Poprzedni temat «» Następny temat
[BGT] Saga Baldur's Gate MP
Autor Wiadomość
Marzycielka 
sinusoidalnie idealistko-realistka


Wiek: 26
Posty: 7
Skąd: czarna dziura
Wysłany: 2011-01-20, 23:14   

Ja bardzo chętnie, najbardziej lubię mag/złodzieja. Ale może być jeden z nich, jeśli wolicie.
Wolałabym nie dawać żadnych modów, żebyśmy nie mieli problemów ze zgodnością. Podstawowa gra + dodatek, ok?

czas mam z reguły codziennie po 20 (wasza 21), poza dniami pracy (weekendy). chyba że wypadnie wolne, to nawet od 16, albo nauka, wtedy wyjątkowo nie mogę wcale ^^ ale to do obgadania na bieżąco :D
Podziękuj autorce tego posta
 
 
 
Ascaephel
Zasłużony


Wiek: 35
Posty: 902
Podziękowania: 5/7
Skąd: Sejny
Wysłany: 2011-01-21, 19:21   

Świetnie!
Aeraldo - dual kensai/mag byłby wg. mnie najlepszy pod taką drużynę!
Marzycielka (podoba mi się Twój nick) - ja bym obstawiał oczywiście wieloklasowca. Jednak co do braku modów, zdecydowany sprzeciw :P Ustalimy które mody wgrywamy, rozpiszemy kolejność instalacji oraz wersje modów (ostatecznie mogę wrzucić na ftp do ściągnięcia, podać linki i problemów ze zgodnością nie będzie).
Więc wygląda na to, że drużyna jako taka jest ukształtowana, jednak jeśli są chętni, to na pewno przyjmiemy z otwartymi ramionami.
Mag/złodziej (Marzycielka), Kensai/Mag (??) Aeraldo, Mistrz Przywołań (Pily) i Łowca/Kapłan (ja :P ).
Widziałbym chętnie jeszcze jakiegoś Łucznika i ew. kogoś do pierwszej linii (typowych tankerów mamy dwóch, z czego kensai po dualu raczej w pierwszej linii będzie dostawał do czasu odblokowania klasy...). Że niby ja mam brać wszystko na klatę? :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Pily 


Wiek: 27
Posty: 179
Podziękowania: 1/6
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-01-21, 21:24   

Jak dla mnie to trochę za dużo magów, zamiast mag/złodziej może lepiej, aby Marzycielka wybrała na przykład Zabójcę? (Skoro napisała, że może być albo mag albo złodziej).

Ascaephel napisał/a:
Że niby ja mam brać wszystko na klatę? :P


Na to wychodzi ;P.

Mi jak na razie pasują wieczory każdego dnia, myślę że na tym etapie można już ustalić mody, na których będziemy grać.

Aktualnie mój weidu.log wygląda tak:

~SETUP-BGT.TP2~ #7 #0 // Baldur's Gate Trilogy - Rdzen: 1.10 (28 August 10)
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #20 // Zmień avatar Imoen na Maga: v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #40 // Zmień kolor skóry Viconi na Ciemnoniebieski: v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #50 // Skrypt przemiany avatarów: v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #60 // Poprawki animacji bronii: v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #70 // Wygląd zaklęć z Icewind Dale (Andyr): v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #110 // Poprawki Ikon: v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #120 // Zmień avatara przy noszeniu Szat i Pancerzy(Galactygon): v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #130 // Wszyskie dialogi zatrzymują grę: v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #1010 // Więcej interiekcji: v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #1020 // Zmiana punktów życia wpływa na dialogii NPC: v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #1040 // Ulepszeni Strażnicy Athkatli: v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #1070 // Ulepszony dialog wyrzucania z druzyny dla wielu graczy: v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #1080 // Dodaj Torby Przechowywania: v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #1130 // Reset Reputacji przed BG2(tylko dla BGT): v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #1150 // Zbalansowanie zmiennokształtnych: v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #1161 // Wiele twierdz -> Zachowaj restrykcje klasowe: v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #1180 // Kobieca Edwina: v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #1190 // Romans: Poprawki Błędów (wymagane dla późniejszych komponentów).: v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #1200 // Poprawka do dialogów Imoen w Tronie Bhaala: v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #1220 // Zezwol Cromwellowi na ulepszanie przedmiotow z Twierdzy Straznika: v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #3000 // Większa ilość punktów zdrowia prz awansie -> Maximum: v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #3010 // Maxymalna ilość punktów zdrowia dla NPC(the bigg) -> Dla wszystkich stowrzeń w grze: v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #3030 // Łatwa Nauka Czarów -> 100% Szansa Nauczenia Czaru: v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #3040 // Uczyń Torby Przechowywania Bezdennymi: v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #3080 // Nieograniczone stackowanie amunicji: v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #3090 // Nieograniczone stackowanie kamieni i biżuterii: v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #3100 // Nieograniczone stackowanie mikstur: v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #3110 // Nieograniczone stackowanie zwojów: v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #3150 // Usun okropne animacje Plaszcza Odwzwierciedlen, Pulapki na czary i Materialnego lustra: v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #4010 // Ulepszone przyzywanie Dusz: v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #4090 // Zmień Montarona w Zabójcę(Andyr): v9
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #0 // BG2 Fixpack - Podstawowe poprawki: v9.01
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #100 // Druzyna otrzymuje PD za odeslanie Keldorna by sie pogodzil z Maria: v9.01
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #101 // Ulepszone animacje zaklec: v9.01
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #103 // Poprawki sztyletow rzucanych/wrecz: v9.01
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #104 // Poprawki swietych symboli Ghreyfaina: v9.01
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #106 // Giganci otrzymuja kary gdy atakuja niziolki, krasnoludow i gnomow: v9.01
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #109 // Poprawki dla przyzwanych demonow: v9.01
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #110 // Dodatkowe poprawki skryptow: v9.01
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #111 // Poprawiona Piesn Barda: v9.01
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #112 // Zabojca magow zmniejsza szanse na rzucenie czaru takze przy ataku dystansowym: v9.01
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #113 // Dodatkowe poprawki charakterow: v9.01
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #10 // Detectable Spells: v9
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #20 // Allow enemy AI to detect the party's magic items: v9
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #30 // Poprawki rozmaitych bledow ras, klas itd.: v9
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #1000 // Rozszerz ochrone przed pociskami o magiczne pociski: v9
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #1010 // More consistent Breach spell (doesn't penetrate Spell Turning): v9
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #1020 // Antimagic attacks penetrate improved invisibility: v9
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #1030 // Iron Skins behaves like Stoneskin (can be brought down by Breach): v9
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #2000 // Upodobnij standardowe umagicznione strzaly do tych z BG2: v9
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #2020 // (Ponowne) Wprowadzenie mikstur dodatkowego leczenia: v9
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #3020 // Pozwol graczowi wybrac punkty bieglosci i umiejetnosci NPC-om: v9
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #3050 // Better NPC management: v9
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #3080 // Improved shapeshifting: v9
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #3090 // Prevent party members from dying irreversibly: v9
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #4020 // Skladowanie skorup ankhega i skor snieznego wilka w ekwipunku: v9
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #4050 // [Ease-of-use] Latwy w uzyciu skrypt SI gracza: v9
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #5000 // Ogolne ulepszenia SI (AI): v9
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #5010 // Lepsze wolanie o pomoc: v9
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #5032 // Sprytniejsi magowie -> Mages use BG1 spells only; mages pre-buff: v9
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #5042 // Sprytniejsi kaplani -> Priests use BG1 spells only; priests pre-buff: v9
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #5050 // Sprytniejsze rozmieszczenie: v9
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #5060 // Twardsze olbrzymy i pajaki przenikajace: v9
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #5070 // Sprytniejsze siriny i driady: v9
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #5080 // Znacznie trudniejsze pelzacze scierwojady: v9
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #5090 // Sprytniejsze bazyliszki: v9
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #6000 // Ulepszone sobowtorniaki: v9
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #6010 // Twardsi straznicy Czarnych Szponow i Zelaznego Tronu: v9
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #6020 // Ulepszone umiejscowienie druzyn zabojcow: v9
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #6030 // Podpakowanie koboldow na wzor tych z Dark Side of the Sword Coast: v9
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #6050 // Ulepszony Ulcaster: v9
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #6080 // Ulepszeni Kultysci Demona: v9
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #6090 // Improved Cloakwood Druids: v9
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #6100 // Improved Bassilus: v9
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #6110 // Improved Drasus party: v9
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #6120 // Improved Red Wizards: v9
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #6130 // Improved Undercity party: v9
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #6140 // Ulepszeni roznorodni przeciwnicy: v9
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #6150 // Ciezsza walka koncowa drugiego rozdzialu: v9
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #6160 // Ciezsza walka koncowa trzeciego rozdzialu: v9
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #6170 // Ciezsza walka koncowa czwartego rozdzialu: v9
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #6180 // Ciezsza walka koncowa piatego rozdzialu: v9
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #6190 // Ciezsza walka koncowa szostego rozdzialu: v9
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #6200 // Ulepszona finalowa bitwa: v9
~SETUP-BP-BGT-WORLDMAP.TP2~ #3 #0 // Rozszerzona mapa swiata dla Baldur's Gate v7.1 - wlacznie z kolorowymi ikonami miejsc dla Baldur's Gate -> Instaluje nowa Mape Swiata dla uzywania z Mega Modifikacja...: v7.1
~SETUP-BP-BGT-WORLDMAP.TP2~ #3 #3 // Mapa swiata dla Tronu Bhaala -> Mapa swiata stylizowana na malowana na plotnie dla Tronu Bhaala: v7.1

