Poprzedni temat «» Następny temat
[BG II] Pytania i porady dla początkujących i wyjadaczy
Autor Wiadomość
Marko
Zasłużony

Wiek: 27
Posty: 271
Skąd: stąd
Wysłany: 2004-12-19, 21:08   [BG II] Pytania i porady dla początkujących i wyjadaczy

Jak na tamtym forum na tym też pociągne niesmiertelny i niezbędny temat Maćka :) Pomniejsze pytania i porady

Dodalam jako ogloszenie :P sorry ze sie rzadze :P

Kim jesteś tajemniczy moderatorze?? :P Fajnie gdybyś podała imie :) Nie ma jeszcze wyznaczonych modów, więc bardzo dobrze że się rządzisz :)

A ja to zmienie na Przyklejony :P Bo ogłoszenie z tego zadne :P
Ostatnio zmieniony przez L`f 2014-04-23, 16:42, w całości zmieniany 2 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Philoos 
Zasłużony


Wiek: 34
Posty: 866
Podziękowania: 24/11
Skąd: Poznań
Wysłany: 2004-12-21, 15:00   Instrukcja BG2

Zacznę więc...
Szczęśliwi posiadacze oryginalnych wersji BG2:
będę wdzięczny za podesłanie mi na mejla philoos@wp.pl takowej instrukcji w pdfach.

EDIT: prośba nieaktualna: thx Markopolus :)
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Thief

Wiek: 30
Posty: 80
Skąd: Ełk
Wysłany: 2004-12-27, 15:11   

Hmm zawsze to tu kipiało od pasów a teraz widze nic :( To trzeba to troche rozkrecić :)

Gdzie mozna znaleść w ToB-ie wszystkie czary jakie tam dochodzą?? Bo jakos nie miałem okazji zabardzo szukać.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Solar
Zasłużony


Wiek: 18
Posty: 416
Podziękowano 2 razy
Wysłany: 2004-12-27, 22:17   

Archiwum wiedzy tajemnej??
_________________
Cos sie zmieni...starsi muszą odejsc zeby zrobic miejsce młodym...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Marko
Zasłużony

Wiek: 27
Posty: 271
Skąd: stąd
Wysłany: 2004-12-27, 23:16   

Archwium w saradush, no i dodatkowe czary wybierasz jako cechy w ToB ;) I chyba czarów dzikiego maga nie ma na zwojach :) Więc jakbyś chciał mieć wszystkei możliwe czary dodatkowe w ToB to byś musiał zagrać kapłanem i dzikim magiem.
Przy okazji pytanie - czy są jakieś nowe czary kapłańskie, ale nie wysokopoziomowe?? Takie jak np. miażdżąca ręka Bigby'ego u maga?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Solar
Zasłużony


Wiek: 18
Posty: 416
Podziękowano 2 razy
Wysłany: 2004-12-27, 23:37   

Wydaje mi sie ze nie ma, ale na 100% oewien nie jestem
_________________
Cos sie zmieni...starsi muszą odejsc zeby zrobic miejsce młodym...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Cruel 
Zasłużony


Wiek: 30
Posty: 256
Podziękowano 1 razy
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2004-12-28, 16:00   

Nie, nie ma, są jedynie czary z poziomu misji. Co do znalezienia zwojów - większość u Łazarza, zwój Życzenia ma Aesgareth.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Anarion


Wiek: 23
Posty: 49
Skąd: Valinor
Wysłany: 2004-12-29, 10:35   

Co do porad ogólnych:

Każdy przedmiot który wsadzimy na głowę (hełm, kamień Ioun) chroni przed trafieniami krytycznymi :) nawet jeśli nie ma tego w opisie. To dziwne że kamień latający wokół głowy stanowi fizyczną ochronę, ale tak jest :P. Dzięki temu można uodpornić magów i złodziei na krytyki.
_________________
Każda taktyka polega na zaskoczeniu przeciwnika.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Marko
Zasłużony

Wiek: 27
Posty: 271
Skąd: stąd
Wysłany: 2004-12-29, 12:09   

Heh no prosze - kolejna ciekawostka od Anariona :P
A tak propo hełmów - maska król Sthrorma III (wiem że źle :P) daje jakieś inne zdolności oprócz tego że widzimy tego żywiołaka. Bo tak się ostatnio zastanawiałem, że może też ma jakieś tajne bonusy??
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Anarion


Wiek: 23
Posty: 49
Skąd: Valinor
Wysłany: 2004-12-29, 14:26   

Maska króla Strohma III oprócz tego że widzimy żywiołaka i chroni przed trafieniami krytycznymi nic nie daje. Nie jest zrobiona po to żeby ją nosić - nawet nazwa pliku to key20.itm :lol: . Niestety to nie jest następna zagadka pantalonów :cry: .

