Poprzedni temat «» Następny temat
Stone of Askavar - pytania i porady
Autor Wiadomość
Rob 

Wiek: 31
Posty: 190
Podziękowania: 6/11
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-02-15, 18:39   

Mod zapowiada się ciekawie, zainstalowałem go jednak dopiero gdy moja drużyna osiągnęła już V rozdział i mam pewien problem. Mianowicie mimo pojawienia się bandy oprychów na północ od Nashkel i barda na Jarmarku, a także otrzymania questu z zaniesieniem listu do Wrót Baldura, w Spłonionej Syrenie nie znajduję owego adresata, niejakiego Aranora. Sprawdziłem też we wszystkich innych dużych gospodach w BG i nic :cry:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Alvarez 
Dziecię Bhaala

Posty: 1949
Podziękowania: 253/73
Wysłany: 2011-02-15, 19:36   

Aktywuj kody (baldur.ini, cheats=1 pod [Program Options]) i wpisz:
CLUAConsole:CreateCreature("aranor").
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Rob
Alvarez 
Dziecię Bhaala

Posty: 1949
Podziękowania: 253/73
Wysłany: 2011-07-31, 12:07   

Na chwilę obecną nie, choć chyba trzykrotnie do tego podchodzono - najpierw ktoś z TH, później morgan z Marlongiem, potem niejaki Bartek.
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
morgan 
Dziecię Bhaala
The Exiled Bard


Posty: 5427
Podziękowania: 415/290
Skąd: The Island of Misfit Toys
Wysłany: 2013-05-12, 10:06   

Cytat:
Czy jest polska wersja tego moda lub jakies spolszczenie?

Od jakiegoś czasu i owszem - znajdziesz je tutaj

(Uwaga do moda czy kogoś władnego: posty: 1 i 2 Roba, przedzielający je Alvareza, oraz od pytania Tomashesa przydałoby się wydzielić do: Stone of Askavar - pytania i porady
I Alv, teraz w pierwszym poście możesz zastosować normalne spojlery)
_________________
Pozdrawiam
\m/organu\m/
\m/agnu\m/

Kontakt ze mną - via mail (morgan19[at]interia.pl) lub GG (9928331)

Szukał długo...długo, tajemnie, nie zwierzając się ludziom.
Oczy jego były rozświecone wewnętrznym odbłyskiem jasnej idei.
Szukał....
- i to, na co patrzał, nie zadowalało go.
Gdzie?
(...)
Trwożnie, pytająco usiłował wszystko poznać, zobaczyć...
Nie ma....
badał, wgłębiał się, szukał...
Nie ma, w ludziach nie ma, w ich myślach, tworach...
Wszystko szare, przeciętne, monotonne....
(...)
wszystko obszedł... w społeczeństwie, w ludziach, nigdzie.
a może źle szukał?
nie - ależ nie. Obszedł wszystko, wszystko widział, wszędy pytał....
a może jest za brutalny? może jego dusza - ta harfa Eola - ma za grube struny, by na nich mogły zadrgać i zafalować subtelne tajemnice?
nie.
przecież ten błysk, przecież czuł, dlatego szukał......."
I jeśli kiedykolwiek umrę – a wiem, że umrę w bardzo krótkim czasie – umrę, zgłębiwszy ten świat z bliska i z daleka, z góry i z dołu, ale z nim nie pogodzony. Umrę i On zapyta mnie wówczas: «Czy było ci tam dobrze, czy źle?» Ja zaś będę milczeć, opuszczę wzrok i będę milczeć. Niemota taka znana jest wszystkim, którzy zebrali żniwo wielodniowego i zapamiętałego pijaństwa. Czyż bowiem życie ludzkie nie jest chwilowym otępieniem duszy, a także jej zaćmieniem? Wszyscy jesteśmy jakby pijani, każdy na swój sposób; jeden wypił mniej, inny więcej. I na różnych różnie to działa: jeden śmieje się światu w twarz, a inny skłania głowę na piersi tego świata i płacze. Jeden już się wyrzygał i jest mu dobrze, a innego dopiero zaczęło mdlić. A cóż ja? Wiele zaznałem, ale nic nie zdziałałem. Nigdy się nawet tak naprawdę nie roześmiałem i ani razu mnie nie zemdliło. Ja, który doznałem w tym świecie tyle, że tracę rachunek i zapominam kolejności – ja jestem najtrzeźwiejszy z całego świata; na mnie to wszystko marnie działa... «Dlaczego milczysz?» – spyta Pan, spowity w błękitne błyskawice. A co ja mu powiem? Nic, tylko będę milczeć i milczeć... Ta łza nie jest wyrazem żalu, ta łza nie jest smutkiem,
to łza ...
nieporadności,
bolesne piękno,
bezsilność bezkresu piękności
i minimalistycznych możliwości.
Ta łza, to łza niewolnika.
Chcę czuć, móc czuć piękno
zamknięty w szklanej łzie ...
Ja umieram na zawsze
szczelnie zamknięty w podświadomości,
zatruty, zawstydzony,
zaszczuty ...
Ja umieram na zawsze.
To bezkres palety odczuć zamknięty
w zubożałości możliwości ...
Ja umieram
na zawsze.

