Poprzedni temat «» Następny temat
ToBEX - problemy z instalacją
Autor Wiadomość
zawada1x

Posty: 7
Podziękował 3 razy
Wysłany: 2012-03-22, 19:36   ToBEX - problemy z instalacją

Witam.
Zainstalowałem wszystko tak jak w tym poradniku --> http://baldur.cob-bg.pl/bg2-mody?pg=2,1 , wszystko pieknie ladnie, az przyszedl czas na Tobex'a

Przy instalacji [Tobex - Core] wyskakuje error :

[bgmain.exe] -> [bgmain.exe] Patching Failed

Mam baldur's gate 2+ToB z edycji Saga, na poczatku nie dalem rady zainstalowac patcha do ToB, wyskakiwal mi blad, ze nie moze rozpoznac wersji bgmain.exe. To moze miec zwiazek?
Ostatnio zmieniony przez L`f 2014-05-11, 10:01, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
szur.k 

Posty: 13
Podziękowano 2 razy
Wysłany: 2012-03-23, 08:22   

witam.
plik bgmain.exe z sagi (tej wydanej na dvd) jest inny niż we wcześniejszych wydaniach baldura i większość (o ile nie wszystkie) modów ingerujących w kod wykonywalny nie rozpoznaje go. w tym poście masz rozwiązanie. w skrócie: musisz podmienić plik bgmain.exe z sagi na plik we wcześniejszej wersji dostępny tu. niestety, po takiej operacji, gra będzie wymagała obecności nośnika w napędzie i, o ile dobrze pamiętam, płyta dvd nie będzie akceptowana (podmieniany plik pochodzi z wersji cd). wyjścia są dwa - zdobyć płytkę/obraz cd (nie wiem którą - proszę kogoś o doprecyzowanie tej informacji) lub zastosowanie nielegalnej metody, o której, jak sądzę, nie wolno mi tu pisać. ewentualnie, jeśli administracja wyrazi zgodę, mogę podpiąć plik, którego sam używam (miałem ten sam problem).

mam jeszcze taką uwagę - zalecam instalację tobex na samym początku, przed innymi modami.

życzę powodzenia i pozdrawiam.
_________________
tak, wiem - nie używam wersalików.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
zawada1x

Posty: 7
Podziękował 3 razy
Wysłany: 2012-03-23, 21:54   

dzieki, problem rozwiazany, zalatwilem se wersje na 5CD

ale za to mam kolejny, a nie chce zakladac nowego tematu, mianowicie gdy moje postacie sa mocno ranne odpoczynek trwa ~25dni, NPCki zaczynaja jeszczec na temat zadan i sie odlaczaja :(
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Alvarez 
Zasłużony

Posty: 1949
Podziękowania: 253/73
Wysłany: 2012-03-23, 22:11   

Odznacz w opcjach gry "Odpoczynek do uzdrowienia".
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Antalos 
Czarnoksiężnik Bhaala


Wiek: 25
Posty: 201
Podziękowania: 9/39
Skąd: Świątynia Mordu
Wysłany: 2012-08-14, 17:19   

FAILURE:
TobEx EXE patch: Target bytes don't match, aborting...
Stopping installation because of error.
ERROR: [bgmain.exe] -> [bgmain.exe] Patching Failed (COPY) (Failure("TobEx EXE patch: Target bytes don't match, aborting..."))
Stopping installation because of error.
Stopping installation because of error.
Stopping installation because of error.

ERROR Installing [TobEx - Core], rolling back to previous state
Unable to Unlink [TobEx/backup/100/OTHER.100]: Unix.Unix_error(1, "unlink", "TobEx/backup/100/OTHER.100")
[TobEx/backup/100/UNSETSTR.100] SET_STRING uninstall info not found
Will uninstall 6 files for [TOBEX/TOBEX.TP2] component 100.
Uninstalled 6 files for [TOBEX/TOBEX.TP2] component 100.
Unable to Unlink [TobEx/backup/100/READLN.100]: Unix.Unix_error(20, "unlink", "TobEx/backup/100/READLN.100")
Unable to Unlink [TobEx/backup/100/READLN.100.TEXT]: Unix.Unix_error(20, "unlink", "TobEx/backup/100/READLN.100.TEXT")
Czemu wyskakuje mi taki komunikat? :(
EDIT: I to samo w wide screen. A podmieniłem pliki z tymi zamieszczonymi przez Alvareza ; {
_________________
Kapłani Bhaala wierzyli, iż każde popełnione morderstwo umacnia ich boga. Czciciele mieli obowiązek dokonać zabójstwa raz na dekadzień - najlepiej w mrokach nocy. Jeżeli z jakiegokolwiek niezależnego od nich powodu nie byli w stanie tego zrobić, po ustąpieniu przeszkody mieli za zadanie popełnić dwa zabójstwa za każde niedokonane w przeznaczonym czasie. Kolejnym obowiązkiem było obwieszczenie ofierze, z czyich rąk ginie, oraz wymówienie następującej formuły: "Bhaal cię oczekuje, Bhaal cię przyjmuje, nikt mu nie umknie".
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Żelazko 
Morgan mnie zbił


Posty: 542
Podziękowania: 22/173
Wysłany: 2013-06-07, 01:07   

Mam problem lecz nie z instalacja. Gra dobrze chodzi... na razie.

