Poprzedni temat «» Następny temat
Innershade - pytania i porady
Autor Wiadomość
Żelazko 
Morgan mnie zbił


Posty: 537
Podziękowania: 22/171
Wysłany: 2010-12-04, 23:24   

http://athkatla.cob-bg.pl...p?p=87256#87256

Lavuś, ten mod co dodaje Inneshade zadziała na starych save'ach? Jestem w Podmorku, jak z niego wyjdę będę mógł się dostać jakoś do tej lokacji?

Dzięki Lavicu :smile: jak zwykle niezawodna i szybka pomoc. :grin:

EDIT:
_________________
Pod żadnym warunkiem nie usuwać mi warna.

Morganizm wyjaśniony.
http://athkatla.cob-bg.pl...p=109149#109149
Ostatnio zmieniony przez Żelazko 2010-12-05, 00:14, w całości zmieniany 2 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Lava Del'Vortel 
Avatar Sune
Łasiczy Szperacz


Wiek: 28
Posty: 3011
Podziękowania: 182/60
Wysłany: 2010-12-04, 23:41   

tak - save'y są updateowane i pojawi się normalnie jak zakupisz sobie mapkę do miejsca.

EDIT:
Dla Ciebie wszystko :* :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Żelazko
Żelazko 
Morgan mnie zbił


Posty: 537
Podziękowania: 22/171
Wysłany: 2010-12-05, 02:17   

Hmm mam taki problem, wczytałem starszy zapisy gry (bo teraz aktualnie jestem w Podmroku więc tego na najaktualniejszym zapisie gry sprawdzić nie mogę) i pokonałem bandytę na południu Promenady, który miał mapę do Innershade. Wszystko ładnie, jak zabrałem mapę z jego ciała, to napisało mi że mapa została zaktualizowana. Jednak nigdzie nie mogę znaleźć Innershade na mapie.

Component 3 - Innershade and the area addition
Przy tym komponencie zainstalowałem najpierw opcję nr 4 BP-BGT Worldmap, ale nie pojawiła się lokacja, później przeinstalowałem na opcję nr 2 jednak dalej nie miałem lokacji po tym jak zabrałem mapę z truchła bandyty. Co mogę mieć źle? :smile:

EDIT:

Czy muszę mieć wgrane Big Picture aby mi poprawnie chodziło, mam wgranego moda The Darkest Day.
_________________
Pod żadnym warunkiem nie usuwać mi warna.

Morganizm wyjaśniony.
http://athkatla.cob-bg.pl...p=109149#109149
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Vinci
Zasłużony


Posty: 2495
Podziękowania: 235/51
Wysłany: 2010-12-05, 06:22   

Skopałeś sprawę, Żelazny :PP Nie no, jak nie zainstalowałeś odpowiedniego komponentu z mapą, to na mapie Innershade nie będzie. Idź do Bram Miasta i pogadaj z takim piratem (z tego co pamiętam, to był model pirata). On Cię tam przeniesie.

I przysięgam Ci, Żelazny, że jeśli jeszcze raz napiszesz w takim zje*anym miejscu, to wlepię Ci warna. Założyłem nowy topic i przeniosłem.

Hmm, post numer 2000. W sumie dla wzmocnienia efektu mógłbym już teraz wlepić tego warna :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Żelazko
Lava Del'Vortel 
Avatar Sune
Łasiczy Szperacz


Wiek: 28
Posty: 3011
Podziękowania: 182/60
Wysłany: 2010-12-05, 11:32   

Żelazko napisał/a:
opcję nr 4 BP-BGT Worldmap

Tutaj byś musiał pytać Picollo, bo ja nie grywam w BGT-BP, więc nie wiem. On dodał ten komponent ;)
Jeżeli nie grasz w BGT-BP to trzeba było po prostu zainstalować żeby dodać i tyle. "Pirat" jest jedynie jeżeli zainstalowaliśmy by nie dodawać Innershade do mapy.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
picollo 

Posty: 575
Podziękowania: 63/97
Wysłany: 2010-12-05, 14:27   

Żeby lokacja przy opcji numer 4 pojawiła się na mapie świata, trzeba zainstalować jeszcze dodatkowego moda (Worldmap), ale o tym pewnie wiesz.

Bardzo przydatny byłby weidu.log

Poza tym kilka uwag.
Najlepiej jest zainstalować Worldmapa przed rozpoczęciem nowej gry. Wtedy gra na pewno używa nowej mapy świata, i wszystko działa OK.

