Poprzedni temat «» Następny temat
World of Baldur's Gate
Autor Wiadomość
dradiel 
Przyjaciel Klanu

Posty: 1440
Podziękowania: 611/81
Wysłany: 2011-12-10, 06:53   World of Baldur's Gate

Zastanawiam się nad pewną rzeczą, w zasadzie sprawa dotyczy tych fanów Baldur’s Gate II, którzy nie mają doświadczenia w instalowaniu modów i czasu na skomplikowane instalacje a chcących sobie zagrać w baldurka zawierającego bardzo dużą ilość modów.
Oczywiście istnieje Big World Project i z niego można jak najbardziej skorzystać, dobierając sobie te mody, które chcemy, jednak wciąż pomimo starań twórców zainstalowanie naprawdę dużego świata wymaga sporej wiedzy, dużej cierpliwości i oczywiście czasu a tego ostatniego podejrzewam może najbardziej brakować.
Czytając posty i czasem odpowiadając na nie, widzę, że wcale nie jest tak łatwo stworzyć sobie naprawdę duży świat.
Pytanie, ile osób chciałoby sobie zagrać w tak zmodyfikowaną grę a zrezygnowało z tego z powyższych powodów. Zagrałoby jednak w coś takiego, gdyby ktoś inny to przygotował i uprościł instalację do minimum.

Sprowadza się to w sumie do uruchomienia instalatora i odpowiedzi na dwa pytania: czy chcemy uruchomić instalację i w jakiej rozdzielczości chcemy grać (są 3 do wyboru, ale o tym później).

Skorzystanie z tego instalatora ma parę mankamentów.

Pierwszy i najważniejszy to kwestia czy w ogóle wszystko pójdzie tak jak założyłem.
Nie jestem programistą i wiedzę w tym zakresie mam raczej mizerną, niektóre problemy obszedłem pewnie w dziwny sposób, gdyby przyjrzała się temu osoba znająca się na rzeczy. W każdym razie na chwilę obecną instalacja powinna być bezproblemowa na polskiej wersji gry z dodatkiem ToB. Instalator po rozpakowaniu musi zostać skopiowany do gry z czystym Badurem. Wersji angielskiej nie sprawdzałem, bo jej nie mam, nie wiem czy instalacja zakończyłaby się poprawnie.
Testowałem przebieg instalacji na 64 bitowym XP i Windows 7 oraz 32 bitowym XP, zmodyfikowana gra zainstalowała się poprawnie, więc na pozostałych windowsach również nie powinno być problemu, ale nie daję za to głowy.

Kolejny spory mankament to skalowalność gry. Instalując sobie BWP, możemy zainstalować w zasadzie to co chcemy, natomiast instalując grę ode mnie instalowałoby się te mody, które ja wybrałem, czasem dość przypadkowo, chociaż starałem się dobierać je rozsądnie, jednak zawsze pod kątem jak największego świata. Mody będą w wersjach istniejących w czasie ich dodawania do instalki. Dodanie nowego moda, czy upgrade istniejącego bez sporej wiedzy w zakresie modowania gry nie będzie możliwy.

Trzeci mankament to mieszanie języków. Wszędzie gdzie się dało zainstalowałem język polski, niektóre mody nie mają jednak tłumaczenia, więc są w języku angielskim. Wielu osobom może to przeszkadzać, jeśli jednak pojawi się tłumaczenie któregoś moda na język polski, to je pewnie dodam.

Kolejna rzecz to wielkość instalatora. Jego rozmiar jest niestety dość pokaźny. Na chwilę obecną to prawie 8 Gb po spakowaniu. Czy to dużo czy mało? Zależy jak na to spojrzeć. Same mody użyte do stworzenia instalacji to ponad 5 giga.

Mankamentów trochę jest, ale są i plusy.
- prosta instalacja modyfikacji, jednak zawierając w sobie trzy gry (BGI, BGII i IWDI) wszystko to trochę czasu zajmie. Modyfikacja wymaga uprzedniego zainstalowania wszystkich trzech wyżej wymienionych gier,
- wiele błędów, niespójności i problemów z kompatybilnością już usunąłem, więc gra powinna być w miarę stabilna, chociaż pewnie nie da się uniknąć zupełnie używania konsoli, jednak po instalacji BWP robiłem to dość regularnie, teraz już dużo rzadziej, a jeśli znajdę błąd to staram się go naprawić,
- w przypadku wykrycia błędu przez innego gracza naprawa jego jest dużo prostsza, ponieważ posiada się te same wersje gry i nie trzeba się głowić z czego może wynikać błąd nie mając wersji gry drugiego gracza, a naprawione pliki będą pasować bez żadnych kombinacji u wszystkich graczy, którzy grają w wersję ściągniętą ode mnie.

Trochę o tym co zawierałby instalator.

Punktem wyjścia było oczywiście BWP, nie zainstalowane jednak na hura, ze wszystkim co jest w nim zawarte.
Instalacja zawiera wszystkie megamody, łącznie z później doinstalowanym NEJ2 w wersji niekompatybilnej, którą specjalnie dopasowywałem do swojej instalki. Oczywiście nie jestem pewien czy rozwiązałem wszystkie problemy związane z kompatybilnością, w każdym razie to, co sprawdzałem działa poprawnie.
NEJ, jak pewnie co niektórzy wiedzą, nie został ukończony i trudno powiedzieć, czy zostanie. W związku z tym, bazując na IcewindTutu, modzie przenoszącym icewind na silnik bg II, dokończyłem Icewind Dale, łącznie z dodatkiem HoW i TotL oraz zmodyfikowałem mapę świata aby uwzględniała podróże po Icewind.

Po za tym zawarte są takie mody jak: NTotSC, DSotSC, Gray Clan, SoBH, Dark Horizon, Drizzt Saga w wersji 2 (okrojony z możliwości zdobywania zbytniego nadmiaru punktów doświadczenia i powiązany z ROT i innymi spotkaniami z Drizztem, żeby nie wyglądało to jak spotkanie dwóch różnych Drizztów).
Kolejne zawarte mody to Tales of Anegh, Planar Sphere Mod, TOD, Assassination, Dungeon Crawl, Fishing for Trouble, Pieśń Władającej, Innershade, TOTDG. Z modami NPC nie przesadzałem, ale, są Chloe, Xan, Indira, Mur’neth. Można też przyłączyć Solaufeina.
Jest też Vecna, mod w dalszym ciągu nie ukończony, jest to bardziej zbiór ekstremalnych walk. Po zainstalowaniu patcha 1.13 dostępny jest również mod Stone of Avaskar.
I wiele innych drobnych modów.

Z modów technicznych:
- przede wszystkim jest w-gui, mam nadzieję i kibicuję autorowi, aby ukończył tego moda,
- oczywiście ToBeX, zaktualizowany już do wersji 023 i w związku z tym brak problemów z księgami czarów,
- obniżone punkty doświadczenia za zabitych wrogów, wykonane zadania i rozbrajanie pułapek do 10%. Za uczenie czarów nie ma punktów doświadczenia. Istnieje możliwość przywrócenia zdobywania wyższych ilości punktów doświadczenia, dzięki modowi, który po zainstalowaniu patcha znajdzie się w katalogu dodatki, jednak uważam, że jest to raczej nie wskazane,
- chyba nie ma dodatkowych klas postaci, nie instaluję raczej tego typu modów, chociaż nie pamiętam czy przypadkiem czegoś nie zainstalowałem,
- utrudniacze to oczywiście scs i scs II, chociaż brałem pewne elementy też z Big Picture,
- zainstalowane są animacje infinity animations,
- spell revision oraz item revision,
- widescreen - w czasie instalacji do wyboru są trzy wersje rozdzielczości: domyślna 1024na 768, 1280 na 1024 i 1680 na 1050, gdyby było zainteresowanie taką propozycją baldura, mogę przygotować jeszcze w miarę rozsądku oczywiście inne rozdzielczości,
patch 1.13 dodaje rozdzielczość 1920 na 1080,
- czcionka na głównym ekranie została powiększona, dzięki drobnej modyfikacji małego jednak bardzo przydatnego moda, który pojawił się na shs. Ja od dawna grałem na rozdzielczości 1680 na 1050 z małą oryginalną czcionką, jednak jak tylko zauważyłem na shs mod pozwalający powiększyć czcionkę zmodyfikowałem go do wersji polskiej. Poprawek dokonałem tylko dla okna rozmów, w pozostałych miejscach większa czcionka mi nie leży, więc sobie odpuściłem dopasowanie jej.
- i... sam się już gubię co tam jeszcze zainstalowałem.

Edit 16.12.2011
Napisałem wcześniej, że w czasie instalacji jest możliwość wyboru rozdzielczości gry. Po instalacji również ta możliwość istnieje w każdym momencie.
Uruchamia się tylko dodatkowy program resolution.exe, znajdujący się w katalogu z grą i wybiera się jedną z dostępnych rozdzielczości lub po zainstalowaniu patcha 1.13 w menu jest opcja zmiany rozdzielczości.
Ostatnio zmieniony przez Alvarez 2012-07-23, 09:17, w całości zmieniany 5 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
kol, L`f, AL|EN, Jolan, emce_octopus, tyski, Scol, Remi, psychozof, Pily
dradiel 
Przyjaciel Klanu

Posty: 1440
Podziękowania: 611/81
Wysłany: 2011-12-18, 11:18   

Trochę obrazków z moich wypocin, które choć w części przybliżą o czym piszę.

Poniżej parę obrazków z przeniesionej gry Icewind Dale, tej brakującej w NEJ2 części.




W kolejności:
1. Zamarznięte Easthaeven.
2. Walka z Poquelinem.
3. Obóz barbarzyńców.
4. Wyspa Grobów.
5. Posępny mróz.
6. Morze ruchomego lodu.
7. Końcowa walka ze smoczycą.
8. Screen z TotL.