Gram sie crash-uje wiesza przy wejsciu z gry. Po wyjsciu pojawia sie czarny ekran i nastepuje crash. Przy wyjściu z gry wyświetla się czarny ekran zamiast pulpitu.

Log z błędami extendera:

TobEx: Throne of Bhaal Extender build 0.26.3.25 (Thu 06 Jun 2013 19:41:07)
Assertion warning. Return Address: 0x975299 File: UIControlButtons.cpp Line: 563
7 Expression: FALSE Message: CreateUIControl: nCtrlIdx out of bounds in GUICG pa
nel 7 (mage book)
Assertion warning. Return Address: 0x97783D File: UIControlButtons.cpp Line: 622
3 Expression: FALSE Message: CreateUIControl: nCtrlIdx out of bounds in GUICG pa
nel 22 (class kit)
Assertion warning. Return Address: 0x97783D File: UIControlButtons.cpp Line: 622
3 Expression: FALSE Message: CreateUIControl: nCtrlIdx out of bounds in GUICG pa
nel 22 (class kit)
Assertion warning. Return Address: 0x796F6E File: InfScreenStart.cpp Line: 2014
Expression: FALSE Message: CScreenStart::UpdatePanel: nPanelIdx == 6, 7, or out
of bounds

Mody które mam zainstalowane:


// Log of Currently Installed WeiDU Mods
// The top of the file is the 'oldest' mod
// ~TP2_File~ #language_number #component_number // [Subcomponent Name -> ] Component Name [ : Version]
~TOBEX/TOBEX.TP2~ #0 #100 // TobEx - Core: Beta 0025
~TOBEX/TOBEX.TP2~ #0 #111 // Disable Silence On Charm: Beta 0025
~TOBEX/TOBEX.TP2~ #0 #117 // Universal Four Inventory Weapon Slots: Beta 0025
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #0 #0 // BG2 Fixpack - Core Fixes: v10
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #0 #1000 // BG2 Fixpack - Game Text Update -> GTU Light (by Wisp): v10
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #0 #101 // Improved Spell Animations: v10
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #0 #103 // Mixed-Use Dagger Fixes: v10
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #0 #104 // Ghreyfain's Holy Symbol Fixes: v10
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #0 #106 // Giants Receive Penalties When Attacking Halflings, Dwarves, and Gnomes: v10
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #0 #107 // Remove Dual-Classing Restriction from Archers and Stalkers: v10
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #0 #110 // Additional Script Fixes: v10
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #0 #112 // Wizard Slayers Cause Miscast Magic on Ranged Attacks: v10
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #0 #113 // Additional Alignment Fixes: v10
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #0 #115 // Paws from Shapeshifting Can Not Be Dispelled: v10
~SETUP-PLANARSPHEREMOD.TP2~ #0 #0 // PlanarSphereMod v2.6c: v2.6c
~SETUP-PLANARSPHEREMOD.TP2~ #0 #1 // Planar Sphere Store: v2.6c
~SETUP-PLANARSPHEREMOD.TP2~ #0 #2 // Waukeen's Promenade Store: v2.6c
~SETUP-PLANARSPHEREMOD.TP2~ #0 #3 // Planar Sphere Return v2: v2.6c
~ASSASSINATIONS/SETUP-ASSASSINATIONS.TP2~ #0 #0 // Assassinations mod for Baldur's Gate II, v9
~SETUP-ARIENA.TP2~ #0 #0 // Ariena the Half-orc (Requires Throne of Bhaal)
~SETUP-KIDO.TP2~ #0 #0 // Kido the Jester (Requires Throne of Bhaal)
~SETUP-BANTERPACK.TP2~ #0 #0 // Pocket Plane Banter Pack for BG2: Shadows of Amn: V13
~SETUP-BANTERPACK.TP2~ #0 #2 // Pocket Plane Banter Pack for BG2: Throne of Bhaal: V13
~IEPBANTERS/SETUP-IEPBANTERS.TP2~ #0 #0 // Extended NPC-NPC Interaction SoA: V4.1
~IEPBANTERS/SETUP-IEPBANTERS.TP2~ #0 #1 // Extended Minsc/Aerie Interaction ToB: V4.1
~IEPBANTERS/SETUP-IEPBANTERS.TP2~ #0 #2 // Imoen "Retrospection" dialogue for BGII: ToB: V4.1
~IEPBANTERS/SETUP-IEPBANTERS.TP2~ #0 #3 // Wake-Up dialogue for Anomen Romance (By David Gaider with additions from Kulyok): V4.1
~IEPBANTERS/SETUP-IEPBANTERS.TP2~ #0 #4 // NPC Conflict Revisions: V4.1
~IEPBANTERS/SETUP-IEPBANTERS.TP2~ #0 #5 // Restored Aerie/Jaheira/Anomen interjection in Underdark: V4.1
~KELSEY.TP2~ #0 #0 // Kelsey v2.1: for BG2 - SoA
~SETUP-KELSEYTOB.TP2~ #0 #0 // Kelsey: ToB - Version 2
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #0 // General AI Improvements
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #1 // Creature & Area Improvements -> All Creature & Area Improvements
~WILDMAGE/SETUP-WILDMAGE.TP2~ #0 #0 // Wild Mage Additions: New Wild Magic Spells
~TELEPORT/TELEPORT.TP2~ #1 #0 // Teleport spell for BG2:SoA
~TELEPORT/TELEPORT.TP2~ #1 #1 // Teleport spell for BG2:ToB
~SETUP-BPV180.TP2~ #0 #0 // Big Picture AI/Enhancement Mod, version 180: v180 c
~SETUP-BPV180.TP2~ #0 #2 // Improved Spellhold: v180 c
~SETUP-BPV180.TP2~ #0 #5 // Improved Kangaxx Encounter, by Kensai Ryu: v180 c
~SETUP-BPV180.TP2~ #0 #6 // Kensai Ryu's Improved Crypt King: v180 c
~SETUP-BPV180.TP2~ #0 #7 // Kensai Ryu's Gnome Fighter/Illusionist in the Docks: v180 c
~SETUP-BPV180.TP2~ #0 #8 // Improved Random Encounters, by Gebhard Blucher and Kensai Ryu: v180 c
~SETUP-BPV180.TP2~ #0 #9 // Gebhard Blucher's Lich in the Docks: v180 c
~SETUP-BPV180.TP2~ #0 #10 // Red Badge, Poison-Based Encounter, by Westley Weimer: v180 c
~SETUP-BPV180.TP2~ #0 #11 // Kuroisan the Acid Kensai, by Westley Weimer: v180 c
~SETUP-BPV180.TP2~ #0 #12 // The Ritual, by Westley Weimer: v180 c
~SETUP-BPV180.TP2~ #0 #15 // Ascension for BP: v180 c
~SETUP-BPV180.TP2~ #0 #16 // Improved Abazigail: v180 c
~SETUP-BPV180.TP2~ #0 #17 // Improved Demogorgon: v180 c
~SETUP-BPV180.TP2~ #0 #18 // Improved Gromnir: v180 c
~SETUP-BPV180.TP2~ #0 #19 // Improved Illasera: v180 c
~SETUP-BPV180.TP2~ #0 #20 // Improved Yaga-Shura: v180 c
~SETUP-BPV180.TP2~ #0 #21 // BPSeries v4.00 by seanas (w/ revisions by Horred the Plague): v180 c
~SETUP-LONGERROAD.TP2~ #0 #0 // Longer Road v 1.5
~SETUP-LONGERROAD.TP2~ #0 #2 // Restore Irenicus's original portrait from SoA.
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #9 // Improved Oasis II -> IO2 Dialogue & Combat Enhancement
~SETUP-SOLAUFEIN.TP2~ #0 #0 // Solaufein Romance for Baldur's Gate II (SoA & ToB)
~KELSEY.TP2~ #0 #1 // Kelsey/Solaufein Content: Banter and Romance Conflict OPTIONAL, RECOMMENDED ONLY for use with Solaufein V60 AND ABOVE
~SETUP-KELSEYTOB.TP2~ #0 #1 // Kelsey/Solaufein Romance Conflict (OPTIONAL, RECOMMENDED ONLY for use with Solaufein V60 AND ABOVE)
~SETUP-KELSEYTOB.TP2~ #0 #2 // Ascension-specific dialogue (Requires WeiDU Ascension, v1.4.12 or greater recommended)
~SETUP-NEH'TANIEL.TP2~ #0 #0 // Neh'taniel NPC Mod: v5.5
~NINDE/NINDE.TP2~ #0 #0 // Ninde NPC Mod for BGII: v2.1
~SETUP-NPCFLIRT.TP2~ #0 #0 // Aerie Flirt Pack For SOA
~SETUP-NPCFLIRT.TP2~ #0 #1 // Aerie/Solaufein Romance Conflict For SOA (Solaufein V60 or greater recommended)
