Poprzedni temat «» Następny temat
Bugi w WoBG, Część I
Autor Wiadomość
anoim2666

Posty: 356
Podziękowania: 47/17
Wysłany: 2016-12-04, 11:37   

Bez Twojego sejwa nikt Ci nie pomoże.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Azagoth

Posty: 1
Podziękował 1 razy
Wysłany: 2017-01-14, 22:37   

Witam,

dziękuję serdecznie za świetną modyfikację.
Gram już dłuższy czas, mam aktualnego patcha i od niedawna pojawił się problem ze spaniem.
Mianowicie w bg2 przy próbie spania, po kolejnej scence z Jonem , gra zawiesza się i wywala do pulpitu. Nie bardzo wiem w czym jest problem.
Załączam save'a jak ktoś będzie miał czas spojrzeć. Nie mogłem znaleźć na forum wobg podobnego problemu. Dziękuję!

000001148-ctd.rar
Pobierz Plik ściągnięto 57 raz(y) 2,72 MB

Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1598
Podziękowania: 750/107
Wysłany: 2017-01-15, 06:41   

Kursor na każdą postać i naciśnij ctrl + R, i będzie można grać dalej, a ja się zastanowię co powoduje błąd i postaram się go usunąć w następnym patchu.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Azagoth
Caladan 
Chaos is Behind you

Wiek: 32
Posty: 202
Podziękowania: 6/11
Skąd: Gdynia Smocza Góra
Wysłany: 2017-01-26, 15:07   

Nie wiem czy to bug czy nie, ale Crom Flyer nie można korzystac w walce dwoma broniami.

Szale Równowagi( równowaga) Topór nie można zmieniać pomiędzy 3 trybami walki.

W Queście głównym w Soubar jest mnóstwo nadal sprzętu z Trona Bhalla. Karsomiry, oczyszczacz etc.

To samo tyczy Akademii Kuidin można znależc miecz zagłada Hindo nie ulepszona.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1598
Podziękowania: 750/107
Wysłany: 2017-01-26, 16:59   

Przedmioty podlegają sukcesywnie korekcie, również w zakresie ich występowania w grze. Niestety, w związku z tym, że przedmiotów dropowalnych jest ponad sześć tysięcy z kawałkiem a ich twórcy, mieli często sporo fantazji, to zajmie to jeszcze sporo czasu.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Andy 
poszukiwacz przygód

Wiek: 43
Posty: 72
Podziękowania: 5/15
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-01-26, 20:01   problem z Fabiem

zgłaszam buga:

w II części Secret of BoneHill, przyłączony Fabio, w oknie rozmowy, świga tekstami jak popadnie np. opisami przedmiotów.

OK (150).jpg
Plik ściągnięto 24 raz(y) 133,07 KB

OK (149).jpg
Plik ściągnięto 23 raz(y) 165,17 KB

000001154-Garrotten.rar
Pobierz Plik ściągnięto 55 raz(y) 1,51 MB

Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1598
Podziękowania: 750/107
Wysłany: 2017-01-26, 20:48   

Jak się do gry wraca na bardzo starym sejwie, to się tak ma :)

Patch 1.56:
http://athkatla.cob-bg.pl...t=5849&start=30

Ostrzegałem.

Cytat:
Edit:
Jeśli ktoś już spotkał, którąś z pięciu postaci, która dostała polskie udźwiękowienie, to nie zawsze wszystko w tym zakresie będzie z nią jak trzeba, ponieważ została ona zapisana do sejwa.


Staram się, żeby patchowanie nie wpływało Wam za bardzo na grę, ale bez przesady. Niektóre rzeczy muszą być poprawiane. Ktoś kto rozpoczął grę po tym jak wyszedł patch 1.56 będą mieć wszystko ok z Fabiem i innymi postaciami w tym patchu wymienionymi.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Andy 
poszukiwacz przygód

Wiek: 43
Posty: 72
Podziękowania: 5/15
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-01-27, 21:43   

skąd wiadomo, że
dradiel napisał/a:
się do gry wraca na bardzo starym sejwie


podesłany save jest świeżutki, a w pierwszą część Secret of BoneHill grałem już po wyjściu patcha 1.56;

na forum zaglądam codziennie, 2x codziennie - każdy patch zainstalowany w dniu ogłoszenia, z niecierpliwością czekam na każdy kolejny...

pozdrawiam i dzięki za WoBG
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1598
Podziękowania: 750/107
Wysłany: 2017-01-28, 05:49   

Andy napisał/a:
skąd wiadomo, że
dradiel napisał/a:
się do gry wraca na bardzo starym sejwie



Widać to po informacjach zapisanych w sejwie. Plik .gam i mapa zostają zapisane do sejwa przy rozpoczęciu gry. Pliki .are, .cre i .sto w momencie ich pierwszego napotkania. Wszystkie zmiany w nich dokonane w patchu nie pojawią się już w grze osoby, która ma je w sejwie w momencie instalacji patcha.

Oczywiście w teorii można by napisać moda, który by to poprawiał w czasie patchowania w sejwie. Czasem tak robię przy bardziej istotnych rzeczach. W tym wypadku jednak nie widziałem sensu pisać specjalnie moda, który by skonwertował odpowiednio sejwa.

Problemem może też być doinstalowywanie modów na własną rękę do WoBG. Zmiany dokonane przez nie w powyższym plikach, które zapiszą się do sejwa, mogą być przyczyną późniejszej niekompatybilności z kolejnymi patchami do WoBG i wywołać podobny efekt z wyświetlaniem nie tego tekstu co trzeba a czasem nawet wyłożenie się gry. Wszystko zależy od tego co to będzie za mod.