Jeśli chcesz doinstalować moda w połowie gry, trzeba użyć konwertera zapisanych gier, czyli komponentu Worldmapa. Ale zdaje się, że to nie jest absolutnie pewny sposób. Lepiej zacząć nową grę.
_________________
był szalony jak stado zajęcy na wiosnę, kiedyś kazał nam ściąć cały zagajnik dębów, bo uroiło mu się, że go szpiegują... a potem doszedł do wniosku, że były jednak w porządku i rozkazał nam je pochować.
- czy wy wiecie ile czasu zajmuje zakopanie dębowego lasu?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Żelazko 
Morgan mnie zbił


Posty: 537
Podziękowania: 22/171
Wysłany: 2010-12-05, 15:06   

Niestety nie ma zaznaczonego Innershade na mapie po tym jak zrobiłem konwersję zapisów gry przez BP-BGT Worldmap. I także nie ma pirata w bramach miasta. :(

Możecie mi podać kod na lokację przynajmniej tak się tam przeniosę. Raz miałem taki problem, że też się jakaś lokacja mi się nie pokazywała. To kod pomógł i później lokacja się zaznaczyła na mapie jak tam się przeniosłem kodem.

WeiDU log
Kod:
// Log of Currently Installed WeiDU Mods
// The top of the file is the 'oldest' mod
// ~TP2_File~ #language_number #component_number // [Subcomponent Name -> ] Component Name [ : Version]
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #0 // BG2 Fixpack - Podstawowe poprawki: v9.01
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #2 // Ulatwienia i poprawki dla moderow: v9.01
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #110 // Dodatkowe poprawki skryptow: v9.01
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #113 // Dodatkowe poprawki charakterow: v9.01
~SETUP-TDD.TP2~ #2 #0 // The Darkest Day, v1.13: v1.13
~SETUP-TDD.TP2~ #2 #1 // Podklasy TDD: v1.13
~SETUP-BGT.TP2~ #7 #0 // Baldur's Gate Trilogy - Rdzen: 1.10 (28 August 10)
~SETUP-DSOTSC.TP2~ #4 #0 // Ciemna Strona Wybrzeża Mieczy dla BGT-Weidu (Przetłumaczył Dragonian opierając się na tłumaczeniu Evandura): v215
~SETUP-DSOTSC.TP2~ #4 #100 // Dark Side Interparty Banter: v215
~SETUP-DSOTSC.TP2~ #4 #200 // Extended NPC Soundsets -> Additions only: v215
~SETUP-NTOTSC.TP2~ #5 #0 // NTotSC dla BGT-Weidu v1.55 Mod przetłumaczył Kelthar (na podstawie tłumaczenia Evendura) (v.1.0): v1.70a
~SETUP-VALEN.TP2~ #4 #0 // Valen
~XAN/SETUP-XAN.TP2~ #2 #0 // Xan NPC MOD for Baldur's Gate II, v8
~XAN/SETUP-XAN.TP2~ #2 #4 // Zainstalować alternatywną klasę postaci dla Xana? -> Zmień klasę Xana na Dzikiego Maga (tylko Tron Bhaala)
~XAN/SETUP-XAN.TP2~ #2 #5 // BG1-like flaming sword animation
~SETUP-LAVASXANA.TP2~ #0 #0 // Przywrócenie Xanowi z BG2 soundsetu z BG1
~SETUP-SOLAUFEIN.TP2~ #5 #0 // Solaufein Romance for Baldur's Gate II (SoA & ToB)
~QUAYLE/SETUP-QUAYLE.TP2~ #1 #0 // Quayle - BG2
~SKIE/SETUP-SKIE.TP2~ #0 #0 // Skie NPC - BG2
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #40 // Zmień kolor skóry Viconi na Ciemnoniebieski: v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #60 // Poprawki animacji bronii: v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #110 // Poprawki Ikon: v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #130 // Wszyskie dialogi zatrzymują grę: v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #1010 // Więcej interiekcji: v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #1180 // Kobieca Edwina: v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #3125 // Neutralne postacie sa szczesliwe przy wyrownanej reputacji: v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #3170 // Brak Awatarów Drowów w Podmroku: v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #4000 // Dostosuj rakcje złych NPC mogących dołączyć do drużyny do rzutu: v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #4010 // Ulepszone przyzywanie Dusz: v9