Screeny z mapą świata zmienioną w taki sposób, aby można było podróżować po Dolinie Lodowego Wichru przy jej wykorzystaniu.



Mapa została wyciągnięta z oryginalnej gry Icewind Dale i scalona z tą zawartą w modzie Worldmap. Mod Drizzt Saga, również z niej korzysta, z tym że po rozpoczęciu przygody w Icewind, ikonki miejsc tego moda zostają usunięte, aby nie kolidowały z oryginalnymi lokacjami.

Jeszcze raz kwestia rozdzielczości gry:


Jeśli ktoś jeszcze o tym nie wiem, to:
jeśli gramy w rozdzielczości innej niż 1024 na 768 to w inventory, dzienniku, książkach czarów itd. będziemy mieć taką czarną obwódkę jak na screenie powyżej. Czym większa rozdzielczość tym tej czerni więcej.
Może to stanowić problem, aby do tego się przyzwyczaić, jednak moim zdaniem jest to zrównoważone ładniejszym wyglądem w dużej rozdzielczości na głównym ekranie gry, ale jak kto woli. Nie ma aktualnie rozwiązania tego problemu.

Na koniec screeny z pracy instalatora:



Pierwszy screen pokazuje warunki jakie trzeba spełnić, aby zainstalować modyfikację.
Drugi obrazek pochodzi z dodatkowego programu resolution.exe, którym można zmieniać rozdzielczość po instalacji.
W trakcie instalacji również pada pytanie o rozdzielczość, domyślnie będzie to 1024 na 768. Jeśli nie jest się pewnym jaką rozdzielczość ustawić, lepiej zostawić domyślną.
Poszczególne rozdzielczości powstały w oparciu o mod widescreen.
Ostatnio zmieniony przez dradiel 2012-07-28, 06:19, w całości zmieniany 4 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
psychozof
dradiel 
Przyjaciel Klanu

Posty: 1440
Podziękowania: 611/81
Wysłany: 2011-12-24, 06:05   

Szczegółowe informacje co zostało zawarte w instalacji gry.

Pierwotna wersja Baldur's Gate powstała w oparciu o testową wersję Big World Project (BWP).
Dokładne informacje, jakie mody zostały zainstalowane, znajdują się w zamieszczonym poniżej weidu.log.

