Poprzedni temat «» Następny temat
Tworzenie postaci
Autor Wiadomość
Ascaephel
Zasłużony


Wiek: 36
Posty: 904
Podziękowania: 9/8
Skąd: Sejny
Wysłany: 2004-12-20, 01:29   Tworzenie postaci

Zastanawiam sie jakie postacie tworzycie. Ja przeważnie daję na max. zręczność i dużo w szczęście ładuję. W wyborze perków jadę na krytyki. A potem snajperka, po 24 poziomie mam same trafienia krytyczne, wzmocnione przez wybór odpowiednich perków. Charyzmę daję małą, ale okularki + perki + "wszczepy" i mam wszystkie potrzebne NPC :) Siła jest dla mnie mało istotna, w końcu APA można dość szybko zdobyć (jak się wie gdzie szukać ;) ) No i jeszcze percepcja - ważna dla snajpera... wytrzymałość olewam raczej, na promieniowanie są sposoby :)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Kinski 
Dziecię Bhaala
Zajebójca

Wiek: 39
Posty: 1355
Podziękowano 78 razy
Skąd: Białoruś
Wysłany: 2004-12-21, 00:20   

Szczęście nie jest aż tak ważne dla snajpera, z odpowiednimi perkami (Strzelec wyborowy?) i tak będziemy mieli wszystkie trafienia krytyczne (no, prawie wszystkie), nie warto dawać punktów w szczęście, są lepsze perki niż Trafienie krytyczne (właśnie ze Strzelcem i tak będziemy walić krytyki), te 5 % za perka to trochę mało.
Postaci można zrobić wiele i różnych, jednak nie ma co się oszukiwać, mimo rozwiniętej fabuły, F to gra, w której trzeba dobrze posługiwać się bronią, choć i pacyfistą można przejść do końca...
Podtawą postaci jest Zdolniacha, to rzecz oczywista, każdy zaczyna z tym traitem grę, w zależności od tego czy to jest F2 czy FT biorę odpowiednio albo Krwawa miazga albo Szybkostrzelność, w F2 można zrobić snajpera z Szybkstrzelnością (tracimy mierzone strzały), po którymś levelu bierzemy odpowiedni perk i tak walimy krytyki. Chociaż ja wolę mierzony strzał, potem biorę Szybki palec i 2x Człowiek czynu i mogę walnąć 2 mierzone z Gaussa (starczy), albo 3 mierzone z Pistoletu pulsacyjnego – ze skutkiem 1 strzał=1 zgon. W FT nie ma miejsca na mierzony strzał, po zdobyciu Browninga rozwalamy wszystko aż miło, potem Laser Getlinga i jest jeszcze ciekawiej.
Nie ma większego sensu dawać więcej punktów w siłę niż 6, APA i tak da nam 10 pkt, do tego możemy podwyższyć sobie modułem, 5 pkt. w zupełności starczy. Percepcja oe być na 8 pkt. Odpowiedni perk i moduł, i tak będziemy mieli 10 pkt. przy strzałach z odległości. Wytrzymałość można ograniczyć, chociaż warto mieć jej z 6-7 punktów przynajmniej, Inteligencja , u mnie wynosi 9 punktów, można łatwo podwyższyć Mentatsami, a potem i modułem i mamy 10 pkt. Charyzma, olewka, bo i tak grę przechodzę zawsze sam, na ogół po wszczepieniu implantów mam 1 pkt., hehe. Oczywiście zręczność na maksa, 10 punktów obowiązkowo.
Na ogół jeżdżę z jakąś snajperką w jednej łapie, i energetyczną/ciężką (karabin pulsacyjny YK/Bozaaaaaar), jak ktoś podejdzie za blisko, a rzadko się to zdarza, to go częstuję Bozarem.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Knife
[Usunięty]

Wysłany: 2004-12-30, 13:54   

ja ustawiam wszystko na good, potem pozostałe(chyba 2 czy 3) ładuję w INT i CHA(łatwiej zdobyć shotguna na początku gry).
Aż dziwne, bo zazwyczaj uwielbiałem grać wojownikiem(pierwszy raz napakowałem w siłę a obniżyłem do min. inteligencję. grać się nie dało...
Cześć, Jamelia! - ung... huuuh!)
Że Jamelia? tak tak, gram kobiałką. zawsze i wszędzie...
i jak na razie gra mi się dobrze.
Inna rzecz, że niedawno zacząłem :D
Po poziomach ładuję w Ability i Endurance.
no i perki - small guns, lockpick i speech
I te "dwa cosie" - bloody mess i skilled.
I tak stworzona dziewiętnastolatka jest jak na razie cool.
 
