłaszane błędy.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Przyjaciel Klanu
Jeździec Shaundakula

Posty: 1559
Podziękowania: 698/106
Wysłany: 2012-12-16, 07:46   

Dostępny jest patch 1.24.

Jest Dubbing postaci z NTotSC oraz zawiera poprawki prawie wszystkich zgłaszanych problemów.

Edit:
Pobierając patcha korzystajcie raczej z 4share:
http://www.4shared.com/ar...WoBG-patch.html

Aktualizowanie z opcji do końca grudnia będzie działać kulawo. Mam niestety plagę rozłączeń, być może net u mnie szwankuje.
Jak odnowi się transfer na CoB-ie od stycznia, powinno wszystko wrócić do normy.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Przyjaciel Klanu
Jeździec Shaundakula

Posty: 1559
Podziękowania: 698/106
Wysłany: 2013-01-07, 15:19   

Dostępny jest patch 1.25.

Dodaje tłumaczenie modów Dark Horizons i Deeper Shadows of Amn.
Plus oczywiście trochę innych poprawek.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
nowyU, Remi, Cuttooth
dradiel 
Przyjaciel Klanu
Jeździec Shaundakula

Posty: 1559
Podziękowania: 698/106
Wysłany: 2013-01-31, 18:45   

Dostępny jest patch 1.26.

Dodaje moda Baldur's Gate Mini Quests & Encounters.
Zawiera korektę przedmiotów dodawanych przez Dark Horizons.

Oprócz tego gra nie będzie już wymagać Imoen, aby wyruszyć do Icewind Dale.
Hrothgar też nie będzie konieczny w drużynie. Gdyby z tego powodu wywiązały się jakieś problemy, których nie zauważyłem to zgłaszać.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Remi, Gawain, Dead, Simon_79, AL|EN, Nobanion
dradiel 
Przyjaciel Klanu
Jeździec Shaundakula

Posty: 1559
Podziękowania: 698/106
Wysłany: 2013-03-24, 15:27   

Dostępny jest patch 1.27.

Zawiera I część poprawek korygujących opisy przedmiotów w zakresie kto może używać przedmiot oraz podstawowych cech przedmiotu. Nie ma już potrzeby doinstalowywania do WoBG patcha korygującego przedmioty. Wersja 0.14 BETA jest już w nim zawarta. Jeszcze sporo przedmiotów nie jest objętych tymi poprawkami, sukcesywnie będą w kolejnych. Nie jest też pewne czy opis kto może używać przedmiot, nie ulegnie jeszcze pewnym zmianom, ale na razie jest jak jest.

Patch zawiera również poprawki prawie wszystkich zgłaszanych problemów (jeden czy dwa zostawiłem sobie na kiedy indziej :) )
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
AL|EN, Dead, Remi, wandalek, Jaquan
dradiel 
Przyjaciel Klanu
Jeździec Shaundakula

Posty: 1559
Podziękowania: 698/106
Wysłany: 2013-03-31, 09:07   

W dniu dzisiejszym wyszedł patch 1.28.

Patch jest związany z upgradem ToBeX-a do wersji 0026. Wersja ta usuwa dość istotny błąd w rzutach obronnych. Przełoży się to na działanie wielu przedmiotów, gdyby były jakieś problemy to zgłaszać.

Poprawione (przynajmniej mam nadzieję) zostaje też działanie opcji aktualizacyjnych. Nie powinny się w końcu zawieszać oraz będzie wyskakiwać okienko o postępie pobierania patcha Więcej informacji na ten temat napiszę później w przyczepionym poście "Ważne informacje" (jest to aktualizacja pliku "world of baldur's gate.exe").

Poza tym poprawia kilka zgłoszonych problemów.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Nobanion, Dead, Remi
dradiel 
Przyjaciel Klanu
Jeździec Shaundakula

Posty: 1559
Podziękowania: 698/106
Wysłany: 2013-04-28, 11:11   

Patch 1.29

Uzupełnienie brakującego polskiego udźwiękowienia w części NEJ w IWD.
Dodane tłumaczenie moda Dungeon Crawl by Aristo.
Kolejna porcja poprawek związanych z opisami przedmiotów.
I inne poprawki, między innymi usuwające trochę bugów w IWD.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Gawain, Dead, Kliwer, Nevarion, Remi, Scol
dradiel 
Przyjaciel Klanu
Jeździec Shaundakula

Posty: 1559
Podziękowania: 698/106
Wysłany: 2013-08-22, 19:18   

Od dzisiaj dostępny jest patch 1.30. Dużo wcześniej niż było to w planie z powodu wykrycia kilku istotnych bugów w instalatorze. Jest to ostatni patch do obecnego instalatora. Jak tylko przygotuję nowy, to obecny ulegnie skasowaniu, o czym wcześniej poinformuję, gdyby ktoś przypadkiem był w trakcie pobierania.

