Poprzedni temat «» Następny temat
Larsha NPC - pytania i porady
Autor Wiadomość
Gość

Wysłany: 2008-05-04, 16:24   

Ciekawa postać, ale moim zdaniem Larsha jest trochę przepakowana. Miałem ją w drużynie bardzo krótko. Dla mnie ten łuk jest bezużyteczny, wręcz szkodliwy za sprawą petryfikacji. Nie dość, że za szybko zabija wrogów, to jeszcze z łupu nici.
 
 
Vinci
Zasłużony


Posty: 2519
Podziękowania: 254/54
Wysłany: 2008-05-04, 19:52   

W nowszej wersji łuk jest osłabiony, a efekt petryfikacji można łatwo ominąć wyłączając "krwawą łaźnie" wtedy cały sprzęt zostaje nietknięty ;)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Gawith 
Przyjaciel Klanu


Wiek: 31
Posty: 867
Podziękowania: 29/28
Wysłany: 2008-05-05, 20:28   

A jak ktoś ma mordercze zapędy i lubi oglądać rozbryzgującą się krew? Myślisz, że spodoba mu się ten pomysł?! Hę?!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Aeremar 
Szalony Berserker


Wiek: 28
Posty: 400
Podziękowania: 3/14
Wysłany: 2008-05-06, 08:25   

Poza tym zamiana w kamień pozwala łatwo pozbyć się przeciwnika, ale nie dostajesz ekwipunku. Coś za coś, gdyby było inaczej byłoby zbyt łatwo.
_________________
Chuck Norris nie zmienia się w zabójce - to by go tylko osłabiło.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Alvarez 
Zasłużony

Posty: 1949
Podziękowania: 253/73
Wysłany: 2009-01-20, 09:10   

Czy KP Larschy polepsza się wtaz z rozwojem? Podczas drugiej misji w Soubar (zle pewnie było to już wcześniej) zauważyłem że bazowa klasa pancerza wynosi -15 !?
Jeśli nie to ile powinna wynosić (najwyżej zmienię w SK). I jeszcze jedno, jaki jest kod na tą obręcz którą Larscha ma na głowie :D (w Soubar trzeba było włorzyć wszystkie przedmioty do torby przechowywania, ale tego krążka nie można było zdjąć, a jako rotmistrz gdy odzyskałem już swój ekwipunek to Larscha miała pustke na głowie :D)?
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
GhoaTron

Posty: 14
Podziękowania: 1/3
Skąd: z lasu
Wysłany: 2009-01-20, 10:27   

Mhy... wybrałeś chyba zły temat. Sam kod nic nie da gdyż prawdopodobnie jest to przedmiot nieupuszczany. Przywołując go kodem nie będziesz mógł go założyć jej na głowę. Załóż tę obręcz poprzez SK

Przeniesione do odpowiedniejszego tematu - choć różnice między nimi są niewielkie - L'f
_________________
No Time To Cry.....
Ostatnio zmieniony przez L`f 2009-01-20, 15:32, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Alvarez 
Zasłużony

Posty: 1949
Podziękowania: 253/73
Wysłany: 2009-01-20, 15:37   

Tak też zrobiłem i KP dzięki temu też wróciło do normy (tj. 6), trochę dziwna ta Larscha że nosi obręcz bez której ma KP lepsze o 20 :D
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Marcin 
Feniks


Wiek: 28
Posty: 93
Podziękowania: 15/3
Wysłany: 2009-01-20, 18:46   

to tak:
To nie jest żadna obręcz tylko diadem.
Już wiem, ze taki bug występuje i w następnej wersji zostanie usunięty.
L'f dzięki za przesunięcie. Muszę chyba zająć się tymi tematami, i poprzyklejać tak, zeby sie od siebie różniły.
_________________
Larsha NPC - Pierwszy polski mod w którym pojawił się romans.
http://wrota.cob.netarteria.pl/dom-driada - o modzie
http://forum.cob.netarteria.pl/viewforum.php?f=126
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Alvarez 
Zasłużony

Posty: 1949
Podziękowania: 253/73
Wysłany: 2009-01-22, 15:59   

Jednak to nie przez brak tej obręczy (sorry: diademu), KP Larschy zmiejsza się o 1 za każdym razem gdy cel ulegnie petryfikacji za sprawą jej łuku. Strasznie mnie to denerwowało, nie miałem ochoty za każdym razem wchodzić do SK i poprawiać więc tymczasowo wymieniłem łuk Larschy na zwykły długi łuk :D
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Soul Reaver
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-06, 13:34   