// Log of Currently Installed WeiDU Mods
// The top of the file is the 'oldest' mod
// ~TP2_File~ #language_number #component_number // [Subcomponent Name -> ] Component Name [ : Version]
~SETUP-WEIDU.TP2~ #0 #0 // WeiDU-Windows-226.zip
~SETUP-BWS.TP2~ #0 #0 // bws_program.7z
~SETUP-BWS-URL.TP2~ #0 #0 // bws_link.7z
~SETUP-BWFIXPACK.TP2~ #0 #0 // BiG World Fixpack v9.6.2.7z
~SETUP-BWTRIMPACK.TP2~ #0 #0 // BiG World Borkpack v9.6.7z
~SETUP-BWINSTALLPACK.TP2~ #0 #0 // BiG World Installpack v9.6.7z
~TOBEX/TOBEX.TP2~ #0 #100 // TobEx - Core: Beta 0014
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #0 // BG2 Fixpack - Podstawowe poprawki: v9.01 BWP Fix
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #3 // Ogolne poprawki BETA (Uwaga! Sprawdz README): v9.01 BWP Fix
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #100 // Druzyna otrzymuje PD za odeslanie Keldorna by sie pogodzil z Maria: v9.01 BWP Fix
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #101 // Ulepszone animacje zaklec: v9.01 BWP Fix
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #102 // Praca Cromwella zabiera dzien: v9.01 BWP Fix
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #103 // Poprawki sztyletow rzucanych/wrecz: v9.01 BWP Fix
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #104 // Poprawki swietych symboli Ghreyfaina: v9.01 BWP Fix
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #106 // Giganci otrzymuja kary gdy atakuja niziolki, krasnoludow i gnomow: v9.01 BWP Fix
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #107 // Usuniecie ograniczen dwuklasowana Lucznika i Tropiciela: v9.01 BWP Fix
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #108 // Usuniecie premi do drugiego atrybutu z Zlej Sciezki w piekle: v9.01 BWP Fix
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #109 // Poprawki dla przyzwanych demonow: v9.01 BWP Fix
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #110 // Dodatkowe poprawki skryptow: v9.01 BWP Fix
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #111 // Poprawiona Piesn Barda: v9.01 BWP Fix
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #112 // Zabojca magow zmniejsza szanse na rzucenie czaru takze przy ataku dystansowym: v9.01 BWP Fix
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #113 // Dodatkowe poprawki charakterow: v9.01 BWP Fix
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #114 // Spraw by Swoboda dzialania chronila przed ogłuszeniem: v9.01 BWP Fix
~1PP.TP2~ #0 #0 // One Pixel Productions: v2 Everything but Potions (1): v2.7 BWP Fix
~1PP.TP2~ #0 #2 // One Pixel Productions: v3 Flaming Swords (3): v2.7 BWP Fix
~1PP.TP2~ #0 #7 // One Pixel Productions: v3 Legacy Shields - Bucklers (D1) (8): v2.7 BWP Fix
~1PP.TP2~ #0 #8 // One Pixel Productions: v3 Legacy Shields - Small Shields (D2) (9): v2.7 BWP Fix
~1PP.TP2~ #0 #9 // One Pixel Productions: v3 Legacy Shields - Medium Shields (D3) (10): v2.7 BWP Fix
~ITEM_REV/ITEM_REV.TP2~ #0 #0 // Item Revisions by Demivrgvs: v2 (Hotfix 20100919)
~ITEM_REV/ITEM_REV.TP2~ #0 #1 // Masterwork Weapons: v2 (Hotfix 20100919)
~SETUP-TDD.TP2~ #2 #0 // The Darkest Day, v1.14: v1.14
~SETUP-SOS.TP2~ #0 #0 // Shadows over Soubar, v1.13: v1.13 BWP Fix
~SETUP-CTB.TP2~ #0 #0 // Check The Bodies: 1.13
~SETUP-TS-BP.TP2~ #0 #0 // Tortured Souls v6.10 (Wersja kompatybilna z BP): v6.10 BWP Fix
~TETHYRFORESTPATCH/SETUP-TETHYRFORESTPATCH.TP2~ #0 #0 // Tethyr Forest Patch: 3b
~SETUP-ROT.TP2~ #0 #0 // Region of Terror, v2.2: v2.1 BWP Fix
~SETUP-BGT.TP2~ #7 #0 // Baldur's Gate Trilogy - Rdzen: 1.11 (January 2011)
~TXTMUSIC/TXTMUSIC.TP2~ #0 #0 // Restored Textscreen Music for BG1TuTu, EasyTutu, and BGT-WeiDU
~SETUP-DARKHORIZONS.TP2~ #0 #0 // "Dark Horizons" Mod (Requires Tales of the Sword Coast, TuTu or BGT): BGT v205
~SETUP-DSOTSC.TP2~ #4 #0 // Ciemna Strona Wybrze¿a Mieczy dla BGT-Weidu (Przet³umaczy³ Dragonian opieraj¹c siê na t³umaczeniu Evandura): v215 BWP Fix
~SETUP-DSOTSC.TP2~ #4 #100 // Dark Side Interparty Banter: v215 BWP Fix
~SETUP-DSOTSC.TP2~ #4 #200 // Extended NPC Soundsets -> Additions only: v215 BWP Fix
~SETUP-DSOTSC.TP2~ #4 #400 // Alternate Bardo Portrait: v215 BWP Fix
~SETUP-DSOTSC.TP2~ #4 #410 // Alternate Bub Snikt Portrait: v215 BWP Fix
~SETUP-DSOTSC.TP2~ #4 #420 // Alternate Conchobhair Portrait: v215 BWP Fix
~SETUP-DSOTSC.TP2~ #4 #430 // Alternate CuChoinneach Portrait: v215 BWP Fix
~SETUP-DSOTSC.TP2~ #4 #440 // Alternate Ferthgil Portrait: v215 BWP Fix
~SETUP-DSOTSC.TP2~ #4 #450 // Alternate Jet'laya Portrait: v215 BWP Fix
~SETUP-DSOTSC.TP2~ #4 #460 // Alternate Keiria Portrait: v215 BWP Fix
~SETUP-DSOTSC.TP2~ #4 #470 // Alternate Skeezer Portrait: v215 BWP Fix
~SETUP-DSOTSC.TP2~ #4 #480 // Alternate Thorfinn Portrait: v215 BWP Fix
~SETUP-NTOTSC.TP2~ #5 #0 // NTotSC dla BGT-Weidu; przetlumaczyl Kelthar (na podstawie tlumaczenia Evendura).: v1.70a BWP Fix
~SETUP-NTOTSCV171.TP2~ #0 #0 // Fix NTotSC Issues: v1.71
~SETUP-BONEHILLV275.TP2~ #0 #0 // Secret of BoneHill (wymaga BGT albo Tutu): v2.75a
~DRIZZTSAGA/DRIZZTSAGA.TP2~ #0 #0 // The Drizzt Saga for Tutu/BGT (modified for post Durlag Tower launch): v2.0
~DRIZZTSAGA/DRIZZTSAGA.TP2~ #0 #1 // Zainstaluj wsparcie dla Mapy Swiata (Worldmap) v7: v2.0
~SETUP-TGC1E.TP2~ #5 #0 // Szary Klan Epizod 1: In Candlelight, edycja BGT-WeiDU v1.8 -> Edycja normalna
~SETUP-SIRINESCALL.TP2~ #5 #0 // Zwodniczy Spiew Syreny: v10
~BW_HERBS/SETUP-BW_HERBS.TP2~ #4 #0 // Herbs and Potions Add-in (BG1 / BG1Tutu / BGT) by Baronius: v1.0.3 BWP Tweak
~SETUP-THALAN.TP2~ #6 #0 // Thalantyr - ItemUpgrade: 3.7
~SETUP-INDINPC.TP2~ #5 #0 // Indira NPC do BGT-WeiDU
~MUR'NETH/MUR'NETH.TP2~ #2 #0 // Nowa przylaczalna postac dla TuTu i Baldur's Gate Trylogy (WeiDU) - Mur'Neth: v10
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #0 // Przywrócenie drugiego poziomu Lodowej Wyspy: v12
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #1 // Tajemniczy flakonik: v12
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #2 // Dodatkowe spotkanie z Elminsterem: v12
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #8 // Flirt Safany: v12
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #9 // Sensowna nagroda Alberta: v12
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #10 // Umieszczenie Entara Srebrnej Tarczy w jego domu: v12
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #11 // Scar i córka Sashenstarów: v12
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #12 // Kap³an Quoningar: v12
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #13 // Shilo Chen i Ogrzy-Mag: v12
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #14 // Edie, kandydatka do Ligii Kupieckiej: v12
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #15 // Poprawki dla Najemników P³omiennej Piêœci: v12
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #16 // Poprawki istot: v12
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #17 // Przywrócenie istot: v12
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #18 // Przywrócenie imion istotom: v12
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #19 // Przywrócenie pomniejszych dialogów: v12
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #20 // Przywrócenie dŸwiêków: v12
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #21 // Poprawki i przywrócenia dla sklepów, tawern i karczm : v12
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #22 // Przywrócenie i poprawki przedmiotów: v12
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #23 // Poprawki i przywrócenia dla obszarów: v12
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #24 // Wieczne zw³oki: v12
~SETUP-BGSPAWN.TP2~ #0 #0 // BGSpawn system based on levels & party members (NOTE: Baldur's Gate Trilogy - BGT required): 1.09
~SETUP-BGSPAWN.TP2~ #0 #1 // Choose the time between re-spawns: 1.09
~TOA/SETUP-TOA.TP2~ #1 #1 // Tales of Anegh (Weidu): v2.2
~TOA/SETUP-TOA.TP2~ #1 #10 // Creature Balancing: v2.2
~TOA/SETUP-TOA.TP2~ #1 #20 // AREA Balancing: v2.2
~TOA/SETUP-TOA.TP2~ #1 #30 // Dialog & Script Balancing: v2.2
~TOA/SETUP-TOA.TP2~ #1 #40 // Stores Balancing: v2.2
~TOA/SETUP-TOA.TP2~ #1 #50 // Item Balancing: v2.2
~AJOCMOD/SETUP-AJOCMOD.TP2~ #0 #0 // Ajoc's Minimod v1.5: v1.6.5
~SETUP-PLANARSPHEREMOD.TP2~ #0 #0 // PlanarSphereMod v2.6c: v2.6c BWP Fix
~SETUP-PLANARSPHEREMOD.TP2~ #0 #1 // Planar Sphere Store: v2.6c BWP Fix
~SETUP-PLANARSPHEREMOD.TP2~ #0 #2 // Waukeen's Promenade Store: v2.6c BWP Fix
~SETUP-PLANARSPHEREMOD.TP2~ #0 #3 // Planar Sphere Return v2: v2.6c BWP Fix
~BWQUEST.TP2~ #5 #0 // Black Rose Part I: Market Prices
~TOD/SETUP-TOD.TP2~ #7 #0 // Mod Wie¿y Oszustw (Wymaga Tronu Bhaala): v3.3.1 BWP Fix
~DC/SETUP-DC.TP2~ #0 #0 // Dungeon Crawl, v5
~ASSASSINATIONS/SETUP-ASSASSINATIONS.TP2~ #0 #0 // Assassinations mod dla Baldur's Gate II, v8
~TOTDG/SETUP-TOTDG.TP2~ #0 #0 // Colours of Infinity: Tales of the Deep Gardens
~TOTDG/SETUP-TOTDG.TP2~ #0 #1 // NPC Reactions (Aerie, Viconia, Jaheira, Anomen, Haer'Dalis, Keldorn)
~INNERSHADE/SETUP-INNERSHADE.TP2~ #2 #0 // Colours of Infinity: Innershade
~INNERSHADE/SETUP-INNERSHADE.TP2~ #2 #2 // Rozmowy dla oryginalnych Bioware NPCs
~INNERSHADE/SETUP-INNERSHADE.TP2~ #2 #6 // Dodaj Œródcienie do mapy œwiata (*Musisz* wybraæ jeden z tych komponentów, inaczej mod nie bêdzie siê uruchamia³ jak nale¿y.) -> Dodaj Œródcienie do BP-BGT-Worldmap.
~SETUP-AZENMOD.TP2~ #0 #0 // Azengaard Tactical Encounter (erebusant's revamp): v5
~SETUP-AZENMOD.TP2~ #0 #1 // Enhanced Trademeet Crypt: v5
~SETUP-AZENMOD.TP2~ #0 #2 // Enhanced Chateau Irenicus: v5
~SETUP-COM_ENCOUNTERS.TP2~ #0 #0 // Chosen of Mystra's Encounters (Requires Throne of Bhaal): v1.04 BWP Fix
~SETUP-DSOA.TP2~ #0 #1 // Difficult Brown Dragon: v2.2.4 BWP Fix
~SETUP-DSOA.TP2~ #0 #2 // Improved Copper Coronet: v2.2.4 BWP Fix
~SETUP-DSOA.TP2~ #0 #4 // Ghost Shadow Dragon: v2.2.4 BWP Fix
~SETUP-DSOA.TP2~ #0 #6 // Grothgar the Red Dragon: v2.2.4 BWP Fix
~SETUP-DSOA.TP2~ #0 #8 // Curse of the Underground Shade Lord: v2.2.4 BWP Fix
~IMPASYLUM/SETUP-IMPASYLUM.TP2~ #0 #0 // Ulepszony Przytu³ek dla BG2:ToB: v0.95 BWP fix
~IMPASYLUM/SETUP-IMPASYLUM.TP2~ #0 #1 // Lisz z Czarowiêzów: v0.95 BWP fix
~IMPASYLUM/SETUP-IMPASYLUM.TP2~ #0 #2 // Ulepszone Skrypty Gracza: v0.95 BWP fix
~SETUP-FIRKRAAG.TP2~ #0 #0 // Super Firkraag Mod for BG2
~SETUP-BUTCHERY.TP2~ #0 #0 // DrAzTiK revisions du combat contre Tazok & Dig_Dag.
~SETUP-BUTCHERY.TP2~ #0 #1 // Rebalancing some generic creatures. (ORCS and OGRE).
~SETUP-BUTCHERY.TP2~ #0 #2 // Rebalancing Tazok and Dig-Dag.
~SETUP-RGENIE.TP2~ #4 #0 // Geniusz Ribalda
~BW_HERBS_BG2/SETUP-BW_HERBS_BG2.TP2~ #3 #0 // Herbs and Potions Add-in for BG2 by Baronius: v1.0.4 BWP Fix and BWP Tweak
~SETUP-ITEMUPGRADE.TP2~ #4 #0 // Ulepszenia przedmiotów dla Cienii Amn -> Original list version: v38
~SETUP-ITEMUPGRADE.TP2~ #4 #1 // Ulepszenia przedmiotów dla Tronu Bhaala -> Original list version: v38
~XAN/SETUP-XAN.TP2~ #2 #0 // Xan NPC MOD for Baldur's Gate II, v9
~XAN/SETUP-XAN.TP2~ #2 #3 // Zainstalowaæ alternatywn¹ klasê postaci dla Xana? -> Zmieñ klasê Xana na Czarownika
~XAN/SETUP-XAN.TP2~ #2 #5 // BG1-like flaming sword animation
~CHLOE/CHLOE.TP2~ #1 #0 // Chloe NPC mod: v1.5
~SETUP-BANTERPACK.TP2~ #4 #0 // Dodatkowe Interakcje dla BG2: Cienie Amn: v12 BWP Viconia BGT Fix
~SETUP-BANTERPACK.TP2~ #4 #2 // Dodatkowe Interakcje dla BG2: Tron Bhaala: v12 BWP Viconia BGT Fix
~KORGAN/SETUP-KORGAN.TP2~ #0 #0 // Nawrócenie Korgana
~SETUP-GOO.TP2~ #1 #0 // Goo - latajacy obserwator: v6
~SETUP-UB.TP2~ #2 #4 // Rozszerzone zadanie z Illitem: v19 BWP Fix
~SETUP-UB.TP2~ #2 #6 // Odtworzona tawerna w Bramach Miasta: v19 BWP Fix
~SPELL_REV/SETUP-SPELL_REV.TP2~ #0 #0 // Spell Revisions: v3
~TELEPORT/TELEPORT.TP2~ #4 #0 // Zaklecie Teleportacji dla BG II: Cienie Amn
~TELEPORT/TELEPORT.TP2~ #4 #1 // Zaklecie Teleportacji dla BG II: Tronu Bhalla
~SETUP-RES_FIXER.TP2~ #0 #0 // Resource Fixer: v1
~SETUP-BPV180.TP2~ #0 #1 // Ulepszone Suldanessellar: v180ba BWP Fix
~SETUP-BPV180.TP2~ #0 #2 // Ulepszone Czarowiêzy: v180ba BWP Fix
~SETUP-BPV180.TP2~ #0 #4 // Ulepszona Prze³êcz Ma³ego Zêba Kensaia Ryu: v180ba BWP Fix
~SETUP-BPV180.TP2~ #0 #5 // Ulepszony Kangaax i Stra¿nicy Kensaia Ryu: v180ba BWP Fix
~SETUP-BPV180.TP2~ #0 #6 // Ulepszony Król Krypty Kensaia Ryu: v180ba BWP Fix
~SETUP-BPV180.TP2~ #0 #7 // Gnom wojownik/iluzjonista w Dokach Kensaia Ryu: v180ba BWP Fix
~SETUP-BPV180.TP2~ #0 #8 // Ulepszone losowe spotkania Gebharda Bluchera i Kensaia Ryu: v180ba BWP Fix
~SETUP-BPV180.TP2~ #0 #9 // Lisz w Dokach Gebharda Bluchera: v180ba BWP Fix
~SETUP-BPV180.TP2~ #0 #10 // Czerwone Znamiê, Spotkanie bazuj¹ce na truciŸnie, Westleya Weimera: v180ba BWP Fix
~SETUP-BPV180.TP2~ #0 #11 // Kuroisan, kwasowy kensai Westleya Weimera: v180ba BWP Fix
~SETUP-BPV180.TP2~ #0 #12 // Rytua³ Westleya Weimera: v180ba BWP Fix
~SETUP-BPV180.TP2~ #0 #13 // Ulepszona Wioska Xvartów, dla BGT-weidu: v180ba BWP Fix
~SETUP-BPV180.TP2~ #0 #15 // Ascension dla BP: v180ba BWP Fix
~SETUP-BPV180.TP2~ #0 #16 // Ulepszony Abazigail: v180ba BWP Fix
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #5010 // Lepsze wolanie o pomoc: v16
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #5050 // Sprytniejsze rozmieszczenie: v16
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #5070 // Sprytniejsze siriny i driady: v16
