Poprzedni temat «» Następny temat
Kagain NPC [Opinie o projekcie]
Autor Wiadomość
Illasera Prędka 

Wiek: 25
Posty: 226
Podziękowania: 2/35
Wysłany: 2011-03-07, 12:43   Kagain NPC [Opinie o projekcie]

Witam,
Wynurzyłem się ostatnio na forum z pomysłem rozszerzenia opcji dialogowych starym dobrym NPC'om z BG1 dodawanym do BG2 przed TDD. Pomysł został zdławiony w zarodku i przerodził się w nieco inny.

Co sądzicie o dodaniu do BG2 niekompatybilnego z TDD (właśnie ze względu na tamtą postać) NPC Kagaina? Ten sam zły krasnal z Kondycją równą 20.

Dwie sprawy a propos tego projektu:
1. Potrzebuję informacji nt. tego pięknisia. Pytanie w tym temacie ( http://athkatla.cob-bg.pl...p?p=89548#89548 ), olejcie moje ewentualne wynurzenia nie na temat.
2. Jeśli podołam podstawowemu kodowaniu, będę i tak potrzebował kogoś kto zajmie się kodowaniem miejsca i akcji. Chcemy przecież by postać odzywała się w pewnych warunkach, a nie tak sobie byle kiedy. Wskazówki zamieszczę na pewno w odpowiednim pliku.

Jest jeszcze jedna opcja: Jeśli projekt się przyjmie - dodam do niego Yeslika, który szczerze nienawidzi się z Kagainem. Przedtem, podobnie jak w przypadku Kagaina, będę potrzebował więcej informacji na jego temat.

Jest też alternatywa: W BG2 brakuje mnicha, nie wiem nic o żadnych modach dodających takiego NPC, wiec jeśli są, oświećcie mnie nt. miedzy innymi ich grywalności, rozwinięcia itd. Mógłbym podjąć się stworzenia bohatera od zera, ale tu zapewne problem byłby ciut większy, wszystko co mogę zrobić to dialogi (może ewentualnie kod do nich, ale bez szaleństw, jw.) i podłożenie głosu pod postać. Napiszcie co Wam bardziej pasuje, od razu mówię, że drugi projekt jest trudniejszy i będę potrzebował pomocy.

Pozdrawiam i zapraszam do komentowania.

+ Moje pomysły co do Kagaina:
Względem Korgana:
1. Znamy go od dawna, Korgan z nami nie pił, Kagain będzie, wyjawi wtedy parę wstrząsających faktów ze swojego życia w tym jeden w ToB.
2. Kagain jest skąpy, parę(naście) banterów na ten temat dodamy.
3. No i wreszcie Kagain polubi się z Korganem. Nawiąże się między nimi pewna rywalizacja, lecz w końcu zaczną się z tego śmiać i przerzucać przekleństwami w jak najbardziej przyjacielski sposób.

Co do interakcji:
Kagain jest złośliwy względem trochę innych postaci, a i inne przypadną mu do gustu. Ma ponadto odrobinę mniej rubaszny dowcip, bardziej się czepia i jest złośliwy w dokładnym tego słowa znaczeniu. W przeciwieństwie do Korgana działać mu będzie na nerwy Imoen, ostro wnerwiać będzie Jaheirę, Anomena okrzyknie hipokrytą, Keldorna zostawi w spokoju, mimo różnicy poglądów tylko jego i Edwina darzyć będzie szacunkiem, i choć świątobliwość inkwizytora powinna działać na niego jak płachta na byka, to będzie odpuszczał mu z uwagi na wiek, ot, taka fanaberia. W gadce nie poradzi sobie tylko z Viconią i Edwinem, Xana (czy istnieje możliwość dodania tych interakcji z udziałem Xana?) i Aerie będzie ustawicznie tępił. Minsca okrzyknie skończonym idiotą i da mu spokój co jakiś tylko czas naśmiewając się z jego zapatrzenia w Boo. Kagain będzie bał się nieco Valen i powie o tym może jakieś dwa razy. Ha'erdalis będzie go wnerwiał swoją poetyckością, nieraz uda, że go nie rozumie i zmusi do wypowiedzenia się wprost.

Kagain rwie się do bitki, zwłaszcza takiej na której może coś więcej w trzosik wpaść np. smoki, których w grze można uniknąć.