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #100 // Eldoth przypomina Skie o okupie: 9 (31 Dec 09)
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #800 // Importowanie wi©kszej ilo˜ci przedmiot˘w do SoA (UWAGA: Moľe by† postrzegany jako cheat): 9 (31 Dec 09)
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #1200 // Arkion zwraca uwag© na reputacj© gracza: 9 (31 Dec 09)
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #1300 // Coran reaguje na ˜mier† wywerny: 9 (31 Dec 09)
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #1800 // Importowanie wi©kszej ilo˜ci NPC do Cieni Amn: Alora: 9 (31 Dec 09)
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #1801 // Importowanie wi©kszej ilo˜ci NPC do Cieni Amn: Branwen: 9 (31 Dec 09)
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #1802 // Importowanie wi©kszej ilo˜ci NPC do Cieni Amn: Eldoth: 9 (31 Dec 09)
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #1804 // Importowanie wi©kszej ilo˜ci NPC do Cieni Amn: Kivan: 9 (31 Dec 09)
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #1809 // Importowanie wi©kszej ilo˜ci NPC do Cieni Amn: Bub Snikt: 9 (31 Dec 09)
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #1810 // Importowanie wi©kszej ilo˜ci NPC do Cieni Amn: Conchobhair Strongblade: 9 (31 Dec 09)
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #1811 // Importowanie wi©kszej ilo˜ci NPC do Cieni Amn: Ferthgil Trollslayer: 9 (31 Dec 09)
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #1812 // Importowanie wi©kszej ilo˜ci NPC do Cieni Amn: Jet'laya: 9 (31 Dec 09)
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #1813 // Importowanie wi©kszej ilo˜ci NPC do Cieni Amn: Keiria Silverstring: 9 (31 Dec 09)
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #1814 // Importowanie wi©kszej ilo˜ci NPC do Cieni Amn: Skeezer Lumpkin VI: 9 (31 Dec 09)
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #1815 // Importowanie wi©kszej ilo˜ci NPC do Cieni Amn: Will Scarlet O'Hara: 9 (31 Dec 09)
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #2400 // Przedmioty wrog˘w mogĄ ulec zniszczeniu: 9 (31 Dec 09)
~SETUP-KALAH.TP2~ #0 #0 // Przywrocony pierwotny (?) wyglad Aerie.: v2
~SETUP-KALAH.TP2~ #0 #1 // Namiot Kalaha 2.0: v2
~WIDESCREEN/WIDESCREEN.TP2~ #0 #0 // Widescreen Mod -> for the original Infinity Engine (CHOOSE THIS!): Widescreen Mod v2.31
~SETUP-A6CHARMPATCH.TP2~ #0 #0 // Enable conversations with charmed/dominated creatures (EXE patch): 4
~SETUP-WYCHOWANEKGORIONA.TP2~ #0 #0 // Wychowanek Goriona
~SETUP-BANTERPACK.TP2~ #4 #0 // Dodatkowe Interakcje dla BG2: Cienie Amn
~SETUP-BANTERPACK.TP2~ #4 #2 // Dodatkowe Interakcje dla BG2: Tron Bhaala
~SETUP-KORGAN.TP2~ #0 #0 // Nawrócenie Korgana
~YASRAENA/SETUP-YASRAENA.TP2~ #5 #0 // Yasraena v7 (BG2:SoA & TOB NPC) autorzy: nethrin & Sillara of the Tamari : v12
~SETUP-BGTMUSIC.TP2~ #6 #2 // Baldur's Gate Trylogia - Muzyka -> Peˆna muzyka Baldur's Gate/Cienie Amn/Tron Bhaala (OSTRZE˝ENIE: modyfikuje BGMain.exe)
~SETUP-TRAVEL.TP2~ #0 #0 // Polaczenie pomiedzy Amnem a Nashkel
~SETUP-BP-BGT-WORLDMAP.TP2~ #3 #0 // Rozszerzona mapa swiata dla Baldur's Gate v7.1 - wlacznie z kolorowymi ikonami miejsc dla Baldur's Gate -> Instaluje nowa Mape Swiata dla uzywania z Mega Modifikacja...: v7.1
~SETUP-BP-BGT-WORLDMAP.TP2~ #3 #2 // Mapa swiata dla Tronu Bhaala -> Uzyj nowej mapy dla Tronu Bhaala: v7.1
~INNERSHADE/SETUP-INNERSHADE.TP2~ #2 #0 // Colours of Infinity: Innershade
~INNERSHADE/SETUP-INNERSHADE.TP2~ #2 #2 // Rozmowy dla oryginalnych Bioware NPCs
~INNERSHADE/SETUP-INNERSHADE.TP2~ #2 #6 // Dodaj Śródcienie do mapy świata (*Musisz* wybrać jeden z tych komponentów, inaczej mod nie będzie się uruchamiał jak należy.) -> Dodaj Śródcienie do BP-BGT-Worldmap.
_________________
Pod żadnym warunkiem nie usuwać mi warna.