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #5080 // Znacznie trudniejsze pelzacze scierwojady: v16
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #5090 // Sprytniejsze bazyliszki: v16
~SETUP-GRIMUARS.TP2~ #2 #3 // Tougher Evil Party in Temple District - NOT COPMATYBILE WITH IMPROVED BATTLES: v3.3 BWP Fix
~SETUP-GRIMUARS.TP2~ #2 #4 // Tougher Gaal: v3.3 BWP Fix
~SETUP-GRIMUARS.TP2~ #2 #5 // Tougher Ardhata: v3.3 BWP Fix
~SETUP-SOLAUFEIN.TP2~ #5 #0 // Solaufein Romance for Baldur's Gate II (SoA & ToB)
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #100 // Eldoth przypomina Skie o okupie: 9 (31 Dec 09)
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #400 // Silniejszy Sarevok i Semaj: 9 (31 Dec 09)
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #800 // Importowanie wi©kszej ilo˜ci przedmiot¢w do SoA (UWAGA: Mo¾e by† postrzegany jako cheat): 9 (31 Dec 09)
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #901 // Losowo aktywowane puˆapki w jaskini pirat¢w -> Randomizacja czasu instalacji: 9 (31 Dec 09)
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #1000 // Pojemniki Wybrze¾a Mieczy: 9 (31 Dec 09)
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #1200 // Arkion zwraca uwag© na reputacj© gracza: 9 (31 Dec 09)
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #1502 // Wyˆ¥czenie niszczenia si© przedmiot¢w -> Zbroje i tarcze mog¥ si© niszczyc: 9 (31 Dec 09)
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #1800 // Importowanie wi©kszej ilo˜ci NPC do Cieni Amn: Alora: 9 (31 Dec 09)
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #1801 // Importowanie wi©kszej ilo˜ci NPC do Cieni Amn: Branwen: 9 (31 Dec 09)
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #1802 // Importowanie wi©kszej ilo˜ci NPC do Cieni Amn: Eldoth: 9 (31 Dec 09)
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #1803 // Importowanie wi©kszej ilo˜ci NPC do Cieni Amn: Kagain: 9 (31 Dec 09)
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #1805 // Importowanie wi©kszej ilo˜ci NPC do Cieni Amn: Sharteel: 9 (31 Dec 09)
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #1806 // Importowanie wi©kszej ilo˜ci NPC do Cieni Amn: Skie: 9 (31 Dec 09)
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #1808 // Importowanie wi©kszej ilo˜ci NPC do Cieni Amn: Yeslick: 9 (31 Dec 09)
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #1809 // Importowanie wi©kszej ilo˜ci NPC do Cieni Amn: Bub Snikt: 9 (31 Dec 09)
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #1810 // Importowanie wi©kszej ilo˜ci NPC do Cieni Amn: Conchobhair Strongblade: 9 (31 Dec 09)
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #1811 // Importowanie wi©kszej ilo˜ci NPC do Cieni Amn: Ferthgil Trollslayer: 9 (31 Dec 09)
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #1812 // Importowanie wi©kszej ilo˜ci NPC do Cieni Amn: Jet'laya: 9 (31 Dec 09)
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #1813 // Importowanie wi©kszej ilo˜ci NPC do Cieni Amn: Keiria Silverstring: 9 (31 Dec 09)
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #1814 // Importowanie wi©kszej ilo˜ci NPC do Cieni Amn: Skeezer Lumpkin VI: 9 (31 Dec 09)
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #1900 // Przywr¢cenie premi do˜wiadczenia za rozbrajanie puˆapek, otwieranie zam¢w i nauk© czar¢w z BG2: 9 (31 Dec 09)
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #2001 // Modyfikacje biografii postaci gˆ¢wnej -> Nie ustawiaj biografii BG1 dla importowanych postaci: 9 (31 Dec 09)
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #2100 // Egzotyczne bronie dla Taeroma: 9 (31 Dec 09)
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #2300 // Wyˆ¥cz nieprzyjazne reakcje po zauroczeniu: 9 (31 Dec 09)
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #2400 // Przedmioty wrog¢w mog¥ ulec zniszczeniu: 9 (31 Dec 09)
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #2500 // Dost©p do Brody Ulgotha jedynie na zach¢d od ½mijowego skrzy¾owania.: 9 (31 Dec 09)
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #2600 // Uniemo¾liwienie dost©pu do Wie¾y Durlaga z pobliskich obszar¢w: 9 (31 Dec 09)
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #2700 // Umie˜† Miecz Chaosu+2 w ekwipunku Sarevoka: 9 (31 Dec 09)
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #1000 // Wykrywalne czary i efekty (wymagane dla wiekszosci pozostalych komponentow): v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #1010 // Allow enemy AI to detect the party's magic items: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #2010 // Poprawione zaklecie Wylomu (zawsze dziala na lisze i rakshashe; nie penetruje Odbicia czaru): v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #2050 // Oddzielne wersje poszczegolnych szkol dla Niepodatnosci na czary, dzieki czemu gracz moze korzystac z nich w Warunkowaniu itp.: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #2080 // Eksplodujaca czaszka zadaje maksymalnie 12k6 obrazen: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #2110 // Zmniejszenie mocy inkwizytorskiego Rozproszenia Magii -> Inkwizytor rozprasza magie na 1,5x swojego poziomu (nie 2x): v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #2120 // Slightly weaken insect plague spells, and let fire shields block them: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #3530 // Szybsze niedzwiedzie: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #3990 // Increase the price of a license to practise magic in Athkatla -> License costs 10,000 gp: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #4000 // Zwieksz cene za uslugi Gaylena Bayla: -> Gaylan chce 40 000 sztuk zlota: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #4010 // Make Freedom scrolls available earlier: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #4030 // Retrieve Dropped Items from Hell: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #4050 // Uniemozliwienie ostatecznego zabicia (bez mozliwosci wskrzeszenia) postaci przylaczalnych: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #5000 // Prosty w uzyciu skrypt dla druzyny: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #5010 // Usun animacje Plaszcza Odbic (ale zostaw dla zaklec i efektow korzystajacych z tej samej animacji): v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #5030 // Remove the blur graphic effect from the Displacer Cloak: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6000 // Ogolne poprawki SI: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6010 // Lepsze wzywanie pomocy: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6021 // Mikstury dla BN'ow -> One third of the potions dropped by slain enemies break and are lost: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6030 // Ulepszone pajaki: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6035 // Improved golems: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6051 // Ulepszone demony -> Demony rzucaja czary jak normalni magowie: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6061 // Ulepszone dziny -> Dziny rzucaja czary jak normalni magowie: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6081 // Ulepszeni niebianie -> Niebianie rzucaja czary jak normalni magowie: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6095 // Standardise dragon immunities: dragons in Shadows of Amn get the same immunities to vorpal attacks (etc) as their Throne of Bhaal cousins: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6101 // Ulepszone smoki -> Smoki rzucaja czary jak normalni magowie: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6111 // Ulepszone obserwatory -> Don't give beholder rays any chance of burning through spell protections: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6120 // Ulepszeni pozeracze umyslow -> Illithidzi maja oryginalne odpornosci; nie widza niewidzialnych przeciwnikow (jak w oryginalnej grze): v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6130 // Improved Vampires: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6135 // Ulepszone Githyanki: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6136 // Dodaj zdolnosci wysokopoziomowe magom w Tronie Bhaala -> Tylko wybrani magowie otrzymuja zdolnosci wysokopoziomowe: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6138 // Dodaj zdolnosci wysokopoziomowe magom w Cieniach Amnu -> Tylko wybrani magowie otrzymuja zdolnosci wysokopoziomowe: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6152 // Ulepszeni magowie -> Magowie nie rzucaja szybkich zaklec przed walka: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6160 // Dodaj zdolnosci wysokopoziomowe kaplanom w Tronie Bhaala -> Tylko wybrani kaplani otrzymuja zdolnosci wysokopoziomowe: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6170 // Dodaj zdolnosci wysokopoziomowe kaplanom w Cieniach Amnu -> Tylko wybrani kaplani otrzymuja zdolnosci wysokopoziomowe: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6182 // Ulepszeni kaplani -> Kaplani nie rzucaja szybkich zaklec przed walka: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6230 // Smarter Abazigal: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6240 // Smarter Gromnir: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6250 // Smarter Melissan: v15
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #60 // Poprawki animacji bronii: v9 BWP Fix
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #110 // Poprawki Ikon: v9 BWP Fix
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #130 // Wszyskie dialogi zatrzymuj¹ grê: v9 BWP Fix
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #1010 // Wiêcej interiekcji: v9 BWP Fix
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #1020 // Zmiana punktów ¿ycia wp³ywa na dialogii NPC: v9 BWP Fix
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #1040 // Ulepszeni Stra¿nicy Athkatli: v9 BWP Fix
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #1090 // Egzotyczne Przedmioty: v9 BWP Fix
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #1130 // Reset Reputacji przed BG2(tylko dla BGT): v9 BWP Fix
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #1161 // Wiele twierdz -> Zachowaj restrykcje klasowe: v9 BWP Fix
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #1170 // Dodatkowi Kupcy (Baldurdash): v9 BWP Fix
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #1180 // Kobieca Edwina: v9 BWP Fix
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #2040 // Maczugi dla Wszystkich: v9 BWP Fix
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #2090 // Zmieñ maksymaln¹ iloœæ doœwiadczenia -> Usuñ ograniczenie doœwiadczenia: v9 BWP Fix
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #2192 // Ograniczona Mo¿liwoœæ sklepikarzy do identyfikacji przedmiotów. -> Hybryda obu metod: v9 BWP Fix
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #2300 // Tabele zdolnosci wysokopoziomowych dla trojklasowcow: v9 BWP Fix
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #3031 // £atwa Nauka Czarów -> 100% Szansa Nauczenia Czaru oraz brak maksymalnej iloœci czarów: v9 BWP Fix
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #3050 // Usuñ zmêczenie z czarów przywrócenia: v9 BWP Fix
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #3060 // Usuñ dŸwiêk "Musisz zebraæ dru¿ynê przed wyruszeniem w drogê..."(Weimer): v9 BWP Fix
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #3121 // Szczêœliwoœæ(NPC w dru¿ynie nie narzekaj¹ na reputacje) -> Postacie przylaczalne wspominaja o nieodpowiedniej dla nich reputacji, lecz nie odchodza (Salk): v9 BWP Fix
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #3125 // Neutralne postacie sa szczesliwe przy wyrownanej reputacji: v9 BWP Fix
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #3170 // Brak Awatarów Drowów w Podmroku: v9 BWP Fix
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #3183 // Oszustwa w romansach: v9 BWP Fix
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #3190 // Odpoczywaj gdziekolwiek(Japheth): v9 BWP Fix
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #4000 // Dostosuj rakcje z³ych NPC mog¹cych do³¹czyæ do dru¿yny do rzutu: v9 BWP Fix
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #4010 // Ulepszone przyzywanie Dusz: v9 BWP Fix
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #4031 // Sta³e Statystyki: Edwin -> U¿yj wartoœci z BG2: v9 BWP Fix
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #4041 // Sta³e Statysyki: Jaheira -> U¿yj wartoœci z BG2: v9 BWP Fix
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #4050 // Zmieñ Charakter Jaheiry na Neutralny Dobry: v9 BWP Fix
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #4061 // Sta³e Statystyki: Minsc -> U¿yj wartoœci z BG2: v9 BWP Fix
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #4071 // Sta³e Statystyki: Viconia -> U¿yj wartoœci z BG2: v9 BWP Fix
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #4100 // Zmien charakter Korgana na Neutralny zly: v9 BWP Fix
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #4110 // Zmniejsz nielegalna kondycje Kagaina do 19: v9 BWP Fix
~HAMMERS/SETUP-HAMMERS.TP2~ #0 #0 // Thrown Hammers: v3
~ITEM_REV/ITEM_REV.TP2~ #0 #10 // Revised Shield Bonuses: v2 (Hotfix 20100919)