Dowiemy się co nieco o przeszłości Kagaina jeśli mamy mocną głowę (wysoka kondycja, przynajmniej 14)+ gramy mężczyzną no po jej poznaniu będziemy mieli pełne prawo go znielubić.

W sumie to tyle na razie. Czekam na Wasze opinie.


Poprzednia treść tematu, ciut nieaktualna, patrz wyżej. Obecna forma:

Witam,

Na wstępie chciałem powiedzieć, że od jakiegoś czasu, powoli zajmuję się pisaniem dialogów do Kagaina na potrzeby BG2 SoA i BG2 ToB. Sądzę, że robienie krasnoludów jest ciekawym zajęciem i może okazać się zabawne dla gracza, co mam nadzieję jakoś uda mi się osiągnąć. Również chciałem przeprosić Zirael za bezczelne skopiowanie jej pomysłu na rozdzielenie tematów, nawet nazwy dałem te same, jakbyście nie zauważyli. Mam nadzieję, że nie masz na to licencji Zirael, bo byłbym ugotowany.

Ale poważnie teraz. W tym temacie zapraszam wszystkich do dyskusji nt. Kagaina jako NPC, poniżej znajduje się parę wypowiedzi z czasu gdy jeszcze wahałem się czy w ogóle się za niego brać, proszę nie sugerować się nimi.

Parę suchych informacji co do planowanego rozwoju projektu.
1. Najpierw chciałbym z Kagaina zrobić zwyczajnego przyłączalnego NPC (info poniżej), ewentualnie korzystającego z unikalnej klasy Krasnoludzkiego Obrońcy (lub czegoś w tym rodzaju). Przede wszystkim postać do SoA, na dzień dzisiejszy prawie brak przewidywanych banterów do ToB.
2. W drugim podejściu dodam mu 1-3 wyjątkowych przedmiotów, poznajemy go w ciekawszych niż w 1. okolicznościach, podpowiem - Korgan konieczny. Baaaardzo nieliczne dodatkowe bantery, jak coś wpadnie to będzie, znaczne rozwinięcie postaci pod kątem ToB.
3. Dodanie kilku zadań pobocznych, stosunkowo wymagających, rozwój ich odbędzie się po zakończeniu wszystkich prac. Zadania te będą nierozerwalnie związane z jego ekwipunkiem lub ewentualnie przeszłością i ekwipunkiem, takie tam Unfinished Bussiness. Zdecydowanie tu będzie więcej pracy nie wiem czy Picollo będzie gotów pomóc i tu :hmm:

Tak czy szpak, zarzucam Wam koncept Kagaina jako postaci, w równoległym temacie o postępie prac suche informacje o (achtung!) postępie prac. Wyznaję zasadę: najpierw piszę, potem programuję i czy to przyjdzie to robić mnie, czy też komuś lepiej obeznanemu, to pisanie zostawiam na początek, nie będzie 50 wersji Beta.

Oto koncept:
Kagain - Wredny, nigdy więcej małomówny, zarozumiały i skąpy krasnolud. Polubi się z Korganem, znielubi Viconię, podziała na nerwy Jaheirze, Edwin choć nie przypadnie mu do gustu to będzie go darzył pewnym "szacunkiem", Xan'a ustawicznie tępi podobnie jak Imoen. Minsca zaszufladkuje jako półgłówka i da mu spokój. Dwie postacie działają na niego jak płachta na byka: Aerie i Anomen. Wespół z Korganem będzie zastraszał wróbla. Napalony na rozwalanie łbów silnym monstrom - komentarze do wielkich walk, nieraz zwrotne. Inteligencja: 15, więc pozwala sobie na kąśliwe uwagi i jest stosunkowo bystry, przycinają go tylko Viconia i Edwin.

Tyle samo EXP co Korgan, 2 biegłości w toporach, 3 w młotach i jedna w stylu walki mieczem i tarczą.
Klasa: Krasnoludzki Obrońca. Jego 20 kondycji zapewnia mu regena 1hp co każde 6 sekund, zapewne jakoś tam ulepszane zdolnościami klasowymi. Zobaczymy jak jeszcze rozwiążę mechanicznie kwestię tej klasy, czy skorzystam z istniejącej czy też nie. Ujawnię natomiast, że już planuję gro specjalnych HLA.