Zawartość:

Dodaje The White Queen ver. 3.2. Patch konwertuje sejwy, aby gra w tego moda była możliwa bez rozpoczynania nowej gry. Skonwertowane sejwy pozwalają też na korzystanie z nowej mapy świata, o czym poniżej.

Zgodnie z wynikiem ankiety przywraca oryginalne portrety postaci przyłączalnych.

Dzięki pomocy Porfiriona Drizzt Saga ma polskie udźwiękowienie.

Kilka taktyk zaprezentowanych na filmikach przez Scola uległo likwidacji.

I wiele innych poprawek m.in. zgłaszanych na forum, chociaż nie wszystkie zgłoszenia zostały poprawione. Niestety przy tej ilości rzeczy, które robię przy grze, nie na wszystko na razie znalazłem czas. Cóż, mam nadzieję, że w przyszłości te brakujące zgłoszenia również poprawię.

Patch jest bardzo duży, około 750 MB, ponieważ dodaje pliki Icewind Dale II, w takim stanie jakim obecnie ono jest. Znaczy się, gra nie jest grywalna i jeszcze długo nie będzie :), m.in. brakuje text screenów, czy jak to się tam nazywa pod oryginalne GUI, co można zauważyć na filmiku Nobaniona :D
Jednak ze względów technicznych najlepszym wyjściem było scalić wszystko do jednej instalki, a nie babrać się na dwóch. Praca jest o wiele łatwiejsza, m.in. widzę od razu jak wpływają rzeczy dodawane do gry w związku z IDII na dotychczasową zawartość WoBG, itd., itd.
W związku z dodawaniem IDII uległa zmianie też mapa świata. Na dotychczasowej nie było za bardzo gdzie wkleić map z drugiej cześci icewinda. Teraz jest to zmodyfikowana większa wersja mapy z Worldmap.
Jeśli ktoś mimo wszystko chce sobie potestować to co jest, to CLUAConsole:CreateItem("iw2ring") i pierścień który pojawi się w ekwipunku założyć a następnie użyć. Gra jest grywalna do Mostu Shaengarne. Z mapy można dotrzeć jeszcze do Fortecy. Pozostałe obszary można obejrzeć tylko za pomocą kodów (prefix IW).

Edit:
Proszę na razie nie patchować gry, ponieważ pojawił się problem z wczytaniem na kilku obszarach. Jak znajdę przyczynę, to wgram patcha jeszcze raz.

Edit:
Problem zdiagnozowany, awaria w czasie biffowania plików, trochę mi z tym zejdzie, tak że patcha ponownie pewnie wgram dopiero jutro.

Edit:
Rozwiązanie problemu:
http://athkatla.cob-bg.pl...=5846&start=520

Edit:
Patch został zaktualizowany. Problem nie będzie już występował.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Dead, Scol, porfirion, AL|EN, evilmg, Pioter, Nobanion, Aristo, wandalek, nowyU, Gawain, Remi
dradiel 
Przyjaciel Klanu
Jeździec Shaundakula

Posty: 1559
Podziękowania: 698/106
Wysłany: 2013-09-21, 08:43   

Patch 1.31

Przede wszystkim poprawki różnego rodzaju błędów, jak:
- sprawa Yoshimo w Czarowięzach, mam nadzieję, że teraz już będzie dobrze; przy okazji poprawiłem parę innych rzeczy, na które natknąłem się w Czarowięzach,
- wątek Emmericha w Samotnej Knieji działał poprawnie, ale żeby nie było wątpliwości to zabicie wilkołaka wyświetli informację, że Emmerich właśnie zginął.
- zaklęcie strefa czystego powietrza zostało skorygowane, aby nie pomijało niektórych chmur.
- ochrona przed magią może być rzucona tylko na siebie.
- spatchowany został plik bgmain.exe, aby usunąć problemy z wyświetlaniem niektórych animacji zaklęć; związane to jest z modem 1pp 4.1.0, którego dodawanie rok temu nie do końca potoczyło się jak chciałem; mam nadzieję, że teraz będzie lepiej, oczywiście aby docenić animację, trzeba grać z włączonym 3D.
- zachowanie przeciwników na niektórych lokacjach DH, którzy nie dołączają do walki zostało poprawione.
- itd. (więcej mi się nie chce pisać).