Jako, że u Ciebie problem występuje z Fabio, który nie słyszałem, żeby było modowany, to jestem pewny, że problem wynika ze zmiany przypisanych mu stringów wprowadzonych patchem 1.56, czyli gra pochodząca z tego sejwa pochodzi sprzed patcha 1.56 i Fabio został napotkany przed tym patchem.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Sanguis 


Wiek: 25
Posty: 67
Podziękowania: 4/40
Wysłany: 2017-01-28, 21:39   

Stęskniłem się za WoBG, całkiem nowe podejście. Etap BG I, Dirzzit mod. Po przejściu do piekła ubiłem Pana z Tasakiem (Coś na B). Potem Marilith.

Po skasowaniu Marilith nie mam gdzie iść. Wrócić też nie mogę. Z tego co pamiętam chyba powinien odpalić się jakiś skrypt.

I jeszcze coś: Dradielu, czy mógłbyś wysłać na PW sposób na dostanie się do Icewindale II skoro pisałeś, że już nie jestem tajemnica i na sb podałeś sposób?

I tak na szybko jak kojarzysz : mogę odłączyć Wulfgara i Dirzzita przy quescie, którego wykonuję? Chciałbym grać solo.

000001114-No_i_caly_misterny_plan_w_pizdu.rar
Save
Pobierz Plik ściągnięto 47 raz(y) 954,9 KB

  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
khayman 

Wiek: 42
Posty: 233
Podziękowania: 20/14
Wysłany: 2017-01-28, 23:22   

Sanguis napisał/a:
Stęskniłem się za WoBG, całkiem nowe podejście. Etap BG I, Dirzzit mod. Po przejściu do piekła ubiłem Pana z Tasakiem (Coś na B). Potem Marilith.

Po skasowaniu Marilith nie mam gdzie iść. Wrócić też nie mogę. Z tego co pamiętam chyba powinien odpalić się jakiś skrypt.

I jeszcze coś: Dradielu, czy mógłbyś wysłać na PW sposób na dostanie się do Icewindale II skoro pisałeś, że już nie jestem tajemnica i na sb podałeś sposób?

I tak na szybko jak kojarzysz : mogę odłączyć Wulfgara i Dirzzita przy quescie, którego wykonuję? Chciałbym grać solo.


czar ograniczone życzenie w rozdziale 6 BG2
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1598
Podziękowania: 750/107
Wysłany: 2017-01-29, 05:15   

Sanguis napisał/a:
Stęskniłem się za WoBG, całkiem nowe podejście. Etap BG I, Dirzzit mod. Po przejściu do piekła ubiłem Pana z Tasakiem (Coś na B). Potem Marilith.

Po skasowaniu Marilith nie mam gdzie iść. Wrócić też nie mogę. Z tego co pamiętam chyba powinien odpalić się jakiś skrypt.


Toż masz statuę "Demoniczny wioślarz", z którą trzeba porozmawiać. Jak jej nie widzisz to naciśnij spację, to się podświetli.

Sanguis napisał/a:
I jeszcze coś: Dradielu, czy mógłbyś wysłać na PW sposób na dostanie się do Icewindale II skoro pisałeś, że już nie jestem tajemnica i na sb podałeś sposób?


Napisałem to na forum:
http://athkatla.cob-bg.pl...=asc&start=1027
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
arctor89

Posty: 5
Podziękował 4 razy
Wysłany: 2017-02-02, 19:16   

Rozmowa z Larrelem w IWD jest zabugowana. Jeśli oddamy mu dziennik córki lub klikniemy "opowiedz nam co wydarzyło się w Dłoni" po użyciu Klejnotu Serca, znika opcja przeniesienia do Głębi Dorna[mapa również nie jest aktualizowana]. Istnieje obejście tego problemu: Najpierw pytamy co wydarzało się w Dłoni, przerywamy rozmowę i oddajemy dziennik. Później pytamy o Klejnot Serca i udajemy się do Głębi Dorna.

Zatrute pociski do procy [zdaje się z DSotSC] są zabugowane, podczas identyfikacji zdarzyło mi się ze pojedyncze pociski pojawiły się w ekwipunku i nie dało ich się usunąć.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Christoff 
Czciciel Azutha

Wiek: 35
Posty: 39
Podziękowania: 36/7
Wysłany: 2017-02-16, 09:20   

Problem z ekwipunkiem Szkarłatnego Willa O'Hary. W pewnym momencie jego osobiste przedmioty (pierścień i kolczuga) zaczęły się podświetlać tak jak te, których nie może używać. Można mu je zdjąć, ale już założyć z powrotem nie sposób.

Sejw w załączeniu.

000000001-Quick-Save.7z
Pobierz Plik ściągnięto 54 raz(y) 1,45 MB

Podziękuj autorowi tego posta
 
 
lubczyk 


Wiek: 30
Posty: 131
Podziękowania: 10/8
Wysłany: 2017-02-16, 10:41   

Christoff napisał/a:
Problem z ekwipunkiem Szkarłatnego Willa O'Hary. W pewnym momencie jego osobiste przedmioty (pierścień i kolczuga) zaczęły się podświetlać tak jak te, których nie może używać. Można mu je zdjąć, ale już założyć z powrotem nie sposób.

Sejw w załączeniu.


każdy przedmiot jest przypisany jest do postaci. Zapewne skrypt sprawdza czy aby na pewno jest to ta postac.

W związku z tym zdejmij amulet i wszystko będzie grac :)

EDIT.
Na innych postaciach tez to występuje z tym amuletem.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Christoff
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group