~SETUP-NPCFLIRT.TP2~ #0 #2 // Aerie Flirt Pack For TOB
~SETUP-NPCFLIRT.TP2~ #0 #3 // Aerie/Solaufein Romance Conflict For TOB (Solaufein V60 or greater recommended)
~SETUP-NPCFLIRT.TP2~ #0 #4 // Jaheira Flirt Pack for SOA
~SETUP-NPCFLIRT.TP2~ #0 #5 // Jaheira/Solaufein Romance Conflict For SOA (Solaufein V60 or greater recommended)
~SETUP-NPCFLIRT.TP2~ #0 #6 // Jaheira Flirt Pack for TOB
~SETUP-NPCFLIRT.TP2~ #0 #7 // Jaheira/Solaufein Romance Conflict For TOB (Solaufein V60 or greater recommended)
~SETUP-NPCFLIRT.TP2~ #0 #8 // Viconia Flirt Pack for SOA
~SETUP-NPCFLIRT.TP2~ #0 #9 // Viconia/Solaufein Romance Conflict For SOA (Solaufein V60 or greater recommended)
~SETUP-NPCFLIRT.TP2~ #0 #10 // Viconia Flirt Pack for TOB
~SETUP-NPCFLIRT.TP2~ #0 #11 // Viconia/Solaufein Romance Conflict For TOB (Solaufein V60 or greater recommended)
~SETUP-NPCFLIRT.TP2~ #0 #12 // Anomen Flirt Pack for SOA
~SETUP-NPCFLIRT.TP2~ #0 #13 // Anomen/Solaufein Romance Conflict For SOA (Solaufein V60 or greater recommended)
~SETUP-NPCFLIRT.TP2~ #0 #14 // Anomen Flirt Pack for TOB
~SETUP-NPCFLIRT.TP2~ #0 #15 // Anomen/Solaufein Romance Conflict For TOB (Solaufein V60 or greater recommended)
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #6 // Intrigue In The Copper Coronet
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #7 // Rahul Kanakia's Potion Quest
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #11 // Saving Sanik In Brynnlaw
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #12 // Burglary Of The Bookkeeper
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #13 // New Fate For The Dryads' Acorns
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #14 // The Tragedy Of Besamen
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #15 // Further Slaver Involvement
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #17 // Nazariel The Lich
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #19 // Infernal Thievery
~ALTERNATIVES/SETUP-ALTERNATIVES.TP2~ #0 #0 // Alternatives: v10
~BG1NPCSOA.TP2~ #0 #0 // BG1 NPCs, Shar-Teel, Yeslick, Garrick, Branwen & Skie
~BG1NPCSOA.TP2~ #0 #10 // Coran and Safana Romance
~BG1NPCSOA.TP2~ #0 #20 // Alora
~BG1NPCSOA.TP2~ #0 #30 // Ajantis
~BG1NPCSOA.TP2~ #0 #41 // Kagain's Korner: -> Store w/Vanilla Items Only
~BG1NPCSOA.TP2~ #0 #50 // Faldorn's New Leaf
~BG1NPCSOA.TP2~ #0 #60 // Kivan
~BG1NPCSOA.TP2~ #0 #70 // Xzar and Monty Murder Mysteries
~BG1NPCSOA.TP2~ #0 #80 // Xan
~BG1NPCSOA.TP2~ #0 #90 // Gnomes in the City: Quayle & Tiax
~BG1NPCSOA.TP2~ #0 #100 // Shar-Teel, Yeslick, Garrick, Eldoth, Branwen & Skie: ToB
~BG1NPCSOA.TP2~ #0 #110 // Kagain: ToB
~BG1NPCSOA.TP2~ #0 #120 // Tiax & Quayle: ToB
~BG1NPCSOA.TP2~ #0 #130 // Coran & Safana: ToB
~BG1NPCSOA.TP2~ #0 #140 // Xzar & Montaron: ToB
~BG1NPCSOA.TP2~ #0 #150 // Alora: ToB
~BG1NPCSOA.TP2~ #0 #160 // Ajantis: ToB
~BG1NPCSOA.TP2~ #0 #170 // Kivan: ToB
~BG1NPCSOA.TP2~ #0 #180 // Xan: ToB
~BG1NPCSOA.TP2~ #0 #190 // Deekin Scalesinger: ToB
~BG1NPCSOA.TP2~ #0 #200 // Faldorn: ToB
~BG1NPCSOA.TP2~ #0 #229 // NPC Sounds
~BG1NPCSOA.TP2~ #0 #230 // Inter Component Banter Pack
~DIVINE_REMIX/SETUP-DIVINE_REMIX.TP2~ #0 #0 // Divine Remix Core Components (Required for Everything): v7
~DIVINE_REMIX/SETUP-DIVINE_REMIX.TP2~ #0 #100 // Cleric Remix: v7
~DIVINE_REMIX/SETUP-DIVINE_REMIX.TP2~ #0 #106 // Install Nightcloak of Shar Cleric Kit: v7
~DIVINE_REMIX/SETUP-DIVINE_REMIX.TP2~ #0 #109 // Install Battleguard of Tempus Cleric Kit: v7
~DIVINE_REMIX/SETUP-DIVINE_REMIX.TP2~ #0 #112 // Install Painbearer of Ilmater Cleric Kit: v7
~DIVINE_REMIX/SETUP-DIVINE_REMIX.TP2~ #0 #121 // Install Lorekeeper of Oghma Cleric Kit: v7
~DIVINE_REMIX/SETUP-DIVINE_REMIX.TP2~ #0 #124 // Install Heartwarder of Sune Cleric Kit: v7
~DIVINE_REMIX/SETUP-DIVINE_REMIX.TP2~ #0 #127 // Install Feywarden of Corellon Cleric Kit: v7
~DIVINE_REMIX/SETUP-DIVINE_REMIX.TP2~ #0 #130 // Install Strifeleader of Cyric Cleric Kit: v7
~DIVINE_REMIX/SETUP-DIVINE_REMIX.TP2~ #0 #200 // Druid Remix: v7
~DIVINE_REMIX/SETUP-DIVINE_REMIX.TP2~ #0 #406 // Install Feralan Ranger Kit: v7
~DIVINE_REMIX/SETUP-DIVINE_REMIX.TP2~ #0 #409 // Install Forest Runner Ranger Kit: v7
~DIVINE_REMIX/SETUP-DIVINE_REMIX.TP2~ #0 #415 // Install Wilderness Runner Ranger Kit: v7
~MEGAMODKITS/MEGAMODKITS.TP2~ #0 #1 // Charming Rogue Kit, available for all Thieves: v1.01L
~MEGAMODKITS/MEGAMODKITS.TP2~ #0 #4 // Moon Knight Kit, available for all Paladins: v1.01L
~MEGAMODKITS/MEGAMODKITS.TP2~ #0 #5 // Pit Fighter Kit, available for all Fighters: v1.01L
~MEGAMODKITS/MEGAMODKITS.TP2~ #0 #6 // Priest of Sylvanus Kit, available for all Druids: v1.01L
~MEGAMODKITS/MEGAMODKITS.TP2~ #0 #7 // Bladesinger Kit, available for Human, Elf and Half-Elf Fighters: v1.01L
~MEGAMODKITS/MEGAMODKITS.TP2~ #0 #8 // Delver Kit, available for all Thieves: v1.01L
~MEGAMODKITS/MEGAMODKITS.TP2~ #0 #9 // "Vagrant" Kit, available for all Rangers: v1.01L
~MEGAMODKITS/MEGAMODKITS.TP2~ #0 #10 // Anti-Paladin, available for all Paladins: v1.01L
~MEGAMODKITS/MEGAMODKITS.TP2~ #0 #11 // Dark Paladin, available for all Paladins: v1.01L
~MEGAMODKITS/MEGAMODKITS.TP2~ #0 #15 // Saurial Kit, available for Human Paladins: v1.01L
~MEGAMODKITS/MEGAMODKITS.TP2~ #0 #16 // Vampire Hunter Kit, available for all Fighters: v1.01L
~MEGAMODKITS/MEGAMODKITS.TP2~ #0 #17 // Blademaster Kit, available for Human, Half-Elf and Elf Fighters: v1.01L
~MEGAMODKITS/MEGAMODKITS.TP2~ #0 #18 // Mage Hunter Kit, available for all Fighters: v1.01L