 
Leoncoeur 
Bibliotekarz


Wiek: 39
Posty: 783
Podziękowania: 37/30
Skąd: Praga
Wysłany: 2004-12-30, 14:39   

Knife napisał/a:
I tak stworzona dziewiętnastolatka jest jak na razie cool.
to moze umowisz ja z moim bohaterem? jest gdzies niedaleko Vault City.
moze kolacyjka w reaktorze ghuli :twisted:

zawsze sile wale max 5
priorytety to intelekt, percepcja i charyzma
reszta na minimum...

perki: gifted i cos jeszcze
szybkostrzelnosci nie biore bo lubie pomierzyc sobie.
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Knife
[Usunięty]

Wysłany: 2004-12-31, 11:47   

Kurka, ja tu mam taki z deczka innotematowy problem, ale że owego tematu założyć nie mogę, pytam się tutaj - mam pluskwę od tego sklepikarza w drugim sektorze Junkyard. i dyktafon. i gdzie tę pluskwę mam założyć, ę? wlazłem mu do pokoju - nigdzie. na biurku u Gizmo - nigdzie. hm. ale teraz mi taki pomysł do łba wleciał - może tę pluskwę trza mieć przy sobie, włączyć dyktafon, porozmawiać z Gizmo i wrócić do tego... Killwatera, Drinkwatera, Killswaineya jakoś mu tam tak było... hm. nic to. idę sprawdzić.
 
 
Thishen
Zasłużony


Wiek: 32
Posty: 424
Podziękowania: 1/5
Skąd: Piernikowo
Wysłany: 2004-12-31, 15:56   

No rzeczywiscie trohce offtopowo, ale co tam.
Pluskwa - okradasz Gizma i zamiast mu zabrac ekwipunek (chociaz mozesz to zrobic, nikt ci nie broni) podkladasz mu pluskwe. Potem idziesz do Kiliana (burmistrz sklepikarz) i juz :). Z dyktafonem jest troche inaczej - prowadzisz z nim rozmowe tak, zeby zlecil ci zabojstwo Kiliana (na poczatku teoretyzujesz ze to on zlecil zabojstwo, potem teoretyzujesz ze on kogos poszukuje itd, az w koncu on ci zleci zabojstwo). I potem idziesz do Kiliana. Na deser mozesz pomoc mu i wykonczyc grubasa :)) A czy wlaczyc dyktafon trzeba to juz nie pamietam, ale prawdopodobnie tak.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Leoncoeur 
Bibliotekarz


Wiek: 39
Posty: 783
Podziękowania: 37/30
Skąd: Praga
Wysłany: 2004-12-31, 16:09   

Thishen napisał/a:
ale prawdopodobnie tak.

nie
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Knife
[Usunięty]

Wysłany: 2004-12-31, 19:51   

Ciutes za późno. zabiłem Gizma, Izo nic mi nie zrobił, obstawa też nie, wychodze normalnie, Kilian mówi, żebym się spotkał z... Larsem, czy jakoś, wchodzę mu do magazynu, biorę wszystko i juuuu! tera łażę z karawanami, zdobywam niewiele capsów i troche expa za Raidersów. i mam kolejny problem - jak załatwić wraz z szeryfem tego... kurtka, ja to nigdy nie mam pamięci do imion - Darika, Dendrika, Derkia, tego kogoś, kto zleca mi zabicie dwóch kupców, faceta i jego żony. no to ja do szeryfa, i lu, zgłaszam przestępstwo, on do mnie czy jestem gotów mu pomóc - nie :P kupiłem Metal Armor, uzbroiłem się w shotguna i smg no i lu. ten Darik cośtam... rzuca nożem, moja tura. mogę strzelić serią w tego Dakogoś, ale to właściwie nie działa. po lewej stoi taka baba co puka mi w łeb, to padam na pysk od razu(z 42 HP robi mi się dwadzieścia pare), wstaję, dostaję w łeb z młotka i to by było na tyle. chociaż Dogmeat mi nieźle pomaga(zdążył wykończyć Darika... no.) ale nie daję rady go pokonać, no żesz kurdesz...
 