~ITEM_REV/ITEM_REV.TP2~ #0 #11 // Dual Wielding Changes for Light and Heavy Weapons: v2 (Hotfix 20100919)
~ITEM_REV/ITEM_REV.TP2~ #0 #12 // Items of Protection Can Be Worn with Magical Armor: v2 (Hotfix 20100919)
~ITEM_REV/ITEM_REV.TP2~ #0 #13 // Halberds Can Slash, Too: v2 (Hotfix 20100919)
~ITEM_REV/ITEM_REV.TP2~ #0 #14 // Remove Cleric Weapon Restrictions from Multi-Classed Clerics: v2 (Hotfix 20100919)
~ITEM_REV/ITEM_REV.TP2~ #0 #15 // Prevent Druids from Wearing Helmets: v2 (Hotfix 20100919)
~ITEM_REV/ITEM_REV.TP2~ #0 #16 // Restrict Fighter/Druids to Armor that Druids Can Wear: v2 (Hotfix 20100919)
~ITEM_REV/ITEM_REV.TP2~ #0 #17 // Weapon Changes: v2 (Hotfix 20100919)
~ITEM_REV/ITEM_REV.TP2~ #0 #18 // Backstabbing Penalties for Inappropriate Weapons -> Backstabbing Penalties Only: v2 (Hotfix 20100919)
~MIXMOD/MIXMOD.TP2~ #0 #5 // Increased Ammo Stacks -> Increase Ammo by 300%
~MIXMOD/MIXMOD.TP2~ #0 #12 // Increased Gem and Jewelry Stacking -> Increase Gem and Jewelry by 300%
~MIXMOD/MIXMOD.TP2~ #0 #19 // Increased Potion Stacking -> Increase Potion by 300%
~MIXMOD/MIXMOD.TP2~ #0 #26 // Increased Scroll Stacking -> Increase Scroll by 300%
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #100 // Restore innate infravision to Half-Orc characters: v3.30
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #101 // Prevent skeletal undead from being affected by Illithids' Devour Brain attack: v3.30
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #115 // Allow Mages to scribe memorized spells onto scrolls -> Scrolls can be scribed everywhere: v3.30
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #120 // Restore innate disease immunity to Paladins: v3.30
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #125 // Rangers' Animal Empathy improves with experience: v3.30
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #130 // Additional racial traits for Dwarves: v3.30
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #140 // Additional racial traits for Gnomes: v3.30
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #150 // PnP Fiends: v3.30
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #155 // Revised Fiend summoning: v3.30
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #200 // Allow Breach to take down Stoneskin effects applied by items: v3.30
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #201 // Instant casting for warrior innates: v3.30
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #202 // Revised Bhaalpowers -> Enhance the Bhaalpowers and standardize their casting time: v3.30
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #203 // Make druidic shapeshifting uninterruptable: v3.30
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #210 // Restore the Dispel Magic vulnerability to Nishruu and Hakeashars: v3.30
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #212 // Make alignment detection spells more accurate: v3.30
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #216 // Bard songs break invisibility -> Only the Jester song breaks invisibility: v3.30
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #261 // Altered XP rewards from locks, traps and scrolls -> Improved (lowered) XP rewards from locks, traps and scrolls: v3.30
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #220 // Simple Thief script: v3.30
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #230 // Simple Bard script: v3.30
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #323 // Use Icewind Dale's Dimension Door animation -> Use IWD animation for spells, retain BG2 animation for other visuals: v3.30
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #301 // Change the appearance of Valygar's armor: v3.30
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #302 // Change the appearance of the Robe of Vecna: v3.30
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #303 // Give Shambling Mounds their proper soundset: v3.30
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #304 // Give Mariliths their Icewind Dale soundset: v3.30
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #310 // Distinctive creature coloring: v3.30
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #500 // Slightly expanded storage capacity for containers -> Use the recommended storage capacity value (999): v3.30
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #600 // Expanded temple services: v3.30
~1PP.TP2~ #0 #1 // One Pixel Productions: v2 New Potion Graphics (2): v2.7 BWP Fix
~1PP.TP2~ #0 #3 // One Pixel Productions: v3 Flame Short Swords (4): v2.7 BWP Fix
~1PP.TP2~ #0 #4 // One Pixel Productions: v3 Flame Short Swords item patches (5): v2.7 BWP Fix
~1PP.TP2~ #0 #5 // One Pixel Productions: v3 Flame Short Swords mod item patches (6): v2.7 BWP Fix
~1PP.TP2~ #0 #6 // One Pixel Productions: v3 Paperdolls (human, half-orc, elven, halfling, dwarves) (7): v2.7 BWP Fix
~1PP.TP2~ #0 #10 // One Pixel Productions: v3 Colourable Quarterstaves core (11): v2.7 BWP Fix
~1PP.TP2~ #0 #11 // 1PP: Colourable Quarterstaves core item patches (12): v2.7 BWP Fix
~1PP.TP2~ #0 #12 // One Pixel Productions: v3 Colourable Quarterstaves mod patches (13): v2.7 BWP Fix
~1PP_AVATARS/SETUP-1PP_AVATARS.TP2~ #0 #0 // 1PP: Avatar fixes * female elves w. leather armour [EFB2]
~1PP_AVATARS/SETUP-1PP_AVATARS.TP2~ #0 #1 // 1PP: Avatar fixes * female elves w. chain mail [EFB3]
~1PP_AVATARS/SETUP-1PP_AVATARS.TP2~ #0 #2 // 1PP: Avatar fixes * female elven cleric w. plate armour [EFC4]
~1PP_AVATARS/SETUP-1PP_AVATARS.TP2~ #0 #3 // 1PP: Avatar fixes * female elven fighter w. plate armour [EFF4]
~1PP_AVATARS/SETUP-1PP_AVATARS.TP2~ #0 #4 // 1PP: Avatar fixes * female human unarmoured [HFB1]
~1PP_AVATARS/SETUP-1PP_AVATARS.TP2~ #0 #5 // 1PP: Avatar fixes * female human w. leather armour [HFB2]
~1PP_AVATARS/SETUP-1PP_AVATARS.TP2~ #0 #6 // 1PP: Avatar fixes * female human w. chain mail [HFB3]
~1PP_AVATARS/SETUP-1PP_AVATARS.TP2~ #0 #7 // 1PP: Avatar fixes * female human cleric w. plate mail [HFC4]
~1PP_AVATARS/SETUP-1PP_AVATARS.TP2~ #0 #8 // 1PP: Avatar fixes * female human fighter w. plate mail [HFF4]
~1PP_AVATARS/SETUP-1PP_AVATARS.TP2~ #0 #9 // 1PP: Avatar fixes * female human unarmoured mage [HFW1]
~1PP_AVATARS/SETUP-1PP_AVATARS.TP2~ #0 #10 // 1PP: Avatar fixes * female human mage w. light robe [HFW2]
~1PP_AVATARS/SETUP-1PP_AVATARS.TP2~ #0 #11 // 1PP: Avatar fixes * fixed halfling progression [IFB1, IFB2, IFB3]
~1PP_AVATARS/SETUP-1PP_AVATARS.TP2~ #0 #12 // 1PP: Avatar fixes * fix frame error on cleric plate [IFC4]
~1PP_AVATARS/SETUP-1PP_AVATARS.TP2~ #0 #13 // 1PP: Avatar fixes * dwarves w. chain mail [DMB3]
~1PP_AVATARS/SETUP-1PP_AVATARS.TP2~ #0 #14 // 1PP: Avatar fixes * male elves w. chain mail [EMB3]
~1PP_AVATARS/SETUP-1PP_AVATARS.TP2~ #0 #15 // 1PP: Avatar fixes * male human w. leather armour [HMB2]
~1PP_AVATARS/SETUP-1PP_AVATARS.TP2~ #0 #16 // 1PP: Avatar fixes * male human w. chain mail [HMB3]
~1PP_FEMALE_DWARVES/SETUP-1PP_FEMALE_DWARVES.TP2~ #0 #0 // Separate Avatars for Female Dwarves -> Separate Avatars for Female Dwarves - Baldur's Gate II
~1PP_THIEVES_GALORE/SETUP-1PP_THIEVES_GALORE.TP2~ #0 #3 // 1ppv3: Improved Improved Galactygon's Avatar Switching
~SETUP-REFINEMENTS.TP2~ #3 #10 // Ulepszony system zdolnosci wysokopoziomowych
~SETUP-REFINEMENTS.TP2~ #3 #30 // Poprawki zmiany ksztaltu -> Uzdrowienie przy wracaniu do naturalnej formy (Stand.)
~SETUP-REFINEMENTS.TP2~ #3 #40 // Uniwersalne slabsze szaty
~AURORA/SETUP-AURORA.TP2~ #0 #115 // Change store buying prices -> Reduce to 75%: v5
~AURORA/SETUP-AURORA.TP2~ #0 #170 // Change store selling prices -> Increase by 125%: v5
~AURORA/SETUP-AURORA.TP2~ #0 #215 // Change gem and jewelry prices -> Reduce to 67% (recommended): v5
~AURORA/SETUP-AURORA.TP2~ #0 #247 // Change quest gold rewards -> Reduce to 50%: v5
~AURORA/SETUP-AURORA.TP2~ #0 #420 // Realistic random treasures -> Both 1 and 2 (no treasures lost): v5
~AURORA/SETUP-AURORA.TP2~ #0 #470 // Change creature gold carried -> Reduce to 50% (recommended): v5
~P5TWEAKS/SETUP-P5TWEAKS.TP2~ #0 #10 // Drop Items on Frozen Death: v5.1
~P5TWEAKS/SETUP-P5TWEAKS.TP2~ #0 #20 // Drop Items on Disintegration: v5.1
~P5TWEAKS/SETUP-P5TWEAKS.TP2~ #0 #30 // Drop Items on Imprisonment: v5.1
~P5TWEAKS/SETUP-P5TWEAKS.TP2~ #0 #40 // Drop Items on Petrification: v5.1
~P5TWEAKS/SETUP-P5TWEAKS.TP2~ #0 #50 // Restore SoA Background Music for Promenade Cutscene: v5.1
~SETUP-NSCPORTRAITS.TP2~ #0 #0 // Portraits for BG1(BGT): v1.7
~SETUP-NSCPORTRAITS.TP2~ #0 #1 // Portraits for BG2 and ToB: v1.7
~SETUP-NSCPORTRAITS.TP2~ #0 #10 // Portraits for Dark Side of the Sword Coast: v1.7
~SETUP-NSCPORTRAITS.TP2~ #0 #305 // Portraits for Lure of the Sirines Call: v1.7
~SETUP-NSCPORTRAITS.TP2~ #0 #310 // Portraits for Grey Clan Episode I: v1.7
~SETUP-NSCPORTRAITS.TP2~ #0 #1000 // Portraits for The Darkest Day: v1.7
~SETUP-NSCPORTRAITS.TP2~ #0 #1001 // Alternate NPC-Portraits for The Darkest Day: v1.7
~SETUP-NSCPORTRAITS.TP2~ #0 #1310 // Portraits for Assassinations: v1.7
~SETUP-NSCPORTRAITS.TP2~ #0 #1320 // Portraits for Dungeon Crawl: v1.7
~SETUP-NSCPORTRAITS.TP2~ #0 #5000 // Alternate Female Character-Creation Portraits: v1.7
~SETUP-NSCPORTRAITS.TP2~ #0 #5010 // Alternate Male Character-Creation Potraits: v1.7
~CONTAIN/SETUP-CONTAIN.TP2~ #0 #10 // Unique Containers -> Unique icons and names: v3
~SETUP-LIGHTMAPS.TP2~ #1 #0 // Corrected lightmaps for BG TuTu/BGT/Baldur's Gate
~INFINITYANIMATIONS/SETUP-INFINITYANIMATIONS.TP2~ #0 #0 // Infinity Animations: v5
~INFINITYANIMATIONS/SETUP-INFINITYANIMATIONS.TP2~ #0 #25 // Humanoid Animation Fixes: v5
~INFINITYANIMATIONS/SETUP-INFINITYANIMATIONS.TP2~ #0 #50 // Distinctive Genies: v5
~INFINITYANIMATIONS/SETUP-INFINITYANIMATIONS.TP2~ #0 #100 // Distinctive Fiends: v5
~INFINITYANIMATIONS/SETUP-INFINITYANIMATIONS.TP2~ #0 #150 // Pit Fiends -> All get the NWN animation: v5
~INFINITYANIMATIONS/SETUP-INFINITYANIMATIONS.TP2~ #0 #210 // Cambion/Isair Animation -> All cambions: v5
~INFINITYANIMATIONS/SETUP-INFINITYANIMATIONS.TP2~ #0 #260 // Alu-Fiend/Madae Animation -> All alu-fiends: v5
~INFINITYANIMATIONS/SETUP-INFINITYANIMATIONS.TP2~ #0 #400 // Distinctive Undead: v5
~INFINITYANIMATIONS/SETUP-INFINITYANIMATIONS.TP2~ #0 #410 // Skeleton Warriors -> Barrow Wight animation: v5
~INFINITYANIMATIONS/SETUP-INFINITYANIMATIONS.TP2~ #0 #450 // Seer Animation -> Some beggars and slaves: v5
~INFINITYANIMATIONS/SETUP-INFINITYANIMATIONS.TP2~ #0 #490 // Svirfneblin Animations -> Animations and sounds: v5
~INFINITYANIMATIONS/SETUP-INFINITYANIMATIONS.TP2~ #0 #500 // More Base Animations: v5
~INFINITYANIMATIONS/SETUP-INFINITYANIMATIONS.TP2~ #0 #550 // More Icewind Dale Animations: v5
~INFINITYANIMATIONS/SETUP-INFINITYANIMATIONS.TP2~ #0 #600 // More Icewind Dale II Animations: v5
~INFINITYANIMATIONS/SETUP-INFINITYANIMATIONS.TP2~ #0 #650 // More Neverwinter Nights Animations: v5
~INFINITYANIMATIONS/SETUP-INFINITYANIMATIONS.TP2~ #0 #710 // More Planescape: Torment Animations -> 25% of relevant non-joinables: v5
~INFINITYANIMATIONS/SETUP-INFINITYANIMATIONS.TP2~ #0 #7000 // Moinesse's Avatars for IA -> 25% of relevant non-joinables: v5
~INFINITYANIMATIONS/SETUP-INFINITYANIMATIONS.TP2~ #0 #9000 // Fix Areas -> Creature References: v5
~SETUP-XPMOD.TP2~ #1 #4 // Redukcja PD za pokonanie wrogow -> Zredukowac do 10%: v6 BWP Fix
~SETUP-XPMOD.TP2~ #1 #15 // Redukcja PD za wykonane zadania -> Zredukowac do 10%: v6 BWP Fix
~SETUP-BP-BALANCER.TP2~ #0 #4 // XP for Spell Learning -> None (Original BG1, recommended... hehehe...)
~SETUP-BP-BALANCER.TP2~ #0 #7 // XP for Disarming Traps -> At 10% from your current configuration
~SETUP-BP-BALANCER.TP2~ #0 #12 // XP for Pick Pocket -> At 10% from your current configuration
~SETUP-BP-BALANCER.TP2~ #0 #16 // Installing files needed for the components of the group "Balancing XP and items of several mods"
~SETUP-BP-BALANCER.TP2~ #0 #17 // Restore original BG1 creatures' XP and items -> Keep custom items from other Mods
~SETUP-BP-BALANCER.TP2~ #0 #21 // Item and XP Balancing for 'Dark Side of the Sword Coast (v2.15)' -> Also randomly remove SOME overpowered custom items (will not affect quest relevanted items)
~SETUP-BP-BALANCER.TP2~ #0 #31 // Item and XP Balancing for 'DrizztSaga (v1.0)' -> Also remove ALL overpowered custom items (will not affect quest relevanted items)
~VECNA/SETUP-VECNA.TP2~ #0 #0 // Vecna Artifacts: v12
~SETUP-BP-BGT-WORLDMAP.TP2~ #3 #0 // Rozszerzona mapa swiata dla Baldur's Gate - wlacznie z kolorowymi ikonami miejsc dla Baldur's Gate: v8.01
~SETUP-BP-BGT-WORLDMAP.TP2~ #3 #1 // Mapa swiata dla Tronu Bhaala -> Uzyj nowej mapy dla Tronu Bhaala: v8.01
~LEVEL1NPCS/LEVEL1NPCS.TP2~ #1 #0 // 1-poziomowi NPC, autorstwa Nythrun: Wykryj przylaczalne postacie (wymagane dla pozostalych komponentow): v1.3
~LEVEL1NPCS/LEVEL1NPCS.TP2~ #1 #3 // Zmniejszenie roznic w doswiadczeniu miedzy graczem a postaciami przylaczalnymi.: v1.3
~SETUP-BGTMUSIC.TP2~ #6 #2 // Baldur's Gate Trylogia - Muzyka -> Peˆna muzyka Baldur's Gate/Cienie Amn/Tron Bhaala (OSTRZE½ENIE: modyfikuje BGMain.exe)
~WIDESCREEN/WIDESCREEN.TP2~ #0 #0 // Widescreen Mod -> for the original Infinity Engine (CHOOSE THIS!): Widescreen Mod v3.01
~CREFIXER/SETUP-CREFIXER.TP2~ #0 #0 // Creature Slot Fixer: v2
~GENERALIZED_BIFFING/GENERALIZED_BIFFING.TP2~ #0 #0 // Generalized Biffing: v2.1