Poza tym mody Innershade i TotDG mają polskie udźwiękowienie.

W kwestii IDII postęp niewielki. Nie miałem za dużo czasu na to, w każdym razie pierwsza lokacja twierdzy prawie już w całości działa.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Nobanion, Pioter, Andy, Scol, wandalek, evilmg, Gawain, Remi, nowyU, Dead
dradiel 
Przyjaciel Klanu
Jeździec Shaundakula

Posty: 1559
Podziękowania: 698/106
Wysłany: 2013-11-07, 17:12   

Dostępny jest patch 1.32.

Usuwa kilka istotnych problemów, jak chociażby Purvis czy wycinanie przedmiotów z ekwipunku w Czarowięzach, itd.
Poza tym Aristo dokonał sporej ilości poprawek do tłumaczenia moda The White Queen, które obecny patch również zawiera.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Scol, sphinxyro, Pavlus, Kliwer, Dead, Remi, Aristo, Gawain, Nobanion, Pioter, nowyU, AL|EN, eldothb
dradiel 
Przyjaciel Klanu
Jeździec Shaundakula

Posty: 1559
Podziękowania: 698/106
Wysłany: 2013-11-17, 12:09   

Patch 1.33.

Dodaje Yasreanę.

Poprawki w związku z przedmiotami drowów:
http://athkatla.cob-bg.pl...=5846&start=635

Drizzt będzie miał w końcu odporność na magię, ale tylko dla tych, którzy go jeszcze nie spotkali.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Pavlus, Pioter, Scol, Nobanion, Kliwer, nowyU, sphinxyro, eldothb, Dead, Gawain
dradiel 
Przyjaciel Klanu
Jeździec Shaundakula

Posty: 1559
Podziękowania: 698/106
Wysłany: 2013-12-15, 15:40   

1.34.

Mod ToD został uzupełniony o dodatkowe spotkanie z Ustrainem.
Korekta przedmiotów, które dodawały kondycję. Nie dodają już jej, w związku z czym nie leczą poprzez zdejmowanie i zakładanie.
Różdżki można naładować tylko w kilku wybranych sklepach (propozycje kolejnych można zgłaszać na forum).
Komunikaty o zdobyciu doświadczenia w czasie jego wyrównywania nie będą się już wyświetlać.
I trochę innych poprawek.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Kliwer, eldothb, Scol, Dead, nowyU, Nobanion, sajok, zealot, Gawain, Pioter, sphinxyro
dradiel 
Przyjaciel Klanu
Jeździec Shaundakula

Posty: 1559
Podziękowania: 698/106
Wysłany: 2014-02-09, 16:28   

1.35

Dodany mod Lavy I Shall Never Forget (ISNF 4.1).
Patch modyfikuje sejwy, aby była możliwość gry w powyższego moda bez ponownego rozpoczynania gry, nawet jeśli istotne obszary zostały już wcześniej odwiedzone.

Upgrade moda Fishing For Trouble do v. 2.8.

I inne poprawki.

Edit:
W związku ze zmianą adresu pobierania patcha należy pobrać ręcznie.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Scol, Dead, Nobanion, Gawain, Pioter, Aristo, nowyU, BlackWidow89, sphinxyro
dradiel 
Przyjaciel Klanu
Jeździec Shaundakula

Posty: 1559
Podziękowania: 698/106
Wysłany: 2014-04-19, 08:49   

1.36

Optymalizacja skryptów: http://athkatla.cob-bg.pl...t=5996&start=58
Trochę różnego rodzaju poprawek.

Zgodnie z zapowiedzią z tego wątku: http://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=6102 w tym patchu pojawia się już funkcjonalny skrypt 41parena.bcs, czyli główny skrypt sterujący bitewnymi kwadratami. Z testów wychodzi, że wszystko działa, jak powinno, więc przypuszczalnie będzie to jego finalna wersja. Mam nadzieję, że swoją pisaniną w tym temacie zachęcę kogoś do wykorzystania rozszerzeń TobEX-a i dzięki temu powstaną jakieś ciekawe rozwiązania skryptowe, których nie można zrobić standardowymi metodami.

Jeszcze ogólnie w kwestii IDII. Prace nad rozdziałem II zostały zakończone, finał to były właśnie bitewne kwadraty. Aktualnie pracuję już nad rozdziałem III.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Scol, Dead, Nobanion, Sythe, nowyU, Gawain, evilmg, Pioter
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group