Dodatkowa informacja: Kagain NIE będzie wyposażony w drzewko rozmów inicjowane przez CHARNAME (PID), gdyż byłoby w jego przypadku bez sensu, musiałbym z twardziela i ostrego skurczybyka zrobić jakiegoś dziwnego Xan'a z problemami, czy coś innego co do niego nie pasuje.

Dobra, mam przyjemność ogłosić, że zakończyłem pracę nad nowymi dialogami do Kagaina. Pełen wykres można zobaczyć w temacie o postępie prac. Wciąż zostały mi ze 2-3 dialogi do dokończenia. Resztę będę na bieżąco poprawiał, lecz niczego nie przybędzie do premiery wersji 1. Póki co nie ma banterów dla ścieżki Złodziei Cienia, zmieni się to w wersji 2. Również w następnych wersjach rozwinę postać Kagaina pod ToB.

Parę informacji dotyczących kompatybilności w drużynie:
Kagaina nie można mieć razem z Anomenem jeśli ten drugi nie zda swojej próby, jeśli przejdzie ją pomyślnie - problem znika.
Kagain planowany jest na niezłego koksa z tego względu uznałem, że nie da się mieć go w ToB z przegiętym moim zdaniem Sarevokiem. Decyzja ta ma podłoże fabularne i nie jest wzięta z czapy.

Co do reszty - nie musicie się obawiać, choć nie jednego Kagain będzie obrażał to nie skończy się to jak np. w przypadku Keldorna i Viconii, walką i wykluczeniem z drużyny jednej ze stron.

Pozdrawiam i zapraszam do komentowania.
Ostatnio zmieniony przez L`f 2011-04-17, 12:13, w całości zmieniany 7 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Jolan
Lava Del'Vortel 
Avatar Sune
Łasiczy Szperacz


Wiek: 28
Posty: 3087
Podziękowania: 206/69
Wysłany: 2011-03-07, 12:51   

Illasera Prędka napisał/a:
dodam do niego Yeslika, który szczerze nienawidzi się z Kagainem

Na SHS Tameon i K'aeloree pracują nad Yeslickiem. Jest napisany w 70%.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Li 
Przyjaciel Klanu
Lisior


Wiek: 30
Posty: 422
Podziękowania: 37/11
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-03-07, 13:02   

Illasera Prędka napisał/a:
W BG2 brakuje mnicha, nie wiem nic o żadnych modach dodających takiego NPC

http://www.gibberlings3.net/aklon/index.php
http://www.spellholdstudios.net/ie/iylos
http://www.shsforums.net/...d2aaaf338093c65

Co by daleko nie szukać...
_________________
https://www.facebook.com/...54437278982807/
Podziękuj autorce tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Illasera Prędka
picollo 

Posty: 577
Podziękowania: 63/97
Wysłany: 2011-03-07, 13:10   

Illasera Prędka napisał/a:
Co sądzicie o dodaniu do BG2 niekompatybilnego z TDD (właśnie ze względu na tamtą postać) NPC Kagaina? Ten sam zły krasnal z Kondycją równą 20.

Boję się tylko, żeby cały pomysł nie skupił się tylko na tym. Zagraj w BGT z modem NPC Project, zobacz, jak tam napisano Kagaina, i może Cię to zainspiruje jakichś innych pomysłów. Bo zły krasnal do pierwszej linii już jest. Zastanów się, czym powinni się różnić Kagain i Korgan. Bo na razie obydwaj są złymi, krasnoludzkimi najemnikami. Za dużo zbieżności. Pomyśl o różnicach.
_________________
był szalony jak stado zajęcy na wiosnę, kiedyś kazał nam ściąć cały zagajnik dębów, bo uroiło mu się, że go szpiegują... a potem doszedł do wniosku, że były jednak w porządku i rozkazał nam je pochować.
- czy wy wiecie ile czasu zajmuje zakopanie dębowego lasu?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Rob 

Wiek: 31
Posty: 190
Podziękowania: 6/11
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-03-07, 13:32   

picollo napisał/a:
zły krasnal do pierwszej linii już jest. Zastanów się, czym powinni się różnić Kagain i Korgan. Bo na razie obydwaj są złymi, krasnoludzkimi najemnikami. Za dużo zbieżności. Pomyśl o różnicach.