Morganizm wyjaśniony.
http://athkatla.cob-bg.pl...p=109149#109149
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
picollo 

Posty: 575
Podziękowania: 63/97
Wysłany: 2010-12-05, 15:10   

Ekhm. Innershade PRZED Worldmapem. Dziękuję.

Generalnie wszystko co dodaje coś do mapy świata instalujemy PRZED Worldmapem.

EDIT. DO postu Żelazka poniżej: TAK
Ostatnio zmieniony przez picollo 2010-12-05, 15:15, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Żelazko
Żelazko 
Morgan mnie zbił


Posty: 537
Podziękowania: 22/171
Wysłany: 2010-12-05, 15:12   

To mam odinstalować Worldmapa i Innershade, później zainstalować Innershade a na końcu Worldmapa? Tak? :smile:
_________________
Pod żadnym warunkiem nie usuwać mi warna.

Morganizm wyjaśniony.
http://athkatla.cob-bg.pl...p=109149#109149
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Żelazko 
Morgan mnie zbił


Posty: 537
Podziękowania: 22/171
Wysłany: 2010-12-05, 23:02   

Okej udało mi się, picollo dziękuję za rady, Innershade jest na BP-BGT-Worldmap. Jednak zauważyłem coś zauważalnego. Jeśli instalowałem BP-BGT-Worldmapa wybierając opcję poprawiony czas podróży (coś w ten deseń) to za nic nie wyskakiwał mi Innershade na mapie. Jak zainstalowałem oryginalne czasy podróży to wtedy mi wyskakiwał Innershade na mapie.
Jedna sprawą też było, że wszystkie lokacje z BG1 (gram w BGT) prócz Candelkeep znikły mi z Worldmapa a i inne lokacje z modów np. Eshurta także mi znikły.
W innym temacie poproszę o podanie kodu na tą lokację, bo nie mogę do niej wejść nawet jak sobie wezmę z powrotem mapkę tej lokacji.

Dziękuję za pomoc. :smile:

Proszę moda, o połocznie moich postów, usunąłbym stary i napisał nowy z edytowaną zawartością, ale się nie da :P
_________________
Pod żadnym warunkiem nie usuwać mi warna.

Morganizm wyjaśniony.
http://athkatla.cob-bg.pl...p=109149#109149
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Lava Del'Vortel 
Avatar Sune
Łasiczy Szperacz


Wiek: 28
Posty: 3011
Podziękowania: 182/60
Wysłany: 2010-12-05, 23:35   

Żelazko napisał/a:
prócz Candelkeep znikły mi z Worldmapa a i inne lokacje z modów np. Eshurta także mi znikły.

Wynik wielokrotnego przeinstalowywania modów związanych z aktualizacją worldmapy... tak niestety się zdarza...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
r2d2t2 

Wiek: 33
Posty: 12
Podziękowania: 1/2
Wysłany: 2010-12-29, 13:42   

Czy mogę prosić o podanie kodu do Innershade. Nie pojawia mi sie na mapie świata nawet po zainstalowaniu worldmap
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Żelazko 
Morgan mnie zbił


Posty: 537
Podziękowania: 22/171
Wysłany: 2010-12-29, 15:11   

Trzymaj

Kod:
CLUAConsole:MoveToArea('ARISH1')
_________________
Pod żadnym warunkiem nie usuwać mi warna.

Morganizm wyjaśniony.
http://athkatla.cob-bg.pl...p=109149#109149
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Lava Del'Vortel 
Avatar Sune
Łasiczy Szperacz


Wiek: 28
Posty: 3011
Podziękowania: 182/60
Wysłany: 2010-12-29, 15:54   

Zależy jakiego zainstalowałeś... na pewno prawidłowego? W każdym razie Żelazko podał dobry namiar.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Rob 

Wiek: 31
Posty: 190
Podziękowania: 6/11
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-02-28, 17:29   

Mam pytanie - czy tu jest odpowiednie miejsce, aby wyrazić swoją opinię na temat modu Inntershade?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group