~MEGAMODKITS/MEGAMODKITS.TP2~ #0 #19 // Ravager Kit, available for Gnome Fighters: v1.01L
~MEGAMODKITS/MEGAMODKITS.TP2~ #0 #20 // Rhythm Warrior Kit, available for Half-Elf, Elf and Halfling Fighters: v1.01L
~MEGAMODKITS/MEGAMODKITS.TP2~ #0 #21 // Tactician Kit, available for Gnome and Halfling Fighters: v1.01L
~MEGAMODKITS/MEGAMODKITS.TP2~ #0 #22 // Sellsword Kit, available for Human and Half-Orc Fighter: v1.01L
~MEGAMODKITS/MEGAMODKITS.TP2~ #0 #25 // Drow Ranger Kit, available for Elf Rangers: v1.01L
~MEGAMODKITS/MEGAMODKITS.TP2~ #0 #26 // Ninja Kit, available for Thieves of all races: v1.01L
~MEGAMODKITS/MEGAMODKITS.TP2~ #0 #28 // Divine Wizard kit, Human Cleric Kit: v1.01L
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #1000 // Detectable spells (required for most other components): v11
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #1010 // Allow enemy AI to detect the party's magic items: v11
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #1020 // Bugfix: Fix the Mirror Image spell so it doesn't block area-effect magic: v11
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #1030 // Bugfix: Fix the Dispel Magic spell so it correctly allows for caster's level: v11
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #2000 // Allow Spellstrike to take down a Protection from Magic scroll: v11
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #3500 // Randomly change the locations of many in-game items: v11
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #3994 // Increase the price of a license to practise magic in Athkatla -> License costs 50,000 gp: v11
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #4000 // Increase the price asked by Gaylan Baele -> Gaylan wants 40,000 gold pieces: v11
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #5000 // Ease-of-use party AI: v11
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #6000 // Smarter general AI: v11
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #6010 // Better calls for help: v11
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #6060 // Smarter genies -> Genies have fast, uninterruptable innate magic: v11
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #6090 // Give dragons more staying power by increasing their hit points: v11
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #6100 // Smarter dragons -> Dragons have fast, uninterruptable innate magic: v11
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #6110 // Smarter beholders -> Give beholder rays some chance to "burn through" spell protections: v11
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #6120 // Smarter mind flayers -> Illithids have only original-game resistances; Illithids cannot see invisible enemies (matches original game): v11
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #6137 // Add high-level abilities (HLAs) to ToB mages -> All ToB mages who can cast 9th-level spells get HLAs: v11
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #6139 // Add high-level abilities (HLAs) to SoA mages -> All SoA mages who can cast 9th-level spells get HLAs: v11
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #6181 // Add high-level abilities (HLAs) to ToB priests -> All ToB priests who can cast 9th-level spells get HLAs: v11
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #6200 // Add high-level abilities (HLAs) to SoA priests -> Only selected SoA priests get HLAs: v11
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #6210 // Smarter Illasera: v11
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #6240 // Smarter Gromnir: v11
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #6250 // Smarter Melissan: v11
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #6270 // Give Ascension versions of Irenicus and Sendai SCSII scripts and abilities: v11
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #7040 // Improved Random Encounters: v11
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #7078 // Improved battle with Irenicus in Spellhold: v11
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #7090 // Improved Beholder hive (adapted from Quest Pack): v11
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #7110 // Slightly Improved Drow -> Upgrade Ust Natha's defences: v11
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #0 #7160 // Improved Minor Encounters: v11
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #0 #60 // Weapon Animation Tweaks: v11
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #0 #110 // Icon Improvements: v11
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #0 #130 // Force All Dialogue to Pause Game: v11
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #0 #140 // Fix Boo's Squeak: v11
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #0 #1010 // More Interjections: v11
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #0 #1220 // Allow Cromwell to Upgrade Watcher's Keep Items: v11
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #0 #2090 // Change Experience Point Cap -> Remove Experience Cap: v11
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #0 #2140 // Expanded Dual-Class Options: v11
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #0 #2200 // Multi-Class Grandmastery (Weimer): v11
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #0 #2210 // True Grandmastery (Baldurdash): v11
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #0 #2300 // Triple-Class HLA Tables: v11