Piszcie czy wam taka mała lista odpowiada :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Vinci
Zasłużony


Posty: 2496
Podziękowania: 245/53
Wysłany: 2011-01-21, 21:40   

A mówiłem darujcie sobie SCS bo zmuli Wam grę, to nie, musiał zainstalować :P Naprawdę szczerze odradzam komponenty zmieniające magów, pre-buffy itp. Chociaż w pierwszej części BG może to nie być tak odczuwalne. Chociaż to trochę dziwne, jak magowie w BG1 zaczynają od zbroi maga, lustrzanych i czegoś tam jeszcze od tak sobie, jakby mieli wyzwalacze z 6 poziomu ;)

Pily napisał/a:
Jak dla mnie to trochę za dużo magów, zamiast mag/złodziej może lepiej, aby Marzycielka wybrała na przykład Zabójcę? (Skoro napisała, że może być albo mag albo złodziej).


Magów w drużynie nigdy za wiele :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Pily 


Wiek: 27
Posty: 179
Podziękowania: 1/6
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-01-21, 21:53   

Przeszedłem BG 1 na szalonym bezproblemowo, więc chciałem mieć jakieś wyzwanie grając ponownie, dlatego zainstalowałem SCS ;-)
Nie instalowałem tego z myślą o rozgrywce MP :P

Vinci napisał/a:
Chociaż to trochę dziwne, jak magowie w BG1 zaczynają od zbroi maga, lustrzanych i czegoś tam jeszcze od tak sobie, jakby mieli wyzwalacze z 6 poziomu ;)


Ja to sobie tłumaczę tak, że jeśli my możemy się napakować czarami, miksturami przed walką wiedząc że nastąpi, to przeciwnik też może :P

Vinci napisał/a:
Magów w drużynie nigdy za wiele :P


Niby tak, ale jakoś wolałbym żeby było więcej postaci zabijających orężem :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Marzycielka 
sinusoidalnie idealistko-realistka


Wiek: 26
Posty: 7
Skąd: czarna dziura
Wysłany: 2011-01-21, 23:55   

Mam nadzieje, że po tym poście nie weźmiecie mnie za idiotkę:
Heej, to gramy w BG 1 czy 2? Miało być 1, ale widzę na liście modów Tron Bhaala... mam rozumieć, że lecimy przez całą serię?

Wspomnę, że na BG1 nigdy nie miałam żadnych modów ani kodów i nie znam się na nich, fajnie jakby ktoś mógł podrzucić jakąś paczkę z nimi, żebym nie szukała po jednym... :wink:
Wolę klasyczna grę bez ulepszeń, bo na tym polega BG1 że nie ma się wielkich możliwości, ale jak chcecie...
Zostałabym jednak przy mag-złodzieju, chociaż zabójcę też bardzo lubię ;) jak tam wolicie i tak wnioskuję z waszych postów że graliście już milion razy i moja gra będzie sprowadzać się do umierania na okrągło :razz: śmiem nie znać efektu każdego czaru na pamięć itd. Akurat dlatego, że w BG1 specjalnie nie grałam ani trochę ostatnio, zeby wszystkiego pozapominac i przejść zupełnie na świeżo z wami :) to przynajmniej realistyczne, w przeciwieństwie do BG2 w którym znam położenie każdej pułapki...

A jak portrety? Mamy mieć z gry, czy własne wchodzą w grę?