Lost Illusions Tavern
Impressiones (Ænigmællæ) || Antiimpressiones (sanguine scriptæ) | Antiimpressiones (ira scriptæ) || Impressiones (Divinæ)
Corpus Tuum (18+) | Impressiones (Rosellæ) || Impressiones (epicæ) || Impressiones (musicæ) | Anti- et postimpr. (musicæ)

Hiperestezja | Witold Zimmer | (N)e(u)rotica



Jvegi napisał/a:
Nie, nie można się cieszyć, że mamy nową formę sponsorowania developmentu, szansę na spełnienie tych marzeń o prawdziwej ewolucji crpegów, gier lepszych niż baldury czy arcanum.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
sajok 
Przyjaciel Klanu

Wiek: 44
Posty: 244
Podziękowania: 26/41
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-09-27, 16:28   

Zainstalowałem sobie ostatnio tego moda i w związku z tym mam pytanie. Ziomal na jarmarku (nie pamiętam imienia) daje mi lusterko i podaje namiary na nowe lokacje. Niestety, nie pojawiają się na mapie mimo, że dostaje informację, że mapa została zaktualizowana. W readme pisze, że po zainstalowaniu moda trzeba zacząć grę od początku. Mi się nie chciało, bo chciałem szybko przetestować tego moda, więc wczytałem tego firmowego save jakiego dostajemy po zainstalowaniu OzWM. Czy to może być tego przyczyną czy tez coś schrzaniłem podczas instalacji??
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Zed Nocear 
Uczeń Gonda
Laureat Konkursu Modderskiego


Wiek: 48
Posty: 1963
Podziękowania: 232/40
Skąd: gród Vratislavia
Wysłany: 2013-09-27, 19:35   

Jeśli nie zaczniesz gry od nowa, nowe lokacje nie pojawią się na mapie.
_________________
"There are also some elements of the game that are not «broken» but could do with a tweak to make them just a little better in some way."
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Alvarez 
Dziecię Bhaala

Posty: 1949
Podziękowania: 253/73
Wysłany: 2013-09-27, 22:41   

Na mapie powinny pojawić się dwie nowe lokacje, możesz przejść do nich kodem CLUAConsole:MoveToArea("x"):
Blubell wood: x = ARS002
Dystra's Old Watch Tower: x = RS005
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
sajok 
Przyjaciel Klanu

Wiek: 44
Posty: 244
Podziękowania: 26/41
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-09-28, 16:42   

Niestety, gra od początku nic nie dała. A może kolejność modów mieć tutaj znaczenie? SoA instalowałem na końcu a wcześniej TGC, Thalantyr Mod, Widescreen i TWM-GUI Zeda do niego, no i ten rewelacyjny BGQE. Nie chce mi się ponownie w ciemno bawić w install/uninstal, więc pytam. W każdym razie kody nowych lokacji mi się raczej na pewno przydają... Aha, SoA mam w wersji 1.8 ale dorzuciłem tłumaczenie Bartka (??), bo wcześniej mi teksty krzaczyły. Może zatem ja coś przekombinowałem?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Caladan 
Chaos is Behind you

Wiek: 32
Posty: 202
Podziękowania: 6/11
Skąd: Gdynia Smocza Góra
Wysłany: 2016-04-12, 23:54   

hmmm szukam tych gostków(mogłem przez przypadek ukatrupić i nie wziąść listu). Która to lokacja na północ?. Przeszedłem wszystko. w ekwipunku nie mam raczej listu, bo nie pojawił się bard.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Kliwer 


Wiek: 29
Posty: 1389
Podziękowania: 141/202
Wysłany: 2016-04-13, 06:51   

Quest w Stone of Askavar zaczyna się po odbiciu kopalni w Kniei Otulisko. Trzeba się udać na lokację Przełęcz Nashkel (to ta droga wprost na północ od wioski). Mniej więcej w połowie lokacji, na drodze, spotyka się grupę bandytów i golemów. Przy zwłokach jednego z oprychów jest list.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group