Zmiany w późniejszym czasie:
- aktualizacja ToBeX do wersji 0021,
- doinstalowanie Fishing for Trouble (wersja 1.0),
- doinstalowanie NEJ2 (wersja 6.9.4),
- dokończenie Icewind Dale wraz z dodatkami na podstawie IcewindTUTU,
- doinstalowanie Pieśni Władającej,
- zainstalowanie w-gui (wersja 0.5) wraz z upgradem widescreena do wersji 3.05 i powiększeniem czcionki w głównym oknie gry w oparciu o moda Bigger Fonts for Baldur's Gate II.
- inne poprawki usuwające błędy i nieścisłości, poprawiające kompatybilność, wprowadzające zmiany według mojego uznania.

Wskazówki dotyczące instalacji:

1) Cała modyfikacja została spakowana 7zipem i podzielona na 6 części. Rozmiar 8,06 GB.
2) Po ściągnięciu (linki w załączonym pliku WoBG.zip) należy wypakować modyfikację i skopiować plik setup-WoBG.exe oraz katalog setup-WoBG do katalogu z grą Baldur's Gate II.
3) Gra Baldur's Gate II powinna być w pełnej niezmodowanej polskiej wersji z dodatkiem Tron Bhaala.
4) Instalację rozpoczyna się poprzez uruchomienie pliku setup-WoBG.exe.
Instalacja powinna być przeprowadzona z konta z uprawnieniami administracyjnymi. W przypadku, jeśli używamy konta z ograniczeniami, wcześniej trzeba nadać sobie uprawnienia do zapisu i modyfikacji katalogu z grą, ewentualnie pełną kontrolę dla konta, z którego będzie się przeprowadzać instalację. Tak samo będzie z instalowaniem patchy.
5) Ponieważ modyfikacja zawiera w sobie gry Baldur's Gate, Baldur's Gate II i Icewind Dale instalacja wymaga aby byłe one wszystkie zainstalowane.
6) W przypadku braku, którejś z powyższych gier instalator nie przeprowadzi instalacji modyfikacji. Poinformuje jedynie, której gry brakuje.
7) Po zainstalowaniu brakującej gry należy ponownie uruchomić plik setup-WobG.exe.
8) Jeśli wszystkie warunki zostaną spełnione rozpocznie się proces instalacji.
9) W czasie instalacji padnie pytanie w jakiej rozdzielczości chcemy grać. Domyślnie jest to 1024 na 768. Jeśli ktoś używa starszego komputera najlepiej pozostawić domyślną.
10) W późniejszym czasie rozdzielczość gry można zmienić za pomocą menu.
11) Po zainstalowaniu gry wymagane jest pobranie patcha (aktualnie patcha nie ma). Wypakować i skopiować do katalogu z wcześniej zainstalowaną modyfikacją. Uruchomić za pomocą pliku setup-WoBG-patch.exe lub najlepiej skorzystać z zawartej w menu opcji służącej do aktualizowania gry.


