Poprzedni temat «» Następny temat
Pillars of Eternity
Autor Wiadomość
Illasera Prędka 

Wiek: 27
Posty: 226
Podziękowania: 2/35
Wysłany: 2012-10-18, 02:30   

Jeszcze tylko dopiszę, że nasz loszek będzie miał 15 poziomów. Nie ogarniam takiej liczby poziomów, sorry...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Almateria 

Wiek: 99
Posty: 252
Podziękowania: 36/2
Wysłany: 2012-10-18, 12:38   

Żałuj, będzie ekstra. ^^
Podziękuj autorce tego posta
 
 
Almateria 

Wiek: 99
Posty: 252
Podziękowania: 36/2
Wysłany: 2012-10-24, 13:32   



Podziękuj autorce tego posta
 
 
Lava Del'Vortel 
Avatar Sune
Łasiczy Szperacz


Wiek: 30
Posty: 3135
Podziękowania: 215/71
Wysłany: 2012-10-24, 21:36   

Illasera Prędka napisał/a:
Jeszcze tylko dopiszę, że nasz loszek będzie miał 15 poziomów. Nie ogarniam takiej liczby poziomów, sorry...

W diablo jakoś nikomu to nie przeszkadzało :P Poza tym to zapewne nie będzie główne zadanie, tylko takie dla expienia i przedmiotów, albo co :P
W koncepcji mnie tylko jedno rozwalało... idziesz coraz niżej i niżej.... a tu wielkie, kamienne majtasy! To ci dopiero niespodzianka :D
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Jvegi 
Przyjaciel Klanu


Wiek: 29
Posty: 1432
Podziękowania: 40/38
Skąd: Z chomikowa
Wysłany: 2012-11-05, 19:14   



Hehehe :grin:

Super, co nie?
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Almateria 

Wiek: 99
Posty: 252
Podziękowania: 36/2
Wysłany: 2012-11-05, 21:43   

Nie straasz :<
Podziękuj autorce tego posta
 
 
Jvegi 
Przyjaciel Klanu


Wiek: 29
Posty: 1432
Podziękowania: 40/38
Skąd: Z chomikowa
Wysłany: 2012-11-06, 21:06   

No ale przecież to jest to czego MY WSZYSCY chcemy! Ja wiem, że masz inne podejście, ale czego innego sie spodziewasz? :roll:

BTW, zajrzałem na forum Obsidianu. Matko, mam nadzieję, że developerzy nie będą słuchać tych palantów, tylko zrobią to co umieją robić. Tylko bez starych błędów.
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Almateria 

Wiek: 99
Posty: 252
Podziękowania: 36/2
Wysłany: 2012-11-06, 21:25   

Reklamowanie się screenami z baldurem to antyreklama jest, no. ^^

e: Oni się kłócą o to, żeby nie było HP, o rany. ^^
Podziękuj autorce tego posta
 
 
Jvegi 
Przyjaciel Klanu


Wiek: 29
Posty: 1432
Podziękowania: 40/38
Skąd: Z chomikowa
Wysłany: 2012-11-06, 21:34   

To amatroska przeróbka z wspaniałego forum RPGCodex, nic oficjalnego.

Ale poważnie, żeby nie być codexem, PE będzie wyglądać podobnie. To ma być taka gra. I ten screen we mnie wywołał wielkie poruszenie. Minie przynajmniej rok zanim zobaczymy coś podobnego z oficjalnych źródeł, więc to jest tymczasowy fap materiał.

BTW, mogłabyś się wypowiedzieć w tym temacie, coby uklarownić konflikt. Ja tymczasem mógłbym załozyć temat o romansach w crpgach, zebyśmy mogli porozmawiać o the ghay (przejdzie mi kodexowe jaranie, niedługo, obiecuję).
Cytat:
e: Oni się kłócą o to, żeby nie było HP, o rany. ^^
No, to jakieś odwrotne ludziki są. Dlatego codex jest wartościowy mimo wszystko.
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Almateria 

Wiek: 99
Posty: 252
Podziękowania: 36/2
Wysłany: 2012-11-06, 22:38   

No wiem, że ma być taka, ale to same straszne wspomnienia wywołuje. I źle napisałeś "bezwartościowy". ^^
Podziękuj autorce tego posta
 
 
Jvegi 
Przyjaciel Klanu


Wiek: 29
Posty: 1432
Podziękowania: 40/38
Skąd: Z chomikowa
Wysłany: 2012-11-29, 18:38   

TotalBiscuit gada z devem PE
Jeszcze nie przesłuchałem, ale powinno być ciekawe.

EDIT: Chyba nie jest. Sawyer i Avellone by się przydali.
EDIT2: Rozkręca się jednak.
EDIT3: Ale bez przesady.
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Jvegi 
Przyjaciel Klanu


Wiek: 29
Posty: 1432
Podziękowania: 40/38
Skąd: Z chomikowa
Wysłany: 2012-12-09, 18:52   

Josh drops some heavy concepts.

Polecam.
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Gedeon
[Usunięty]

Wysłany: 2012-12-14, 14:17   

Ciekawe, ciekawe. Coraz bardziej czekam na tą grę. Cieszy mnie, że idea klasycznych crpg nie umarła.
 
 
Jvegi 
Przyjaciel Klanu


Wiek: 29
Posty: 1432
Podziękowania: 40/38
Skąd: Z chomikowa
Wysłany: 2012-12-19, 09:03   

Super update z masą informacji o postępach w projektowaniu UI, mechaniki i generalnej technologii gamepleju.
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Jvegi 
Przyjaciel Klanu


Wiek: 29
Posty: 1432
Podziękowania: 40/38
Skąd: Z chomikowa
Wysłany: 2013-01-23, 05:20   

GEJMPLEJ FÓTEG Hehehem. Screenshot in progress, o cooldownach, zdolnościach klasowych, zmiany w bronie vs zbroje i o mechanice trafiania.

Trochę mnie zwartwiło jak powiedział, że effect durations będą przykładowo kilkusekundowe. Takie lolowe wartości są dobre w lolu, ale nie przy sterowaniu 6-ścio osobową drużyną. Może źle zrozumiałem, późno jest.
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group