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #0 #3001 // Higher HP on Level Up -> NWN Style: v11
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #0 #3125 // Neutral Characters Make Happy Comments at Mid-Range Reputation: v11
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #0 #3170 // No Drow Avatars On Party In Underdark: v11
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #0 #4010 // Improved Fate Spirit Summoning: v11
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #100 // Restore innate infravision to Half-Orc characters: v3.82
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #101 // Prevent skeletal undead from being affected by Illithids' Devour Brain attack: v3.82
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #105 // PnP Dimension Door: v3.82
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #110 // Magical arrows and bolts deal bonus damage equal to their enchantment level: v3.82
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #117 // Allow Mages to scribe memorized spells onto scrolls -> Scrolls can only be scribed at inns and strongholds: v3.82
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #125 // Rangers' Animal Empathy improves with experience: v3.82
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #150 // PnP Fiends -> Mod-added fiends are not affected: v3.82
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #155 // Further Revised Fiend Summoning: v3.82
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #156 // Fiendish gating: v3.82
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #180 // PnP Mephits: v3.82
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #185 // PnP Fey creatures: v3.82
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #186 // Revised Call Woodland Beings spell: v3.82
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #200 // Allow Breach to take down Stoneskin effects applied by items: v3.82
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #218 // Regain Bhaalpowers in ToB: v3.82
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #212 // Make alignment detection spells more accurate: v3.82
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #322 // Use Icewind Dale's Dimension Door animation -> Slow animation speed (matches BG2): v3.82
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #310 // Distinctive creature coloring: v3.82
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #315 // Distinctive creature soundsets: v3.82
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #510 // Expanded temple services: v3.82
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #999 // BG2-style icons for aTweaks content: v3.82
~SETUP-XPMOD.TP2~ #0 #0 // Creature XP Reduction -> Reduce to 75%
~SETUP-XPMOD.TP2~ #0 #8 // Locks, Traps and Spells XP Reduction -> Reduce to 1/6th for solo play
~SETUP-XPMOD.TP2~ #0 #19 // SoA Starting XP Reduction -> Reduce to 8900 XP (10%)
~SETUP-XPMOD.TP2~ #0 #20 // ToB Starting XP Reduction -> Reduce to 1875000 XP (75%)
~1PP.TP2~ #0 #0 // One Pixel Productions: v2 Everything but Potions (1): v2.7
~1PP.TP2~ #0 #2 // One Pixel Productions: v3 Flaming Swords (3): v2.7
~1PP.TP2~ #0 #5 // One Pixel Productions: v3 Flame Short Swords mod item patches (6): v2.7
~1PP.TP2~ #0 #6 // One Pixel Productions: v3 Paperdolls (human, half-orc, elven, halfling, dwarves) (7): v2.7
~1PP.TP2~ #0 #7 // One Pixel Productions: v3 Legacy Shields - Bucklers (D1) (8): v2.7
~1PP.TP2~ #0 #8 // One Pixel Productions: v3 Legacy Shields - Small Shields (D2) (9): v2.7
~1PP.TP2~ #0 #9 // One Pixel Productions: v3 Legacy Shields - Medium Shields (D3) (10): v2.7
~AURORA/SETUP-AURORA.TP2~ #0 #0 // Aurora's Shoes and Boots: v5
~AURORA/SETUP-AURORA.TP2~ #0 #20 // Small portraits for NPCs -> Merchants only: v5
~AURORA/SETUP-AURORA.TP2~ #0 #110 // Change store buying prices -> Reduce to 67% (recommended): v5
~AURORA/SETUP-AURORA.TP2~ #0 #175 // Change store selling prices -> Increase by 150% (recommended): v5
~AURORA/SETUP-AURORA.TP2~ #0 #215 // Change gem and jewelry prices -> Reduce to 67% (recommended): v5
~AURORA/SETUP-AURORA.TP2~ #0 #257 // Change quest gold rewards -> Fixes only: v5
~AURORA/SETUP-AURORA.TP2~ #0 #430 // Realistic random treasures -> Both 1 and 2 (25% of treasures lost): v5
~AURORA/SETUP-AURORA.TP2~ #0 #470 // Change creature gold carried -> Reduce to 50% (recommended): v5
~AURORA/SETUP-AURORA.TP2~ #0 #500 // PnP Helmed and Battle Horrors: v5
~AURORA/SETUP-AURORA.TP2~ #0 #520 // Realistic Kobold Commandos: v5
~AURORA/SETUP-AURORA.TP2~ #0 #9000 // Fix area creature references: v5
~ARESTORATIONP/SETUP-ARESTORATIONP.TP2~ #1 #0 // Restored locations: v3.2
~ARESTORATIONP/SETUP-ARESTORATIONP.TP2~ #1 #1 // Restored characters: v3.2
~ARESTORATIONP/SETUP-ARESTORATIONP.TP2~ #1 #2 // Restored sounds: v3.2
~ARESTORATIONP/SETUP-ARESTORATIONP.TP2~ #1 #3 // Restored items: v3.2
~ARESTORATIONP/SETUP-ARESTORATIONP.TP2~ #1 #4 // Restored Wish options: v3.2
~ARESTORATIONP/SETUP-ARESTORATIONP.TP2~ #1 #5 // Restored XP for minor things: v3.2
~ARESTORATIONP/SETUP-ARESTORATIONP.TP2~ #1 #6 // Lich Deril: v3.2
~ARESTORATIONP/SETUP-ARESTORATIONP.TP2~ #1 #7 // Restored random encounters: v3.2
~SETUP-BP-BGT-WORLDMAP.TP2~ #0 #0 // Worldmap for Baldur's Gate - including colored Baldur's Gate map icons: v9.0.1
~SETUP-BP-BGT-WORLDMAP.TP2~ #0 #1 // Worldmap for Throne of Bhaal -> Use new Worldmap for Throne of Bhaal as well: v9.0.1
~GENERALIZED_BIFFING/GENERALIZED_BIFFING.TP2~ #0 #0 // Generalized Biffing: v2.2