 
Leoncoeur 
Bibliotekarz


Wiek: 39
Posty: 783
Podziękowania: 37/30
Skąd: Praga
Wysłany: 2004-12-31, 19:54   

sliczna opowiesc...
to z pamietnika Twojego bohatera?

a moze to konkurs noworoczny - odpowiedz na pytanie "co to ma wspolnego z tematem?"

jakies nagrody dla zwyciezcow?
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Knife
[Usunięty]

Wysłany: 2004-12-31, 21:27   

Co ma wspólnego...? eem... no, teges tamten tego ten... czekaj. trochę ma! Patrz. stworzyłem postać, nie? no właśnie. no i stworzyłem tą postać i teraz nią gram. a skoro gram - to mam problemy. ale problemy postacią, co to ja ją stworzyłem - więc cośtam jednak ma... :P

Mimo wszystko - jest odzielna komnata dla Fallouta, wiec spokojnie można zakładać tematy. Załóż więc temat o problemach w F i F2 i tam zadaj swoje pytanie
 
 
Eskel

Wiek: 27
Posty: 37
Skąd: Tam gdzie pod jedną gruszką wysikał się Kościuszko
Wysłany: 2005-02-21, 13:42   

ja sie nigdy nie siłowałem ale siłę miałem ok 7 (póxniej dzięki BOS 8) żeby móc fajne brońtusie ładować do łapy , zawsze jaknajwięcej ładowałem w małe i duże bronie , i w kradzież , później drobna postura i ...coś tam jeszcze. punkty pakuje w percepcje , i zęczność nazywam się MadMax ( hehehehehehehehehe) ik rada dla ... tego co ma problemy z gra (sory , nie mam pamięci do nicków , najp[ierw ukatrup tego kupca i jego obstawę , później weź zaliczkę od dakocośtam , weź kolejne zadanie od tej Hubmafii , zabij Jane , weź zaliczke i leć do psów (sorry - do policji ) , powiedż że Kanocośtam chciało cię zwerbować do zabójstwa jane - i teraz albo ci psy uwierzą albo nioe , musisz próbować. Jak ci uwieżą to uzbruj się za zaliczki o Kano i Dakenocostam i pomórz psom. Sorry za offtop ale o swj postaci napiasłem. :D :D :D :D :) :) :) :)
_________________
Minsc was poprowadzi i z wrogiem sobie poradzi!!!! Boo zajmie się szczegółami!!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
PIOTROSLAV


Wiek: 34
Posty: 112
Wysłany: 2005-03-14, 09:01   

Ja w dwójke nie grałem dużo... do połowy napewno nie doszedłem... ale w jedynce jak grałem to: 10 AC, 10 Int, dużo Luck i troche siły...

Smalguns, energy guns i speech.

szybkie poziomy jeszcze na poczatku i później wszystko pistoletem wyjmuje... a jak sie zdobedzie coś energicnego to ....
_________________
Elitarna Stara Gwardia COB

"(...)ma swoje zdanie, którego raczej z tego co pamiętam nie zmienia. Kieruje się swoimi zasadami (i kwasami) . Oczywiście człek ze starej gwardii Cobu :P"
sovellis
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Joneleth
Zasłużony
Warchoł


Wiek: 31
Posty: 383
Podziękowania: 6/2
Skąd: Gród Kraka
Wysłany: 2005-07-03, 11:31   

Ja ładuje w zreczność i w inteligencje na maxa, szczęście obniżam do jednego punktu, charyzme mam 4-6 punktów, siła 5, reszta zależy. A z perków początkowych biorę Gifted i Blood Mess 8).

A jeżeli ktoś lubi wyzwania i chce się trochę zabawić grając w Fallouty (oba), proponuję stworzyć postać z inteligencją równą 1 :D. Teksty takie jak: "Taak... Ja walić konik i błeeee" miażdżą :D. Mówie wam, będziecie mieli niezapomniane wrażenia :D.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Thishen
Zasłużony


Wiek: 32
Posty: 424
Podziękowania: 1/5
Skąd: Piernikowo
Wysłany: 2005-07-03, 23:02   

A da sie przejsc na it 1? Slyszalem ze sie nie da, jakiegos dialogu nie mozna zrobic ;)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Joneleth
Zasłużony
Warchoł


Wiek: 31
Posty: 383
Podziękowania: 6/2
Skąd: Gród Kraka
Wysłany: 2005-07-03, 23:39   

Da się. Sprawdzone na własnej skórze :D.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group