Poprzedni temat «» Następny temat
Bugi w WoBG, Część I
Autor Wiadomość
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1758
Podziękowania: 768/113
Wysłany: 2013-11-14, 21:32   

Przedmiotami drowów się zająłem. Korekta będzie w następnym patchu. Jak ktoś koniecznie chce teraz, to załączone pliki trzeba wrzucić do override. Zmieniłem zasady rozpadania się przedmiotów z adamantyny. Rozpadają się tylko w pełnym świetle, czyli wyniesione na powierzchnię w nocy nie rozpadną się dopóki nie wzejdzie słońce. W budynkach, jaskiniach itd. nie rozpadają się, chyba, że lokacja ma błędną flagę, wyjątkiem jest pewna gospoda, gdyby ktoś chciał do niej odesłać członka drużyny z tymi przedmiotami.

Poprawka zawarta już w patchu.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Pavlus 
Przyjaciel Klanu
Erpegozjad


Wiek: 39
Posty: 1087
Podziękowania: 25/50
Skąd: Kaszuby
Wysłany: 2013-11-22, 00:29   

Byk z zadaniem niejakiego Hamana. Mam rzucić zamianę kamienia w ciało na babkę, rzucam i zonk ciągle gada żebym czar rzucił. Masz sejwa:)

A przy okazji w Tales of Anegh albo nie znalazłem wszystkich komponentów, albo też zwyczajnie gra mi nie widziała, że mam wszystkie części zarówno młota z samego miasteczka jak i miecza w więzieniu:P


Ehhh zaś nie mogę wysłać, idzie sejw mailem:P
_________________
Cytat:
[Dzisiaj 10:37] Cecylio: Potrzeba łopaty do śniegu, by się przekopać przez stosy echii czy szkolnych haremów.

- Nic dodać, nic ująć^^
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1758
Podziękowania: 768/113
Wysłany: 2013-11-22, 17:14   

W załączeniu poprawiony plik, który rozwiąże problem.

Kwestie Tales of Anegh, które opisujesz są mi znane, jednak dopóki mod nie będzie w języku polskim, to nikłe szanse, że coś z tym szybko zrobię.

A plików nie możesz załączać, bo być może przekroczyłeś już limit na załączanie plików.

hammr3.zip
Pobierz Plik ściągnięto 80 raz(y) 681 Bajtów

Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Pavlus
Pavlus 
Przyjaciel Klanu
Erpegozjad


Wiek: 39
Posty: 1087
Podziękowania: 25/50
Skąd: Kaszuby
Wysłany: 2013-11-22, 17:36   

Tak, ale skasowałem już moje uploady:P, a co do ToA to wiem, ale chciałem zauważyć problem:P
_________________
Cytat:
[Dzisiaj 10:37] Cecylio: Potrzeba łopaty do śniegu, by się przekopać przez stosy echii czy szkolnych haremów.

- Nic dodać, nic ująć^^
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Pavlus 
Przyjaciel Klanu
Erpegozjad


Wiek: 39
Posty: 1087
Podziękowania: 25/50
Skąd: Kaszuby
Wysłany: 2013-11-24, 21:29   

Ciekawy bug chyba jakiejś zmiennej:P Gdy wkroczyłem na teren Twierdzy Strażnika odfajkowało mi po 20k expa na łebka z komunikatem o zamknięciu wszystkich pieczęci Demogorgona, tymczasem sam wątek można normalnie zacząć. Tradycyjnie podsyłam sejwa:)
_________________
Cytat:
[Dzisiaj 10:37] Cecylio: Potrzeba łopaty do śniegu, by się przekopać przez stosy echii czy szkolnych haremów.

- Nic dodać, nic ująć^^
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1758
Podziękowania: 768/113
Wysłany: 2013-11-25, 16:12   

Pavlus napisał/a:
Ciekawy bug chyba jakiejś zmiennej:P Gdy wkroczyłem na teren Twierdzy Strażnika odfajkowało mi po 20k expa na łebka z komunikatem o zamknięciu wszystkich pieczęci Demogorgona, tymczasem sam wątek można normalnie zacząć. Tradycyjnie podsyłam sejwa:)


W załączeniu rozwiązanie problemu (Załącznik nie jest już potrzebny, plik zawiera aktualna wersja WoBG).
Ostatnio zmieniony przez dradiel 2014-07-26, 07:05, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Chlebo 

Posty: 5
Wysłany: 2013-11-29, 14:59   Chochlik, Imoen skrypt, Zapamiętywanie czarów!

1.Imoen przy miejscu zabicia Gorina dostaje szału i cały czas zagaduje.. podchodzi po każdej wykonanej komendzie. Jedynym sposobem uniknięcia problemu jest nie podchodzenie tam nią na szczęście skryptu nie uruchamia główna postać a dopiero jej pojawienie się tam.
2.Znalazłem również brak balansu z przywołanym chochlikiem dla maga złego praworządnego który może się przemienić w tą musztardę która zadaje na odległość 15-20 około obrażeń, nie narzekam. :wink:
3.Najgorsze to nie możność zapamiętywania czarów mag/zlodziej! 1 lvl elf Tak znalezionych kupionych, próbowałem temu nawet zaradzić kasując te czary które posiadam! Pomocy! Wogóle brakuje ikonki zapamiętywania.. jakby była wykasowana.. z koleji używanie zwojów samych w sobie działa.
_________________
Siemaniusio
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1758
Podziękowania: 768/113
Wysłany: 2013-11-29, 17:30   Re: Chochlik, Imoen skrypt, Zapamiętywanie czarów!