//////////
A to dziwne. Teraz gra wychodzi mi do pupliu bezbłędnie. Widocznie włączenie tego debug rozwiązało problem... na razie... :almateria:
_________________
Pod żadnym warunkiem nie usuwać mi warna.

Morganizm wyjaśniony.
http://athkatla.cob-bg.pl...p=109149#109149
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wszelak 
I'm the chosen one

Wiek: 26
Posty: 259
Podziękowania: 12/9
Skąd: Legnica
Wysłany: 2013-06-10, 15:43   

Cytat:
[D:\Program Files (x86)\Bioware\Baldur's Gate II\Setup-TobEx.exe] WeiDU version
23100
[D:\Program Files (x86)\Bioware\Baldur's Gate II\Setup-TobEx.exe] Using scriptin
g style "BG2"

Choose your language:
0 [English]
1 [Castellano (Castilian/Spanish)]
2 [Francais (French)]
3 [Italiano (Italian)]
4 [Russian]
5 [Œ˛œňÍ𞔠- ŠŠ‹»úŠH'sD (Simplified Chinese)]
6 [‘c•ÚĄĄĄň - Š~ĄĂíGH'sD (Traditional Chinese)]
-0
Using Language [English]

Would you like to display the readme? [Y]es [N]o
N

Would you like to display the components from [Extras]?
[Y]es, [N]o? Y

Install Component [TobEx - Core]?
[I]nstall, or [N]ot Install or [Q]uit? I

Installing [TobEx - Core] [Beta 0025]
loading 1 tra file

Installing TobEx...
Creating 1 directory
Copying 1 file ...
Copying 1 file ...
Copying 1 file ...
Copying 1 file ...
Copying 1 file ...
Copying 1 file ...
Copying 1 file ...
Copying 1 file ...
Creating 1 directory
Copying 1 file ...
Creating 1 directory
Copying 1 file ...
Copying and patching 1 file ...
FAILURE:
TobEx EXE patch: Target bytes don't match, aborting...
Stopping installation because of error.
ERROR: [bgmain.exe] -> [bgmain.exe] Patching Failed (COPY) (Failure("TobEx EXE p
atch: Target bytes don't match, aborting..."))
Stopping installation because of error.
Stopping installation because of error.
Stopping installation because of error.

ERROR Installing [TobEx - Core], rolling back to previous state
Will uninstall 14 files for [TOBEX/TOBEX.TP2] component 100.
Uninstalled 14 files for [TOBEX/TOBEX.TP2] component 100.
ERROR: Failure("TobEx EXE patch: Target bytes don't match, aborting...")
PLEASE post the file SETUP-TOBEX.DEBUG to Ascension64 (http://www.shsforums.net
/forum/606-tobex/)
Using Language [English]

Install Component [TobEx - Core]?
[I]nstall, or [N]ot Install or [Q]uit?


Mam ten problem, podmieniłem pliki na te które umieścił Alvarez ale nic się nie zmienia. Ktoś ma jakiś pomysł?
_________________
"Oto jest pięść moja, zna ją świata ćwierć. Kto ją ujrzy z bliska ujrzy swoją śmierć!"
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Kinski 
Dziecię Bhaala
Zajebójca

Wiek: 38
Posty: 1364
Podziękowano 78 razy
Skąd: Białoruś
Wysłany: 2013-06-10, 16:01   

Te Alvareza nie działają. Spróbuj tego BGmain.exe. Jeśli po uruchomieniu gry będzie krzyczeć o płytę - podmień exe znowu.
_________________
Varscona.pl | Baldurs Gate - youtube | Children Of Bhaal - youtube | Twitch
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Wszelak
Wszelak 
I'm the chosen one

Wiek: 26
Posty: 259
Podziękowania: 12/9
Skąd: Legnica
Wysłany: 2013-06-10, 16:39   

Dzięki Kinski, wszystko działa! Proponuje ten plik gdzieś podkleić, bo nie tylko ja pewnie mam ten problem.
_________________
"Oto jest pięść moja, zna ją świata ćwierć. Kto ją ujrzy z bliska ujrzy swoją śmierć!"
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
red_ender

Posty: 31
Podziękowania: 1/1
Wysłany: 2013-11-13, 15:58   

Cześć,

Instaluję ToBex na świeżego Baldura.