Spróbowałem tego moda, ale moim zdaniem Larsha jest za słaba jak na drugą postac walczącą, ma słabe statystyki, mało HP. Poza tym driada powinna miec wrodzoną odpornośc na uroki i zaklęcia usypiające, a nie zapewniane przez przedmioty których nie można zdjąc.
Portret Larshy to chyba jakiś fanart albo przerobiony fotos z Władcy Pierścieni, do tego widac tylko profil twarzy, a ten głos driady wyjęty wprost ze standardowego soundsetu, to po prostu masakra. Wiem że to wczesna beta, ale podobny mod Lavy jest dużo bardziej zaawansowany.
I właśnie przy tamtym modzie pozostanę. Nie ma miejsca dla Larshy w mojej ekipie.
 
 
Lava Del'Vortel 
Avatar Sune
Łasiczy Szperacz


Wiek: 30
Posty: 3135
Podziękowania: 215/71
Wysłany: 2009-02-06, 13:44   

Miło mi, że tak piszesz, ale nie można skreślać tak Larshy. Może niedługo będzie nowa wersja... Niektórzy lubią słodkie driady a niektórzy... martwe i szalone truposzki. Tutaj też jest kwestia gustu. Może nas jeszcze zaskoczy Marcin i jego mod.
Tak więc dziękuję :wink: jednak proponuję Ci zagrać mimo wszystko w nową wersję jak będzie. Któż to wie na co wpadnie Martin. :wink:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Soul Reaver
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-07, 09:24   

Może faktycznie przesadzam. W sumie fajny był pierwszy dialog z driadą kiedy zagaduje bohatera na Wzgórzach, coś w w stylu " Cześc jestem Larsha driada i wytłukłam ostatnio armię tanar'ri oblegającą elfickie miasto. Mogę się z wami poszwędac ? OK ? OK ! No i już jest w drużynie ! No i ta armia demonów ! Na 8 poziomie łucznika ! Mocny musi byc ten jej łuk z wiatru, guana i czegoś tam. Ciekawe kto go "przekuł". Po chwili, w trakcie rozmowy z inną driadą Larsha ujawnia swoje zdolności telepatyczne, bo skąd do jasnej wiedziała o Irenicusie skoro podczas pierwszej rozmowy z nią nie było o tym żadnej wzmianki ? Dam modowi szansę jak wyjdzie wersja stabilna (czyli za około 15 lat) a na razie gram bez leśnej duszki :wink:
 
 
L`f 
Uczeń Gonda


Wiek: 28
Posty: 1373
Podziękowania: 290/154
Wysłany: 2009-02-07, 21:15   

Cytat:
Może faktycznie przesadzam.

Zdecydowanie. ;)

Jak sam wspomniałeś - obecna Larsha to v0.3, czyli praktycznie wersja próbna, dodająca npc'tkę z paroma dialogami i zdolnościami, może niedopracowaną merytorycznie, za to w pełni funkcjonalną. Poza tym - był to pierwszy projekt Marcina, a pierwszy projekt zwykle wypada bladawo na tle następnych. ;) Trochę wiary.

Prace nad Larshą v1.0 trwają, z tego co wiem nowa wersja ma zawierać całkiem spory quest, a co do cech fabularnych - poprawione zostaną dialogi i całkiem zmieniona linia jej charakteru. :)
_________________
AshfncaeicaliuheangfkacgakfgegcalgfcalhfcamhlhKi~.!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Lava Del'Vortel 
Avatar Sune
Łasiczy Szperacz


Wiek: 30
Posty: 3135
Podziękowania: 215/71
Wysłany: 2009-02-07, 21:20   

L`f napisał/a:
Poza tym - był to pierwszy projekt Marcina, a pierwszy projekt zwykle wypada bladawo na tle następnych.


Przypomniała mi się moja Skie :P

L`f napisał/a:
Prace nad Larshą v1.0 trwają, z tego co wiem nowa wersja ma zawierać całkiem spory quest, a co do cech fabularnych - poprawione zostaną dialogi i całkiem zmieniona linia jej charakteru. :)


Może przy okazji zmobilizujesz Marcina do pracy, Mkapinski.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Soul Reaver
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-09, 10:01   

Lava Del'Vortel napisał/a:
Może przy okazji zmobilizujesz Marcina do pracy, Mkapinski.

Jeśli surowa krytyka go zmotywuje :wink:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group