Chlebo napisał/a:
1.Imoen przy miejscu zabicia Gorina dostaje szału i cały czas zagaduje.. podchodzi po każdej wykonanej komendzie. Jedynym sposobem uniknięcia problemu jest nie podchodzenie tam nią na szczęście skryptu nie uruchamia główna postać a dopiero jej pojawienie się tam.
2.Znalazłem również brak balansu z przywołanym chochlikiem dla maga złego praworządnego który może się przemienić w tą musztardę która zadaje na odległość 15-20 około obrażeń, nie narzekam. :wink:
3.Najgorsze to nie możność zapamiętywania czarów mag/zlodziej! 1 lvl elf Tak znalezionych kupionych, próbowałem temu nawet zaradzić kasując te czary które posiadam! Pomocy! Wogóle brakuje ikonki zapamiętywania.. jakby była wykasowana.. z koleji używanie zwojów samych w sobie działa.


Naciśnij raportowanie błędów i wygenerowany plik prześlij do mnie na e-maila, bo Waść ciekawe rzeczy piszesz.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Chlebo 

Posty: 5
Wysłany: 2013-11-29, 19:38   

Ok poradziłem sobie z czarami po prostu guzik był przeniesiony.
Postaram się zapisałem raczej tam grę. (przy imoen)
_________________
Siemaniusio
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
eldothb 

Wiek: 24
Posty: 18
Podziękował 5 razy
Wysłany: 2013-12-01, 10:41   

Pas Wzmocnienia (ten, który daje +2 do kondycji), który posiada Gal z kultu niewidzącego oka, może być wykorzystany do skutecznego leczenia z poziomu ekwipunku poprzez zakładanie i zdejmowanie go (podejrzewam, że to może być błąd ze strony silnika gry). Może lepiej zamienić ten bonus na + do max hp?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1758
Podziękowania: 768/113
Wysłany: 2013-12-01, 18:10   

Niestety jest to błąd silnika gry. W przypadku zwiększenia punktów życia wynikających z przyrostu kondycji, efekt ten zamiast dodać tylko punkty życia do maksymalnego HP, dodaje je również do aktualnych punktów życia i stąd efekt leczenia postaci poprzez zakładanie i zdejmowanie przedmiotu.
Naprawa tego może być problematyczna, przypuszczalnie wymagałoby to szukania offsetu za to odpowiedzialnego w pliku bgmain.exe. Problem będzie dotyczył wszystkich przedmiotów dodających kondycję. Cóż może z czasem ktoś to naprawi.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Chlebo 

Posty: 5
Wysłany: 2013-12-01, 20:44   

Błąd z Imoen rozpoznany, po wybraniu odpowiedniej opcji rozmowy daje sobie ona spokój z zagadywaniem non stop. Opcja 3 póżniej 1.
_________________
Siemaniusio
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Nevarion 

Posty: 138
Podziękowania: 3/10
Wysłany: 2013-12-02, 12:03   

Bug z modem Avi Maya (chyba mam pecha do tego moda)

Chcąc wejść na górne piętro karczmy by porozmawiać z ukochaną zaginionego brata, gra crashuje. Po wyrzuceniu Avi, obszar działa normalnie. Byłbym wdzięczny gdyby ktokolwiek sprawdził mojego save'a. Jedyny doinstalowany mod to Yasraena.
Ostatnio zmieniony przez Vinci 2014-06-10, 11:11, w całości zmieniany 2 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1758
Podziękowania: 768/113
Wysłany: 2013-12-02, 16:25   

Nevarion napisał/a:
Bug z modem Avi Maya (chyba mam pecha do tego moda)

Chcąc wejść na górne piętro karczmy by porozmawiać z ukochaną zaginionego brata, gra crashuje. Po wyrzuceniu Avi, obszar działa normalnie. Byłbym wdzięczny gdyby ktokolwiek sprawdził mojego save'a.


W załączeniu plik, który naprawia problem (Załącznik nie jest już potrzebny, plik zawiera aktualna wersja WoBG).

Nevarion napisał/a:
Jedyny doinstalowany mod to Yasraena.


WoBG zawiera Yasreanę, nie ma potrzeby jej doinstalowywać.
Ostatnio zmieniony przez dradiel 2014-07-26, 07:04, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Nevarion
Nevarion 

Posty: 138
Podziękowania: 3/10
Wysłany: 2013-12-02, 16:44   

dradiel napisał/a:
Nevarion napisał/a:
Bug z modem Avi Maya (chyba mam pecha do tego moda)

Chcąc wejść na górne piętro karczmy by porozmawiać z ukochaną zaginionego brata, gra crashuje. Po wyrzuceniu Avi, obszar działa normalnie. Byłbym wdzięczny gdyby ktokolwiek sprawdził mojego save'a.


W załączeniu plik, który naprawia problem.

Nevarion napisał/a:
Cytat:
Jedyny doinstalowany mod to Yasraena.


WoBG zawiera Yasreanę, nie ma potrzeby jej doinstalowywać.



Dzięki.

Co do Yasreavany, sugerowałem się listą z
Kod:
Cytat:
http://baldur.cob-bg.pl/The_World_of_Baldurs_Gate?pg=2

teraz już wiem dlaczego dwie kopie drowki czekały na mnie przy wyjściu z lochów :wink:
Ostatnio zmieniony przez Vinci 2014-06-10, 11:10, w całości zmieniany 2 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group