Instalują się takie komponenty:

~TOBEX\TOBEX.TP2~ #0 #100 // TobEx - Core: Beta 0022
~TOBEX\TOBEX.TP2~ #0 #101 // Apply Concentration Check On Damage [WIP]: Beta 0022
~TOBEX\TOBEX.TP2~ #0 #102 // Awaken On Damage: Beta 0022
~TOBEX\TOBEX.TP2~ #0 #103 // Blindness As Spell Description: Beta 0022
~TOBEX\TOBEX.TP2~ #0 #104 // Disable Stoneskin Grey Colour [C]: Beta 0022
~TOBEX\TOBEX.TP2~ #0 #105 // No Spell Interruption On Zero Damage: Beta 0022
~TOBEX\TOBEX.TP2~ #0 #106 // Use Caster Level On Mirror Image [C]: Beta 0022
~TOBEX\TOBEX.TP2~ #0 #107 // Allow All Races to Dual Class: Beta 0022
~TOBEX\TOBEX.TP2~ #0 #108 // Allow Equipping Armor in Combat: Beta 0022
~TOBEX\TOBEX.TP2~ #0 #109 // Disable Experience Boost: Beta 0022
~TOBEX\TOBEX.TP2~ #0 #110 // Disable Force Inventory Pause: Beta 0022
~TOBEX\TOBEX.TP2~ #0 #111 // Disable Silence On Charm: Beta 0022
~TOBEX\TOBEX.TP2~ #0 #112 // Level One Proficiency Restrictions: Beta 0022
~TOBEX\TOBEX.TP2~ #0 #113 // Remain Hidden On Pickpocket Success [C]: Beta 0022
~TOBEX\TOBEX.TP2~ #0 #114 // Rest Spawns Advance Time: Beta 0022
~TOBEX\TOBEX.TP2~ #0 #115 // Dialogue Greeting Subtitles: Beta 0022
~TOBEX\TOBEX.TP2~ #0 #116 // Enable Animation Attack Sounds: Beta 0022
~TOBEX\TOBEX.TP2~ #0 #117 // Universal Four Inventory Weapon Slots: Beta 0022
~TOBEX\TOBEX.TP2~ #0 #118 // Subtitles For Standard Soundsets: Beta 0022
~TOBEX\TOBEX.TP2~ #0 #119 // Remove all race-class restrictions: Beta 0022
~TOBEX\TOBEX.TP2~ #0 #120 // Drop Inventory on Disintegrate: Beta 0022
~TOBEX\TOBEX.TP2~ #0 #121 // Drop Inventory on Frozen Death: Beta 0022
~TOBEX\TOBEX.TP2~ #0 #122 // Drop Inventory on Stone Death: Beta 0022

Jak to się ma do tego: http://baldur.cob-bg.pl/bg2-mody?pg=2,2
czyli do tych komponentów:
[TobEx - Core]
[TobEx - Core INI

-> Tob_hacks-safe INI (components clashing with tob_hacks, Spell Revisions, etc. are disabled)]

-> Default INI (components clashing with tob_hacks, Spell Revisions, etc. are enabled)]

[Required files for scrollable kit selection]
[Required files for effect 0x13E]
[Subtitles for stock Bioware soundsets]
[Required files for externalising race StrRefs to RACETEXT.2DA]
[Required files for enlarge tooltip scroll]
[Required files for scrollable mage book known spells]
[Required files for scrollable priest book known spells]

??
Zależy mi zwłaszcza na paskach przewijania w księgach czarów.

Pytanie drugie:
Wersja gry to Saga. Podmienia plik BGMain.exe na ten podany w wątku (inaczej mod sie nie zainstaluje). Ale po podmianie gra się nie uruchomi.
Czy mogę zamienić znowu pliki na ten oryginalny? Czy gra się przez do nie będzie wysypywać? Czy plik BGMain.exe się nie nadpisuje i można podmieniać do kiedy się chce?

Z góry dzięki za odpowiedzi!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
AL|EN 


Wiek: 36
Posty: 371
Podziękowania: 21/90
Wysłany: 2013-11-14, 13:29   

Plik BGMain.exe zostaje zmodyfikowany i nie można podmieniać po modyfikacji przez mody takie jak ToBEx,Widescreen,BGT-Music itp
Ostatnio zmieniony przez AL|EN 2014-06-02, 00:53, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
BestGameEver

Posty: 28
Podziękował 2 razy
Wysłany: 2014-03-14, 13:18   

Mam problem z najnowszym Tobexem a mianowicie chodzi o to że jak już go zainstaluje po włączeniu gra się strasznie ścina już na wstępie w menu kursor zachowuje się jak by miał konkretne lagi, wiecie może o co chodzi ? Baldur jest zainstalowany z extra klasyki wersja Tobex jest najnowsza Beta0026, windows 7 64bitowy
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
AL|EN 


Wiek: 36
Posty: 371
Podziękowania: 21/90
Wysłany: 2014-06-02, 00:52   

Plik z posta pana Kinskiego uniemożliwia zainstalowanie moda Widescreen. Czysty plik BGMain z BG2 ToB 5CD Version Patch 2.5.26498 dodałem do mojego posta.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kliwer 


Wiek: 29
Posty: 1385
Podziękowania: 139/201
Wysłany: 2014-12-19, 18:46   

Morduję się teraz z instalacją ToBExa na sagę. Kurde, nie chodzi. A plik Aliena nie chce się wypakować (błąd archiwum)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
AL|EN 


Wiek: 36
Posty: 371
Podziękowania: 21/90
Wysłany: 2015-04-09, 10:28   

Przeoczyłem tą wypowiedź, rzeczywiście archiwum z mojego poprzedniego posta było w jakś sposób uszkodzone. Poniżej poprawne archiwum z BGMain z BG2 ToB 5CD Version Patch 2.5.26498

ew można korzystać z tego: http://www.shsforums.net/...ate-conversion/

BGMain-BG2-ToB-5CD-2.5.26498.zip
Pobierz Plik ściągnięto 247 raz(y) 2,88 MB

_________________
If you wanna make enemies try to change something...

Big World Setup - instalator modów
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Kliwer
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group