Poprzedni temat «» Następny temat
[BG II] Rielev - zaginiony zestaw dźwiękowy
Autor Wiadomość
porfirion 
Czciciel Azutha
osiełek


Posty: 703
Podziękowania: 127/87
Skąd: Zielona Gęś
Wysłany: 2012-10-20, 17:13   [BG II] Rielev - zaginiony zestaw dźwiękowy

Pytanie do wszystkich, którzy mają wcześniejsze wydanie BG2, niż Saga BG z eXtra klasyki Gold (zwłaszcza tych posiadających pierwsze wydanie):


Czy Rielev (ta istota w zbiorniku w lochach Irenicusa, która chce, by wyjąć jej baterie) jest w waszych wydaniach ugłosowiony?

W tym wydaniu z Sagi nie jest, ale w plikach gry jest cały jego zestaw dźwiękowy - tyle że pliki wav nie są powiązane z odpowiednimi liniami dialogowymi. Zastanawiam się, czy to jakaś zmiana w późniejszym wydaniu BG2, czy też od samego początku (od pierwszego wydania) w polskiej wersji dźwięk ten nie jest użyty? W angielskiej na pewno był użyty, bo na YouTubie w niektórych Let's Play'ach wyraźnie słychać gadającego Rieleva.


Z góry dziękuję wszystkim, którzy pofatygują się, by to sprawdzić.
_________________
If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element


Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu


We internecie...
Ostatnio zmieniony przez L`f 2014-04-25, 18:30, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
psychozof
Jvegi 
Przyjaciel Klanu


Wiek: 27
Posty: 1432
Podziękowania: 40/38
Skąd: Z chomikowa
Wysłany: 2012-10-20, 18:45   

Nie mam teraz możliwości sprawdzenia, ale jestem pewien, że był ugłosowiony. Wydanie pięciopłytowe, z tobem.
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
porfirion
Almateria 

Wiek: 98
Posty: 265
Podziękowania: 36/2
Wysłany: 2012-10-20, 23:51   

6 z 10 głosów Rieleva i tak nie jest użyta w tekście więc nie wiem o co chodzi. ^^ Ale za parę minut będzie to w AP.
Podziękuj autorce tego posta
 
 
AL|EN 


Wiek: 36
Posty: 371
Podziękowania: 23/90
Wysłany: 2012-10-21, 15:53   

Z tego wynika, że najlepiej używać wersji z pierwszego wydania aby uniknąć podobnych cudów, prawda ?
_________________
If you wanna make enemies try to change something...

Big World Setup - instalator modów
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Almateria 

Wiek: 98
Posty: 265
Podziękowania: 36/2
Wysłany: 2012-10-21, 18:02   

W poprzednich wydaniach nie działa multi ciągle, więc no nie wiem. ^^ Ewentualnie możesz używać MOJEGO MODA
Podziękuj autorce tego posta
 
 
Jvegi 
Przyjaciel Klanu


Wiek: 27
Posty: 1432
Podziękowania: 40/38
Skąd: Z chomikowa
Wysłany: 2012-10-21, 18:50   

No ale jeżeli ktoś lubi wkładać CD#3 przy wchodzeniu do Dzielnicy Światyń, to powinien korzystać ze starej wersji. Tego w modzie przecież nie ma.
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Almateria 

Wiek: 98
Posty: 265
Podziękowania: 36/2
Wysłany: 2012-10-21, 18:53   

Mogę zrobić moda który da szansę na wyskoczenie kompletnie niebieskiej mapy za każdym przejściem z jakiejkolwiek mapy, jak chcesz. ^^ Będzie też włączał dwuminutową cutscenkę w której nikt się nie dzieje.
Podziękuj autorce tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group