Co do Hamachi, miewam kiepskie pingi, więc dobrze by było zrobić próbę, czy się łączymy nawet zanim będziemy mieć czas na faktyczne granie. Wtedy zdążyłabym rozwiązać ewentualne techniczne problemy. Ok?
Podziękuj autorce tego posta
 
 
 
Żelazko 
Morgan mnie zbił


Posty: 536
Podziękowania: 22/172
Wysłany: 2011-01-22, 00:41   

Ale mnie świerzbi, żeby z wami zagrać. :zelazko:
To kiedy planujecie zagrać? Gdzieś w kwietniu/maju? Z tego co wyczytałem.
Jeśli tak to bym mógł nawet zagrać, chyba do tej pory ukończę moją grę w Badldur's Gate Trilogy obładowanego modami.
Jakbym miał grać to wybrał bym jakiegoś krasnoluda wojownika z toporkiem. :mrgreen:


Cytat:
Heej, to gramy w BG 1 czy 2? Miało być 1, ale widzę na liście modów Tron Bhaala... mam rozumieć, że lecimy przez całą serię?


Prawdopodobnie będą lecieć przez Baldur's Gate Trilogy. :)
_________________
Pod żadnym warunkiem nie usuwać mi warna.

Morganizm wyjaśniony.
http://athkatla.cob-bg.pl...p=109149#109149
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Alvarez 
Dziecię Bhaala

Posty: 1949
Podziękowania: 253/73
Wysłany: 2011-01-22, 09:50   

Pily napisał/a:
Przeszedłem BG 1 na szalonym bezproblemowo, więc chciałem mieć jakieś wyzwanie grając ponownie,

To nie lepiej ustawić DEFJAMem PD na 1/6 albo 25%? Wcale łatwo nie będzie, a gra nie będzie lagowała jak przy SCSie.
Ascaephel napisał/a:
ostatecznie mogę wrzucić na ftp do ściągnięcia

mhmh...
Pily napisał/a:
Piszcie czy wam taka mała lista odpowiada :P

Hmm... wiesz, że kolejność leży i kwili?
Cytat:
A jak portrety? Mamy mieć z gry, czy własne wchodzą w grę?

Jeżeli chcesz całkiem nowy portret, wszyscy gracze muszą go mieć u siebie - inaczej u nich będzie się pokazywał znak zapytania. Jeśli ustawisz sobie przeróbkę portretu któregoś z NPCów, będzie ok bez konieczności przesyłania plików.
Cytat:
pracuję do 16, potem siłka,

Cytat:
Że niby ja mam brać wszystko na klatę? :P

Cytat:
Na to wychodzi ;P.

Po co było się chwalić? ;>
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ascaephel
Zasłużony


Wiek: 35
Posty: 902
Podziękowania: 5/7
Skąd: Sejny
Wysłany: 2011-01-22, 10:50   

Ha, chcecie zobaczyć mojego obecnego weidu.log?


Pozdrawiam cierpliwych ;)
Co do zgodności modów - rozpiszę kolejność instalacji oraz instalowane składniki krok po kroku, prześlemy sobie portrety, sprawdzimy kto byłby najlepszym hostem i jazda.
Pytania, wątpliwości, ew. chętni (kolejne osoby) do gry?

Weidu.rar
moje weidu
Pobierz Plik ściągnięto 360 raz(y) 23,6 KB

Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Żelazko 
Morgan mnie zbił


Posty: 536
Podziękowania: 22/172
Wysłany: 2011-01-22, 17:20   

Aceś przy takiej gigantycznej mega instalcje na pewno ktoś się pomyli nawet jak się rozpisze co zainstalować czarno na białym . :blee:
Kiedy zaczynacie grać? Może uda m się do was dołączyć.
Poleciłbym ograniczenie modów i wgrać moda ding0 fix experience, który zmniejsza doswiadczenie. Nie przeglądnąłem dokładnie wiedu, ale wydawało się go nie być na liście, aurora mod, który poprawia ceny w sklepach był. :smile:
_________________
Pod żadnym warunkiem nie usuwać mi warna.

Morganizm wyjaśniony.
http://athkatla.cob-bg.pl...p=109149#109149
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ascaephel
Zasłużony


Wiek: 35
Posty: 902
Podziękowania: 5/7
Skąd: Sejny
Wysłany: 2011-01-22, 21:22   

Dingo nie instalowałem, bo gram 6-osobową drużyną (instaluję jak robię solo lub 2-3 osoby).
Swojego Weidu dodałem jako ciekawostkę, to żaden punkt odniesienie, nie panikuj ;)
Proponuję zacząć, żeby tak nie przesadzić i każdy miał czas wszystko ogarnąć, w pierwszej połowie lutego (lub później, jeśli będą grali studenci z sesją na karku).
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Żelazko 
Morgan mnie zbił


Posty: 536
Podziękowania: 22/172
Wysłany: 2011-01-22, 21:32   

Ascaephel napisał/a:
Dingo nie instalowałem, bo gram 6-osobową drużyną (instaluję jak robię solo lub 2-3 osoby).