Kolejne zagadnienie to rozproszenie magii. Mam dziwne wrażenie że rozprasza niektóre czary chroniące przed atakami fizycznymi, których nie rozprasza wyłom :? (chyba nawet ochronę przed magicznymi broniami :!: ). Jak walczyłem z Kangaxx'em i nie mogłem go zranić to wyłom nic nie dawał a rozproszenie usuwało wszystko :D. Kolejny plus dla Keldorna - rzuca rozproszenie prawie bez opóźnień :). Dopiero w ToB sytuacja się odwraca i rozproszenie nie działa a wyłom tak :(.
Niestety Karsomir nawet z Item Upgrade (poprawia rozproszenie na takie jak ma kostur magów) nie zastąpi czaru :(, bo nie rozproszy osłon u przeciwników chronionych przed magiczną bronią. Ale to ma małe znaczenie bo i tak Karsomirem w 90% posługuje się Keldorn.
_________________
Każda taktyka polega na zaskoczeniu przeciwnika.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Thief

Wiek: 30
Posty: 80
Skąd: Ełk
Wysłany: 2004-12-29, 17:54   

Czasami BG ma niezłe wybryki zwłaszcza jeśli chodzi o wszelkie ochrony! Mnie wkurzyło pare sytuacji:
1)U demilicz: Ja rzucam na siebie ochrone przed uwięźieniem a jego ********* skowyt i tak się przebijał i papa.
2)W podmroku w walce w tym magiem co go uwalniamy: Ja się osłoniłem ochrankami i bawiłem się czarami. Ale po długim czasie, gdzie ochronki już dawno powinny zejść, nadal niemógł mi nic zrobić, aż w końcu mnie znudził i chciałem go zabić ja go czarami a ten tych najgorszych w jakiś dziwny sposób unikał :? wziołem Crom Fear'a, podchodze do niego a on 'puk' i znik :shock: i przepadło PD, przedmioty i satysfakcja :(
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Philoos 
Zasłużony


Wiek: 34
Posty: 866
Podziękowania: 24/11
Skąd: Poznań
Wysłany: 2004-12-29, 18:57   

Pytanie z pozoru proste:
Jakie są różnice w grze BG2 a ToB? (zaznaczam, że nie chodzi mi o te zawarte w instrukcji, ale np. różnice w właściwościach niektórych przedmiotów- płaszcz odzwierciedlenia- i inne).
Pytam dlatego, bo tymczasowo mam dostępne jedynie Cienie Amn, a dodatku jeszcze nie.
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Karanith 
Przyjaciel Klanu


Wiek: 27
Posty: 1177
Podziękowania: 38/15
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2004-12-30, 07:57   

Eee... TOB dodaje tę kretyńską animację dla Płaszcza Odbić (czy tam odzwierciedlenia - ten od odbijania czarów), ale patch chyba znowu to usuwa (na szczęście). Nie wiem nic więcej na ten temat, ale nawet jeśli jakieś są, to całkowcicie niezauważalne.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Thief

Wiek: 30
Posty: 80
Skąd: Ełk
Wysłany: 2004-12-30, 10:15   

Granie w ToB jest o tyle łatwiejsze że szybciej się wzbogacasz bo wyskakuja lepsze przedmoity i tak np. miecze +3 są w nim pospolite :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Anarion


Wiek: 23
Posty: 49
Skąd: Valinor
Wysłany: 2004-12-30, 10:16   

Jeśli ktoś wie który patch to usuwa to niech napisze, bo ja mam patch oficjalny i nie usuwa tej beznadziejnej kulki :cry: (która nie dość że jest brzydka :( to jeszcze wszystko zasłania :x).

EDIT:
Cytat:
szybciej się wzbogacasz bo wyskakuja lepsze przedmoity i tak np. miecze +3 są w nim pospolite
Poza tym sprzedawca w świątyni w Amkethranie, kupiec na drodze do siedziby Yaga-Shury i chyba ktoś jeszcze kupują przedmioty za dwa razy lepszą cenę :D, np. pojemniki zamiast za 60 za 120 albo 110 (na tym przykładzie najlepiej widać :P).
_________________
Każda taktyka polega na zaskoczeniu przeciwnika.
Ostatnio zmieniony przez Anarion 2004-12-30, 10:47, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group