otóż to - ja zawsze uważałem Korgana za coś w rodzaju inkarnacji Kagaina; właściwie nie wiem dlaczego twórcy zmienili tej postaci imię i biografię (bo przecież manipulować przy statystykach "starych" NPC jak widać się dało). Moim zdaniem nie ma więc sensu dodawać dawnego kompana z BG1. W ogóle postacie z pierwszej części zostały już wyeksploatowane*. Już lepiej popracować nad jakimś zupełnie nowym NPC, tylko wpierw trzeba by ogarnąć tych wszystkich bohaterów z modów, żeby niepotrzebnie nie dublować rozwiązań.

* może poza Shar-Teel. Wiem, że dodaje ją TDD, ale ponoć nie jest tam zbyt mocna. Można by zrobić z niej wojownika/berserkera zdwuklasowanego na złodzieja/zabójcę/zawadiakę, czy coś w tym stylu...A że istnieje też mod dodający jej ojca, Angelo Dosana, to otwierają się jeszcze inne możliwości.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Jolan 
Dziecię Bhaala
Bendem go zjadł

Wiek: 22
Posty: 699
Podziękowania: 59/107
Wysłany: 2011-03-07, 15:32   

nie zapominaj że Shar-teel jest u Ognistych olbrzymów(no może nie jest powiedziane wprost ze to ona ale wiadomo co to jest anagram)
wojująca feministka wchodzę w to:)
charakter- ok
walka(w zależności kim bylaby[mi najlepiej pasuje barbarzyńca])-ok
Staty(przy niezmienionych)duża silą duża zręczność kiepska kondycja-pas kondycji wiec nawet dobre staty

Może być Shar-Teel



Kagain byłby kopia Korgana(zanim jeszcze dobrze obczaiłem Baldura myślałem ze to ci sami)

Może po prostu dać Korganowi te 20 kondycji (założę sie o piwo ze już taki tweak powstał)
20 kondycji nie takie super(o co łazi z ta regeneracja)
_________________
[Dzisiaj 22:47] Jolan: Hmm, w sumie w komentarz twórców było wiele o rozbudowie twierdzy. Co jeśli można dobudować zamtuz?
[Dzisiaj 22:49] Tuldor88: Wtedy będzie to już "ku***sko dobra twierdza" :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Illasera Prędka 

Wiek: 25
Posty: 226
Podziękowania: 2/35
Wysłany: 2011-03-07, 15:42   

Lava i Li, dzięki za informacje, takich rzeczy potrzebowałem. Olewam mnicha, uff.

picollo, dobry pomysł, ale najpierw ukończę teraźniejszą rozgrywkę. Poza tym między innymi po to pytałem w tamtym temacie (link na 1-wszym poście) o info nt. Kagaina by odrobinę bardziej ich od siebie oddalić, nawet takie podstawowe informacje jak: gdzie go spotykamy, może przykłady lokacji, które możemy z nim zwiedzić + potwory, które pokonać, może jakieś znamienne nazwisko, info o queście? Nic niemal nie pamiętam z BG1 dobre będzie cokolwiek. Tych odniesień dużo nie będzie, ale lepiej żeby były jakiekolwiek.

Shar-Teel to też jest pewien pomysł, to ta której trzeba było wpieprzyć by się przyłączyła nie? :D Wesoła białogłowa. Pomyślimy, zajmę się wpierw Kagainem.

+ dodatkowe info co do mojego pomysłu na Kagaina w BG2 i BG2 ToB w poscie tytułowym.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Zireael 


Wiek: 26
Posty: 724
Podziękowania: 13/42
Skąd: Ched Nasad
Wysłany: 2011-03-07, 19:20   

Rob napisał/a:
* może poza Shar-Teel. Wiem, że dodaje ją TDD, ale ponoć nie jest tam zbyt mocna. Można by zrobić z niej wojownika/berserkera zdwuklasowanego na złodzieja/zabójcę/zawadiakę, czy coś w tym stylu...A że istnieje też mod dodający jej ojca, Angelo Dosana, to otwierają się jeszcze inne możliwości.


Istnieje już mod dodający Shar-Teel do BGII.