Ostatnio grałem 6 osobową drużyną :smile: w BGT z zainstalowanym The Darkest Day i NTotSC. Przy końcówce BG1 miałem wszystkie postacie w zakresie 11-13 poziomu.
W BG2 kiedy doszedłem do podwodnego miasta zaczynałem już odblokowywać umiejętności specjalne, które normalnie w Tronie Bhaala powinny się odblokowywać. Jak gramy chociaż z TDD albo NTotSC musimy zainstalować ding0 fixa. :smile:

Ascaephel napisał/a:
Proponuję zacząć, żeby tak nie przesadzić i każdy miał czas wszystko ogarnąć, w pierwszej połowie lutego (lub później, jeśli będą grali studenci z sesją na karku).


:hmm: Może się wyrobię do tego czas. :smile:

Edit:
Nie wiem czy zdarzę skończyć moją solo nie multi grę w BGT do połowy lutego. Jakbym miał grać to jakimś krasnoludem wojownikiem. Przyda wam się dodatkowy tank w drużynie. :)

Antalos napisał/a:
Może elficką wojowniczką z toporkami o wspaniałym imieniu Si'mimi ;]]


:smile: :grin: :zelazko:
Teraz się waham czy nie zrobić tak :P
_________________
Pod żadnym warunkiem nie usuwać mi warna.

Morganizm wyjaśniony.
http://athkatla.cob-bg.pl...p=109149#109149
Ostatnio zmieniony przez Żelazko 2011-01-22, 22:02, w całości zmieniany 6 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Antalos 
Czarnoksiężnik Bhaala


Wiek: 25
Posty: 201
Podziękowania: 9/39
Skąd: Świątynia Mordu
Wysłany: 2011-01-22, 21:49   

To w połowie lutego to ja też gram ^^. I pomyślałem, że wezmę fechmistrza no chyba, że proponujecie inną klasę ;p A ty Iron kim byś zagrał?? Może elficką wojowniczką z toporkami o wspaniałym imieniu Si'mimi ;]]
_________________
Kapłani Bhaala wierzyli, iż każde popełnione morderstwo umacnia ich boga. Czciciele mieli obowiązek dokonać zabójstwa raz na dekadzień - najlepiej w mrokach nocy. Jeżeli z jakiegokolwiek niezależnego od nich powodu nie byli w stanie tego zrobić, po ustąpieniu przeszkody mieli za zadanie popełnić dwa zabójstwa za każde niedokonane w przeznaczonym czasie. Kolejnym obowiązkiem było obwieszczenie ofierze, z czyich rąk ginie, oraz wymówienie następującej formuły: "Bhaal cię oczekuje, Bhaal cię przyjmuje, nikt mu nie umknie".
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Marzycielka 
sinusoidalnie idealistko-realistka


Wiek: 26
Posty: 7
Skąd: czarna dziura
Wysłany: 2011-01-23, 16:24   

Moim zdaniem maks modów to 10, żeby się to nie pomieszało. Ale tylko te istotne, bo szkoda zachodu na zmianę wyglądu czegoś.

Jeśli chodzi o mnie, to najmniej mogę w kwietniu, własnie z powodu studiów. A po drugie, ludzie, nie chce tyle czekać! Zacznijmy już od lutego.

Została jeszcze jedna drobna kwestia - zawsze gram facetami, ale jak chcecie, mogę zrobić tym razem dziewczynę ;)
Podziękuj autorce tego posta
 
 
 
Pily 


Wiek: 27
Posty: 179
Podziękowania: 1/6
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-01-23, 17:33   

Ja tak samo z chęcią zacząłbym jak najszybciej.
Jeśli chodzi o mody to oczywiście gramy na BGT, reszta jeszcze jest ustalana, myślimy nad NTotSC i SCS (tylko takie komponenty, które by nie zamulały rozgrywki).
Plus oczywiście tweaki i fixy.

Marzycielka napisał/a:
Została jeszcze jedna drobna kwestia - zawsze gram facetami, ale jak chcecie, mogę zrobić tym razem dziewczynę ;)


Myślę, że chcemy :P.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group