Poniżej link do patcha tylko dla osób, które posiadają grę w wersji od 1.10 do 1.18 instalowaną za pomocą 12 częściowego instalatora.
http://www.4shared.com/ar...G-patch119.html

Numerem się proszę nie sugerować, patch zawiera w sobie wszystkie wcześniejsze.
1.01. Kolejne modyfikacje w zakresie poprawienia spójności pomiędzy modem DrizztSaga i RoT. Teraz Drizzt i Wulfgar nie powinni już być maszynkami do mielenia wszystkiego.
1.02. Aktualizacja w-gui z wersji 0.5 do wersji 0.6.
1.03. Aktualizacja ToBeX z wersji 0021 do wersji 0022.
1.04. Przystosowanie patcha do wygodnej możliwości poprawiania tekstu gry (przynajmniej wygodnej dla mnie) i na razie trochę korekt w SoBH i NTotSC.
1.05. Trochę poprawek.
1.06. Korekta tekstu SoBH, DrizztSaga, trochę w NTotSC, poprawki w modzie DrizztSaga oraz w początkowej części Icewind Dale, gra nie ulega zakończeniu po śmierci głównego bohatera.
1.07. ToBeX w wersji 0023, poprawki do części Icewind Dale (jeszcze została mi do przetestowania ostatnia część na Morzu Ruchomego Lodu) oraz w katalogu dodatki pojawi się mod, który pozwoli zwiększyć ilość zdobywanych punktów doświadczenia, zamiast bazowych 10% jak do tej pory. Więcej informacji w pliku readme po zainstalowaniu patcha.
1.08. Całe Icewind Dale powinno dać się już przejść bez żadnych problemów.
1.09. Upgrade Fishing for Trouble do wersji 1.5 oraz Vecny do wersji 23. Rozmiar patcha znacznie wzrósł z powodu wymiany sporej ilości plików w Vecnie. Oba mody po zmianach wymagają jeszcze przetestowania.
1.10. Stworzony nowy poprawiony instalator. Zawiera w sobie już wszystkie powyższe patche. Dodatkowo zredukowano ceny przedmiotów.
1.11. Domyślne ustawienie w TobEx opcji Externalise Mage Spells Cap na 0, powodującej problem z wyborem czarów u czarownika i maga; czary kapłańskie wprowadzone przez Icewind Dale są już dostępne dla kapłanów i druidów; dodatkowo przeniosłem na silnik BGII trochę czarów z Icewind Dale II, tych których wcześniej nie widziałem w żadnych modach, będą dostępne również z książki kapłańskiej, w przypadku czarów maga czarownik będzie miał je dostępne normalnie przy awansie, pozostali magowie muszą znaleźć zwoje, co na chwilę obecną będzie bardzo trudne; spolonizowałem prawie do końca mod item revision (brakuje jeszcze tylko polskiej wersji przedmiotów masterwork), tak że już zdecydowana większość przedmiotów posiada opis w języku polskim; w związku z tym, że od czasu do czasu coś zmieniam w plikach worldmap, od tej pory patche w takich wypadkach będą aktualizować mapę świata zawartą w sejwach gry.
1.12. Przedmioty masterwork z item revision są po polsku jako bronie +1; modyfikacja czarów czarodzieja z poziomu 1-5 dodawanych przez mody a nieobjętych poprawkami ze spell revision (były zwykle przegięte albo nie działały zgodnie z opisem); dodanie moda Stone of Avaskar.
1.13. Modyfikacja czarów czarodzieja z poziomów 6 i 7, dodanie rozdzielczości 1920 na 1080, programik do raportowania błędów (więcej informacji w readme), proste menu wywoływane przy uruchomieniu gry http://www.4shared.com/photo/qpeYKAXr/menu.html
1.14. Upgrade TobEx do wersji 0024; modyfikacja czarów kapłana z poziomów 1-3; dodanie Avi Maya NPC v.6; dodanie moda Ruad Ro'fhessa v.27; dodanie możliwości wybierania dowolnej rozdzielczości dzięki zmodyfikowanemu widescreenowi.
1.15. Upgrade Stone Of Avaskar do wersji 1.8. Poprawki opcji aktualizacyjnych. Poprawki do raportowania błędów. Umożliwienie zmian cen przedmiotów. Patche aktualizując grę w wersji od 1.15 wzwyż będą rozpoznawać, że zmieniono zdobywane doświadczenie i ceny. Po zaktualizowaniu gry patch przywróci ustawienia gracza. Dostosowanie wszystkich sklepów do opcji Item Recharge Mod=1 z TobEx oraz skonwertowanie w związku z tym wszystkich sejwów. Przywrócono uzależnienie cen od reputacji drużyny jak w oryginalnej grze.
1.16. Dodanie BG1 NPC Project v.20 (PL).
1.17. Dodano możliwość wyboru mniejszej czcionki w oknie dialogowym dla osób grających na niskich rozdzielczościach. Poprawki błędów zgłaszanych przez osoby grające.
1.18. Poprawki znalezionych błędów.
1.19. Upgrade 1PP do wersji 4.1.0; kolejne modyfikacje czarów czarodzieja; poprawki znalezionych błędów; od patcha 1.19 opcje aktualizacyjne gry współpracują z serwerem Children of Bhaal; powstał poprawiony instalator WoBG zawierający w sobie patcha w wersji 1.19, w czasie instalacji będzie sprawdzał dostępność nowszego patcha.