EDIT: Kagain byłby miły, ale przy Korganie faktycznie trochę redundant.
_________________
SiNafay Vrinn z 13tego domu Ched Nasad, prawdziwa córka Lloth!
Podziękuj autorce tego posta
 
 
Illasera Prędka 

Wiek: 25
Posty: 226
Podziękowania: 2/35
Wysłany: 2011-03-09, 13:52   

Wypowiedzcie się proszę nt. moich pomysłów na bantery + dodajcie jakieś swoje jeśli takowe chodzą Wam po głowie.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Zireael 


Wiek: 26
Posty: 724
Podziękowania: 13/42
Skąd: Ched Nasad
Wysłany: 2011-03-22, 14:21   

Miło widzieć, że jest coraz więcej nowych modderów...
EDIT: Trudno coś teraz powiedzieć poza tym, że trzymam kciuki i czekam na ciąg dalszy.
P.S. Czemu aż 3 bantery z Vicki a z innymi tylko 1? Mogę zrozumieć, że z Korganem mają dużo do obgadania :D
_________________
SiNafay Vrinn z 13tego domu Ched Nasad, prawdziwa córka Lloth!
Ostatnio zmieniony przez Zireael 2011-03-22, 14:56, w całości zmieniany 2 razy  
Podziękuj autorce tego posta
 
 
Jolan 
Dziecię Bhaala
Bendem go zjadł

Wiek: 22
Posty: 699
Podziękowania: 59/107
Wysłany: 2011-03-22, 14:42   

widzę duży edit poszedł i duża aktualizacja(a Zireal już zaczęła spamić ci w temacie)
Od upominania w tym dziale jestem ja, tak? :P - Elef
nie widzać szczerze mówiąc


Illasera Prędka napisał/a:
potem programuję
nie przesadzaj programowanie a modowanie to porównanie budowanie zamków z piasku,a stawiania wieżowców

Illasera Prędka napisał/a:
Oto koncept:
Kagain - Wredny, nigdy więcej małomówny, zarozumiały i skąpy krasnolud. Polubi się z Korganem, znielubi Viconię, podziała na nerwy Jaheirze, Edwin choć nie przypadnie mu do gustu to będzie go darzył pewnym "szacunkiem", Xan'a ustawicznie tępi podobnie jak Imoen. Minsca zaszufladkuje jako półgłówka i da mu spokój. Dwie postacie działają na niego jak płachta na byka: Aerie i Anomen. Wespół z Korganem będzie zastraszał wróbla. Napalony na rozwalanie łbów silnym monstrom - komentarze do wielkich walk, nieraz zwrotne. Inteligencja: 15, więc pozwala sobie na kąśliwe uwagi i jest stosunkowo bystry, przycinają go tylko Viconia i Edwin.

brakuje heardalisa , mazzy, nalia z orginalnych NPC

Illasera Prędka napisał/a:
specjalną zdolność Wysokopoziomową zamiast Młyńca i Większego Młyńca, jednak to wszystko najwcześniej w wersji 2.

da radę wogóle tylko podklasie tak dać?
_________________
[Dzisiaj 22:47] Jolan: Hmm, w sumie w komentarz twórców było wiele o rozbudowie twierdzy. Co jeśli można dobudować zamtuz?
[Dzisiaj 22:49] Tuldor88: Wtedy będzie to już "ku***sko dobra twierdza" :P
Ostatnio zmieniony przez L`f 2011-03-23, 14:39, w całości zmieniany 2 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
picollo 

Posty: 577
Podziękowania: 63/97
Wysłany: 2011-03-22, 14:47   

Ja bym tylko zasugerował, żeby więcej tych banterów pojawiało się, do podstawowej gry, a na wtrąceniach do modów lepiej skupić się później.

Nikt nie wymaga, żeby pojawiały się bantery do TDD, czy Assasinations (owszem to fajna rzecz, ale nie wymagana). A jak spojrzymy na bantery przy podstawowej wersji gry to wyjdzie tego dość mało. Super, że jest, ale może być to lepiej rozłożone.

A... I sprawa, którą warto poruszyć. W dobrym tonie jest, żeby wszystkie wtrącenia do innych modów miały zgodę autorów danego moda. Więc może warto na bieżąco zacząć załatwiać takie zgody. Niby nikt tego nie wymaga, ale tak wypada.

