Poprzedni temat «» Następny temat
[BG:EE] Nadzieje i narzekania przedpremierowe
Autor Wiadomość
Almateria 

Wiek: 98
Posty: 265
Podziękowania: 36/2
Wysłany: 2012-03-15, 20:15   [BG:EE] Nadzieje i narzekania przedpremierowe

Dyskusję sprzed godziny 0 można znaleźć w temacie Nowa gra z serii BG? - A.



To najgorsze odliczanie na świecie, wciąż nic nie wiadomo ._.
Ostatnio zmieniony przez Cahir 2014-04-19, 23:05, w całości zmieniany 6 razy  
Podziękuj autorce tego posta
 
 
Jvegi 
Przyjaciel Klanu


Wiek: 28
Posty: 1432
Podziękowania: 40/38
Skąd: Z chomikowa
Wysłany: 2012-03-15, 20:24   

Czyli tutu...

Może coś więcej? Może mniej? Cholera wie. No ale co by to nie było to faktem jest, że to najważniejsze wydarzenie baldurowe od lat.
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Olos 
Gracz sezonowiec


Wiek: 25
Posty: 202
Podziękowania: 1/5
Wysłany: 2012-03-15, 20:28   

Spodziewałem sie czegoś wiece, jakiegoś filmiku, teasera, konkretów a tu tylko to?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
tk

Posty: 8
Wysłany: 2012-03-15, 20:40   

Trent Oster ‏ @TrentOster


Baldur's Gate Enhanced Edition is going to have new content for the game you love, made by some of the original team members

Baldur's Gate Enhanced Edition is trending worldwide on twitter. #isometricRPGsFTW
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Jvegi 
Przyjaciel Klanu


Wiek: 28
Posty: 1432
Podziękowania: 40/38
Skąd: Z chomikowa
Wysłany: 2012-03-15, 20:48   

Nowy kontent... Ciekawe jak z kompatybilnością z JUŻ OD DAWNA istniejącymi modami. Raczej wątpię. No ale dajmy im szansę.
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
tk

Posty: 8
Wysłany: 2012-03-15, 21:15   

Alberto Parra ‏ @SeriousSamurai
@TrentOster What about past mods and compatibility? They are an important part of the reason this game lived so long... #bgee

Trent Oster Trent Oster ‏ @TrentOster
@SeriousSamurai We take mods seriously. (I led NWN after all) mods both current and future are important. More announcements to come
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Remik 
Asporny, apolityczny i awyznaniowy użytkownik


Wiek: 24
Posty: 589
Podziękowania: 14/30
Wysłany: 2012-03-15, 21:15   

Jak to tylko będzie BGT wraz z paroma questami to chyba oszaleję...
_________________
You will die!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
picollo 

Posty: 577
Podziękowania: 63/97
Wysłany: 2012-03-15, 21:21   

Jeśli Infinity Enhanced, to znaczy, że raczej kompatybilność będzie.
Zintegrują NPC Project, TWM, i po kłopocie;)
_________________
był szalony jak stado zajęcy na wiosnę, kiedyś kazał nam ściąć cały zagajnik dębów, bo uroiło mu się, że go szpiegują... a potem doszedł do wniosku, że były jednak w porządku i rozkazał nam je pochować.
- czy wy wiecie ile czasu zajmuje zakopanie dębowego lasu?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Olos 
Gracz sezonowiec


Wiek: 25
Posty: 202
Podziękowania: 1/5
Wysłany: 2012-03-15, 21:49   

No to teraz zostaje tylko czekać do lata. Mam nadzieje, ze na dniach pojawią sie jakieś konkrety, nich to będą chociaż screeny i będzie pachnąco.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Jolan 
Dziecię Bhaala
Bendem go zjadł

Wiek: 23
Posty: 699
Podziękowania: 59/107
Wysłany: 2012-03-15, 22:02   

<!-- Chapter One. -->
<!-- There will be more chapters. -->
<!-- More chapters than you think. -->

Z źródła strony.
_________________
[Dzisiaj 22:47] Jolan: Hmm, w sumie w komentarz twórców było wiele o rozbudowie twierdzy. Co jeśli można dobudować zamtuz?
[Dzisiaj 22:49] Tuldor88: Wtedy będzie to już "ku***sko dobra twierdza" :P
Ostatnio zmieniony przez Jolan 2012-03-15, 22:07, w całości zmieniany 2 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Gedeon
[Usunięty]

Wysłany: 2012-03-15, 22:02   

Strona baldursgate.com już działa, ale nie pojawiło się na niej nic ciekawego w zasadzie.

Cytat:
We're very interested in supporting the modding community and hopefully kicking off even more mods


Z wypowiedzi Ostera chyba wynika, że trzeba będzie korzystać z tego beamdoga, żeby grać.
Wiadomo też, że rewolucji graficznej nie będzie - pozostaje izometryczne 2d.

Ale za to...

Cytat:
We want #BG3 as well. #bgee is a part of the master plan.
Ostatnio zmieniony przez Gedeon 2012-03-15, 22:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
picollo 

Posty: 577
Podziękowania: 63/97
Wysłany: 2012-03-15, 22:04   

Ale to:

@qmichaelr We want #BG3 as well. #bgee is a part of the master plan.

Jest zdecydowanie ciekawe...
_________________
był szalony jak stado zajęcy na wiosnę, kiedyś kazał nam ściąć cały zagajnik dębów, bo uroiło mu się, że go szpiegują... a potem doszedł do wniosku, że były jednak w porządku i rozkazał nam je pochować.
- czy wy wiecie ile czasu zajmuje zakopanie dębowego lasu?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Jvegi 
Przyjaciel Klanu


Wiek: 28
Posty: 1432
Podziękowania: 40/38
Skąd: Z chomikowa
Wysłany: 2012-03-15, 22:06   

Jolan napisał/a:
<!-- Chapter One. -->
<!-- There will be more chapters. -->
<!-- More chapters than you think. -->

:around:

Spekulując rozumuję, że skoro ma być BG2EE to update graficzny nie ograniczy się do przeniesienia jedynki na silnik dwójki. To chyba znaczy, że mody dodajace nowe lokacje kompatybilne nie będą.
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Jolan 
Dziecię Bhaala
Bendem go zjadł

Wiek: 23
Posty: 699
Podziękowania: 59/107
Wysłany: 2012-03-15, 22:08   

"We want #BG3 as well. #bgee is a part of the master plan." i "more chapters than you think" daje do zastanowienia. Czy BGee będzie planem zarobienia forsy na BG3 ?
_________________
[Dzisiaj 22:47] Jolan: Hmm, w sumie w komentarz twórców było wiele o rozbudowie twierdzy. Co jeśli można dobudować zamtuz?
[Dzisiaj 22:49] Tuldor88: Wtedy będzie to już "ku***sko dobra twierdza" :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Gedeon
[Usunięty]

Wysłany: 2012-03-15, 22:11   

Cytat:
Spekulując rozumuję, że skoro ma być BG2EE to update graficzny nie ograniczy się do przeniesienia jedynki na silnik dwójki. To chyba znaczy, że mody dodajace nowe lokacje kompatybilne nie będą.


Oster pisze:
Cytat:
If by today's graphics standards you mean lots of 3D rendering, no. We're 2D isometric all the way


Więc chyba jakichś znaczących zmian graficznych nie będzie?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group