Uwaga:
Osoby, które grają w wersję od 1.10 do 1.18 nie muszą ściągać ponownie całego instalatora. Wystarczy tylko zainstalować patcha 1.19.

W razie problemów z instalacją, problem ewentualnie może wynikać z powodu programów antywirusowych, więc jeśli ktoś natknie się na kłopoty w czasie instalacji, to zostaje spróbować wyłączyć program antywirusowy.

Jeśli ktoś ma problemy z rozpakowanie instalatora, to poniżej jest link do programiku, który rozpakuje instalator. Trzeba go wrzucić do katalogu, w którym jest wszystkie 6 części instalatora i uruchomić:
http://athkatla.cob-bg.pl/download.php?id=2088

Instalacja powinna zakończyć się uruchomieniem menu gry. Gdyby z jakiegoś powodu na zakończenie instalacji menu nie pojawiło się i nie dało się go wywołać poprzez uruchomienie programu "world of baldur's gate.exe" to w plikach instalatora w katalogu setup-WoBG\WoBG-patch\setup-WoBG-patch\! jest nowsza wersja pliku "world of baldur's gate.exe". Trzeba nim zastąpić ten w głównym katalogu gry lub ewentualnie na wszelki wypadek przeinstalować patcha 1.19. Cały patch jest w katalogu WoBG-patch. Zawartość tego katalogu należy przerzucić do głownego katalogu gry i uruchomić exeka.

Świat gry jest tak ogromny, że nie byłem w stanie wszystkiego przetestować. Ktoś, kto zdecyduje się na zainstalowanie modyfikacji musi być świadomy, że na pewno natknie się na błędy.
W przypadku wykrycia błędu można opisać go na forum cob, w tym wątku albo najlepiej przesłać do mnie na e-maila sejwa z gry z opisem sytuacji. Adres do mnie od czasu do czasu pojawi się w tipsach pojawiających się przy przechodzeniu między lokacjami czy wczytywaniu i zapisywaniu gry.
Jeśli będę miał czas i wiedzę jak dokonać poprawki to postaram się ją zrobić.

Parę słów o opcji multiplayer:
Nie interesowałem się dotąd tym. Nigdy nie grałem w multi i raczej nie przewiduję tego, jednak sprawdziłem czy gra łączy się w sieci lokalnej. Wygląda na to, że wszystko z tym jest w porządku.
Jedyny mankament to to, że w-gui nie przerabia elementów związanych z grą sieciową, ale jakoś strasznie źle to nie wygląda.

Zanim ktoś zacznie to ściągać, niech dobrze przeczyta to, co napisałem we wszystkich trzech postach, modyfikacja wciąż jest w fazie testów i pewnie nigdy poza nią nie wyjdzie.
Narzuca z góry pewne elementy, których łatwo ot tak po prostu się nie zmieni. Nie daje takich możliwości jak BWP. Jednak do jej zainstalowania nie trzeba mieć żadnego pojęcia o modach i zasadach ich instalowania.

Sporo informacji na temat World of Baldur's Gate można też znaleźć na stronie:
http://baldur.cob-bg.pl/T...ldurs_Gate?pg=5

Linki do pobrania znajdują się poniżej w pkt. 1 instrukcji instalacji:

http://baldur.cob-bg.pl/T...ldurs_Gate?pg=3
Ostatnio zmieniony przez dradiel 2012-10-14, 09:35, w całości zmieniany 49 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
nowyU, psychozof
nowyU

Posty: 286
Podziękowania: 19/136
Wysłany: 2011-12-27, 23:04   

Kawał dobrej roboty. Możliwe że dzieki Tobie uda mi się zaoszczedzić sporo mojego czasu (ktorego ostatnio nie mam za wiele).
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Brujah

Posty: 1
Podziękował 2 razy
Wysłany: 2012-03-06, 16:31   

Jest szansa ,że będzie to można ściągnąć z innego serwera gdzie nie będzie wymagane posiadanie konta?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Przyjaciel Klanu

Posty: 1440
Podziękowania: 611/81
Wysłany: 2012-03-06, 17:23   

Hm, o ile sobie przypominam, to nie trzeba się rejestrować, żeby ściągnąć modyfikację, chyba że ostatnio się coś zmieniło i mi to umknęło. Poza tym rejestracja trwa chwilę i jest darmowa. Tutaj też, żeby napisać posta musiałeś się zarejestrować.
Zresztą instalator modyfikacji zajmuje 8 GB, więc z tego powodu nie mam możliwości wrzucenia tego gdzieś indziej za darmo.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
cana123

Posty: 55
Podziękował 6 razy
Wysłany: 2012-06-02, 09:07   

niestety pliki uszkodzone :(
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Przyjaciel Klanu

Posty: 1440
Podziękowania: 611/81
Wysłany: 2012-06-02, 12:31   

Ściągnąłeś wszystkie 12 plików? Bo ze statystyk wynika, że część 12 nie była pobierana, a za to pierwsza jest pobrana dwukrotnie.

W jaki sposób próbujesz wypakować te pliki?
Trzeba użyć managera 7-zipa i prawym na plik z rozszerzeniem 001.



Edit:

Wszystkie pliki ściągnąłem i wszystkie są w porządku.
Napisz jaki komunikat Ci wyskoczył? Bo oprócz tego co powyżej napisałem, nic mi do głowy nie przychodzi.
Ostatnio zmieniony przez dradiel 2012-06-02, 12:37, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
cana123
cana123

Posty: 55
Podziękował 6 razy
Wysłany: 2012-06-02, 15:15   

wybacz, moj blad, ostatni part ni esciagnal sie w calosci :) ehh az wstyd sie przyznac ze nie sprawdzilem tylko glowe zawracam :) wlasnie sie wypakowuje wszystko i bede dzialal :)

swoja droga skoro jest poprawiony instalator i nie trzeba sciagnac patcha to moze usun do niego link bo znajac zycie ktos moze nie przeczuytac do konca albo zle cos zrozumiec i sie dale bawic z patchami :) generalnie nie wiem czy bedzie dzialacx czy nie bo dopiero sie instaluje ale WIELKI SZACUNECZEK dla Ciebie za samo podjecie sie czegos takiego. Jak bedziesz kiedys w Kaliszu to stawiam flaszke :mrgreen:


edit:

niestety problem :) wlaczam instalator, pojawia sie komunikat o potrzebnych grach, przechodze dalej i pojawia sie komunikat ze musze miec te dwa bajerki skopiowane do folderu z gra. a mam skopiowane. wypakowalem instalator jeszcze raz i to samo. jakies pomysly?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Przyjaciel Klanu

Posty: 1440
Podziękowania: 611/81
Wysłany: 2012-06-02, 16:08   

Patch jest jak najbardziej potrzebny.
Instalator owszem został poprawiony w stosunku do jego pierwszej wersji.
Obecny patch w wersji 1.11, wprowadza już poprawki do tego nowego poprawionego instalatora, który ma numerek wersji 1.10.

Czyli, należy ściągnąć instalator gry w wersji 1.10, czyli tak jak zrobiłeś, zainstalować ją i dopiero po zainstalowaniu gry ściągnąć patch 1.11 i zainstalować go.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Przyjaciel Klanu

Posty: 1440
Podziękowania: 611/81
Wysłany: 2012-06-02, 16:13   

cana123 napisał/a:
pojawia sie komunikat ze musze miec te dwa bajerki skopiowane do folderu z gra. a mam skopiowane. wypakowalem instalator jeszcze raz i to samo. jakies pomysly?


Masz zainstalowane wszystkie trzy gry?
Jeśli tak, to czy skopiowałeś plik setup-WoBG.exe oraz katalog setup-WoBG do katalogu z grą Baldur's Gate II, czyli tam gdzie wcześniej zainstalowałeś grę, np. na XP 64 bitowym domyślnie C:\Program Files (x86)\Bioware\Baldur's Gate II
Nie bardzo wiem o jakich bajerkach mówisz?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
cana123

Posty: 55
Podziękował 6 razy
Wysłany: 2012-06-02, 16:16   

tak skopiowalem ta gdzie zainstalowalem. a kazda gra w innym folderze czy wszystkie w jednym?:D
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Przyjaciel Klanu

Posty: 1440
Podziękowania: 611/81
Wysłany: 2012-06-02, 16:20   

Nie ma to znaczenia, jeśli, którejś gry nie ma to wyświetli się komunikat.
Jeśli komunikatu o którejś z tych 3 gier brak, to znaczy, że ten punkt masz ok.
Napisz dokładnie treść komunikatu.
A i jaki masz system?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
cana123

Posty: 55
Podziękował 6 razy
Wysłany: 2012-06-02, 16:27   

uwaga! instalator wymaga aby plik blablabla i folder blablabla byly skopiowane do katalogu z gra BG2.

win 7 32
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Przyjaciel Klanu

Posty: 1440
Podziękowania: 611/81
Wysłany: 2012-06-02, 16:45   

http://www.4shared.com/ph...A/untitled.html

Powinno to być skopiowane tak jak na załączonym obrazku.

Komunikat wyświetla się, jeśli instalator nie wykryje w tym samym katalogu plików: baldur.ini, chitin.key, bgmain.exe, dialog.tlk oraz katalogu setup-WoBG
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
cana123
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group