I dzięki tym uwagom mogę powtórzyć za Zirael:
Cytat:
Fajnie, że jest coraz więcej nowych modderów...

(I nie zostać posądzonym o spamowanie ;P
_________________
był szalony jak stado zajęcy na wiosnę, kiedyś kazał nam ściąć cały zagajnik dębów, bo uroiło mu się, że go szpiegują... a potem doszedł do wniosku, że były jednak w porządku i rozkazał nam je pochować.
- czy wy wiecie ile czasu zajmuje zakopanie dębowego lasu?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Alvarez 
Dziecię Bhaala

Posty: 1949
Podziękowania: 253/73
Wysłany: 2011-03-22, 15:25   

Cytat:
da radę wogóle tylko podklasie tak dać?

Nie ma problemów ze stworzeniem nowej listy zdolności wysokiego poziomu, wystarczy lekko zmodyfikować starą i wpisać nową w procedurze dodawania podklasy. Zdolności dobrze jest przerabiać na innate za pomocą WeiDU (jak w tym tutorialu), kiedyś próbowałem zwyczajnie zmieniać to w DLTCEPie i na liście HLA zdolności były, ale po wybraniu już niekoniecznie.
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Illasera Prędka 

Wiek: 25
Posty: 226
Podziękowania: 2/35
Wysłany: 2011-03-22, 17:19   

Wróbla będzie zastraszał, a wróbel to Haer'dails przecie! Tak czy szpak, dzięki za przypomnienie o Nalii, ta młódka zawsze wypada mi z głowy, podobnie jak (ziew) Mazzy (ziew) Fentan. Będą bantery z każdym NPC w polskim języku z tych liczących się (buble z TDD się nie liczą).

Odp. na post Picollo w drugim temacie, w postępie prac umieszczam tylko suche info nt. progresu. Tak więc: Zajmę się tymi zgodami, spokojnie, lista będzie dużo dłuższa, zamierzam uzyskać efekt porównywalny z Xan'owskim lecz bez ścieżki romansowej.

Odp. Zirael: po prostu póki co nic nie mogę spłodzić u Anomena, z Minsciem będzie tylko 1 dialog i może z 5 wtrąceń. Ogólnie słabo pamiętam co kto mówił te smaczki wyłapuję grając, a że nie mam w drużynie 30 NPC to nie od razu uda mi się wszystkich zadowolić. No i kwestia pomysłu, z Anomenem np. i Vicki mam problem. Przy niektórych postaciach zresztą mała ilość banterów będzie uzasadniona, nie chcemy z Kagaina zrobić też nie wiadomo jakiego gaduły, poziom rozgadania Xan'a to maks.

Ah, swoja drogą, nazywanie mnie moderem jest mocno na wyrost Zirael i picollo ;P Na razie piszę dialogi w notatniku.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
picollo 

Posty: 577
Podziękowania: 63/97
Wysłany: 2011-03-22, 18:12   

Illasera Prędka napisał/a:
poziom rozgadania Xan'a to maks.


Xan JEST strasznym gadułą.
Illasera Prędka napisał/a:
Będą bantery z każdym NPC w polskim języku z tych liczących się (buble z TDD się nie liczą).

A może właśnie jakiś śmieszny dialog/wtrącenie do TDDowego Kagaina? Coś o podszywaniu się? Myślę, że to mógłby być śmieszny smaczek.

I z pomysłów na bantery... Może coś inspirowanego Grą w karty opisaną przez Sapkowskiego w Wiedźminie? Nie wiem, niech kilku innych NPC'ów ma możliwość uczestnictwa w takim banterze, (Anomena ciężko będzie w to wciągnąć, ale Jan mógłby się zgodzić. Yoshi, może nawet Edwin.

Dojść do poziomu w którym będziesz w stanie sam to zakodować to naprawdę krótka chwila.
_________________
był szalony jak stado zajęcy na wiosnę, kiedyś kazał nam ściąć cały zagajnik dębów, bo uroiło mu się, że go szpiegują... a potem doszedł do wniosku, że były jednak w porządku i rozkazał nam je pochować.
- czy wy wiecie ile czasu zajmuje zakopanie dębowego lasu?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group